Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)
Jeg er faktisk skuffet med vinduet. Det kan selvfølgelig ændrer sig, da det er åben 14 dage endnu.
Vi mangler ikke rigtig spillere, men der er to afgange, som pt. ikke er erstattet. De skal erstattes, start11 er fin, men der skal bruges mere end 11 spillere til en sæson. Det viste efterårets skadeshelvede. Der er ikke engang nyheder om, at man har prøvespiller på besøg.
Dernæst havde jeg håbet, at man havde skiftet træner. Det har man ikke og nu gør man det ikke. Det er lidt øv.
Og hvornår har vi sidst forlænget en kontrakt ?
Der er lidt for stille hos Gaarde og co.
Hvor er problemet spørger en? Problemet er, at der ikke er gardering på alle pladser og det er der på et tophold - meget sigende spillede Kasper Pedersen pokalfinalen istedet for skadesramt KEP, en kamp hvor reserven Søren Frederiksen lukkede kampen(det er striptease i Parken...). Vi brugte 23 spillere, da vi blev mestre. Spiller nr. 12 med flest kampe(Anders Due) , altså 1. reserve teknisk set spillede 21 kampe. Nr. 19 på listen, Wichmann, spillede 11 kampe.
Vi har i denne sæson brugt 24 spillere, så med sikkert tre spillere på skadeslisten, så er en trup på 26 problematisk. Hos Superstats står vi kun med 24 spillere, da Wichmann og Frederiksen er væk. Altså skal alle spille i foråret. Der er intet om talenter, som skal træne med de voksne. Jannick Pohl var udtaget til en kamp i efteråret, men han er angriber og der er vi numerisk godt med.
Det betyder småskadede eller spillere som ikke er i form bliver udtaget. Det er ikke sundt for træningsmiljøet, og Kent kan ikke gøre noget ved det.
Vi mangler ikke rigtig spillere, men der er to afgange, som pt. ikke er erstattet. De skal erstattes, start11 er fin, men der skal bruges mere end 11 spillere til en sæson. Det viste efterårets skadeshelvede. Der er ikke engang nyheder om, at man har prøvespiller på besøg.
Dernæst havde jeg håbet, at man havde skiftet træner. Det har man ikke og nu gør man det ikke. Det er lidt øv.
Og hvornår har vi sidst forlænget en kontrakt ?
Der er lidt for stille hos Gaarde og co.
Hvor er problemet spørger en? Problemet er, at der ikke er gardering på alle pladser og det er der på et tophold - meget sigende spillede Kasper Pedersen pokalfinalen istedet for skadesramt KEP, en kamp hvor reserven Søren Frederiksen lukkede kampen(det er striptease i Parken...). Vi brugte 23 spillere, da vi blev mestre. Spiller nr. 12 med flest kampe(Anders Due) , altså 1. reserve teknisk set spillede 21 kampe. Nr. 19 på listen, Wichmann, spillede 11 kampe.
Vi har i denne sæson brugt 24 spillere, så med sikkert tre spillere på skadeslisten, så er en trup på 26 problematisk. Hos Superstats står vi kun med 24 spillere, da Wichmann og Frederiksen er væk. Altså skal alle spille i foråret. Der er intet om talenter, som skal træne med de voksne. Jannick Pohl var udtaget til en kamp i efteråret, men han er angriber og der er vi numerisk godt med.
Det betyder småskadede eller spillere som ikke er i form bliver udtaget. Det er ikke sundt for træningsmiljøet, og Kent kan ikke gøre noget ved det.
- FlæskeFrank
Hvis man vil leje en venstre back for foråret er det vel ikke det dårligste bud?
