Mine farvede øjne?? Hvad fanden snakker du om, tåbe? Hvilken interesse skulle jeg have i at forsvare Kent Nielsen blindt, eller klubbens beslutning om ikke at fyre ham? Lige nu ser jeg et hold der kæmper 10 mod 11 for at forsvare et point, du sidder vel og håber på en Randers scoring?AaB 85 95 99 08 skrev:Så du Helenius pløkke bolden efter linjevogteren, eller lukkede du dine farvede øjne der? Eller ser du er hold steppe op omkåring hinanden i modgang? Eller ser du et hold generelt udføre trænerens taktik på banen (idet jeg ikke går ud fra, at det er planen at det her hold skal være det klart mindst afsluttende i ligaen)?Poker-One-Kenobi skrev:Ja, det er så osse en ret billig konklusion lige efter et rødt kort. Hvilke tegn har der rent faktisk været på at disciplinen skulle være røget, eller at spillerne ikke har respekt for Kent længere??Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.Brent skrev:Hjernedødt wurtz for helvede hvor er det urutinetet at han sælger holdet på den måde
Kamptråd: Randers FC - AaB, mandag d. 6. april 2015
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB, mandag d. 6. april 2015
Det er alligevel forudbestemt, som altid, at vi taber til FCV, ligemeget hvem der er på banen. Så mon ikke det går, så sparer vi ham i en kamp vi alligevel ville have tabt, som altid.Poker-One-Kenobi skrev:Hinrup85 skrev:Er det ikke FCM og fcv?Poker-One-Kenobi skrev:Wurtz ude imod fcm og fck. Tak for sæsonen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ret, jeg hørte forkert. Nå men, så kun lidt farvel til sæsonen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Mine farvede øjne?? Hvad fanden snakker du om, tåbe? Hvilken interesse skulle jeg have i at forsvare Kent Nielsen blindt, eller klubbens beslutning om ikke at fyre ham? Lige nu ser jeg et hold der kæmper 10 mod 11 for at forsvare et point, du sidder vel og håber på en Randers scoring?[/quote]AaB 85 95 99 08 skrev:Så du Helenius pløkke bolden efter linjevogteren, eller lukkede du dine farvede øjne der? Eller ser du er hold steppe op omkåring hinanden i modgang? Eller ser du et hold generelt udføre trænerens taktik på banen (idet jeg ikke går ud fra, at det er planen at det her hold skal være det klart mindst afsluttende i ligaen)?Poker-One-Kenobi skrev:Ja, det er så osse en ret billig konklusion lige efter et rødt kort. Hvilke tegn har der rent faktisk været på at disciplinen skulle være røget, eller at spillerne ikke har respekt for Kent længere??Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:
Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.
Dig selv tåbe, dumme dig. Mig stor dreng. Mig tre år.
Du kunne også vælge at forholde dig til mine øvrige eksempler på den manglende disciplin, når vi er færdige med at lege børnehave.
Fodbold skal ses med hjertet!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er 1-1 paa udebane mod Randers en mand i undertal en tredjedel af kampen alligevel fyringsgrundlag?Califfen skrev:Kent RAUS
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Godt kæmpet i 2. Halvleg! 8 frispark begået af os = 5 x advarsel. Han var helt blank den dommer! Ok med pølsen - satme for dumt og Larsen hjerneblødning i første koster endnu en gang. Hva fanden er det for en omgang træning Buus laver med den knægt?
Men godt kæmpet af drengene - så de møjjyder satme ha med den 9halede i næste runde.
Men godt kæmpet af drengene - så de møjjyder satme ha med den 9halede i næste runde.
