Kent Nielsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar

Re: Kent Nielsen

Indlæg af Brent » 24. dec 2014, 00:30

http://www.bt.dk/superligaen/saa-taet-v ... -skilte-de" onclick="window.open(this.href);return false;

Af denne artikel fremgår det, at vores træningsfaciliteter er forældede. Jeg håber da at man uanset hvad bruger nogen penge på at føre dem up to date. Spillerne skal ikke ligge og rode med noget gammelt lort i styrkelokalet.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 24. dec 2014, 10:30

DSK skrev:Som OB fan må jeg sige det er dejligt at få bevist at vi stadig kan vælge og vrage mellem de bedste danske trænere og der findes vel nærmest ingen trænere der ikke vil være en del af OB..

Selv efter vores nedtur er vi fuldt ud lige så attraktive som AaB for de fleste spillere/trænere - økonomisk er der så mange begrænsninger i AaB selvom i er sluppet flot igennem jeres økonomiske krise. vi står stadig og mangler det sidste for at komme ud på den anden side, men det ændrer ikke på at OB har større muskler rent økonomisk at spille med..

Jeg kan sagtens forstå det gør ondt at en klub der ligger i bunden kan snuppe jeres succes træner, men man må have forståelse for at OB er en ønskeklub for mange trænere da potentialet i OB kun overgåes af FCK og tildels BIF..

Tror i kent snupper nogle spillere med videre og i så fald hvilke?

Mvh. Den sovende kæmpe..

Hahaha! Du skulle vel aldrig være den søde "Mwape", der med AaB i akut nedrykningsfare i maj 2011 morede sig med samme troll-stil som den, du leverer nu?

viewtopic.php?f=1&t=14251&hilit=nedrykning&start=795" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvis du er den samme, forstår jeg godt dit behov for at dukke op igen. Det må have været slemt at blive taget så ondt og hårdt i røven af Nemesis tre år i træk.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 25. dec 2014, 15:23

Brent skrev:http://www.bt.dk/superligaen/saa-taet-v ... -skilte-de

Af denne artikel fremgår det, at vores træningsfaciliteter er forældede. Jeg håber da at man uanset hvad bruger nogen penge på at føre dem up to date. Spillerne skal ikke ligge og rode med noget gammelt lort i styrkelokalet.
Du sidder som relativt velinformeret AaB-fan og hævder at AaB's træningsfaciliteter er forældede? På baggrund af en artikel i fucking BT?

Har du nogensinde været på Hornevej - eller på OB's træningsanlæg for den sags skyld?

AaB er i top-5 hvad angår træningsfaciliteter herhjemme. Det er vel ret beset kun FCK, FCM og FCN, der entydigt har bedre forhold end AaB. Det betyder selvfølgelig ikke, at Kent ikke kan have ønsker til forbedringer så vi kunne komme helt op i eliten - men hvis det har været afgørende, så er det godtnok dumt at han er taget til OB, der har dårligere faciliteter end mange 2. division Øst-klubber. Og det er ikke engang at stramme den.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 29. dec 2014, 14:11

Et lille, sjældent indblik i Kents syn på, hvordan man håndterer unge fodboldspillere.
http://www.b.dk/sport/gammeldags-i-en-pop-verden

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 31. dec 2014, 00:34

Yankee skrev:
Brent skrev:http://www.bt.dk/superligaen/saa-taet-v ... -skilte-de

Du sidder som relativt velinformeret AaB-fan og hævder at AaB's træningsfaciliteter er forældede? På baggrund af en artikel i fucking BT?

Har du nogensinde været på Hornevej - eller på OB's træningsanlæg for den sags skyld?

AaB er i top-5 hvad angår træningsfaciliteter herhjemme. Det er vel ret beset kun FCK, FCM og FCN, der entydigt har bedre forhold end AaB. Det betyder selvfølgelig ikke, at Kent ikke kan have ønsker til forbedringer så vi kunne komme helt op i eliten - men hvis det har været afgørende, så er det godtnok dumt at han er taget til OB, der har dårligere faciliteter end mange 2. division Øst-klubber. Og det er ikke engang at stramme den.
Det er hverken mig eller BT der mener at vores styrketræningsfaciliteter er forældede, men Kent Nielsen. Jeg ved ikke lige hvad OB har med den sag at gøre.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 31. dec 2014, 10:22

Brent skrev:Det er hverken mig eller BT der mener at vores styrketræningsfaciliteter er forældede, men Kent Nielsen. Jeg ved ikke lige hvad OB har med den sag at gøre.
Hvor har Kent Nielsen sagt det? Er du virkelig så naiv at du tror 100% på en historie, som BT ikke engang tør sætte kilde på?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 31. dec 2014, 11:42

