Prøver lige igen?white splash skrev:Hvorfor bliver der ikke svaret på dette af Mike80?Danni skrev:Prøv lige at forklare hvorfor FCM står stærkere end OB de sidste 15 år. Jeg kan ikke rigtig få øje på noget der skulle indikere det. OB har spillet europæisk gruppespil 3 gange og vundet pokalen to gange. Og hvis du vil tælle de sekundære pladser med har de så vidt jeg ved 3 sølvmedaljer. Jeg tror da absolut ikke fynboerne vil bytte det, for det FCM har opnået.Mike80 skrev:Så har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Det absolut ikke ligegyldigt med pokaler og mesterskaber og det ærgrer mig da voldsomt, at FCM trods mange muligheder endnu aldrig har lavet resultatet! Det ændrer dog ikke på at mesterskaber og pokaler for mig heller ikke bare kan stå alene (selvom det jo ville være behændeligt herinde iforhold til FCM) Det fint at Silkeborg, Viborg, Randers, OB mf. Har vundet en pokal eller 2 men jeg tror nu alligevel jeg vælger at det har været sjovest at holde med FCM i perioden! Og jeg mener neutrale fodboldmænd (hverken mig eller debatside.dk) ville pege på FCM hvis de blev bedt om at udpege hvilken klub som har stået stærkest i dk. Fodbold i nyere tid sammen med Brøndby, FCK og AaB. Det nu engang IMO.FlæskeFrank skrev:Nu kan jeg forstå på FCM-fans, at det er helt forkert at snakke om mesterskaber.
Det kan godt være, at FCM har samlet næstflest point samlet de seneste 10 år, hvilket er imponerende her og nu. Det ville jeg også være stolt over og ville også have svært ved at forstå, hvad mesterskabet gør af forskel.
Det gør alt. Man nævner ikke toere.
Jeg var 22 år, da DK vandt em i 92. Jeg kan huske træneren, men hjælpetræneren? Hans navn vidste jeg dengang, men i dag måtte jeg Google ham(Jan B Poulsen).
Samtiden husker toerne, ikke eftertiden. Vores fem pokalfinalenederlag de seneste 15 år er glemt af alle end AaB-fans.
Iøvrigt er 2000 km2 nærmere 50*50 km end 100 km afstande uden at vide Herning geografi.
Mike
Hvorfor hade FCM 2
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
1 2 3 Jimmy er en mur!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nå ja, så forventer FCM et underskud på 35-40 mio kr. ud af en omsætning på 80 mio kr. for regnskabsåret 2014-2015, men det er ikke meget man hører om en strategi for at få vendt skuden økonomisk, udover Europæisk gruppespil, den såkaldte FC Nordjylland-model.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Helt enig. FCM budgetterer fuldstændig vanvittigt med groteske underskud og fantaserer om en fordobling af sponsorindtægterne til 50 mio. om året samt Champions League eller Europa League hvert andet år. Vi taler altså om en klub, der er uden hovedsponsor, og som ikke appellerer længere end Herning og omegn - og som endda bliver set på med disrespekt mange steder i landet. (Selvfølgelig på grund af janteloven, hvad i alverdens riger og lande skulle det dog ellers være?) Alle og enhver kan jo se, at er er helt vildt ude i hampen, og enhver sammenligning med AaB er dybt useriøs.doukas skrev:Nå ja, så forventer FCM et underskud på 35-40 mio kr. ud af en omsætning på 80 mio kr. for regnskabsåret 2014-2015, men det er ikke meget man hører om en strategi for at få vendt skuden økonomisk, udover Europæisk gruppespil, den såkaldte FC Nordjylland-model.
AaB har også leveret store underskud, men den helt afgørende forskel er jo, at AaB’s økonomiske fiaskoer har skyldtes fejlslagne forsøg på at skabe en sund forretning - på at være herre i eget hus og uafhængig af stolpe-ud. Man troede, at synergi var vejen frem. Man troede, at køb af bygninger kunne finansiere fremtiden. Man tog fejl, men man har sgu aldrig gjort som FCM: Skabt en fodboldklub, der kun kan leve på bondefangeri af én udenlandsk milliardær og overdragelse af klubben til en anden.
