Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Pippo
- Superliga

- Geografisk sted: København
astonvilla skrev:Pinligt, ja kvalmende ringe. Føj.
Undtagen Ene - han var god.
Resten skulle sku skamme sig.
Nå, men det var så den sæson. Det bliver satme tungt at få sig slæbt ud på stadion på søndag.
Godnat og sov godt.
Kan vi ikke blive enige om, at en sejr på søndag vil være ensbetydende med, at vi er 3 point efter tredjepladsen? Det er vel også værd at kæmpe for. Ikke mindst adgangen til Europa vil da være en godbid at få med. Foreløbig har vi fået 6 point i to af sæsonens sværeste kampe, så jeg synes bestemt, der er noget at kæmpe for.
(det kræver selvfølgelig en helt anden indstilling på søndag. Og måske at KEP og Larsen sættes på bænken.)
-
Hovedet
- Allstar

Jeg ville hellere end gerne have byttet mandagens sejr med en sejr i denne kamp, der var langt vigtigere.
Jeg forstår ikke, hvorfor denne kamp blev underprioriteret, ligesom det formentlig kostede os sejren, at Risgaard, Würtz og Jönsson ikke var med. Helt ærligt, igen kunne vi jo vundet kæmpestort, og så ender det i ren ydmygelse og nedtur.
Vi har en målmand, der bare bliver ringere og ringere og koster mål i efterhånden hver anden kamp. Ind med Carsten Christensen. Desuden skal der arbejdes med moralen på holdet.
Vi må nu køre efter den 4. plads, men helt ærligt ligner dette en forsømt sæson, hvor vi omgående render ind i en kæmpe nedtur efter en enkeltstående opløftende præstation. Hold kæft, hvor er det ringe og skuffende!!!
-
EfBeren
- Drenge

Kunji skrev:Kreddy skrev:EfBeren skrev:Så fik I sgu jeres egen medicin idag mht mål man ikke kan garderer sig imod.
Var overbevidst om den var lukket, men fodbold er et underligt spil nogle gange.
gardere *
Superflot indlæg, du byder ind med der. Tak.
Pueha, det er sgu en træls kamp at tabe. Telefonnummeret er altså tæt på at have ret i, at sæsonen er ved at være slut. Hvis vi taber på søndag, så virker det usandsynligt, at vi har andet end sekundære placeringer at kæmpe for. Det er sgu bittert, når man - trods elendigt spil - har fået så mange chancer for at være med i denne sæson.
Jeg beklager, hvis I ser mit indlæg som hånligt, fordi det var på ingen måder skrevet med det formål. Jeg har intet imod AaB, og har faktisk stor sympati for jer.
Hvis I havde scoret på jeres kæmpe chance til 3-1, så var det AaB der var videre nu. Det gør det bare endnu mere underligt, fordi vi sejlede voldsomt i mange situationer.
-
Aabwibz
- Superliga

- Geografisk sted: 9000
-
Kontakt:
Klaus skrev:Fortjent sejr til Esbjerg. Jeg håber sgu de vinder hele lortet. Mensah viste lige, hvorfor han stod øverst på ønskesedlen hos mange af os ved sidste transfervindue. Jeg er helt ærlig en smule rystet over, at vi kan være SÅ dårlige. At se Dalle ene mand mod 3 angribere i det lille felt viser jo bare, hvordan det hele sejler. Nikolaj Larsen der tidligere var helt vildt stabil er pludselig blevet MR. Sæbehandske, der skøjter rundt. Hvordan helvede Kent kan finde på at sætte Bruhn på banen viser bare hvor pisse arrogant vi følte os i pausen. Vi vandt i mandags og var oppe med to, så nu satser vi lige lidt for at få Bruhn i gang. Bruhn har spillet ad helvede til i denne sæson. Han har ikke bare været dårlig. Han er blevet helt vildt overmatchet i alle kampe og i særdeleshed når modstanderne har spillet fysisk som fx Brügge. Og hvordan var det lige Esbjerg spillede i dag???? Det er fandme utroligt, at vores træner vælger at satse på den måde. Bruhns tid skal nok komme, men han er der ikke endnu. Det samme med Thomsen. Hvornår har han sidst spillet en rigtig god kamp???? Og hvornår har han spillet godt centralt??? Svaret på første spørgsmål er, at det er længe siden. På andet er det ALDRIG. Hvad gør Kent???Fandme om ikke han sætter ham ind centralt... Jeg er skuffet, DYBT skuffet. Vi har lige pisset på vores eneste chance for et trofæ i denne sæson. Og det på den mest nosseløse, pinlige, amatøragtige måde. Kent må godt nok have en træls smag i munden lige nu