Yankee skrev:
Brent skrev:Det er hverken mig eller BT der mener at vores styrketræningsfaciliteter er forældede, men Kent Nielsen. Jeg ved ikke lige hvad OB har med den sag at gøre.
Hvor har Kent Nielsen sagt det? Er du virkelig så naiv at du tror 100% på en historie, som BT ikke engang tør sætte kilde på?
Det er vildt kontroversielt at vores styrketræningsrum kunne trænge til en opgradering, lige sådan noget en gæv journalist vil opfinde eller sætte på spidsen for at sælge aviser. Det er jo slet ikke trivielt og ligegyldigt.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 31. dec 2014, 17:14

jernskjorten skrev:Et lille, sjældent indblik i Kents syn på, hvordan man håndterer unge fodboldspillere.
http://www.b.dk/sport/gammeldags-i-en-pop-verden
Fantastisk..... Intet mindre end en begavet træner. Elsker hans no bullshit attitide.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. jan 2015, 13:40

Yankee skrev:
"Ifølge BTs oplysninger forhandlede parterne helt ind i sidste uge, og dialogen var fortsat positiv. Kent Nielsen havde nogle krav om et større budget på spillerfronten og bedre faciliteter på træningsanlægget. Blandt andet er redskaberne i styrkerummet forældede, hvilket der er stor utilfredshed med i spillertruppen. Parterne var ikke enige, men stod omvendt heller ikke langt fra hinanden."

Nej du har ret, jeg tror overhovedet ikke på det, det er det pure opsind, det er noget BTs uhæderlige journalister har opdigtet for at sætte klubben i et dårligt lys. Vores træningfacilliter er fuldstændig i top.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 1. jan 2015, 14:06

Provst i Brovst skrev:
Yankee skrev:
Det er vildt kontroversielt at vores styrketræningsrum kunne trænge til en opgradering, lige sådan noget en gæv journalist vil opfinde eller sætte på spidsen for at sælge aviser. Det er jo slet ikke trivielt og ligegyldigt.
Mon ikke B.T. kommer med en tilbagetrækning og undskyldning når tømmermændende indfinder sig, ellers kunne det hurtigt blive rigtigt grimt for avisen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 1. jan 2015, 20:16

Brent skrev:Nej du har ret, jeg tror overhovedet ikke på det, det er det pure opsind, det er noget BTs uhæderlige journalister har opdigtet for at sætte klubben i et dårligt lys. Vores træningfacilliter er fuldstændig i top.
Har du set AaBs træningsfaciliteter?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 1. jan 2015, 20:21

Kent Nielsen er nu også en krævende herre.

Under en tv-kamp sidste forår (mener jeg), fortalte Dennis Søndergaard, om KNs krav til sin omverden, og i den forbindelse fortalte Søndergaard historien om, hvordan KN havde brokket sig over, at der var tusindfryd i græsplænen på førsteholdets træningsbane, hvilket Lynge havde smågrint lidt af og nægtet at gøre noget ved.

Så måske kan OB levere en træningsbane, der er fri for tusindfryd. Topfaciliteter kan tolkes på mange måder.

Kjeldgaard
2. div
2. div

Indlæg af Kjeldgaard » 2. jan 2015, 20:48

Mange tidligere OB-spillere har givet udtryk for at OB's faciliteter er på mange områder er på 1.div's niveau

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 3. jan 2015, 01:19

Ifht. AaB spillere til OB ser jeg primært KEP og AK som muligheder/risici. Han har alle dage været Kents opfindelse og hans muligheder for et udlandsophold er nok udtømte. Så en guldrandet kontrakt på Fyn kunne måske lokke. Ellers skulle det da lige være AK der vil hjem til fyn, især da han er meget glad for Kent som træner.

De unge bliver næppe større salgsobjekter af at tage til Fyn og ingen af dem har været her så længe, at luftforandring primært bør være en driver. Det skulle da lige være Augu, men har godt nok svært ved at se ham i andre danske klubber og Würtz er vel også så meget klubmand, at han trods alt ikke søger en jævnbyrdig dansk klub.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 3. jan 2015, 12:27

Se nu lidt objektivt på det en gang i mellem. Selvfølgelig skifter Kent Nielsen ikke til OB fordi AaBs træningsfaciliteter er dårlige, men fordi den samlede pakke i Odense sikkert passer ham bedre. Fred være med det.