AaB var så langt fremme mod afgrunden, at man måtte låne penge af Aalborg Boldspilklub. Det ser jeg personligt som et fantastisk sundhedstegn. Hellere et lån af moderklubben end af hvem som helst ellers, og om noget viser det jo netop, at AaB har en historie og spiller en lokal og regional rolle, som gør en sammenligning med FC Midtjylland urimelig. Samtidig skar man helt ind til benet, justerede forretningen for mislykkede synergier og fremlagde et projekt, som lokale forretningsfolk rent faktisk troede på. Og på trods af et budget til nederste tredjedel af Superligaen skabte man en ligatrup, der gik hen og blev landets bedste. AaB er om nogen beviset på, at det kan lade sig gøre at opnå succes uden at bukke sig forover og lade sig tage af milliardærer, der er på udkig efter et legetøj og pløjer diverse ligaer igennem for at finde nogen, der vil lade sig tage.
Når AaB kunne redde sig på at skære ind til benet, kunne FCM selvfølgelig også. Deres salg til Benham var ikke et spørgsmål om liv eller død – det var et spørgsmål om luksustilværelse eller mellemvare. De valgte luksuslivet. De ville pinedød fortsætte det groteske overforbrug for penge, de ikke kunne skaffe på andre måder end at sælge sig selv. Hellere det end at skære ind til benet og være tro mod egne flotte påstande om at være en udviklingsklub, der kunne nå toppen på ærligt og hårdt talentarbejde.
AaB kunne formentlig også have valgt FCM-vejen, hvis man havde søgt den vej. Men man valgte altså det, man i virkeligheden altid har forsøg (bare uden succes): at få regnskaberne til at balancere. Derfor er AaB i dag på nordjyske hænder. Halleluja for det!
Og det mener jeg faktisk helt ærligt. Jeg er meget ærgerlig over, at FCM har bragt dansk fodbold ind på den vej, der har ødelagt andre ligaer. I Tyskland har man fundet en model til at forhindre, at klubberne kommer på udenlandske hænder, og jeg ville ønske, at DBU kunne nosse sig sammen til det samme, inden det er for sent.
For Superligaen er og bliver en discountliga, og man skal ikke være ret meget milliardær, før man kan få et stykke legetøj som FCM for penge, der ikke er mere end et greb i lommen. Den gode Benham kan bygge en kommende Premier League-klub i England og samtidig med lidt småpenge fra bukselommen gøre en ellers ludfattig klub i Danmark til en, der kan skide højt og flot på regnskaber og økonomisk fornuft.
Derfor er vi nu i en situation, hvor toppen af Superligaen om få år kan komme til at bestå af FC Midtjylland, FC Falster, FC Jammerbugt og FC Gilleleje – alene fordi mere eller mindre suspekte rigmænd i Qatar, Rusland, Kina og Indien har ønsket det, og fordi nogle klubledere er blevet fristet af et liv på luksusklassen, som naturligvis også belønner dem selv. Det er sat på spidsen, men man behøver ikke at kigge længere end til England og Frankrig for at finde klubber, der med et snuptag har ændret sig fra at være ligegyldige og uden titler i evigheder til pludselig at være nummer et og blandt de bedste i Europa. Det kan gå endnu stærkere i Danmark, og FCM har i den grad vist vejen til en forvandling af Superligaen til et slaraffenland for fantaster.
Er det godt for dansk fodbold? Nej! Vil et salg til udlandet blive modtaget med samme accept i AaB som i FCM? Absolut nej! Er det belastende, når folk stiller spørgsmål og svarer på dem selv? Ja!
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Mike siger, at det ikke er sådan virkeligheden er. Vi er akkurat lige så meget til fals som FCM, vi mangler bare den charme, som klassen frække dreng besidder. Måske er det fordi, vi er så mega tynget af janteloven - et fænomen der er særligt udtalt i Nordjylland.sulakvelidze skrev: Er det godt for dansk fodbold? Nej! Vil et salg til udlandet blive modtaget med samme accept i AaB som i FCM? Absolut nej! !
-
seamann
http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå ja, Poul Sørensen som var kraftigt medvirkende til at køre AaB A/S i sænk og som skamfuldt forlod klubben i utide. Det undrer ikke, at han ville have forsøgt sådan et stunt.seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Man kunne jo læse den gamle tråd der hedder økonomiske problemer og se hvordan majoriteten på debatsiden reagerede da det så allerværst ud. Dengang var reaktionen, at vi burde tage turen ned i divisionerne og bygge klubben op fra bunden igen, så man slap ud af det økonomiske kvælertag som smarte forretningsfolk holdt vores elskede klub i.
