Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af gravballe » 4. jan 2015, 23:40

jeg frygter vi laver den klassiske..

hele foråret køre vi med det hold vi har, så ankommer ny træner, som man finder i sidste øjeblik, så skal han lige have et ½ års tid på at se holdet an, inden de nødvendige invisteringer bliver lavet, og så har vi pisset et år væk... for engangs skyld gad jeg godt AaB kom i god tid...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 5. jan 2015, 00:19

gravballe skrev:jeg frygter vi laver den klassiske..

hele foråret køre vi med det hold vi har, så ankommer ny træner, som man finder i sidste øjeblik, så skal han lige have et ½ års tid på at se holdet an, inden de nødvendige invisteringer bliver lavet, og så har vi pisset et år væk... for engangs skyld gad jeg godt AaB kom i god tid...
Ja det er sgu frustrerende, at man altid misser momentum i den her klub. Håber Gaarde viser sig at være på forkant med den nye chef.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 5. jan 2015, 00:20

Hvis nu, og kun hvis, vi ender med en "ikke løsning" som set før, så må det betyde Gaardes afgang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. jan 2015, 05:58

Hold nu kæft en flok grædekoner....

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 5. jan 2015, 08:40

Provst i Brovst skrev:Hvis nu, og kun hvis, vi ender med en "ikke løsning" som set før, så må det betyde Gaardes afgang.
Hahahahahahahahahahahahahaahahahaha. Jeg elsker debatsiden.

huzaza
2. div
2. div
Favoritspiller: Erik Bo´naldo
Geografisk sted: 9000

Indlæg af huzaza » 5. jan 2015, 09:00

Det spiller vel også ind at hvis man vælger at sætte Kent på porten nu så skal han jo stadig have løn...

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 5. jan 2015, 09:39

Frygah skrev:
Jesper Schmidt skrev:
astonvilla skrev: Jeg anfægter ingenlunde Kents professionalisme
Det synes jeg jo netop du (og andre) gør, når frygten for manglende fokus på AaB, og loyalitet overfor AaB, bliver brugt som argumenter for en fyring.

I min optik er det at se spøgelser, når det drejer sig om Kent Nielsen.
Jeg er for så vidt enig Jesper.

Men det er fandme et kæmpe problem hvis Kent Nielsen går og leger indkøbsmand sammen med OB's sportsdirektør her i januar måned. Det er i min verden direkte noget pis, og så længe Kent netop er på kontrakt her, skal han bare passe sit job her, og ikke snakke nyindkøb med kommende arbejdsgiver. Hvis OB virkelig vil have hans råd om spillerindkøb (som altså sagtens være i direkte konkurrence med AaB!), så må de smide kassen og købe ham fri allerede nu.

Man kan ikke både have en fremtidig aftale på plads, samtidig med man allerede nu samarbejder om spillerindkøb, som er det OB i den bold.dk nyhed lægger op til. Det må Kent sgu også være fornuftig nok til at forstå.
Er nu ret sikker på at det øjeblik hvor Kent meldte ud at fremtiden lå i OB, så blev han eskluderet fra alle tanker om fremtidige transfere. Derfor Ville Kevin Mensah og evt. andre emner udelukkende blive debatteret mellem Gaarde, PEA og Kuhn.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 5. jan 2015, 11:06

Det er jo helt bizart, at både OB, AaB (og måske Sønderjyske) har midlertidige trænere ansat, når man bare kunne få revet plasteret helt af med det samme. Lad SønderjyskE nævne deres pris til OB, og så kan trænerkarrusellen køre.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 5. jan 2015, 13:07

Jesper Schmidt skrev:
astonvilla skrev: Jeg anfægter ingenlunde Kents professionalisme
Det synes jeg jo netop du (og andre) gør, når frygten for manglende fokus på AaB, og loyalitet overfor AaB, bliver brugt som argumenter for en fyring.

I min optik er det at se spøgelser, når det drejer sig om Kent Nielsen.
Det er jo omgivelserne, som ikke kan håndtere situationen professionelt. Kent kan, Gaarde kan, men vi fans og journalisterne kan ikke. Problemet er, at der opstår et gevaldigt pres udefra, som kunne undgås, hvis man rev plasteret af med det samme.