+++++1 !!!!!!!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
-
Pippo
- Superliga

- Geografisk sted: København
Klaus skrev:(...) Og hvordan var det lige Esbjerg spillede i dag???? Det er fandme utroligt, at vores træner vælger at satse på den måde. Bruhns tid skal nok komme, men han er der ikke endnu. Det samme med Thomsen. Hvornår har han sidst spillet en rigtig god kamp???? Og hvornår har han spillet godt centralt??? Svaret på første spørgsmål er, at det er længe siden. På andet er det ALDRIG. Hvad gør Kent???Fandme om ikke han sætter ham ind centralt... Jeg er skuffet, DYBT skuffet. Vi har lige pisset på vores eneste chance for et trofæ i denne sæson. Og det på den mest nosseløse, pinlige, amatøragtige måde. Kent må godt nok have en træls smag i munden lige nu

Ja, føj da... Nikolaj Thomsen lavede to assists mandagens kamp mod Esbjerg. Det siger jo alt om, hvor elendig han var i den kamp

-
Aabwibz
- Superliga

-
Kontakt:
EfBeren skrev:Kunji skrev:Kreddy skrev:EfBeren skrev:Så fik I sgu jeres egen medicin idag mht mål man ikke kan garderer sig imod.
Var overbevidst om den var lukket, men fodbold er et underligt spil nogle gange.
gardere *
Superflot indlæg, du byder ind med der. Tak.
Pueha, det er sgu en træls kamp at tabe. Telefonnummeret er altså tæt på at have ret i, at sæsonen er ved at være slut. Hvis vi taber på søndag, så virker det usandsynligt, at vi har andet end sekundære placeringer at kæmpe for. Det er sgu bittert, når man - trods elendigt spil - har fået så mange chancer for at være med i denne sæson.
Jeg beklager, hvis I ser mit indlæg som hånligt, fordi det var på ingen måder tilfældet. Jeg har intet imod AaB, og har faktisk stor sympati for jer.
Hvis I havde scoret på jeres kæmpe chance til 3-1, så var det AaB der var videre nu. Det gør det bare endnu mere underligt, fordi vi sejlede voldsomt i mange situationer.
Tror ikke de ser det som hånligt, men nok nærmere bare er trætte af situationen. Men helt enig, det er vores egen skyld, vi kunne bare have lukket kampen da vi havde chancen.

Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
-
budo
- Superliga

Nu har alle fokus på at Larsen sejler, men det er godt nok også rystende som Bruhn er faldet i niveau siden efteråret. Han blev omtalt som en nu Kusk og lignende, men lige nu leverer han da bare fejl på fejl på fejl. Ved godt han er en ung spiller og vil have udsving, men hans bundniveau er dælme lavt.
Og så Kasper P.??? Hvordan kan nogen anbefale ham frem for Thelander og KEP? Ligegyldig hvor mange hjerneblødninger KEP får (og jeg hader ham for hver enkelt af dem), så er jeg 100 gange mere tryg ved ham, end ved Kasper P.
Træls, træls kamp, hvor det var ret tydeligt, at 5 kampe på 14 dage er mere end vores smalle trup kan holde til. Synes dog at Kent bærer en stor del af ansvaret i dag. Det var tæt på B kæden han stillede med i dag, og han var godt nok træg til at skifte ud da det gik galt i anden halvleg. ØV!
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
Kristian
- Allstar