Men hvis man kigger længe nok, skal der nok være nogle der nævner ordet "rigmand" så man kan se, hvad virkeligheden er.
Jamen, jeg prøver da også gerne lige igen for din skyld. FCM har på 15 år endt uden for top 6 to gange. (7. Pladser) FCM har stået i pokalfinalen 5 gange, FCM har udviklet landsholdsspillere og været førende på talentsiden. Ob har som du siger under Leasy haft nogle succes år og fået en pokal med dyre profil køb. Ob har også af flere omgang været en del af bundstriden og senest har derouten betyder to 10 pladser. Ob er ikke længere en klub der gør sig gældende på talentsiden. Ob er i det hele taget en klub i nedtur. Så jeg tror ikke umiddelbart de har en fest på Fyn.white splash skrev:Prøver lige igen?white splash skrev:Hvorfor bliver der ikke svaret på dette af Mike80?Danni skrev:Prøv lige at forklare hvorfor FCM står stærkere end OB de sidste 15 år. Jeg kan ikke rigtig få øje på noget der skulle indikere det. OB har spillet europæisk gruppespil 3 gange og vundet pokalen to gange. Og hvis du vil tælle de sekundære pladser med har de så vidt jeg ved 3 sølvmedaljer. Jeg tror da absolut ikke fynboerne vil bytte det, for det FCM har opnået.Mike80 skrev:Så har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Det absolut ikke ligegyldigt med pokaler og mesterskaber og det ærgrer mig da voldsomt, at FCM trods mange muligheder endnu aldrig har lavet resultatet! Det ændrer dog ikke på at mesterskaber og pokaler for mig heller ikke bare kan stå alene (selvom det jo ville være behændeligt herinde iforhold til FCM) Det fint at Silkeborg, Viborg, Randers, OB mf. Har vundet en pokal eller 2 men jeg tror nu alligevel jeg vælger at det har været sjovest at holde med FCM i perioden! Og jeg mener neutrale fodboldmænd (hverken mig eller debatside.dk) ville pege på FCM hvis de blev bedt om at udpege hvilken klub som har stået stærkest i dk. Fodbold i nyere tid sammen med Brøndby, FCK og AaB. Det nu engang IMO.FlæskeFrank skrev:Nu kan jeg forstå på FCM-fans, at det er helt forkert at snakke om mesterskaber.
Det kan godt være, at FCM har samlet næstflest point samlet de seneste 10 år, hvilket er imponerende her og nu. Det ville jeg også være stolt over og ville også have svært ved at forstå, hvad mesterskabet gør af forskel.
Jeg var 22 år, da DK vandt em i 92. Jeg kan huske træneren, men hjælpetræneren? Hans navn vidste jeg dengang, men i dag måtte jeg Google ham(Jan B Poulsen).
Samtiden husker toerne, ikke eftertiden. Vores fem pokalfinalenederlag de seneste 15 år er glemt af alle end AaB-fans.
Iøvrigt er 2000 km2 nærmere 50*50 km end 100 km afstande uden at vide Herning geografi.
Mike
Den oprindelige pointe var potentiale for nærområdet. Forklar mig lige igen hvorfor Ikast/ Herning har samme potentiale som dk's 3 største by og hele Fyn for sig selv samtidigt med en af dk. Mest pengestærke mænd i ryggen?
