Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015

Indlæg af Brent » 12. apr 2015, 20:13

4 kampe 1 point, vi er et hold i krise
AaB - the Nordic gateway to Europe

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 12. apr 2015, 20:17

Hovedet skrev:
Aabwibz skrev:Hvorfor er det, at der er så mange der whiner, hver gang "Vi er mestrene" bliver startet? Det er imo en af de bedste stemningsskabende sange og det må da uden tvivl gøre ondt på FCM at høre, selvom de ligger til at vinde i år.
Den sang ville have fremstået som en joke, allerede før bladene var faldet af træerne i fjor...
Synes jeg bestemt ikke. Vi er mestrene og spillede pisse godt. Så må vi vel kun synge den et par af de første par kampe efter hver sæson vi bliver mestre..
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 12. apr 2015, 20:18

Hjemkommet fra stadion og orker ikke kigge tilbage i tråden. Var kortet til Ene fair nok? Fra min position så han ikke ud til at være i nærheden af målmanden det til gengæld så ud til at levere den største Hollywood præstation. Som jeg ser det var det noget af det mest usympatiske.

Synes det var en mandfolke indsats af drengene og det blev vist gode takter. Jeg fornyer sq sæsonkortet.

Jeg forstår dog ikke at man ikke får sat Dalsgaard mere i spil men glæder mig til at vi råder over ham og Ahlmann på hvert sin back, det kan kun blive godt.

Er sandsynligvis farvet men synes det var 11 mod 12 i de helt afgørende situationer.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 12. apr 2015, 20:20

Jeg kan næsten heller ikke holde KEPs evindelige kampafgørende fejl ud længere. Det første Søndergaard må gøre, er at tage snakken med KEP: "De fejl bliver ikke en del af mit hold - er do mæ?!!?!"

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 12. apr 2015, 20:23

Brent skrev:4 kampe 1 point, vi er et hold i krise
7 kampe, 9 point i foråret, vi er et ganske middelmådigt hold

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Re: Re:

Indlæg af BoomZ0R » 12. apr 2015, 20:26

Salle17 skrev:
Zee skrev:Så er det vist kun et spørgsmål om runder før den ene fcm idiot kommer her på forum efter den anden.

Man kan ikk sige så meget til at de skraber så mange point sammen i løbet af sæsonen, det er vel flot nok. Men hold kæft jeg brækker mig over at dommeren kan være så bange for at blive kaldt racist af der ikk en eneste gang ud af de ca 19 episoder bliver givet et gult til en af fcms negere!
Det er så tyndt at man kan være så bange for at blive kaldt racist! Så skal man fandeme ikk have sådan et job!

Hold nu kæft med det der pis, det lyder helt og aldeles patetisk. Var han så også ligeledes bange for ikke at smide Dalsgaard ud i første halvleg?
Ja, det var han!
Dalle skulle, i min optik, have haft det andet gule i den episode. Hvis, og kun hvis han ellers turde give de gule kort der skulle have været givet!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 12. apr 2015, 20:27

Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Aabwibz skrev:Hvorfor er det, at der er så mange der whiner, hver gang "Vi er mestrene" bliver startet? Det er imo en af de bedste stemningsskabende sange og det må da uden tvivl gøre ondt på FCM at høre, selvom de ligger til at vinde i år.
Den sang ville have fremstået som en joke, allerede før bladene var faldet af træerne i fjor...
Synes jeg bestemt ikke. Vi er mestrene og spillede pisse godt. Så må vi vel kun synge den et par af de første par kampe efter hver sæson vi bliver mestre..
Ja, vi spillede godt. I datid. Engang for et år siden. I en anden sæson i en fjern, fjern galakse.

I denne sæson ligger vi nr. 7, spiller ad helvede til og ligger små 30 point efter førerholdet.