Hovedet skrev:Jeg ville hellere end gerne have byttet mandagens sejr med en sejr i denne kamp, der var langt vigtigere.
Jeg forstår ikke, hvorfor denne kamp blev underprioriteret, ligesom det formentlig kostede os sejren, at Risgaard, Würtz og Jönsson ikke var med. Helt ærligt, igen kunne vi jo vundet kæmpestort, og så ender det i ren ydmygelse og nedtur.
Vi har en målmand, der bare bliver ringere og ringere og koster mål i efterhånden hver anden kamp. Ind med Carsten Christensen. Desuden skal der arbejdes med moralen på holdet.
Vi må nu køre efter den 4. plads, men helt ærligt ligner dette en forsømt sæson, hvor vi omgående render ind i en kæmpe nedtur efter en enkeltstående opløftende præstation. Hold kæft, hvor er det ringe og skuffende!!!
Come one..stop alt det med at sæsonen er forbi.
Vi skal møde Randers og kan spille os helt ind i kampen om 3 pladsen. Som om folk bare har lukket sæsonen nu. Men man har vel en tendens til at se sort på det hele efter sådan en omgang.
-
mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
-
Kontakt:
Self nederen at vi smider 2-0 men jeg får min vilje....al fokus på ligaen......og det tror jeg vil bekomme en træt trup vel.

Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
jonas386
- Allstar

EfB: I var ganske enkelt bare mere klar i 2. Halvleg og sejren var helt fortjent derefter. Jeg håber vi lærer af kampen og ikke smider den slags føringer i fremtiden.
Well. På den lyse side synes jeg vores nye svensker gjorde det rigtig fint, men han faldt sammen med resten af holdet i halvlegen. Ligeledes godt med scoringer til Helenius og Ene. Meget andet er der vel ikke at sige. Jeg troede vi havde den ved 2-0, det var tilsyneladende ikke tilfældet
-
Hovedet
- Allstar

budo skrev:Nu har alle fokus på at Larsen sejler, men det er godt nok også rystende som Bruhn er faldet i niveau siden efteråret. Han blev omtalt som en nu Kusk og lignende, men lige nu leverer han da bare fejl på fejl på fejl. Ved godt han er en ung spiller og vil have udsving, men hans bundniveau er dælme lavt.
Og så Kasper P.??? Hvordan kan nogen anbefale ham frem for Thelander og KEP? Ligegyldig hvor mange hjerneblødninger KEP får (og jeg hader ham for hver enkelt af dem), så er jeg 100 gange mere tryg ved ham, end ved Kasper P.
Træls, træls kamp, hvor det var ret tydeligt, at 5 kampe på 14 dage er mere end vores smalle trup kan holde til. Synes dog at Kent bærer en stor del af ansvaret i dag. Det var tæt på B kæden han stillede med i dag, og han var godt nok træg til at skifte ud da det gik galt i anden halvleg. ØV!
Det er også det, jeg harcellerer over. For fanden da, vi havde jo vundet denne kamp i stærkeste opstilling og nok endda stort. Nu har vi pisset pokalen væk - og virkelig pisset den væk med stort P. Bevares, vi er da med i Superligaen takket være den gode start, men, men, men, men...
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Pippo skrev:Klaus skrev:(...) Og hvordan var det lige Esbjerg spillede i dag???? Det er fandme utroligt, at vores træner vælger at satse på den måde. Bruhns tid skal nok komme, men han er der ikke endnu. Det samme med Thomsen. Hvornår har han sidst spillet en rigtig god kamp???? Og hvornår har han spillet godt centralt??? Svaret på første spørgsmål er, at det er længe siden. På andet er det ALDRIG. Hvad gør Kent???Fandme om ikke han sætter ham ind centralt... Jeg er skuffet, DYBT skuffet. Vi har lige pisset på vores eneste chance for et trofæ i denne sæson. Og det på den mest nosseløse, pinlige, amatøragtige måde. Kent må godt nok have en træls smag i munden lige nu

Ja, føj da... Nikolaj Thomsen lavede to assists mandagens kamp mod Esbjerg. Det siger jo alt om, hvor elendig han var i den kamp

