Meh. Randers med tre nederlag i streg gør AaBs chancer for europakampe langt størreKristian skrev:FCM vinder guld på dødbolde. Omfg hvor kedeligt!!EfBeren skrev:Lyder måske sølle, men det er ligefør jeg for første gang håber på et EfB nederlag på søndag. Jeg magter dem simpelthen ikke..
De fortjente på ingen måder sejren, men Randers var vanvittigt uskarpe, og samtidig er de bare dygtige på dødbolde.
Superliga 2014/2015
Re: Superliga 2014/2015
Fredag den 13 uhh
det er fandme uhyggeligt når Football Club Midtjylland når 50 point på 21 kampe.
det er fandme uhyggeligt når Football Club Midtjylland når 50 point på 21 kampe.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab
Guld? igen, igen...!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er mange af de Kbh'ske medier begyndt at ævle om. Det pisser mig stadig af. Også selvom det er Ikast der bliver nedgjort.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Janteloven eksisterer IKKE!
Et mål er et mål, også selvom det er på en dødbold. FCM vandt igår fordi Randers var helt ufatteligt ineffektive. De havde chancer til 5-6 mål og blev måske snydt for et straffe. Hvis Kampen igår er billedet på Randers' evner til at score mål, vil de ikke få mange point resten af sæsonen. FCM var helt vildt heldige (igen), men det er sådan noget der ulykkeligvis ender med mesterskaber.....
Hvordan definerer disse medier så et billigt mesterskab? FCM's pointsnit i denne sæson efter 21 kampe er kun én gang tidligere overgået. (FCK's 10/11 sæson) Så der kan ihvertfald ikke menes en billig 1.plads i den forstand at der målt på et lavt antal point, og at andre hold blot har været endnu dårligere.Køllen I Møllen skrev:Det er mange af de Kbh'ske medier begyndt at ævle om. Det pisser mig stadig af. Også selvom det er Ikast der bliver nedgjort.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Mike
Dødbolde tæller ikke som reele mål.Mike80 skrev:Hvordan definerer disse medier så et billigt mesterskab? FCM's pointsnit i denne sæson efter 21 kampe er kun én gang tidligere overgået. (FCK's 10/11 sæson) Så der kan ihvertfald ikke menes en billig 1.plads i den forstand at der målt på et lavt antal point, og at andre hold blot har været endnu dårligere.Køllen I Møllen skrev:Det er mange af de Kbh'ske medier begyndt at ævle om. Det pisser mig stadig af. Også selvom det er Ikast der bliver nedgjort.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Mike
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Haha. Nej det nok den tese man har fundet målbar. Det et fantastisk våben vi har fået på dødbolde! Husker selv Rada Prica der i jeres mesterskabssæson, også nærmest konsekvent afgjorde kampe efter dødbolde i de kampe, hvor pointene ellers lå på vippen. Den slags er guld værd;)jonas386 skrev:Dødbolde tæller ikke som reele mål.Mike80 skrev:Hvordan definerer disse medier så et billigt mesterskab? FCM's pointsnit i denne sæson efter 21 kampe er kun én gang tidligere overgået. (FCK's 10/11 sæson) Så der kan ihvertfald ikke menes en billig 1.plads i den forstand at der målt på et lavt antal point, og at andre hold blot har været endnu dårligere.Køllen I Møllen skrev:Det er mange af de Kbh'ske medier begyndt at ævle om. Det pisser mig stadig af. Også selvom det er Ikast der bliver nedgjort.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Mike
Mike
Hvis FCK ikke vinder mesterskabet, så er det fordi FCK har været dårlige (og ikke de andre hold, der er gode). Hvis FCK er dårlige, så er det kun dårlige hold, man skal vinde over for at tage mesterskabet. Ergo; hvis FCK ikke vinder mesterskabet, så er mesterskabet billigt til salg.
Med mindre selvfølgelig Brøndby når fordums gloværdige styrke som hele Danmarks fodboldflagskib igen.
Med mindre selvfølgelig Brøndby når fordums gloværdige styrke som hele Danmarks fodboldflagskib igen.
Men ok, den er også svær, de færreste herinde er vel uenige i at FCK har været for dårlige til at købe ind, og er blevet et betydeligt ringere hold over årene. Den store grund til FCK "kun" har vundet et mesterskab på 4 år er jo ligesåmeget FCKs egen skyld, som det er de andre hold der har været bedre. FCK har jo stadig flere gode spillere, men der er også flere spillere blandt de startende 11 der jo slet ikke har niveauet til at være med i toppen af Superligaen. Delaney, Amankwaa, Toutouh, Gislasson og sikkert også flere er jo spillere der slet ikke burde kunne overvejes til et hold der gerne vil være hvor FCK vil.
