Da jeg blev træt af at kigge på banens jammerligheder i går, kiggede jeg også lidt mod det tekniske område. Jeg bemærkede også, at Kent ikke virkede til at have den samme fremtoning, som jeg synes har kendetegnet ham. Han virkede lidt modløs og kom med små klap, når en spiller gjorde noget, der bare mindede om en god aktion.Aabwibz skrev:Jeg ved ikke om det bare er mig, men de seneste par kampe har jeg holdt lidt øje med KN og Kuhn, og det virker godt nok som om Kent sidder meget mere ned end han plejer mens Kuhn er begyndt MEGET mere at stå ude på kanten af feltet og råbe og dirigere. Det virker som om at Kent med vilje overlader det meste til Kuhn, men eftersom det ikke virker som om Kuhn får cheftrænerjobbet virker det bare mærkeligt og som om Kent er ligeglad.
Som sagt, kan godt være det bare er mig, men ville være rart at høre om andre har lagt mærke til det samme?
Det kan sagtens være, jeg ser spøgelser, men jeg synes, at han var meget rolig i forhold til, at man smed en 1-0-føring væk på hjemmebane til et, på papiret, ringere hold.