Nej, vi er ikke mestrene. Med mindre der er tale om et ironisk statement.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. apr 2015, 20:27

Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Den sang har ikke en skid med hvor godt vi spiller i denne sæson eller hvor dårligt. Den handler om at vi vandt guldet i sidste sæson og har æren af synge den i en hel sæson.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Re: Re:

Indlæg af BoomZ0R » 12. apr 2015, 20:28

frederikshavneren skrev:
Zee skrev:Så er det vist kun et spørgsmål om runder før den ene fcm idiot kommer her på forum efter den anden.

Man kan ikk sige så meget til at de skraber så mange point sammen i løbet af sæsonen, det er vel flot nok. Men hold kæft jeg brækker mig over at dommeren kan være så bange for at blive kaldt racist af der ikk en eneste gang ud af de ca 19 episoder bliver givet et gult til en af fcms negere!
Det er så tyndt at man kan være så bange for at blive kaldt racist! Så skal man fandeme ikk have sådan et job!
Det er prisen vi nu må betale.. Det skortede ikke ligefrem på hånlige kommentarer fra AaB fans på ulvegraven sidste sæson, hvorfor det snart er payback time
Ye, det forstår jeg så heller ikk der var nogen der havde behov for.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 12. apr 2015, 20:29

Kristian skrev:
Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Den sang har ikke en skid med hvor godt vi spiller i denne sæson eller hvor dårligt. Den handler om at vi vandt guldet i sidste sæson og har æren af synge den i en hel sæson.
Det var nu også det jeg mente. Synes bestemt man burde synge den under hver kamp - specielt hvis vi kommer bagud 1-2 til FCM i 88.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. apr 2015, 20:36

frederikshavneren skrev:Hold da op en ringe kamp. Der var masser af intensitet, dueller og dødbolde, men teknisk set var det en kamp på et uhørt lavt niveau.
At en kamp ml. de regerende og de kommende mestre er så dårlig siger alt om Superligaen anno 2015. Jeg kan godt forstå at Kuhn var utilfreds i pausen, men det blev da om muligt endnu ringere i 2. halvleg.

Desværre blev kampen på FCMs præmisser da vi på intet tidspunkt fik gang i spillet. Defensiven stod ellers godt, men offensivt var det endnu en i rækken af kampe hvor vi slider voldsomt med at skabe chancer.

Jeg synes endnu engang at Kasper P. spillede stærkt. Det var flot som han var medvirkende til at neutralisere Pusic. Thelander skal ikke vide sig for sikker på pladsen når han er klar igen.
Helenius havde også et fint indhop.

Augu derimod synes jeg var den ringeste. Det er skræmmende så mange bolde han tyrer væk i blinde så snart han er lidt presset. Det gør det meget svært at få sat spillet.

RJ og Thomsen var også under niveau. De lider begge under at de ikke bliver sat ordentligt i scene, samt at spillet slet ikke kører i denne sæson.
Godt nok anden kamp du har set i forhold til mig. Kan slet ikke følge dig i at Thomsen spillede dårligt og at Augo spillede på et uhyggelligt lavt niveau.

Thomsen spillede sq en god kamp og havde flere gode aktioner.

Augo ryddede godt op tog mange slåskampe i dag.

Vi må bare rose FCM for at være gode til at splitte modstandernes spil ad. Det så vi i første halvleg og det var dælme ikke kønt fra nogens side. Vi gav dem kamp til stregen og de havde jo ikke en skid ud over deres evindelige dødbolde, de får ved at falde rundt som små børn.

vinder vi ikke de næste to kampe, hedder det 100 % 6-7 pladsen i år. Realistisk set har vi vel ikke spillet til mere, men vi har dog stadig chancen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. apr 2015, 20:41

Aabwibz skrev:
Kristian skrev:
Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Det var nu også det jeg mente. Synes bestemt man burde synge den under hver kamp - specielt hvis vi kommer bagud 1-2 til FCM i 88.
Heller ikke dig den var til;-) men emnet generelt.

Det skulle jo osse gerne give spillerne noget tro på tingene og noget selvforståelse at vi synger den. I dag har man mere ttavlt med at synge det, ja undskyld mig, lort efter Hr. Bach bak, end gøre spillerne opmærksomme på, at det var OS der vandt mesterdkabet i sidste sæson. Men bach bach elsker da at komme til Aalborg:-)

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 12. apr 2015, 20:49

Kristian skrev:
Aabwibz skrev:
Kristian skrev:
Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Heller ikke dig den var til;-) men emnet generelt.