Mike
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
"Har været i 5 pokalfinaler"..... Flot statement der afspejler jeres lige ved og næsten potentiale. Hvis i havde været så gode på talentsiden og havde opforstret den ene gode spiller efter den anden, så kunne I måske have snørret sækken bare en enkelt gang...Mike80 skrev:Jamen, jeg prøver da også gerne lige igen for din skyld. FCM har på 15 år endt uden for top 6 to gange. (7. Pladser) FCM har stået i pokalfinalen 5 gange, FCM har udviklet landsholdsspillere og været førende på talentsiden. Ob har som du siger under Leasy haft nogle succes år og fået en pokal med dyre profil køb. Ob har også af flere omgang været en del af bundstriden og senest har derouten betyder to 10 pladser. Ob er ikke længere en klub der gør sig gældende på talentsiden. Ob er i det hele taget en klub i nedtur. Så jeg tror ikke umiddelbart de har en fest på Fyn.white splash skrev:Prøver lige igen?white splash skrev:Hvorfor bliver der ikke svaret på dette af Mike80?Danni skrev:Prøv lige at forklare hvorfor FCM står stærkere end OB de sidste 15 år. Jeg kan ikke rigtig få øje på noget der skulle indikere det. OB har spillet europæisk gruppespil 3 gange og vundet pokalen to gange. Og hvis du vil tælle de sekundære pladser med har de så vidt jeg ved 3 sølvmedaljer. Jeg tror da absolut ikke fynboerne vil bytte det, for det FCM har opnået.Mike80 skrev:Så har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Det absolut ikke ligegyldigt med pokaler og mesterskaber og det ærgrer mig da voldsomt, at FCM trods mange muligheder endnu aldrig har lavet resultatet! Det ændrer dog ikke på at mesterskaber og pokaler for mig heller ikke bare kan stå alene (selvom det jo ville være behændeligt herinde iforhold til FCM) Det fint at Silkeborg, Viborg, Randers, OB mf. Har vundet en pokal eller 2 men jeg tror nu alligevel jeg vælger at det har været sjovest at holde med FCM i perioden! Og jeg mener neutrale fodboldmænd (hverken mig eller debatside.dk) ville pege på FCM hvis de blev bedt om at udpege hvilken klub som har stået stærkest i dk. Fodbold i nyere tid sammen med Brøndby, FCK og AaB. Det nu engang IMO.FlæskeFrank skrev:Nu kan jeg forstå på FCM-fans, at det er helt forkert at snakke om mesterskaber.
Mike
Den oprindelige pointe var potentiale for nærområdet. Forklar mig lige igen hvorfor Ikast/ Herning har samme potentiale som dk's 3 største by og hele Fyn for sig selv samtidigt med en af dk. Mest pengestærke mænd i ryggen?
Mike
Det er vist kun på Heden at tabte pokalfinaler står over europæiske gruppespil og sølvmedaljer...
Ska' vi hak'?
Det blir da mere og mere hult og åbenlyst komisk. 141 mio på 2 sæsoner er self. Helt uden for sammenligning med den købe succes og ikke mindst overforbrug man nu ser i FCM. I sgu sjove..seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Mike
Er det egentlig dig der har skrevet det her, MikeFC Midtjyllands Akademi har udviklet store, internationale fodboldprofiler som Simon Kjær, Winston Reid, Sekou Oliseh, Leon Jessen, Jesper Juelsgård, Mads Albæk og Jonas Lössl. Men Akademiet har ikke kun udviklet store talenter på fodboldbanen. Faktisk så har den danske håndbold landsholdsmålmand, Jannik Green, også gået på Akademiet. Det illustrerer meget fint, at Akademiet er et stærkt udgangspunkt for unge talenters fremtidige karriere - hvad enten det på fodboldbanen, håndboldbanen eller noget helt tredje!
FC Midtjylland er en talentudvikler og Akademiet er hjørnestenen. Senest har Akademiet udviklet kommende profiler som Victor Fischer (Ajax Amsterdam i Holland) og Morten Knudsen (Inter i Italien), og mon ikke der er flere på vej i fremtiden
Det er iøvrigt noget optimistisk at mene Jesper Juelsgaard, Leon Jessen, Jonas Løssl, Mads Albæk eller Oliseh er "store internationale profiler".
Noget helt andet, og grunden til jeg ville skrive, findes der en oversigt over hvilke folk i har haft på akademiet i de forskellige årgange? Det har ikke noget med tråden her at gøre, det er blot almen interesse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Du er med på at meget af AaB's underskud dengang skyldtes de bygninger man ikke kunne komme af med, ikke? At økonomien så var helt til rotterne er der ingen tvivl om, men det skyldtes en ringe ledelse som også blev bandet og svovlet væk herinde.Mike80 skrev:Det blir da mere og mere hult og åbenlyst komisk. 141 mio på 2 sæsoner er self. Helt uden for sammenligning med den købe succes og ikke mindst overforbrug man nu ser i FCM. I sgu sjove..seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Mike
Ja dem, og så lige Simon Kjær, Winston reid, Victor Fischer mf..jonas386 skrev:Er det egentlig dig der har skrevet det her, MikeFC Midtjyllands Akademi har udviklet store, internationale fodboldprofiler som Simon Kjær, Winston Reid, Sekou Oliseh, Leon Jessen, Jesper Juelsgård, Mads Albæk og Jonas Lössl. Men Akademiet har ikke kun udviklet store talenter på fodboldbanen. Faktisk så har den danske håndbold landsholdsmålmand, Jannik Green, også gået på Akademiet. Det illustrerer meget fint, at Akademiet er et stærkt udgangspunkt for unge talenters fremtidige karriere - hvad enten det på fodboldbanen, håndboldbanen eller noget helt tredje!
