Jeg har det stik modsat (Ihvertfald med Kusk)FlæskeFrank skrev:Det sjove i de her år, er, at når AaB melder det ud, så vil det faktisk kunne ske. De 5 mio kr. som vi fik for ham er jo ikke nødvendigvis brugt.white splash skrev:Gaarde melder også ud at Kusk selvfølgelig er mere end velkommen:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-hente-kusk-hjem
Generelt har jeg det dog sådan, at dem, som vi har solgt savner jeg ikke. De er videre. Og nu vil nogle nok skrive noget om Rade Prica, men han har altså ikke spillet i AaB i 7 år og vil komme til som den gamle målræv mange klubber har så gode erfaringer med.
Kusk håber jeg bliver ude i Europa. Men det ændrer ikke ved, at han er en god spiller.
Jeg skal helt tilbage til Ståle, før jeg kan pege på en spiller, som jeg savner så meget som jeg savner Kusk!
Ikke nok med jeg savner ham fordi han i sig selv var en fantastisk spiller for os.
Men han gjorde også en masse andre spillere pisse gode!
Og så er han indehaver af noget som vi OVERHOVEDET IKKE har i truppen nu! Fart og driblinger på samme tid!
Vi skaber jo INTET offensivt mere! Og det har vi mere eller mindre ikke gjort siden Kusk smuttede.
Vi er ALT ALT ALT for nemme at lukke ned.
Det er det største transfer ønske jeg nogensinde har haft til AaB (Hvis vi holder os inden for rimelighedens grænser selvfølgelig)