Ny træner - sommeren 2015
Re: Ny træner - sommeren 2015
Som tidligere sagt, tror jeg faktisk at Søndergaard er et udmærket valg. Bliver lidt spændende at se assistent setupet. Syntes den nuværende kommunikation tyder på, at man gerne vil beholde Kuhn, men også tilføje Enevoldsen - men at man ikke har lukket nogle aftaler endnu (samt at Enevoldsen vist også forhandler med OB pt og måske slet ikke er interesseret i at dele rollen med Kuhn i AaB).
Life is good..... AaB is better!
Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Elendigt valg Gaarde har truffet![]()
Når det er sagt håber jeg at Søndergaard gør min store skepsis til skamme.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Lars har gjort det utrolig godt. Det kan vi se faktuelt, da vi mod alle odds er blevet i Superligaen flere år i træk, og så kan man også sige, at i år har vi taget endnu et skridt og bygget på rent resultatmæssigt. Derudover synes jeg også, at vi har udviklet os, hvis man ser på det sportslige nede på banen. Så selvfølgelig har han haft en stor rolle i det.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/so ... -til-raads
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At du kan holde ud at være AaB fan fatter man ikke.....frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Edit: Er der nogen der mere konkret ved hvad det betyder, at Søndergaard er ansat på en uopsigelig aftale indtil d. 30. juni 2017?
Betyder det at det vil koste en bondegård i så fald AaB på et tidspunkt måtte bestemme at give Søndergaard sparket?
Ska' vi hak'?
Formodentlig på samme baggrund som dem der siger han er et godt valg.Ala skrev:Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Altså herunder AaB's ledelse? Der har kørt en proces i 4 måneder for at finde den rette kandidat?Patmand skrev:Formodentlig på samme baggrund som dem der siger han er et godt valg.Ala skrev:Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny træner præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele. Vi har jo snart mindre armbevægelser end Vendsyssel og Hobro. Har vi overhovedet brug for en pressechef længere?
- Provst i Brovst
- Allstar

Men han er jo en joggingdragts træner!!!! Det er jo det værste det findes. Åbenbart.Frygah skrev:Altså herunder AaB's ledelse? Der har kørt en proces i 4 måneder for at finde den rette kandidat?Patmand skrev:Formodentlig på samme baggrund som dem der siger han er et godt valg.Ala skrev:Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx

Lars Søndergaard, Kent Nielsen og Allan Kuhn.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
seamann
Nemlig. Det er så tyndt at satse på egne talenter, når man kan købe bedre spillere. Og det var elendigt at satse på beton-Kent, sådan en kedelig bonderøv.thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele.
Nej, lad os få Bruce Rioch og Per Søndergaard tilbage - så skal i se fest og farver.
Ja, stor ståhej for ingenting. Men efter 4 måneders søgen efter en træner kapacitet i ind- og udland, måtte man jo konstatere at så godt et navn har AaB altså ikke udenfor Nordjylland (og man er nok heller ikke for vild med at åbne tegnebogen)Frygah skrev:Altså herunder AaB's ledelse? Der har kørt en proces i 4 måneder for at finde den rette kandidat?Patmand skrev:Formodentlig på samme baggrund som dem der siger han er et godt valg.Ala skrev:Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Så det blev en fra Ålleren. Der kunne man da vist godt have sparet lidt penge på konsulenter.
Nå, jeg skal ud og ha' en leverpostejsmad. Den gode fra Stryhns. Måske smider jeg noget eksotisk ovenpå.
Kæft du skævvrider det jeg skriver. Jeg er stor fan af, at vi har en klar nordjysk identitet ifht. de spillere og til dels trænere der er i klubben. Det ændrer dog ikke på, at jeg 1) ikke er sikker på Søndergaard er den rette mand 2) synes den selvudslettende måde klubben agerer på overfor omverdenens er forkert for en klub af AaBs størrelse (vi er ikke Hobro) 3) klubben mangler amibtioner og 4) Nordjysk ikke er kvalitetsstempel i sig selv og vi skal ikke have nordjyder bare fordi de er nordjyder.seamann skrev:Nemlig. Det er så tyndt at satse på egne talenter, når man kan købe bedre spillere. Og det var elendigt at satse på beton-Kent, sådan en kedelig bonderøv.thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele.
Nej, lad os få Bruce Rioch og Per Søndergaard tilbage - så skal i se fest og farver.
Velkommen til Lars. Jeg glæder mig. Hvorfor kun en kontrakt på 2 år? Lidt fesent, synes jeg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

