FCK var også mestre i fjor, da AaB førte med 4-1 i pokalfinalen 10 minutter før tid. Jeg tror nok, vi ville have undret os en smule, hvis 25.000 københavnere havde sjunget "vi er mestrene" af deres lungers fulde kraft ...Califfen skrev:Øhhh jo vi er! Goddaw mand økseskaft!Hovedet skrev:Ja, vi spillede godt. I datid. Engang for et år siden. I en anden sæson i en fjern, fjern galakse.Aabwibz skrev:Synes jeg bestemt ikke. Vi er mestrene og spillede pisse godt. Så må vi vel kun synge den et par af de første par kampe efter hver sæson vi bliver mestre..Hovedet skrev:Den sang ville have fremstået som en joke, allerede før bladene var faldet af træerne i fjor...Aabwibz skrev:Hvorfor er det, at der er så mange der whiner, hver gang "Vi er mestrene" bliver startet? Det er imo en af de bedste stemningsskabende sange og det må da uden tvivl gøre ondt på FCM at høre, selvom de ligger til at vinde i år.
I denne sæson ligger vi nr. 7, spiller ad helvede til og ligger små 30 point efter førerholdet.
Nej, vi er ikke mestrene. Med mindre der er tale om et ironisk statement.
Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, søndag d. 12. april 2015
Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Ikke desto mindre, havde det stadig været korrekt, og i deres ret at synge det..Hovedet skrev:FCK var også mestre i fjor, da AaB førte med 4-1 i pokalfinalen 10 minutter før tid. Jeg tror nok, vi ville have undret os en smule, hvis 25.000 københavnere havde sjunget "vi er mestrene" af deres lungers fulde kraft ...Califfen skrev:Øhhh jo vi er! Goddaw mand økseskaft!Hovedet skrev:Ja, vi spillede godt. I datid. Engang for et år siden. I en anden sæson i en fjern, fjern galakse.Aabwibz skrev:Synes jeg bestemt ikke. Vi er mestrene og spillede pisse godt. Så må vi vel kun synge den et par af de første par kampe efter hver sæson vi bliver mestre..Hovedet skrev:Den sang ville have fremstået som en joke, allerede før bladene var faldet af træerne i fjor...Aabwibz skrev:Hvorfor er det, at der er så mange der whiner, hver gang "Vi er mestrene" bliver startet? Det er imo en af de bedste stemningsskabende sange og det må da uden tvivl gøre ondt på FCM at høre, selvom de ligger til at vinde i år.
I denne sæson ligger vi nr. 7, spiller ad helvede til og ligger små 30 point efter førerholdet.
Desuden synes jeg det passer fint i dag, da vi faktisk spiller bedre fodbold end FCM. De er jo ikke andet end et tonsserhold. Sørgeligt at se på. Falder så let som ingenting, og satser derefter på dødboldene..
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg er sådan set enig, man synger jo heller ikke "God tur hjem" når man er bagud 2-1.Hovedet skrev:FCK var også mestre i fjor, da AaB førte med 4-1 i pokalfinalen 10 minutter før tid. Jeg tror nok, vi ville have undret os en smule, hvis 25.000 københavnere havde sjunget "vi er mestrene" af deres lungers fulde kraft ...Califfen skrev:Øhhh jo vi er! Goddaw mand økseskaft!Hovedet skrev:Ja, vi spillede godt. I datid. Engang for et år siden. I en anden sæson i en fjern, fjern galakse.Aabwibz skrev:Synes jeg bestemt ikke. Vi er mestrene og spillede pisse godt. Så må vi vel kun synge den et par af de første par kampe efter hver sæson vi bliver mestre..Hovedet skrev:Den sang ville have fremstået som en joke, allerede før bladene var faldet af træerne i fjor...Aabwibz skrev:Hvorfor er det, at der er så mange der whiner, hver gang "Vi er mestrene" bliver startet? Det er imo en af de bedste stemningsskabende sange og det må da uden tvivl gøre ondt på FCM at høre, selvom de ligger til at vinde i år.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Tror nærmere at tilråbene har den modsatte virkning. Bach Bak virkede nærmest ligeglad, han signalerede tilmed at de aktive skulle råbe højere.
Jeg fatter også minus af den chant. Synes den er usmagelig.
Glenn sender også ros til AaBs fans http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... s-hjaelpen
Jeg fatter også minus af den chant. Synes den er usmagelig.