Thomsen er ikke elendig. Men hans niveau har i denne sæson været langt under sidste års. Og jo, han spillede sin bedste kamp længe i mandags, men en rigtig god kamp, som vi kunne opleve i sidste sæson?? Det synes jeg ikke. Jeg vil også gerne stå ved, at jeg ikke synes han er god centralt. Faktisk synes jeg det er gået dårligt hver eneste gang.. Derfor forstår jeg ikke Kent sætter ham der ind. Jeg er på ingen måde mopset på Nikolaj eller Bruhn for den sags skyld. Jeg er sur over trænerens dispositioner.
-
Hovedet
- Allstar

Kristian skrev:Hovedet skrev:Jeg ville hellere end gerne have byttet mandagens sejr med en sejr i denne kamp, der var langt vigtigere.
Vi skal møde Randers og kan spille os helt ind i kampen om 3 pladsen. Som om folk bare har lukket sæsonen nu. Men man har vel en tendens til at se sort på det hele efter sådan en omgang.
Jojo, men en spinkel mulighed for bronze i Superligaen - og den
er spinkel - kan jo slet ikke opveje skuffelsen over på så ynkelig måde at smide en evt. pokaltitel væk, der er langt tættere på end de interessante placeringer i Superligaen. Desuden er det rystende at se så skrækkeligt et bundniveau og sammenbrud dukke op med jævne mellemrum. Det her gav jo mindelser om Apoel og Bukarest.
-
budo
- Superliga

Hovedet skrev:budo skrev:Nu har alle fokus på at Larsen sejler, men det er godt nok også rystende som Bruhn er faldet i niveau siden efteråret. Han blev omtalt som en nu Kusk og lignende, men lige nu leverer han da bare fejl på fejl på fejl. Ved godt han er en ung spiller og vil have udsving, men hans bundniveau er dælme lavt.
Det er også det, jeg harcellerer over. For fanden da, vi havde jo vundet denne kamp i stærkeste opstilling og nok endda stort. Nu har vi pisset pokalen væk - og virkelig pisset den væk med stort P. Bevares, vi er da med i Superligaen takket være den gode start, men, men, men, men...
Og en ny pokal triumf er nok det eneste, der kunne have dulmet kvalmen, når nu de vamle hedebønder får fedtet sig til deres købemesterskab

Jeg tror desværre ikke Kent helt har forstået situationens alvor

"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
Funky
- Allstar

Klaus skrev:Pippo skrev:Klaus skrev:(...) Og hvordan var det lige Esbjerg spillede i dag???? Det er fandme utroligt, at vores træner vælger at satse på den måde. Bruhns tid skal nok komme, men han er der ikke endnu. Det samme med Thomsen. Hvornår har han sidst spillet en rigtig god kamp???? Og hvornår har han spillet godt centralt??? Svaret på første spørgsmål er, at det er længe siden. På andet er det ALDRIG. Hvad gør Kent???Fandme om ikke han sætter ham ind centralt... Jeg er skuffet, DYBT skuffet. Vi har lige pisset på vores eneste chance for et trofæ i denne sæson. Og det på den mest nosseløse, pinlige, amatøragtige måde. Kent må godt nok have en træls smag i munden lige nu

Thomsen er ikke elendig. Men hans niveau har i denne sæson været langt under sidste års. Og jo, han spillede sin bedste kamp længe i mandags, men en rigtig god kamp, som vi kunne opleve i sidste sæson?? Det synes jeg ikke. Jeg vil også gerne stå ved, at jeg ikke synes han er god centralt. Faktisk synes jeg det er gået dårligt hver eneste gang.. Derfor forstår jeg ikke Kent sætter ham der ind. Jeg er på ingen måde mopset på Nikolaj eller Bruhn for den sags skyld. Jeg er sur over trænerens dispositioner.
Helt enig angående fejlcastingen af Thomsen som center. Han har tæt på intet at gøre derinde, og slet ikke mod et hold, som spiller fysisk. Det eneste jeg kan sige til Kents forsvar er måske, at hvem havde vi med, som han skulle sætte derind i stedet?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Kristian
- Allstar

