Så jeg bruger det forkert og ukonventionelt fordi jeg skriver snik snak istedet for sniksnak. Du må have meget tid på hænderne.Buzz Killington skrev:Tjek citatet pokey. Det skal være en 100% korrekt bogstavelig gengivelse hvis det skal give mening at bruge 'sic'. Dvs. "sniksnak", ikke "snik snak". Du staver netop nøjagtigt ikke som hos orignalen.Poker-One-Kenobi skrev:Den Danske Ordbog skriver: "bruges for at henlede læserens opmærksomhed på en bemærkelsesværdig sprogbrug, fx at en stavefejl er gengivet nøjagtigt efter originalen". Jeg manglede muligvis et sæt "" men ellers kan jeg ikke se hvad der er forkert eller "ukonventionelt" ved mit sic. Det var nu ikke for at være nedlandende men faktisk for at understrege at jeg synes det er et underligt sprogbrug om Allan Gaardes gøren og laden at kalde det "teoretisk snik snak".Buzz Killington skrev:Du bruger 'sic' forkert (eller i det mindste ukonventionelt). Og ja, det er på sin plads at påpege når du bruger det nedladende.Poker-One-Kenobi skrev:Hvad har Gaarde dækket sig ind under Lynge med? Hvad har han gemt bag teoretisk snik snak sic ?pemimi skrev:Ja, det er jo nu at Gaarde egentlig skal lave sin egen første "rigtige" ansættelse - og samtidig vise at han kan sit håndværk. Denne gang kan han ikke dække sig ind under Lynge og heller ikke gemme sig med en omgang teoretisk sniksnak.
Lad os nu se hvad han kan - jeg kan dog have min tvivl når nu Peter Sørensen har været så langt i forløbet.
O.K. back til ement: Har hørt Klinsi tager turen omkring Aalborg hjem til the USA.
Ny træner - sommeren 2015
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Ny træner - sommeren 2015
Jeg er enig i, at hvis vi hyrer Søndergaard er det oplagt at Ålen følger med. Han synes at være en uadskillelig del af teamet og har masser af erfaring som hjælpetræner.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, jeg har forhindret dig i at ligne et fjols i fremtiden. Det var så lidt.Poker-One-Kenobi skrev:Så jeg bruger det forkert og ukonventionelt fordi jeg skriver snik snak istedet for sniksnak. Du må have meget tid på hænderne.Buzz Killington skrev:Tjek citatet pokey. Det skal være en 100% korrekt bogstavelig gengivelse hvis det skal give mening at bruge 'sic'. Dvs. "sniksnak", ikke "snik snak". Du staver netop nøjagtigt ikke som hos orignalen.Poker-One-Kenobi skrev:Den Danske Ordbog skriver: "bruges for at henlede læserens opmærksomhed på en bemærkelsesværdig sprogbrug, fx at en stavefejl er gengivet nøjagtigt efter originalen". Jeg manglede muligvis et sæt "" men ellers kan jeg ikke se hvad der er forkert eller "ukonventionelt" ved mit sic. Det var nu ikke for at være nedlandende men faktisk for at understrege at jeg synes det er et underligt sprogbrug om Allan Gaardes gøren og laden at kalde det "teoretisk snik snak".Buzz Killington skrev:Du bruger 'sic' forkert (eller i det mindste ukonventionelt). Og ja, det er på sin plads at påpege når du bruger det nedladende.Poker-One-Kenobi skrev:Hvad har Gaarde dækket sig ind under Lynge med? Hvad har han gemt bag teoretisk snik snak sic ?pemimi skrev:Ja, det er jo nu at Gaarde egentlig skal lave sin egen første "rigtige" ansættelse - og samtidig vise at han kan sit håndværk. Denne gang kan han ikke dække sig ind under Lynge og heller ikke gemme sig med en omgang teoretisk sniksnak.
Lad os nu se hvad han kan - jeg kan dog have min tvivl når nu Peter Sørensen har været så langt i forløbet.
O.K. back til ement: Har hørt Klinsi tager turen omkring Aalborg hjem til the USA.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er jo altid noget, kun at ligne et fjols, fjols.
Lars Søndergaard, ser jeg som et fornuftigt valg, hvis ikke det var pga hans periode i Viborg, hvor de næsten røg ud af 1 div.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Henrik 'Store' Larsen er klar på at blive træner! Han er netop blevet fyret i Bøf, en afskedigelse fra Vestegnen afskrækkede os ikke da klubben ansatte Kent.
http://m.b.dk/sport/em-helt-fyret-i-broendby
Du bryder dig ikke om Lars Søndergård men vil have en træner med det her resume som cheftræner?frederikshavneren skrev:Henrik 'Store' Larsen er klar på at blive træner! Han er netop blevet fyret i Bøf, en afskedigelse fra Vestegnen afskrækkede os ikke da klubben ansatte Kent.