http://www.bold.dk/nyt/fightende-sporti ... for-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/fightende-sporti ... for-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;
Har hørt lidt rygter om et snarligt pressemøde formentlig sidst i denne uge, ved ikke mere end det... (Kilde en ansat)
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"
Find lige ud af om dette er 100 % sikkert, og hvilken spiller dette drejer sig om!Don.O skrev:Har hørt lidt rygter om et snarligt pressemøde formentlig sidst i denne uge, ved ikke mere end det... (Kilde en ansat)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Re: Sv: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)
Træner? :-)Arendt skrev:Find lige ud af om dette er 100 % sikkert, og hvilken spiller dette drejer sig om!Don.O skrev:Har hørt lidt rygter om et snarligt pressemøde formentlig sidst i denne uge, ved ikke mere end det... (Kilde en ansat)
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ved ikke om det er sponsor/spiller eller træner.. Ved bare de er blevet varskoet om et pressemøde
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
Re: Sv: Transferønsker vol. 18 (Vintervinduet 2015)
Kunne det også være. Jeg håber, at de præsenterer en spiller til midtbanen.Kristian skrev:Træner? :-)Arendt skrev:Find lige ud af om dette er 100 % sikkert, og hvilken spiller dette drejer sig om!Don.O skrev:Har hørt lidt rygter om et snarligt pressemøde formentlig sidst i denne uge, ved ikke mere end det... (Kilde en ansat)
Tag lige en snak med din kilde hos AaB igenDon.O skrev:Ved ikke om det er sponsor/spiller eller træner.. Ved bare de er blevet varskoet om et pressemøde
Nu blev debatsiden da vist vækket igen;-)
Ny trænerduo

http://www.bt.dk/superligaen/lars-olsen ... -AaB-rygte" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bt.dk/superligaen/lars-olsen ... -AaB-rygte" onclick="window.open(this.href);return false;
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Nein, nein, neinSauer skrev:Ny trænerduo
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er ret mange år siden vi sidst har holdt pressemøde ved signing af nye spillere så vidt jeg ved. Egentlig lidt fesent, en klub som vores burde godt kunne holde en lille presse-event fremfor bare at poste et billede af spilleren i trøjen på hjemmesiden og en video af spilleren, som skriver under. Bliver der pressemøde tror jeg mere det er pga. ny træner.
Lars Olsen må simpelthen ikke blive vores nye træner 
Jeg savner Winsnes
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lars Søndergaard var i Fodbold FM, der bliver spurgt til AaB blandt andet. Det er et godt program og Lars Søndergaard har været med flere gange, hvis der er nogen der vil høre hans synspunker og hvordan han er i medierne. Det er to timers fodboldradio hver mandag.
Hør det på nettet som os andre:
http://www.radio24syv.dk/programmer/fodbold-fm/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.radio24syv.dk/programmer/fodbold-fm/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Der er ikke noget der er umuligt.....men dejligt med lidt aktivitet....."håbede faktisk på Zohore" men.......alt har vist sig muligt i AaB:_)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Og nok en landsholdskæmpe....ja tak!!!
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
LO altså :-)
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
102,7 det er et fedt program det har været i luften i flere år....passer med min tur efter jeg får fri til jeg rammer vest.Provst i Brovst skrev:Lars Søndergaard var i Fodbold FM, der bliver spurgt til AaB blandt andet. Det er et godt program og Lars Søndergaard har været med flere gange, hvis der er nogen der vil høre hans synspunker og hvordan han er i medierne. Det er to timers fodboldradio hver mandag.
Zohore ville være en hjernedød handel. Vi har angribere nok med kæmpe potentiale. Han har aldrig bevidst noget udover at han er tung i røven (som slet ikke passer ind til vores spillestil) og så er han efter omstændighederne sandsynligvis ret dyr.mich1596 skrev:Der er ikke noget der er umuligt.....men dejligt med lidt aktivitet....."håbede faktisk på Zohore" men.......alt har vist sig muligt i AaB:_)
Håber meget på en træner da dette er alfa omega at få på plads hurtigst muligt så fremtiden kan planlægges ift. kontraktforlængelser + nye signinger til sommer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Er han ikke også pt på en lejeaftale i Göteborg?Forza skrev:Zohore ville være en hjernedød handel. Vi har angribere nok med kæmpe potentiale. Han har aldrig bevidst noget udover at han er tung i røven (som slet ikke passer ind til vores spillestil) og så er han efter omstændighederne sandsynligvis ret dyr.mich1596 skrev:Der er ikke noget der er umuligt.....men dejligt med lidt aktivitet....."håbede faktisk på Zohore" men.......alt har vist sig muligt i AaB:_)
Håber meget på en træner da dette er alfa omega at få på plads hurtigst muligt så fremtiden kan planlægges ift. kontraktforlængelser + nye signinger til sommer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.