Det skulle jo osse gerne give spillerne noget tro på tingene og noget selvforståelse at vi synger den. I dag har man mere ttavlt med at synge det, ja undskyld mig, lort efter Hr. Bach bak, end gøre spillerne opmærksomme på, at det var OS der vandt mesterdkabet i sidste sæson. Men bach bach elsker da at komme til Aalborg:-)
I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
19/5/12

Olly
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af Olly » 12. apr 2015, 20:56

Fuck hvor gjorde det bare dybt dybt dybt ondt i sjælen og se den sidste bold trille ind over stregen. Og når man så kiggede over mod bænkene og så disko Glen styrte rundt som en 3 årig der lige har fået sin første julegave. Den kommer til at sidde i mig mange år frem.
Og så må Back Bak Bak Bak Bach da bare være enhver psykiaters drøm. Der kan bare langes nogle diagnoser afsted. Manden ligner jo en al qaeda kriger.

Men når det så er sagt må vi jo desværre sige at deres mesterskab er fortjent. Har de vundet 17 af 23 kampe. De havde bare ikke fortjent at vinde i dag.

Sambaman
2. div
2. div

Indlæg af Sambaman » 12. apr 2015, 21:01

Thomsen spillede rigtig godt i dag! Samme med Kasper P, som jeg ellers har været skeptisk overfor, han er virkelig ved at overbevise mig om en startplads! Børsting legede også godt rundt med en af mine hade spillere Bakbakbakbakbak og alene af den grund spillede han en fantastisk kamp. Ellers er vi jo bare møj uheldige med det heldigste mål i dyb overtid og et frispark der (måske) ikke skulle være der (så tyndt ud fra min placering på stadion).

Hvor er det dog trist, at mit største mareridt kommer tættere og tættere på - DiskoGlen med en guldparyk på hovedet... føj. I øvrigt en forbandet irriterende jubelscene han skulle lave, og det var ikke særlig mandeligt at stå i april måned med hue på. Der har han et pænt niveau op til Kent

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 12. apr 2015, 21:24

Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 12. apr 2015, 21:25

Hovedet skrev:
Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:
Ja, vi spillede godt. I datid. Engang for et år siden. I en anden sæson i en fjern, fjern galakse.

I denne sæson ligger vi nr. 7, spiller ad helvede til og ligger små 30 point efter førerholdet.

Samt er marginalt distanceret af mægtige Hobro efter
24. spillerunde :(

Vi var rigtig gode i Europa League i efteråret, men i Superliga regi ser det godt nok skidt ud. Jeg har ikke tjekket efter, men i skrivende stund er AaB ved at præstere et af de ringeste titelforsvar i Superligaens historie.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 12. apr 2015, 21:29

Hvor kan fodbold være et grusomt spil. Med mine farvede briller spillede vi en ganske god kamp under noget nær umulige vejrforhold. Spillerne gav alt, og det var aldeles ufortjent, at FCM fik sejren til sidst. 1 point i 4 kampe betyder vel, at man med nogen grad skal tænde advarselslamperne. Men i dag kan vi i hvert fald ikke brokke os over indsatsen. Holdet gav alt, og de havde fortjent en bedre skæbne. Men heldet følger åbenbart de tossede. Sammen med en rystende svag dommer flankeret af den ringeste linjedommer jeg har set i år fik de på mystisk vis alligevel raget 3 point til sig. Noget vi, hvis sandheden skal frem, selv gjorde et par gange da vi blev mestre.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 12. apr 2015, 21:34

Hovedet skrev:
Aabwibz skrev:
Hovedet skrev:

Øhhh jo vi er! Goddaw mand økseskaft!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 12. apr 2015, 21:36

Men er Kristian Bach Bakh pædofil?

Jeg har først for nyligt lært sangen at kende, og aner ikke hvad der lægger bag den (hvis noget) :)

Besvar