Swing Like God's Own Dick
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Dig selv tåbe, dumme dig. Mig stor dreng. Mig tre år.AaB 85 95 99 08 skrev:Mine farvede øjne?? Hvad fanden snakker du om, tåbe? Hvilken interesse skulle jeg have i at forsvare Kent Nielsen blindt, eller klubbens beslutning om ikke at fyre ham? Lige nu ser jeg et hold der kæmper 10 mod 11 for at forsvare et point, du sidder vel og håber på en Randers scoring?AaB 85 95 99 08 skrev:Så du Helenius pløkke bolden efter linjevogteren, eller lukkede du dine farvede øjne der? Eller ser du er hold steppe op omkåring hinanden i modgang? Eller ser du et hold generelt udføre trænerens taktik på banen (idet jeg ikke går ud fra, at det er planen at det her hold skal være det klart mindst afsluttende i ligaen)?Poker-One-Kenobi skrev:Ja, det er så osse en ret billig konklusion lige efter et rødt kort. Hvilke tegn har der rent faktisk været på at disciplinen skulle være røget, eller at spillerne ikke har respekt for Kent længere??Califfen skrev:Synes nu det er ganske fornuftigt rationaliseretKunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dumt. Meget af din anden negativitet giver trods alt - rent rationelt - mening, men det her er sgu da helt sort.AaB 85 95 99 08 skrev:
Noget af det først der sker, når der ikke er respekt for træneren, er, at disciplinen ryger. Det er almen psykologi og sker for selv de mest disciplinerede spillere som Würtz.
Du kunne også vælge at forholde dig til mine øvrige eksempler på den manglende disciplin, når vi er færdige med at lege børnehave.[/quote]
Nuuuuh ja, for det er jo super sagligt at skrive at jeg bare lukker mine farvede øjne? Nu har holdet så kæmpet et point hjem 10 mand mod 11, hvad er det så et klokkeklart bevis på? Du behøver ikke svare, jeg ved det allerede, det beviser klart at du er en cunt.
Jeg kaster simpelthen op over at vi igen og igen og igen og igen laver kampafgørende fejl. Jeg kan ikke glæde mig over 1 point når vi agerer så tåbeligt som vi gør. Først forærer vi mål væk, som vi jo gør i minimum hver anden kamp, og da vi så endelig har kæmpet os tilbage i kampen, og endelig præsterer som vi skal, så sælger holdets mest rutinerede mand os fuldstændig med et utrolig tåbeligt rødt kort. Suk...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
To tabte point.
Ærgeligt at vi ikke vinder i Randers mod et lidet imponerende hjemmehold.
Ærgeligt at vi ikke vinder i Randers mod et lidet imponerende hjemmehold.
Ærgerligt at vi mister wurtz for vi havde virkelig fat i kampen med det bedste spil vi har præseret i lang tid.
Jeg er optimistisk vi skal nok komme i gang.
Jeg er optimistisk vi skal nok komme i gang.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Pis, den kamp kunne være vundet.
Når det er sagt, synes jeg, at et AaB-hold med samme energi som de første 25 minutter af anden halvleg, bør kunne få den fordømte bronze. Randers er et simpelt hold, Brøndby en patient i terminal identitetskrise, FCN skal nok gå ned. Lad os nu få et acceptabel afslutning af Kents regeringstid
Når det er sagt, synes jeg, at et AaB-hold med samme energi som de første 25 minutter af anden halvleg, bør kunne få den fordømte bronze. Randers er et simpelt hold, Brøndby en patient i terminal identitetskrise, FCN skal nok gå ned. Lad os nu få et acceptabel afslutning af Kents regeringstid
Hvor herre bevares et rædderligt hold og en forfærdelig sæson, må den slutte snart. Især første halvleg var fuldstændig uacceptabel, hvor man spillede helt uden ide eller tempo. Man kunne lige mase sig an til nogle bolde i dybden som var næsten lige så umulige som angribernes manglende form. En kvalificeret afslutning i denne sæson er lige så sjældent som en skarp Onside-rapporter.
Derudover så vi igen, at Ene i højre side ikke fungerer, hvilket flere allerede påpegede inden sæsonen. Jeg kan forstå, at man i landskampspausen havde arbejdet på at få truppen i bedre form, hvilket både har været et tema i efteråret og foråret. Ærligtalt frygter jeg sgu de sidste spritdampe fra guldfesten ikke har lagt sig endnu på Hornevej siden fokus og fysisk form har været så fraværende i denne sæson. Det sportslige arbejde i klubben i denne sæson både på og uden for banen er til dumpekarakter.
Derudover så vi igen, at Ene i højre side ikke fungerer, hvilket flere allerede påpegede inden sæsonen. Jeg kan forstå, at man i landskampspausen havde arbejdet på at få truppen i bedre form, hvilket både har været et tema i efteråret og foråret. Ærligtalt frygter jeg sgu de sidste spritdampe fra guldfesten ikke har lagt sig endnu på Hornevej siden fokus og fysisk form har været så fraværende i denne sæson. Det sportslige arbejde i klubben i denne sæson både på og uden for banen er til dumpekarakter.