"har han blandt andet været landstræner for Færøerne, cheftræner i Ølstykke, Holbæk, Køge, Lyngby, og assistent i Randers."
Skal samtlige ledige trænere nævnes i denne tråd eller hvad? Han er åbenlyst ikke et emne og heldigvis for det.frederikshavneren skrev:Henrik 'Store' Larsen er klar på at blive træner! Han er netop blevet fyret i Bøf, en afskedigelse fra Vestegnen afskrækkede os ikke da klubben ansatte Kent.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gyllerik er også ledig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg har en kollega, som kender en der har gode kilder i det Danske fodboldmiljø, og han fortalte idag, at AaB ukendte udlænding var Nordmand eller Svensker og havde et godt CV indenfor fodboldverdenen..
Om det er som spiller eller træner, kunne han ikke give svar på, men meget tyder på at han var 1. prioritet i forhold til de tre kandidater der var tilbage, ud fra hvad han vidste..
Jeg kan blandt andet sige, at han fortalte min kollega om D. Agger til BIF 2 dage inden det blev offentliggjort, samt Ene til AaB i sommers..
De personer jeg kan komme i tanke om er Ole Gunnar, Hans Backe eller Ronald Nilsson
Om det er som spiller eller træner, kunne han ikke give svar på, men meget tyder på at han var 1. prioritet i forhold til de tre kandidater der var tilbage, ud fra hvad han vidste..
Jeg kan blandt andet sige, at han fortalte min kollega om D. Agger til BIF 2 dage inden det blev offentliggjort, samt Ene til AaB i sommers..
De personer jeg kan komme i tanke om er Ole Gunnar, Hans Backe eller Ronald Nilsson
AaB - nu, i morgen & altid! 
Hvis det er Ole Gunnar, så skal det siges at jeg kaldte den, som det første tilbage da Kents kontrakt med OB blev offentliggjort!jayC skrev:Jeg har en kollega, som kender en der har gode kilder i det Danske fodboldmiljø, og han fortalte idag, at AaB ukendte udlænding var Nordmand eller Svensker og havde et godt CV indenfor fodboldverdenen..
En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
Det er et godt bud!thomasjn skrev:En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
-
Gamen
Trond Sollied er blevet nævnt de sidste 3-4 gange vi har skullet skifte trænere... Hans (manglende) resultater de sidste 5-6 år vidner ikke ligefrem om, at han skulle være et emne i AaB denne gang heller. Hans CV rækker til få gode år i Holland og Belgien, og ikke særligt meget mere.thomasjn skrev:En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
Hans sværgen til 4-4-3 og nogle meget stringente krav til spillertyperne i systemet, som han bl.a. praktiserede med stort held i Club Brügge, passer nok heller ikke så godt ind med de type spillere vi har i klubben lige pt.
Kjell Jonevret, som AaB har været ude efter før, kunne være et emne igen. Har kontrakt 2015-sæsonen ud med Viking Stavanger, men de vil ikke forlænge hans kontrakt og der har været tale om at han allerede ville forlade dem snarest. Viking har haft en rigtig dårlig økonomi, og har ikke engang haft råd til at tage på træningslejr eller købe den tiltrængte goalgetter.
Han er populær i Stavanger, ligesom han var det i Molde før det. En fagligt yderst kompetent træner, der spiller attraktiv fodbold, har et godt navn og som var blandt de sidste navne i bowlen, da vi i sin tid valgte at hente Magnus Pehrsson.
Ser man ned over listen af svenske fodboldtrænere, er der ikke rigtig spændende navne udover ham, som enten er frie eller kan hentes for et beskedent beløb. Mikael Stahre viste sig at være for lidt fleksibel rent taktisk i IFK, og jeg tror ikke på at han har været på listen på noget tidspunkt.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kjell Jonevret har jeg ikke overvejet, men du kan meget vel have ret i at han er et emne.Gamen skrev:Trond Sollied er blevet nævnt de sidste 3-4 gange vi har skullet skifte trænere... Hans (manglende) resultater de sidste 5-6 år vidner ikke ligefrem om, at han skulle være et emne i AaB denne gang heller. Hans CV rækker til få gode år i Holland og Belgien, og ikke særligt meget mere.thomasjn skrev:En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
Hans sværgen til 4-4-3 og nogle meget stringente krav til spillertyperne i systemet, som han bl.a. praktiserede med stort held i Club Brügge, passer nok heller ikke så godt ind med de type spillere vi har i klubben lige pt.
Kjell Jonevret, som AaB har været ude efter før, kunne være et emne igen. Har kontrakt 2015-sæsonen ud med Viking Stavanger, men de vil ikke forlænge hans kontrakt og der har været tale om at han allerede ville forlade dem snarest. Viking har haft en rigtig dårlig økonomi, og har ikke engang haft råd til at tage på træningslejr eller købe den tiltrængte goalgetter.