Da Ove P blev ansat frem til sommer begyndte snakken jo også om han skulle fortsætte. Så det er ikke et AaB problem

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 5. jan 2015, 18:22

Yankee skrev:Det er jo helt bizart, at både OB, AaB (og måske Sønderjyske) har midlertidige trænere ansat, når man bare kunne få revet plasteret helt af med det samme. Lad SønderjyskE nævne deres pris til OB, og så kan trænerkarrusellen køre.
Jeg vil hellere have en spiller end en træner 5 mdr før. Kent er en prof, jeg ser intet problem i at han skal køre sæsonen færdig. Der er stadig en pokalturnering der skal vindes og en 7ende plads der skal sikres. Hvem end man henter ind, så er sommeren lang nok til at handle de 2-3 spillere han får lov at få. Det største spørgsmål er vel om Enevoldsen skal forlænges?

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 6. jan 2015, 14:30

Eksil skrev:
Yankee skrev:Det er jo helt bizart, at både OB, AaB (og måske Sønderjyske) har midlertidige trænere ansat, når man bare kunne få revet plasteret helt af med det samme. Lad SønderjyskE nævne deres pris til OB, og så kan trænerkarrusellen køre.
Jeg vil hellere have en spiller end en træner 5 mdr før. Kent er en prof, jeg ser intet problem i at han skal køre sæsonen færdig. Der er stadig en pokalturnering der skal vindes og en 7ende plads der skal sikres. Hvem end man henter ind, så er sommeren lang nok til at handle de 2-3 spillere han får lov at få. Det største spørgsmål er vel om Enevoldsen skal forlænges?
Hvorfor 7. plads?

seamann

Indlæg af seamann » 6. jan 2015, 15:01

http://www.bt.dk/superligaen/tvivl-om-k ... mtid-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

så kan spekulationerne om Kuhn tage fart.

Gaarde: Se nu at få lukket det her. Det bliver kun værre og værre, indtil der bliver lagt endeligt låg på med udnævnelse af træner og assistent.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 7. jan 2015, 14:05

http://www.bold.dk/nyt/gaarde-har-en-li ... 0-traenere" onclick="window.open(this.href);return false;

Gav vide om at han læser med på debatsiden, hvor alle de uofficielle sportsdirektører har kommet med deres bud på en ny træner ;)

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 7. jan 2015, 14:12

Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/gaarde-har-en-li ... 0-traenere

Gav vide om at han læser med på debatsiden, hvor alle de uofficielle sportsdirektører har kommet med deres bud på en ny træner ;)
Han er tydeligvis langt mere kreativ. Herinde var listerne ikke på mere end 3-4 stykker.

En der ikke har været nævnt er Johan Lange, som har været assistent for Ståle i både FCK og nedturene udenlands. Lige nu er han udviklingschef i FCK. Han ville passe typen der går op i talentudvikling.

Arendt
Landshold
Landshold

Indlæg af Arendt » 7. jan 2015, 14:27

Eksil skrev:

Han er tydeligvis langt mere kreativ. Herinde var listerne ikke på mere end 3-4 stykker.

En der ikke har været nævnt er Johan Lange, som har været assistent for Ståle i både FCK og nedturene udenlands. Lige nu er han udviklingschef i FCK. Han ville passe typen der går op i talentudvikling.

En der ikke har været nævnt er Johan Lange, som har været assistent for Ståle i både FCK og nedturene udenlands. Lige nu er han udviklingschef i FCK. Han ville passe typen der går op i talentudvikling.[/quote]

Lars Olsen, Troels Bech, Ole Gunnar Solskjær, Bo Henriksen, John Faxe, Lars Søndergaard, Mikael Stahre, Trond Sollied, Uwe Rösler, Ove Pedersen, Ove Christensen, Michael Schjønberg, Allan Kuhn, Mario Been, Hans Backe, Jess Thorup, Henrik Clausen, Morten Wieghorst, Magnus Haglund og Kasper Hjulmand er de første 20 navne, som er blevet nævnt herinde. Der er helt sikkert flere, men jeg har ikke orket at læse siderne igennem igen.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 7. jan 2015, 14:49