Men helt seriøst, at sidde og postulere at AaB har træningsfaciliteter som er i toppen i DK er jo totalt en joke, hvis man nogensinde har været på Hornevej. Alt hvad der er derude er 20 år for gammelt, og specielt styrketræningsfaciliteter som også bliver nævnt er jo deciderede pinlige derude. Nu har jeg langt fra set alle de andre klubbers faciliteter, men har set Viborg, AGF, Randers og Hjørring, og i den gruppe ligger AaB altså sidst. Men man må også bare erkende at det koster en del penge hvis det er noget AaB selv skal opgradere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 3. jan 2015, 13:25

Alexis skrev: Men helt seriøst, at sidde og postulere at AaB har træningsfaciliteter som er i toppen i DK er jo totalt en joke, hvis man nogensinde har været på Hornevej. Alt hvad der er derude er 20 år for gammelt, og specielt styrketræningsfaciliteter som også bliver nævnt er jo deciderede pinlige derude. Nu har jeg langt fra set alle de andre klubbers faciliteter, men har set Viborg, AGF, Randers og Hjørring, og i den gruppe ligger AaB altså sidst. Men man må også bare erkende at det koster en del penge hvis det er noget AaB selv skal opgradere.
For 10-15 år siden blev AaBs faciliteter ofte nævnt som måske landets bedste, og altså ikke bare af os selv. Der er formentlig ikke sket en skid siden, så det er da muligt, at det ikke længere er tilfældet. Men af det jeg har set af Hornevej, så er det da stadig nogle rimelig fine faciliteter... og at Kent skulle finde OBs faciliteter bedre, der er kendt for at være direkte elendige, tvivler jeg altså stærkt på.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 3. jan 2015, 14:00

At dømme efter DR-dokumentaren af Anders Agger om AGF (som i øvrigt var ret god, IMO), skulle de hvi'e have nogle elendige styrketræningsfaciliteter, så hvis AaB ligger efter dem, ser det skidt ud.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 3. jan 2015, 14:26

Hanga skrev:
Alexis skrev: Men helt seriøst, at sidde og postulere at AaB har træningsfaciliteter som er i toppen i DK er jo totalt en joke, hvis man nogensinde har været på Hornevej. Alt hvad der er derude er 20 år for gammelt, og specielt styrketræningsfaciliteter som også bliver nævnt er jo deciderede pinlige derude. Nu har jeg langt fra set alle de andre klubbers faciliteter, men har set Viborg, AGF, Randers og Hjørring, og i den gruppe ligger AaB altså sidst. Men man må også bare erkende at det koster en del penge hvis det er noget AaB selv skal opgradere.
For 10-15 år siden blev AaBs faciliteter ofte nævnt som måske landets bedste, og altså ikke bare af os selv. Der er formentlig ikke sket en skid siden, så det er da muligt, at det ikke længere er tilfældet. Men af det jeg har set af Hornevej, så er det da stadig nogle rimelig fine faciliteter... og at Kent skulle finde OBs faciliteter bedre, der er kendt for at være direkte elendige, tvivler jeg altså stærkt på.
Jeg kan huske en tv udsendelse kort efter at Backe blev træner i FCK hvor svenskeren roste AaBs træningsfaciliteter. Backe mente bestemt at AaBs anlæg var meget bedre end FCKs.

Siden hen er der sket meget og tiden har nok stået stille på Hornevej.

Iøvrigt var Hamrén bestemt heller ik altid tilfreds med faciliteterne. Hamrén og Lynge havde deres kampe, Hamrén var bl.a. utilfreds med de hvide blomster i græsset ude på Hornevej (han var også utilfreds med AaBs manglende power på transfermarkedet).

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 23. jan 2015, 15:15

Et citat fra Kent Nielsen, som man kan berolige sig med, hvis man tror, at han allerede har sit fokus i OB:
Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i.

http://www.bt.dk/superligaen/kent-niels ... ger-da-med" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af larsdahl » 29. jan 2015, 12:26

sulakvelidze skrev:Et citat fra Kent Nielsen, som man kan berolige sig med, hvis man tror, at han allerede har sit fokus i OB:
Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i.

http://www.bt.dk/superligaen/kent-niels ... ger-da-med" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu er Kent Nielsen så officielt begyndt at arbejde for OB!

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob ... d-paa-raad

"Kent er stadig i AaB og har fuldt fokus på det, men det er klart, at jeg selvfølgelig giver ham et kald, hvis vi foretager os noget på transfermarkedet, som kommer til at strække sig ind over hans periode i klubben, fortæller Jesper Hansen"

Besvar