Han er populær i Stavanger, ligesom han var det i Molde før det. En fagligt yderst kompetent træner, der spiller attraktiv fodbold, har et godt navn og som var blandt de sidste navne i bowlen, da vi i sin tid valgte at hente Magnus Pehrsson.
Ser man ned over listen af svenske fodboldtrænere, er der ikke rigtig spændende navne udover ham, som enten er frie eller kan hentes for et beskedent beløb. Mikael Stahre viste sig at være for lidt fleksibel rent taktisk i IFK, og jeg tror ikke på at han har været på listen på noget tidspunkt.
Jonevret var ganske rigtigt kandidat da afløseren for Rioch/Kuhn skulle findes. Han blev ihvertfald diskuteret meget her på sitet dengang.
Jonevret skulle iflg. karakteristikkerne minde om Hamrén, hvilket gjorde ham til en populær kandidat her på sitet.
Lidt om situationen i Viking http://www.vg.no/sport/fotball/viking/j ... /23275853/
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Hvis han spiller 4-4-3 og får lov til at udføre det, så er han da værd at overveje. Den ekstra spiller på banen kan give os overtaget i en del kampe.Gamen skrev:Trond Sollied er blevet nævnt de sidste 3-4 gange vi har skullet skifte trænere... Hans (manglende) resultater de sidste 5-6 år vidner ikke ligefrem om, at han skulle være et emne i AaB denne gang heller. Hans CV rækker til få gode år i Holland og Belgien, og ikke særligt meget mere.thomasjn skrev:En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
Hans sværgen til 4-4-3...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvordan mon han bon'er ud i Benhams/FCMs specialdatabase ???!!!abbifar skrev:Hvis han spiller 4-4-3 og får lov til at udføre det, så er han da værd at overveje. Den ekstra spiller på banen kan give os overtaget i en del kampe.
- FlæskeFrank
Modsat vil den manglende målmand betyde at kenned emils forsvarskiks altid vil have fatale følger...abbifar skrev:Hvis han spiller 4-4-3 og får lov til at udføre det, så er han da værd at overveje. Den ekstra spiller på banen kan give os overtaget i en del kampe.Gamen skrev:Trond Sollied er blevet nævnt de sidste 3-4 gange vi har skullet skifte trænere... Hans (manglende) resultater de sidste 5-6 år vidner ikke ligefrem om, at han skulle være et emne i AaB denne gang heller. Hans CV rækker til få gode år i Holland og Belgien, og ikke særligt meget mere.thomasjn skrev:En nordisk profil kunne måske også være Trond Sollied som har et rigtigt godt CV og er ledig? Det er et rent gæt fra min side og har intet andet at have det i end, at det var det første der faldt mig ind.
Hans sværgen til 4-4-3...
AaB - the Nordic gateway to Europe
Hmm, jeg synes da helt klart at kunne huske en stolt Nordjysk klub, der for nyligt har vundet The Double med en træner, der i den grad blev betragtet som "det fornuftige valg", der spillede uambitiøst defensivt fodbold.dyhrmaN skrev:Jeg får grå hår og bliver 10 år ældre, når folk tiljubler Søndergaard, fordi han er "det fornuftige valg". Der er aldrig nogen, der har fået succes i denne verden alene ved at træffe "fornuftige valg" - det kræver mod, ambitioner og satsning.
Da Kent kom til, tror jeg langt de fleste af os fans, opfattede ham som klassisk redningsmand i Ove P. stilen. Det er i hvert tilfælde ikke mange debattører herinde, der forudså at KN ville blive AaBs næste mesterskabstræner og udråbte ham som et modigt og ambitiøst valg. Gjorde du?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Nej vi er et helt andet sted idag end da vi ansatte Kent som redningsmand i 2010 ligesom Kent ikke er den træner han var dengang.budo skrev:Hmm, jeg synes da helt klart at kunne huske en stolt Nordjysk klub, der for nyligt har vundet The Double med en træner, der i den grad blev betragtet som "det fornuftige valg", der spillede uambitiøst defensivt fodbold.dyhrmaN skrev:Jeg får grå hår og bliver 10 år ældre, når folk tiljubler Søndergaard, fordi han er "det fornuftige valg". Der er aldrig nogen, der har fået succes i denne verden alene ved at træffe "fornuftige valg" - det kræver mod, ambitioner og satsning.
Da Kent kom til, tror jeg langt de fleste af os fans, opfattede ham som klassisk redningsmand i Ove P. stilen. Det er i hvert tilfælde ikke mange debattører herinde, der forudså at KN ville blive AaBs næste mesterskabstræner og udråbte ham som et modigt og ambitiøst valg. Gjorde du?