Haha sønderjyske i en mulig pokal finale. Omfg!!
Nu SKAL fck vinde den pokal så 4 pladsen kan give europa.
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
budo skrev:Hovedet skrev:budo skrev:Nu har alle fokus på at Larsen sejler, men det er godt nok også rystende som Bruhn er faldet i niveau siden efteråret. Han blev omtalt som en nu Kusk og lignende, men lige nu leverer han da bare fejl på fejl på fejl. Ved godt han er en ung spiller og vil have udsving, men hans bundniveau er dælme lavt.
Og en ny pokal triumf er nok det eneste, der kunne have dulmet kvalmen, når nu de vamle hedebønder får fedtet sig til deres købemesterskab

ENIG
-
Kristian
- Allstar

Hovedet skrev:Kristian skrev:Hovedet skrev:Jeg ville hellere end gerne have byttet mandagens sejr med en sejr i denne kamp, der var langt vigtigere.
Jojo, men en spinkel mulighed for bronze i Superligaen - og den
er spinkel - kan jo slet ikke opveje skuffelsen over på så ynkelig måde at smide en evt. pokaltitel væk, der er langt tættere på end de interessante placeringer i Superligaen. Desuden er det rystende at se så skrækkeligt et bundniveau og sammenbrud dukke op med jævne mellemrum. Det her gav jo mindelser om Apoel og Bukarest.
Det er rigtigt og det er nok noget vi må sige høre med det det unge hold vi har. Vi stiller med et helt andet hold end i søndags og kan jo slet ikke holde i bolden, da vi bliver overløbet i anden halvleg.
skuffelsen er mega lige nu, men i morgen er jeg sikker på at spillerne er klar til at kæmpe om den europa plads jeg mener vi skal have. Vi alt andet lige være bedre at sende fck, fcm og AaB afsted
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Klaus skrev:Pippo skrev:Klaus skrev:(...) Og hvordan var det lige Esbjerg spillede i dag???? Det er fandme utroligt, at vores træner vælger at satse på den måde. Bruhns tid skal nok komme, men han er der ikke endnu. Det samme med Thomsen. Hvornår har han sidst spillet en rigtig god kamp???? Og hvornår har han spillet godt centralt??? Svaret på første spørgsmål er, at det er længe siden. På andet er det ALDRIG. Hvad gør Kent???Fandme om ikke han sætter ham ind centralt... Jeg er skuffet, DYBT skuffet. Vi har lige pisset på vores eneste chance for et trofæ i denne sæson. Og det på den mest nosseløse, pinlige, amatøragtige måde. Kent må godt nok have en træls smag i munden lige nu

Thomsen kan ikke spille centralt, det er blevet forsøgt 15 gange nu uden en enste succes. Det sætter hele holdet under pres.
Det har du helt ret i. Uforståeligt at Kent bliver ved med at prøve. Jeg vil hellere se Thelander der end Thomsen eller Nikolai Larsen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Hovedet
- Allstar

Klaus skrev:budo skrev:Hovedet skrev:budo skrev:Nu har alle fokus på at Larsen sejler, men det er godt nok også rystende som Bruhn er faldet i niveau siden efteråret. Han blev omtalt som en nu Kusk og lignende, men lige nu leverer han da bare fejl på fejl på fejl. Ved godt han er en ung spiller og vil have udsving, men hans bundniveau er dælme lavt.

ENIG
I min skuffede verden har vi foræret en pokalsemifinale væk til et hold, der er ringere end AaB, og som vi kunne have givet en omgang tæsk. Og nu står vi altså i en situation, hvor FCK SKAL vinde pokalen, for at 4. pladsen giver adgang til Europa Cuppen - og selv om vi rent faktisk bliver nr. 4 OG FCK vinder pokalen, skal vi altså ud i absurde 4 kvalifikationsrunder for at nå gruppespillet. Det er fandeme svært at gejle sig op til, må jeg tilstå.