Bekymring fordi du tror at han skal være 1. valg til sommer eller over hvad? Alle vil ikke blomstre op og blive gode SL-spillere self., så du kan sagtens få ret, men kan ikke forstå du har lyst til at udtale dig negativt om et af vores talenter, der knap nok har fået en chance endnu. Fair nok, hvis du ville dømme Wichmann efter 3-5 år på førsteholdet - men Ahlmann har du knap nok set endnu. Vil du hellere have vi henter en 2. rangs færing eller finne ind som backup til angrebet? Og selv Wichmann der aldrig brød igennem, havde en plads at spille på holdet og har givet sit bidrag, omend vi kunne have håbet på mere.Hajen skrev:du har din mening og jeg har min, okay !Søgaard skrev:Så er det nok heldigt, at det ikke er dig der bestemmer hvem vi skriver nye kontrakter med. Hvordan kan det være skuffende, at give et af vores talenter muligheden for at blomstre?Hajen skrev:skuffende.......; synes ikke der er blot antydningen af en superliga-spiller i ham
Som frederikshavneren siger, en spiller med stort potentiale - at han ikke har slået til efter ½ år i truppen, er ærgerligt, men forståeligt. Ikke alle spillere kan være Lucas Andersen fra dag ét, derudover spiller han en position, hvor vi pt. er godt dækket ind. Så han skal bare bygge på og stå klar, når han en dag får chancen. Så længe han er indforstået med, at det kan tage lidt tid, hvilket han må være med en 3'årig forlængelse. Helen kan være væk til sommer og Jönsson næste sommer, så er der ligepludselig banet vej med lidt tålmodighed.
din afsluttende begrundelse for forlængelsen, er sjovt nok netop min grund til bekymring - Ahlmann er end ikke i nærheden af Superliga-niveau, og jeg tror heller ikke han får det
Men kunne du underbygge din mistillid til Ahlmann, evt bidrage med noget konstruktivt omkring hvad du hellere så man gjorde? Han er på U20-landsholdet og har været anset som et stort talent gennem ungdomstiden, har kun spillet senior ½ år. Han har fået 92 minutters SL-førsteholdfodbold intil videre. Ser du mange reserveholdskampe, hvor du har vejet ham for let eller hvad bedømmer du ham på, siden han ikke han være 5.-6. valg i angrebet med udviklingspotentiale?
Tag Kusk. Hvis man vurderer ham ud fra samme empiriske data som du gør med Ahlmann, da han i 2010 som 19'årig fik to indhop og derefter en lang tur på bænken, så var Kusk heller aldrig blevet til noget.