Altså enkelt god aflevering gør jo ikke det hele.. Han kæmper fint, men laver utrolig mange fejl!andreasaab89 skrev:ham der ud af ingenting skabte vores eneste chance i kampen ?Tyskeren skrev:Er det ikke længe siden at Børsting har spillet en god kamp.. Hold da op han laver mange fejl!!!!
Kamptråd: AaB - Brøndby IF, søndag d. 22. februar 2015
Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, søndag d. 22. februar 2015
-
andreasaab89
- Allstar

det gjorde kusk også hele den første sæsonTyskeren skrev:Altså enkelt god aflevering gør jo ikke det hele.. Han kæmper fint, men laver utrolig mange fejl!andreasaab89 skrev:ham der ud af ingenting skabte vores eneste chance i kampen ?Tyskeren skrev:Er det ikke længe siden at Børsting har spillet en god kamp.. Hold da op han laver mange fejl!!!!
han er den type, der skal lave fejl . og turde lave fejl. får så skaber han det uventede. antal fejl kommer ned når han får rutine og flere kampe.
fejl må man leve med når man vil udvikle talenter.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det går sjældent godt for hold, som slet ikke skyder på mål. Det er jo helt absurd hvor lidt de kan på den sidste tredjedel af banen.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
andreasaab89
- Allstar

Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
Han mangler meget i de ting han foretager sig, det løber ud i sandet og ender halvfærdigt.
Han mangler meget i de ting han foretager sig, det løber ud i sandet og ender halvfærdigt.
AaB er min trosretning
BIF markerer os simpelthen bare tæt. Vi kan for sjældent spille os ordentligt ud af deres første genpres.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja at man kan spille +75 minutter på hjemmebane uden en eneste reel afslutning på mål er jo nærmest ganske ufatteligt.
Vi skal nok håbe på 0-0, men lur mig om ikke Brøndby scorer i 5. Minuts overtid - det er set før.....
Vi skal nok håbe på 0-0, men lur mig om ikke Brøndby scorer i 5. Minuts overtid - det er set før.....
Kom nu igang AaB!!!
Kors Blåbjerg har smidt mange pasninger lige i fusserne på en BIF-mand efterhånden....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Mipodanmark
- 2. div

Vi er jo slet ikke klar til turneringsbold, ufattelig
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Ene har til hans undskyldning idag en blind passager på backen til at hjælpe ham.andreasaab89 skrev:Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
-
andreasaab89
- Allstar

Det har da intet med blåberg at gøre at ene ikke kan slå indlæg, score på sine chancer, afdrible sin direkte mand osv.9520AaB skrev:Ene har til hans undskyldning idag en blind passager på backen til at hjælpe ham.andreasaab89 skrev:Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
Kom nu ind i kampen
AaB er min trosretning
-
9520AaB
- Allstar

Ok Blåbjerg spiller en gudekamp. My bad.andreasaab89 skrev:Det har da intet med blåberg at gøre at ene ikke kan slå indlæg, score på sine chancer, afdrible sin direkte mand osv.9520AaB skrev:Ene har til hans undskyldning idag en blind passager på backen til at hjælpe ham.andreasaab89 skrev:Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
Kom nu ind i kampen
-
andreasaab89
- Allstar

Er 2 år gammel ? jeg har ikke sagt blåberg spiller godt. Har bare sagt at han ikke har været den der påvirkede enes præstation negativt. Det klarede ene altså af sig selv.9520AaB skrev:Ok Blåbjerg spiller en gudekamp. My bad.andreasaab89 skrev:Det har da intet med blåberg at gøre at ene ikke kan slå indlæg, score på sine chancer, afdrible sin direkte mand osv.9520AaB skrev:Ene har til hans undskyldning idag en blind passager på backen til at hjælpe ham.andreasaab89 skrev:Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
Kom nu ind i kampen
AaB er min trosretning
-
9520AaB
- Allstar

Sgu meget godt gået af en 2-årig at skrive så godt.andreasaab89 skrev:Er 2 år gammel ? jeg har ikke sagt blåberg spiller godt. Har bare sagt at han ikke har været den der påvirkede enes præstation negativt. Det klarede ene altså af sig selv.9520AaB skrev:Ok Blåbjerg spiller en gudekamp. My bad.andreasaab89 skrev:Det har da intet med blåberg at gøre at ene ikke kan slå indlæg, score på sine chancer, afdrible sin direkte mand osv.9520AaB skrev:Ene har til hans undskyldning idag en blind passager på backen til at hjælpe ham.andreasaab89 skrev:Enevoldsen er stadig langtfra den spiller jeg husker ham. Driblestærkt, dynamisk, godt overblik, gode dybdeløb, målfarlig osv.
Kom nu ind i kampen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
KASSSE AK47 !!!!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
AK!!!!!! 2min i overtid yessssssss
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
SUCK IT LIMSNIFFERE!!!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hamrende ufortjent, men ok - 3 point
Kom nu igang AaB!!!
Det er vist de mest ufortjente 3 point nogensinde. Men vi tager dem sku med!!