EDIT: Uenige, ikke enige.
EDIT: Uenige, ikke enige.
Det kan der være noget om.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Jeg synes ikke FCM i denne sæson er bedre end efteråret 2013, mest p.g.a. Danny Olsen.
FCK har i et par sæsoner kæmpet med at pleje deres selvforståelse, som synes at være blevet kronisk lidende hos BIF.
AaB havde et svært og stressende efterår med omsider at få økonomien iorden, og krævende kamp-program m.m.
Randers kunne i efteråret hive sig op til en top-placering, som de nu slet ikke kan håndtere.
Jeg synes generelt det hele er blevet mindre godt end det var
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Men det gør jo ikke mesterskabet mindre værd. Ok, man får selvfølgelig ikke længere nogen direkte CL plads som Farum gjorde, men hvis FCM vinder er det da lige så fortjent som da vi vandt sidste år. De har en stærkt trup, og vinder deres kampe. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal til at snakke om billigt mesterskab eller ej.634 skrev:Det kan der være noget om.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Jeg synes ikke FCM i denne sæson er bedre end efteråret 2013, mest p.g.a. Danny Olsen.
FCK har i et par sæsoner kæmpet med at pleje deres selvforståelse, som synes at være blevet kronisk lidende hos BIF.
AaB havde et svært og stressende efterår med omsider at få økonomien iorden, og krævende kamp-program m.m.
Randers kunne i efteråret hive sig op til en top-placering, som de nu slet ikke kan håndtere.
Hvis FCM vinder denne sæson, uden at være bedre end sidste sæson, er de da heldige med at konkurrenter ikke kan holde niveau. Men også dygtige når de kan holde niveau, mens andre ikke holder niveau.jonas386 skrev:Men det gør jo ikke mesterskabet mindre værd. Ok, man får selvfølgelig ikke længere nogen direkte CL plads som Farum gjorde, men hvis FCM vinder er det da lige så fortjent som da vi vandt sidste år. De har en stærkt trup, og vinder deres kampe. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal til at snakke om billigt mesterskab eller ej.634 skrev:Det kan der være noget om.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Men sådan er det jo hver gang det samme hold ikke vinder 2 år i træk.
Det synes jeg ikke, der plejer altid at være 3-4 som popper op i forhold til seneste sæson.jonas386 skrev:Men sådan er det jo hver gang det samme hold ikke vinder 2 år i træk.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Men der er jo stadig nogen der skal være dårligere end året før, ellers ville de jo vinde hvert år.634 skrev:Det synes jeg ikke, der plejer altid at være 3-4 som popper op i forhold til seneste sæson.jonas386 skrev:Men sådan er det jo hver gang det samme hold ikke vinder 2 år i træk.
Jeg forstår stadig ikke hvad du mener med dette iforhold til det billigere mesterskab?634 skrev:Det kan der være noget om.AMadsen skrev:Du skal også tænke på at det er et ufattelige billigt mesterskab![]()
- FCM har præsteret det 2. Højeste pointsnit efter 21 kampe i Superligaens historie.
- Nr. 2 (vil med FCK sejr i Esbjerg) have 41 point. Et pointantal for nr. 2 i tabellen, hvilket ikke er matchet siden 2009/10 sæsonen.
- FCK vil i givetfald, da samtidigt havde 7 point mere end hvad de tilsvarende havde sidste sæson. Så hvis vi skal måle ud fra forhåndsfavorittens evne til at konkurrere, kræver det ihvertfald på nuværende tidspunkt 7 point mere, at tage mesterskabet end tilsvarende sidste sæson.
Jeg kan ikke se logikken om billigt mesterskab.
Mike
Det er en joke Mike, baseret på den gamle FCKer Gravgaards øffen om at det "var et historisk billigt mesterskab", efter AaB vundet mesterskabet. Det var en latterlig kommentar, men flere andre greb den og pludselig blev målestokken for hvor dyrt/billigt et mesterskab hvor mange point FCK har.
FCM har været suverænt det bedste hold i denne sæson og minder vel om FCK's pointsnit for nogle sæsoner siden.
Københavnerpressen skal bare stikke piben ind og indse, at deres københavnerhold ikke har handlet og ageret godt nok for at følge med spillemæssigt med AaB i sidste sæson og FCM i denne.
Københavnerpressen skal bare stikke piben ind og indse, at deres københavnerhold ikke har handlet og ageret godt nok for at følge med spillemæssigt med AaB i sidste sæson og FCM i denne.
CV og Rud er de sande helte.Kristian skrev:FCM har været suverænt det bedste hold i denne sæson og minder vel om FCK's pointsnit for nogle sæsoner siden.