Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
Helenius

Ah, så slemt er det nu vist heller ikke. Det ser på papiret rigtig skidt ud i de seneste 5 kampe, vi har spillet. De har resulteret i 4 nederlag (FCM, FCK, Rio Ave og Club Brügge) og 1 uafgjort (OB). Sæsonafslutningen i Superligaen blev meget kostbar for os, da vi kun fik 1 point i de sidste 3 kampe, hvor alle de øvrige top 6 - hold tjente mellem 7 og 9 point. Det betyder, at løbet i Superligaen realistisk er kørt for os, hvad angår toppen.Kempes skrev:Spændende hvad en fysisk og mentalt udmarvende kamp mod Club Brugge har af betydning for søndagens brag.
Jeg er faktisk lidt bekymret, selv om der var fine takter i aftes.
Problemet er at vi i øjeblikket ikke har et vinderhold. Hvis min hukommelse er rigtig så har AaB siden kampen mod Steaua spillet 11 kampe, hvoraf kun 1 er vundet (4 er endt uafgjort og 6 endt med nederlag)
Tror desværre at uafgjort vil være det bedste vi kan få ud af kampen.

Enig - lige med undtagelse af KEP. Han starter ude. Hvis der skal være nogen form for rimelighed til så skal Kasper Pedersen have chancen nu - en chance han i øvrigt fik og greb så glimrende under stort pres i Pokalfinalen. Det skal være slut med KEPs slappe spil, som efterhånden koster mål i hver eneste kamp. Såfremt det ikke får konsekvenser så gør man jo dem lige udenfor start-11'eren til grin. Væk med KEP - jeg vil ikke se på ham mere.frederikshavneren skrev:3 point venter søndag aften!
Larsen
Jönsson
Helenius
KEP starter inde. Jeg er klar til at modtage bets mod det!astonvilla skrev:Enig - lige med undtagelse af KEP. Han starter ude. Hvis der skal være nogen form for rimelighed til så skal Kasper Pedersen have chancen nu - en chance han i øvrigt fik og greb så glimrende under stort pres i Pokalfinalen. Det skal være slut med KEPs slappe spil, som efterhånden koster mål i hver eneste kamp. Såfremt det ikke får konsekvenser så gør man jo dem lige udenfor start-11'eren til grin. Væk med KEP - jeg vil ikke se på ham mere.frederikshavneren skrev:3 point venter søndag aften!
Larsen
Jönsson
Helenius
Som alternativ kan Blåbjerg rykkes derind og så kan PK tage backen - men det er ikke min foretrukne.
Jönsson og Ene kan fordele minutterne i mellem sig ved siden af Helenius som de er fit til. Måske Ene skulle starte inde og så smide Jönsson på når de er lidt møre og trætte?
Ligefrem at sømme Bruhn og Børsting.... Det er voldsomt nok. Jeg synes bestemt de har vist prøver på deres talenter, og de er lige fyldt hhv. 21 og 20. Alle vores talenter kan ikke være 10-15 millioner-salgsobjekter i den alder, der skal også være plads til nogle der langsomt finder sig til rette. Børsting har været i truppen i et halvt år. Små slag.thomasjn skrev:Bruhn og Børsting er bare ikke gode nok, Jeg kan godt lide vi har mange egenudviklede på holdet, men de to ser jeg ikke alverden i......
Baseret på gårsdagens kamp burde KEP starte ind før både Thelander og Larsen, som begge udover at fejle stort ved 1-0 målet havde en stribe voldsomt usikre momenter.astonvilla skrev:Enig - lige med undtagelse af KEP. Han starter ude. Hvis der skal være nogen form for rimelighed til så skal Kasper Pedersen have chancen nu - en chance han i øvrigt fik og greb så glimrende under stort pres i Pokalfinalen. Det skal være slut med KEPs slappe spil, som efterhånden koster mål i hver eneste kamp. Såfremt det ikke får konsekvenser så gør man jo dem lige udenfor start-11'eren til grin. Væk med KEP - jeg vil ikke se på ham mere.frederikshavneren skrev:3 point venter søndag aften!
Larsen
Jönsson
Helenius
Som alternativ kan Blåbjerg rykkes derind og så kan PK tage backen - men det er ikke min foretrukne.
Jönsson og Ene kan fordele minutterne i mellem sig ved siden af Helenius som de er fit til. Måske Ene skulle starte inde og så smide Jönsson på når de er lidt møre og trætte?

Og KEP scorede jo også et overlegent flot mål.Frygah skrev: Baseret på gårsdagens kamp burde KEP starte ind før både Thelander og Larsen, som begge udover at fejle stort ved 1-0 målet havde en stribe voldsomt usikre momenter.
thomasjn skrev:Nu hvor de har skoddet Europa væk er det endnu vigtigere med en god placering i ligaen. Jeg forventer derfor 90 minutters overfald på Brøndby på søndag og vi skal stille med det stærkest mulige hold.
Larsen
Dalsgaard, KEP, Thelander, Blåbjerg
Jönsson, Würtz, Risgård, Thomsen
Ene
Helenius
Det er nok den stærkeste kombination af 11 spillere vi kan stille lige nu. Bruhn og Børsting er bare ikke gode nok, Jeg kan godt lide vi har mange egenudviklede på holdet, men de to ser jeg ikke alverden i. Lucas, Kusk, Helenius og Thomsen vidste alle prøver på hvor gode de kan blive i deres første kampe. Hvis det Brunhn og Børsting har vist er så gode de kan blive så ser jeg ingen grund til de skal spille. Samtidig er AK i elendig kampform og jeg tror på Jönsson kan være lige så god på kanten og Ene kan spille hans bedste plads på som hængende.

VI må helt ikke forcere noget med Jönsson, ifølge hvad jeg har hørt er han først klar til indhop til maj. I den næste sæson, kan formentlig spille 30 min det første halve år og så 50 i den anden halvdel af sæsonen, det går fremad men hav tålmodighed.jensemand57 skrev:Det er selvfølgelig træls med skaden til Thomsen og Risgaards sygdom. Men hvis opstillingen i Nordjyske holder stik, kan der kun være et spørgsmål. Hvorfor fanden skal Jønsson ikke i gang?