FC Midtjylland er en talentudvikler og Akademiet er hjørnestenen. Senest har Akademiet udviklet kommende profiler som Victor Fischer (Ajax Amsterdam i Holland) og Morten Knudsen (Inter i Italien), og mon ikke der er flere på vej i fremtiden?
Det er iøvrigt noget optimistisk at mene Jesper Juelsgaard, Leon Jessen, Jonas Løssl, Mads Albæk eller Oliseh er "store internationale profiler".
Noget helt andet, og grunden til jeg ville skrive, findes der en oversigt over hvilke folk i har haft på akademiet i de forskellige årgange? Det har ikke noget med tråden her at gøre, det er blot almen interesse.
Der er en tråd på ulvegraven, men den er vist noget forældet efterhånden så du må vis Google.
Mike
Simon Kjær og til nød Winsron Reid kan jeg gå med til, men dem kommenterede jeg ikke på af samme grund. Resten, som jeg har kommenteret, er altså ikke. Medmindre det er et mål i sig selv at komme til udlandet for så er Kasper Kusk jo også en stor international profil, ligesom Lucas Andersen og Lasse Nielsen. Men lad nu det ligge.
Ok, helt i orden. Håbede lidt der var en officiel oversigt et sted, har nemlig googlet, men kunne ikke rigtigt finde noget . Det er især de tidligere år jeg er interesseret i (2004 - 2009). Så hvis du falder over noget på et tidspunkt må du endelig sige til.
Ok, helt i orden. Håbede lidt der var en officiel oversigt et sted, har nemlig googlet, men kunne ikke rigtigt finde noget . Det er især de tidligere år jeg er interesseret i (2004 - 2009). Så hvis du falder over noget på et tidspunkt må du endelig sige til.
Sorry, men blev sgu lidt forvirret over dit citat som jeg jo nu kan se er et ældgammelt indlæg og ikke skal ses i forlængelse af denne debat. Men, nej det nok kun reid og Kjær som idag er profiler internationalt. Men det altså en debat jeg ikke lige tage (igen) nu med den allerede kørende diskution.jonas386 skrev:Simon Kjær og til nød Winsron Reid kan jeg gå med til, men dem kommenterede jeg ikke på af samme grund. Resten, som jeg har kommenteret, er altså ikke. Medmindre det er et mål i sig selv at komme til udlandet for så er Kasper Kusk jo også en stor international profil, ligesom Lucas Andersen og Lasse Nielsen. Men lad nu det ligge.
Ok, Will do.
Mike
Sorry, men blev sgu lidt forvirret over dit citat som jeg jo nu kan se er et ældgammelt indlæg og ikke skal ses i forlængelse af denne debat. Men, nej det nok kun reid og Kjær som idag er profiler internationalt. Men det altså en debat jeg ikke lige tage (igen) nu med den allerede kørende diskution.jonas386 skrev:Simon Kjær og til nød Winsron Reid kan jeg gå med til, men dem kommenterede jeg ikke på af samme grund. Resten, som jeg har kommenteret, er altså ikke. Medmindre det er et mål i sig selv at komme til udlandet for så er Kasper Kusk jo også en stor international profil, ligesom Lucas Andersen og Lasse Nielsen. Men lad nu det ligge.
Ok, Will do.
Mike
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Ob er ikke længere en klub der gør sig gældende på talentsiden.
Mike[/quote]
Den tror jeg sgu at en af Danmarks største talenter "Rasmus Falk", vil være ked af at høre:-)
Mike[/quote]
Den tror jeg sgu at en af Danmarks største talenter "Rasmus Falk", vil være ked af at høre:-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2
Egentlig ikke. Men sæt dig nu ind i AaB's økonomi fra dengang før du nævner ordet overforbrug. Den økonomiske krise var alt andet end dette. Man kan slet slet ikke sammenligne FCM og AaB's økonomiske situationer.Mike80 skrev:Det blir da mere og mere hult og åbenlyst komisk. 141 mio på 2 sæsoner er self. Helt uden for sammenligning med den købe succes og ikke mindst overforbrug man nu ser i FCM. I sgu sjove..seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Mike
Vi har aldrig solgt spillere dyrt og reddet vores økonomi som i har. Set med Reid og Kjær og sikkert andre. Nej vi har skyllet dem ud i bygninger og nedskæringer pga alt andet end fodbold.
