Mike80 skrev:Nej, jeg kan absolut ikke lide sammenligningen, som jeg syntes er både pinlig og udstråler barnlighed i et omfang jeg ville være skuffet over hos min 10 årige dreng. Vi debattører fodbold og der burde være plads til forskellelige holdninger også i en tone der tåler bare nogenlunde dagens lys. At du så føler du rammer plet kan jeg nok ikke tage fra dig! Men i min verden er du enten administrator selv eller også har du skrevet så mange indlæg herinde efterhånden, at der åbenbart er friløb på gloser, som jeg ikke syntes hører hjemme i en rigtig debat. Jeg irettesætter min dreng når han bruger ord som: Luder, sprede baller, tage den hårdt i røven osv. Og sys det pinligt og ikke mindst utroligt intetsigende, at høre fra en mand i en alder der samtidigt udtrykker, at kunne huske hvornår Grønkjær debuterede i AaB.
Ligesom jeg mest hælder til at skælde ud, irettesætte og absolut på ingen måde gider at forsøge at indgå i diskussion med min dreng når han snakker barnligt, gider jeg heller ikke spilde tiden på det intelligens der kommer til udtryk i dine vendinger! Så vi "debaterer" ikke længere fodbold.
Det iøvrigt anden gang jeg nu udtrykker dette så spar du bare på tasterne.
Mike
Søde Mike, tør dine våde øjne og hop ud af den offerrolle, du elsker så højt. Du er på udebane, har flere gange ført dig frem med provokerende budskaber og trollerier - og du kan åbenlyst ikke lide, at der bliver gået hårdt til dig. Det er ynkeligt.
Men det interesserer mig ikke det fjerneste, om du føler dig stødt eller ej. Jeg ser FC Midtjyllands ageren over for udenlandske milliardærer som ren prostitution. Derfor sammenligner jeg det med en luders måde at overleve på. Jeg ville være lige så kritisk og bruge samme sprog, hvis det var AaB, der solgte sig selv til udlandet. Det har FCM gjort. Uden skam i livet, fordi klubben nu engang har det store ønske om at leve over evne og jagte den første titel med penge, I ikke kan rejse på andre måder end at sælge jer selv.
For du ved det jo godt: I var færdige i toppen af dansk fodbold, hvis I ikke havde solgt jer selv til Benham. Og du ved det lige så godt: I havde aldrig solgt jer selv til Benham, hvis I havde kunnet klare jer selv. Jeres forvandling til en rig mands legetøj er derfor at sammenligne med prostitution. Det tror jeg, at også din tiårige søn vil kunne se en dag.
Og så skal du i øvrigt ikke snakke højt om at debattere fodbold på et sobert plan. Dine trollerier er velkendte, og sidst jeg havde en svingom med dig, forsøgte jeg adskillige gange at få dig til at svare på et helt relevant og sobert indlæg fra Pastorius. Indlægget var hverken barnligt eller med brug af fyfy-ord, men du valgte fra start til slut at ignorere det. Oven i købet sluttede du af med at bekendtgøre, at jeg nu var på ignore. Det var jeg så alligevel lige så lidt, som du kunne holde dig væk fra debatside.dk, da du sidst truede med det. Og det endda selv om du gentagne gange har rakket ned på brugerne af siden.
Men du får da en chance for mere for at debattere. Jeg skal nok lade være med at skrive ”røv” til dig, så kom frisk med flere af dine dybt intelligente og meget, meget interessante syn ud i fremtiden: Hvor mange mesterskaber får AaB i de næste 50 år, hvis tendensen fra de seneste ti år fortsætter? Hvor mange får FC Nordsjælland? Hvor mange får Hobro IK?
Jeg håber, at jeg med mine spørgsmål har synliggjort mit budskab så meget, at du forstår, hvor vidunderligt komisk jeg finder det, at du fremhæver din klub for titelhøsten om 50 år. Jeg kunne her skrive noget om typisk FCM-dna, men mon ikke du selv kan se det…trods alt.