Er det ikke FCM og fcv?Poker-One-Kenobi skrev:Wurtz ude imod fcm og fck. Tak for sæsonen.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke FCM og fcv?Poker-One-Kenobi skrev:Wurtz ude imod fcm og fck. Tak for sæsonen.
Kehlet kalder på Würtz for at snakke med ham, men Würtz nægter at komme hen til ham. Det foregår i en 4-5 sekunder, og så langer Kehlet et gult ud i stedet.Frank Buck skrev:På grund af elendigt feed fra Viasat, fik jeg ikke set det første gule kort. Hvad fik han det for?

Hinrup85 skrev:Er det ikke FCM og fcv?Poker-One-Kenobi skrev:Wurtz ude imod fcm og fck. Tak for sæsonen.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Nej, dig selv dum. Mig tre år.Kunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde
Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde

Jeg hader ikke nogen. Men jeg vil nu mene, at vi lige nu ikke har færre angribere med Superliga-klasse på banen end ellers. Men hvis du mener, at vores folk kommer til chancer på samlebånd, har du selvfølgelig ret til den analyse.Eksil skrev:Det må være din våde drøm telefonnummeret. AaB uden de forhadte angribere.

Det burde kunne aflaeses i andet end denne ene episode saafremt det er tilfaeldet. Har vi lavet flere kort efter nyheden om Kents skifte? Naturligvis kan det faktum at man ikke skal frygte for sin startplads naeste saeson have en eller anden effekt, men jeg tror nu Kent om nogen er saa respektindgydende i daglidagen, at den slags overvejdelser spiller en meget lille rolle for spillerne. Specielt en rutineret gut som Wurtz.Henriksen skrev:Ikke nogen helt uklog observation dér.... så ganske enig.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde

Det Würtz præsterede i løbet af 5 min i kampen her var ellers ikke en prangende opvisning i rutine.....Buzz Killington skrev:Det burde kunne aflaeses i andet end denne ene episode saafremt det er tilfaeldet. Har vi lavet flere kort efter nyheden om Kents skifte? Naturligvis kan det faktum at man ikke skal frygte for sin startplads naeste saeson have en eller anden effekt, men jeg tror nu Kent om nogen er saa respektindgydende i daglidagen, at den slags overvejdelser spiller en meget lille rolle for spillerne. Specielt en rutineret gut som Wurtz.Henriksen skrev:Ikke nogen helt uklog observation dér.... så ganske enig.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde

Ja, det er så osse en ret billig konklusion lige efter et rødt kort. Hvilke tegn har der rent faktisk været på at disciplinen skulle være røget, eller at spillerne ikke har respekt for Kent længere??Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde
Califfen, telefonnummeret og Henriksen er enige. Nå for den. Måske kan I også tilføje Mr. Larsen og Brent, for så bliver jeg da virkelig overbevist om gyldigheden af jeres argument.Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde

AMEN! Det vise orakel har talt...jeg bøjer mig. Du har ret - jeg har uret. Der er kun EEN rigtig mening og den ser vi her. Ikke mere at komme efter.Kunji skrev:Califfen, telefonnummeret og Henriksen er enige. Nå for den. Måske kan I også tilføje Mr. Larsen og Brent, for så bliver jeg da virkelig overbevist om gyldigheden af jeres argument.Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde
Selvfølgelig får Würtz gult + gult pga. brok og oversatset tackling pga. manglende respekt til Kent. I har ret. Det er jo ikke fordi, at Würtz har fået gult kort for brok før eller en oversatset tackling. Det her er utvivlsomt første gang.
Hvis I vil stille tvivl ved den manglende respekt for Kent, så kan man lynhurtigt pege på indsatsen i første halvleg, og det ville give meget mere mening. Men det her er simpelthen så tydeligt en absurd subjektiv holdning, som reelt ikke har hold i virkeligheden.

Så du Helenius pløkke bolden efter linjevogteren, eller lukkede du dine farvede øjne der? Eller ser du er hold steppe op omkåring hinanden i modgang? Eller ser du et hold generelt udføre trænerens taktik på banen (idet jeg ikke går ud fra, at det er planen at det her hold skal være det klart mindst afsluttende i ligaen)?Poker-One-Kenobi skrev:Ja, det er så osse en ret billig konklusion lige efter et rødt kort. Hvilke tegn har der rent faktisk været på at disciplinen skulle være røget, eller at spillerne ikke har respekt for Kent længere??Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde
Nu ved vi jo rent faktisk ikke om dommeren havde valgt at give ham det gule kort alligevel. For forseelsen alene.Provst i Brovst skrev:

Randers har spillet men vi er gode til at brydelimey skrev:Hvordan er spillet, bliver vi presset i bund efter udvisningen?

Nah, ikke rigtigt. Vi spiller paa kontra, og staar kompakt. Randers kan ikke komme til det store. anti jinx.limey skrev:Hvordan er spillet, bliver vi presset i bund efter udvisningen?