Arendt skrev:
Eksil skrev:

Lars Olsen, Troels Bech, Ole Gunnar Solskjær, Bo Henriksen, John Faxe, Lars Søndergaard, Mikael Stahre, Trond Sollied, Uwe Rösler, Ove Pedersen, Ove Christensen, Michael Schjønberg, Allan Kuhn, Mario Been, Hans Backe, Jess Thorup, Henrik Clausen, Morten Wieghorst, Magnus Haglund og Kasper Hjulmand er de første 20 navne, som er blevet nævnt herinde. Der er helt sikkert flere, men jeg har ikke orket at læse siderne igennem igen.[/quote]

Af disse navne ser jeg flere personer som jeg slet ikke på nogen måde kan være et emne hos Gaarde. Navne som Ove P, Ove C, Michael S, Henrik Clausen, Morten W og Kasper Hjulmand, Faxe + førnævnte Johan Lange er af forskellige årsager slet ikke emner i AaB efter min overbevisning.

Arendt
Landshold
Landshold

Indlæg af Arendt » 7. jan 2015, 14:54

Forza skrev:
Arendt skrev:
Eksil skrev:

Lars Olsen, Troels Bech, Ole Gunnar Solskjær, Bo Henriksen, John Faxe, Lars Søndergaard, Mikael Stahre, Trond Sollied, Uwe Rösler, Ove Pedersen, Ove Christensen, Michael Schjønberg, Allan Kuhn, Mario Been, Hans Backe, Jess Thorup, Henrik Clausen, Morten Wieghorst, Magnus Haglund og Kasper Hjulmand er de første 20 navne, som er blevet nævnt herinde. Der er helt sikkert flere, men jeg har ikke orket at læse siderne igennem igen.
Af disse navne ser jeg flere personer som jeg slet ikke på nogen måde kan være et emne hos Gaarde. Navne som Ove P, Ove C, Michael S, Henrik Clausen, Morten W og Kasper Hjulmand, Faxe + førnævnte Johan Lange er af forskellige årsager slet ikke emner i AaB efter min overbevisning.[/quote]

Det drejede sig ikke om, hvorvidt om de var emner. Det drejede sig om, at der var nævnt 20 emner i tråden. At Henrik Clausen og Wieghorst ikke kan være emner, er jeg uenig i. Disse ville være dygtige trænere med fokus på talentudvikling og possesion, hvorfor de ville passe godt ind.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 7. jan 2015, 15:01

Arendt skrev:
Forza skrev:
Arendt skrev:
Eksil skrev:

Af disse navne ser jeg flere personer som jeg slet ikke på nogen måde kan være et emne hos Gaarde. Navne som Ove P, Ove C, Michael S, Henrik Clausen, Morten W og Kasper Hjulmand, Faxe + førnævnte Johan Lange er af forskellige årsager slet ikke emner i AaB efter min overbevisning.
Det drejede sig ikke om, hvorvidt om de var emner. Det drejede sig om, at der var nævnt 20 emner i tråden. At Henrik Clausen og Wieghorst ikke kan være emner, er jeg uenig i. Disse ville være dygtige trænere med fokus på talentudvikling og possesion, hvorfor de ville passe godt ind.[/quote]

Wieghorst er stadig forholdsvist ny i AGF hvor han så vidt jeg husker signede en 3 årig kontrakt. Som træner har han evnerne til AaB men han er ikke realistisk at hente. Henrik Clausen var elendig i OB hvor truppen ikke backede ham op og hvor han havde flere eskapader undervejs. Han skal absolut ikke ha' chancen som cheftræner i AaB.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. jan 2015, 21:33

Kent Nielsen skrev:Lad mig understrege at jeg har tænkt mig at gøre arbejdet her i Aalborg ordentligt færdigt. Man kommer ikke til at se mig have et ben i både AaB- og OB-lejren

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 7. jan 2015, 22:39

Hvad skulle han ellers sige?

Besvar