Du er pigefornærmet over det ikke blev en af de eksotiske trænere der netop gerne ville træne AaB. Ynkeligt.Patmand skrev:Ja, stor ståhej for ingenting. Men efter 4 måneders søgen efter en træner kapacitet i ind- og udland, måtte man jo konstatere at så godt et navn har AaB altså ikke udenfor Nordjylland (og man er nok heller ikke for vild med at åbne tegnebogen)Frygah skrev:Altså herunder AaB's ledelse? Der har kørt en proces i 4 måneder for at finde den rette kandidat?Patmand skrev:Formodentlig på samme baggrund som dem der siger han er et godt valg.Ala skrev:Hvordan kan du på forhånd udtale at det er et elendigt valg?!frederikshavneren skrev:Så er det officielt http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... i-AaB.aspx
Så det blev en fra Ålleren. Der kunne man da vist godt have sparet lidt penge på konsulenter.
Nå, jeg skal ud og ha' en leverpostejsmad. Den gode fra Stryhns. Måske smider jeg noget eksotisk ovenpå.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Den her signing er lige så uglamourøs og kedelig, som dengang vi hentede Kent Nielsen. Folk håbede, at Kent kun skulle være vikar og måbede, da det gik op for dem, at Lynge skam mente det alvorligt. På langtidskontrakt omgående.
Foruden at være uglamourøs og kedelig, så viser den igen, at her satser vi på substans.
Vi har fået en utroligt erfaren og professionel træner, som oven i købet har sult nok. Jeg er meget tilfreds.
Foruden at være uglamourøs og kedelig, så viser den igen, at her satser vi på substans.
Vi har fået en utroligt erfaren og professionel træner, som oven i købet har sult nok. Jeg er meget tilfreds.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Enig.thomasjn skrev:Kæft du skævvrider det jeg skriver. Jeg er stor fan af, at vi har en klar nordjysk identitet ifht. de spillere og til dels trænere der er i klubben. Det ændrer dog ikke på, at jeg 1) ikke er sikker på Søndergaard er den rette mand 2) synes den selvudslettende måde klubben agerer på overfor omverdenens er forkert for en klub af AaBs størrelse (vi er ikke Hobro) 3) klubben mangler amibtioner og 4) Nordjysk ikke er kvalitetsstempel i sig selv og vi skal ikke have nordjyder bare fordi de er nordjyder.seamann skrev:Nemlig. Det er så tyndt at satse på egne talenter, når man kan købe bedre spillere. Og det var elendigt at satse på beton-Kent, sådan en kedelig bonderøv.thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele.
Mærkeligt at der ikke blev afholdt et pressemøde. Jeg synes også at AaBs retorik er forfejlet, helt grelt er det når Gaarde betegner AaB som en lille klub fra Nordjylland.
Gu' er vi ej, vi er en af Danmarks største klubber og skal som sådan måle os med Brøndby, FCK, AGF og OB.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Pressemøder er en uddøende race. Det bruges ganske enkelt mindre og mindre. Ikke bare i fodboldverden men helt generelt. Hvis man vil kommunikere et budskab ud til en bred offentlighed er der i dag masser af andre kanaler at benytte sig af, og journalisterne gider alligevel ikke at rende til pressemøder, når de kan få den information, de har brug for ad andre veje.thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Præcis jeg forstår ikke, hvorfor man er så bange for at stå ved, hvilken størrelse klub man er. Vi kan jo sagtens have fornuftige armbevægelser uden at være pinlige som GF eller decideret skingre som FCM der er nødt til armbevægelser fordi de ikke har noget i det. Det her med at kalde sig en lille klub fra Nordjylland er noget bavl ligesom det ikke holder man ikke en gang holder pressemøde når man har noget så vigtigt som den nye træner. Københavnerpressen skævvrider mediebilledet, men AaB gør godt nok ikke selv meget for at ændre på det.frederikshavneren skrev:Enig.thomasjn skrev:Kæft du skævvrider det jeg skriver. Jeg er stor fan af, at vi har en klar nordjysk identitet ifht. de spillere og til dels trænere der er i klubben. Det ændrer dog ikke på, at jeg 1) ikke er sikker på Søndergaard er den rette mand 2) synes den selvudslettende måde klubben agerer på overfor omverdenens er forkert for en klub af AaBs størrelse (vi er ikke Hobro) 3) klubben mangler amibtioner og 4) Nordjysk ikke er kvalitetsstempel i sig selv og vi skal ikke have nordjyder bare fordi de er nordjyder.seamann skrev:Nemlig. Det er så tyndt at satse på egne talenter, når man kan købe bedre spillere. Og det var elendigt at satse på beton-Kent, sådan en kedelig bonderøv.thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele.
Mærkeligt at der ikke blev afholdt et pressemøde. Jeg synes også at AaBs retorik er forfejlet, helt grelt er det når Gaarde betegner AaB som en lille klub fra Nordjylland.
Gu' er vi ej, vi er en af Danmarks største klubber og skal som sådan måle os med Brøndby, FCK, AGF og OB.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jakkesæt og følelser.Provst i Brovst skrev:
Lars Søndergaard, Kent Nielsen og Allan Kuhn.
Hamren-tiden er tilbage.
Jeg glæder mig.
- FlæskeFrank
På en skala fra 1 til hysterisk, hvordan tror du AaB fans ville have haft det, hvis Kent stod i Odense dagen efter iført deres joggindragt?thomasjn skrev:Hvor kedelig og middelmådig er vores klub lige blevet? Man holder ikke en gang et pressemøde når en ny træner præsenteres. Det er godt nok blevet tyndt og middelmådigt det hele. Vi har jo snart mindre armbevægelser end Vendsyssel og Hobro. Har vi overhovedet brug for en pressechef længere?
Man kan ikke præsentere trænere der er under kontrakt i andre superligaklubber på den måde. Det må vente til sommer.
Aftalen lyder ifølge aabsport.dk følgende: "Lars Søndergaard, som bliver ansat i AaB på en fortløbende aftale, der er uopsigelig indtil 30. juni 2017"Funky skrev:Velkommen til Lars. Jeg glæder mig. Hvorfor kun en kontrakt på 2 år? Lidt fesent, synes jeg.
Den formulering lyder for mig som en funktionærkontrakt, dvs løbende og med opsigelsesvarsel etc som man kender det fra erhvervslivet generelt. Dog med den lille klausul at begge parter har committted sig for minimum 2 år. Det er da ikke nødvendigvis skidt.
Life is good..... AaB is better!