Komisk er det faktisk ikke, men fakta.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
9520AaB skrev:Ob er ikke længere en klub der gør sig gældende på talentsiden.
Mike
Den tror jeg sgu at en af Danmarks største talenter "Rasmus Falk", vil være ked af at høre:-)[/quote]
Jeg tror nu godt at falk som eneste egenudviklede spiller under 23 i stærkeste OB opstilling godt kan se at han ikke spiler i en klub der længere spytter talenter ud? Også selvom han selv er en god spiller...
Mike
Undskyld limey, men hvad?limey skrev:Nå ja, Poul Sørensen som var kraftigt medvirkende til at køre AaB A/S i sænk og som skamfuldt forlod klubben i utide. Det undrer ikke, at han ville have forsøgt sådan et stunt.seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Man kunne jo læse den gamle tråd der hedder økonomiske problemer og se hvordan majoriteten på debatsiden reagerede da det så allerværst ud. Dengang var reaktionen, at vi burde tage turen ned i divisionerne og bygge klubben op fra bunden igen, så man slap ud af det økonomiske kvælertag som smarte forretningsfolk holdt vores elskede klub i.
Men hvis man kigger længe nok, skal der nok være nogle der nævner ordet "rigmand" så man kan se, hvad virkeligheden er.
Poul Sørensen ankom til AaB i 2008 da finanskrisen ramte, og stoppede igen i 2012. Manden blev ansat da det hele pludselig ramlede, og var med til at skære og skære i en organisation, blandt andet med ishockey, håndbold og college, ligesom han var med helt frem til sidste bygningssalg. Samtidig skred Per Søndergaard og 2 andre i bestyrelsen i 2010, hvorefter Poul Sørensen fik en ny bestyrelse at arbejde under.
Hvis man tror at den balance vi har ramt i klubben udelukkende er sket fra sommeren 2012 hvor Poul Sørensen stoppede og frem til vinteren 2014, tager man i mine øjne fejl. Meget af den økonomiske turnaround vi har oplevet blev da startet i årene før, hvor netop Poul Sørensen sad som direktør. Han forlod da ikke klubben skamfuldt i utide, men efter 4 års enormt slid med en økonomisk åg i form af bygninger, college, ishockey og håndbold. Det synes jeg sgu ikke man kan klandre ham, og det er ærlig talt lidt synd hvis det er sådan et eftermæle manden skal have.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
MR er den rigtige vinder
- Allstar

Det var også mit indtryk, at han stod med en kæmpe og meget risikabel (konkurs) oprydningsopgave. Men der blev sparet, afskrevet og solgt fra, og det er det rimelige fundament, vi bygger på idag.Frygah skrev:Undskyld limey, men hvad?limey skrev:Nå ja, Poul Sørensen som var kraftigt medvirkende til at køre AaB A/S i sænk og som skamfuldt forlod klubben i utide. Det undrer ikke, at han ville have forsøgt sådan et stunt.seamann skrev:http://www.tipsbladet.dk/artikel/udenla ... lske-penge
Poul Sørensen ankom til AaB i 2008 da finanskrisen ramte, og stoppede igen i 2012. Manden blev ansat da det hele pludselig ramlede, og var med til at skære og skære i en organisation, blandt andet med ishockey, håndbold og college, ligesom han var med helt frem til sidste bygningssalg. Samtidig skred Per Søndergaard og 2 andre i bestyrelsen i 2010, hvorefter Poul Sørensen fik en ny bestyrelse at arbejde under.
Hvis man tror at den balance vi har ramt i klubben udelukkende er sket fra sommeren 2012 hvor Poul Sørensen stoppede og frem til vinteren 2014, tager man i mine øjne fejl. Meget af den økonomiske turnaround vi har oplevet blev da startet i årene før, hvor netop Poul Sørensen sad som direktør. Han forlod da ikke klubben skamfuldt i utide, men efter 4 års enormt slid med en økonomisk åg i form af bygninger, college, ishockey og håndbold. Det synes jeg sgu ikke man kan klandre ham, og det er ærlig talt lidt synd hvis det er sådan et eftermæle manden skal have.
Um Gandhi Dandy, um grande
milionário socialista
milionário socialista