Ene i venstre side var da endnu ringere? Han var vores dårligste mand i dag.thomasjn skrev:Hvor herre bevares et rædderligt hold og en forfærdelig sæson, må den slutte snart. Især første halvleg var fuldstændig uacceptabel, hvor man spillede helt uden ide eller tempo. Man kunne lige mase sig an til nogle bolde i dybden som var næsten lige så umulige som angribernes manglende form. En kvalificeret afslutning i denne sæson er lige så sjældent som en skarp Onside-rapporter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
AaB - BIF 13/4 2014
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Thats the spirit! Vi har været så voldsomt ramt af skader hele sæsonen at alt andet end manglende stabilitet havde været et kuriosum.Maglau skrev:Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
Guldet skal hjem til 9000 lyder desuden åndssvagt hvis det allerede står der.
Helt enig. Det med venstre side var mere en general betragtning af, at jeg synes Ene gør det bedst som venstre kant eller hængende angriber og, at jeg aldrig har sat ham spille godt i højre side.Pastorius skrev:Ene i venstre side var da endnu ringere? Han var vores dårligste mand i dag.thomasjn skrev:Hvor herre bevares et rædderligt hold og en forfærdelig sæson, må den slutte snart. Især første halvleg var fuldstændig uacceptabel, hvor man spillede helt uden ide eller tempo. Man kunne lige mase sig an til nogle bolde i dybden som var næsten lige så umulige som angribernes manglende form. En kvalificeret afslutning i denne sæson er lige så sjældent som en skarp Onside-rapporter.
Ikke enig, vi har et godt hold på papiret, men i praksis er vi hæmmede i at spillere som Ene, Helenius, Thomsen og KEP er floppet totalt i denne sæson ligesom vi ikke en ordentlig højrekant eller offensiv kreativitet. Centrale spillere er floppet og truppen er elendigt sammensat.Maglau skrev:Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
Øh, er det mig der er helt væk eller har vi lige hentet et point på udebane mod Suppens nummer 3, der i sidste kamp matchede FCK i Parken rent fysisk? Og hvor vi, også i de sidste 30 minutter, faktisk får kombineret os ganske godt fremad banen, mod netop et fysisk spillende hold, som vi ofte har haft problemer med.
Hvorfor er det lige allesammen går amok som en flok teenagertøser der har fået at vide Justin Bieber er død? Er det sådan en fetisch eller er der en konkurrence om at være den der kan være allermest negativ herinde?
Hvorfor er det lige allesammen går amok som en flok teenagertøser der har fået at vide Justin Bieber er død? Er det sådan en fetisch eller er der en konkurrence om at være den der kan være allermest negativ herinde?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Hæ, nice onePoker-One-Kenobi skrev:Thats the spirit! Vi har været så voldsomt ramt af skader hele sæsonen at alt andet end manglende stabilitet havde været et kuriosum.Maglau skrev:Vi har et fremragende hold og en bred ung trup. Vi skal nok nå vores 5 plads Så er vi klar til næste sæson med et hold der har opladt batterierne og blevet forstærket med ahlman og spalvis.
Guldet skal hjem til 9000 lyder desuden åndssvagt hvis det allerede står der.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Rolig nu, Augu tager da bare over. Men skal vi kke bare gå på sommerferie nu? Lyder til det er den bedste løsning.Aabwibz skrev:Det er alligevel forudbestemt, som altid, at vi taber til FCV, ligemeget hvem der er på banen. Så mon ikke det går, så sparer vi ham i en kamp vi alligevel ville have tabt, som altid.Poker-One-Kenobi skrev:Hinrup85 skrev:Er det ikke FCM og fcv?Poker-One-Kenobi skrev:Wurtz ude imod fcm og fck. Tak for sæsonen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ret, jeg hørte forkert. Nå men, så kun lidt farvel til sæsonen.
Tilbage til kampen.
Rigtig skidt første halvleg og en anden halvleg med 2 dele. En hvor vi spiller ret godt og har dem i sækken og så efter wurtz udvisning blir det en fight for det ene point.
Synes vi i dag for beviset for, at spillerne ikke har mistet disciplin og vilje. At kehlet vælger den linje er vi så kun vant til fra hans side.
Der var fight over hele linjen kampen igennem og Randers fik vel aldrig rigtig most os, som frygtet.
Kampens AaB'er er helt klart Thomsen.