Glenn sender også ros til AaBs fans http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... s-hjaelpen
Nu ikke så sart - i har selv været unge engang, mon ikke i også har sunget med på den slags, hvis det var. Det er trods alt ikke andet end bare lidt sjov. Verdensklasse sange.Hovedet skrev:Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Tror i Bak Bak går psykisk ned fordi der står nogle fans og råber han er pædofil? Eller at dommeren går hjem til mor og græder fordi han i virkeligheden er i tvivl om hun virkelig ER en luder?
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Fodbold er et ondt lortespil!
Stærk kamp af drengene i dag synes jeg. Smukt spil? Nej, men fodbold er også meget andet, og i dag synes jeg i den grad at vi så rigtigt meget af det som kan få mig til at tilgive meget uskøn bold - fight så det klaskede og vilje.
Store plusser fra mig til Augo, Thomsen, Kasper P og Børsting, mens også Risgaard spillede igen en stærk kamp.
Minusser til Larsen som igen viser uforståeligt store usikkerheder, og til Dalsgaard, som jeg forventer mig meget mere af end han har vist på det seneste.
Men vi var det bedste hold mod de kommende mestre, matchede dem på fysikken og havde vundet kampen hvis vi bare forpagtede 0,01% af deres held.
Hvor mange gange skal det lortehold vinde kampe i denne sæson stort set uden at have en målchance?
Nå ja, og dommeren må have været på en eller anden form for narkotika, for hold da op han var ringe... alternativt er han bare en blind sinke fordi hans mor er en pædofil luder... eller noget.
Stærk kamp af drengene i dag synes jeg. Smukt spil? Nej, men fodbold er også meget andet, og i dag synes jeg i den grad at vi så rigtigt meget af det som kan få mig til at tilgive meget uskøn bold - fight så det klaskede og vilje.
Store plusser fra mig til Augo, Thomsen, Kasper P og Børsting, mens også Risgaard spillede igen en stærk kamp.
Minusser til Larsen som igen viser uforståeligt store usikkerheder, og til Dalsgaard, som jeg forventer mig meget mere af end han har vist på det seneste.
Men vi var det bedste hold mod de kommende mestre, matchede dem på fysikken og havde vundet kampen hvis vi bare forpagtede 0,01% af deres held.
Hvor mange gange skal det lortehold vinde kampe i denne sæson stort set uden at have en målchance?
Nå ja, og dommeren må have været på en eller anden form for narkotika, for hold da op han var ringe... alternativt er han bare en blind sinke fordi hans mor er en pædofil luder... eller noget.
Uden at jeg ved det med sikkerhed, så er det (endnu) en sang vi har kopieret fra Hammarby. De har i hvert fald haft sangen rettet mod en Malmø spiller, der var anklaget for sex med en mindreårig. Så i Hammarbys tilfælde gav sangen mening... det gør den ikke her.Califfen skrev:Men er Kristian Bach Bakh pædofil?
Jeg har først for nyligt lært sangen at kende, og aner ikke hvad der lægger bag den (hvis noget)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det har ikke noget med det at gøre. Jeg synes bare sangen er langt under det niveau man kan forvente af fans, der ellers nok plejer at kunne bringe lidt humor ind i stikpillerne til rivalerne. Jeg synes ikke pædofili er sjovt, og jeg har altså grumme svært ved at fange humoren i den sang. Om det skyldes min fremskredne alder ved jeg ikke, men jeg synes altså man er langt over stregen.Aabwibz skrev:Nu ikke så sart - i har selv været unge engang, mon ikke i også har sunget med på den slags, hvis det var. Det er trods alt ikke andet end bare lidt sjov. Verdensklasse sange.Hovedet skrev:Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Tror i Bak Bak går psykisk ned fordi der står nogle fans og råber han er pædofil? Eller at dommeren går hjem til mor og græder fordi han i virkeligheden er i tvivl om hun virkelig ER en luder?
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Den sang til KBB siger da gudskelov mere om afsenderen(e) end om modtageren, uanset hvor stor en nul-bon han så er..
Pinligt er det pæneste ord man kan sige
Pinligt er det pæneste ord man kan sige
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Nej, men kunne vi ikke gøre det lidt bedre? - for nu at citere tidligere statsminister Poul Nyrup RasmussenAabwibz skrev:Nu ikke så sart - i har selv været unge engang, mon ikke i også har sunget med på den slags, hvis det var. Det er trods alt ikke andet end bare lidt sjov. Verdensklasse sange.Hovedet skrev:Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Ærligt talt, så kan jeg slet ikke se det forkerte i den sang. Ja det er slemt at være pædofil, men come on, hvor mange tror inderligt på at Bak Bak ligger med små piger bagi sin bil? Det er alt for at irriterer ham, og den måde han reagerer, så ved han det også. Og det virker.Hovedet skrev:Nej, men kunne vi ikke gøre det lidt bedre? - for nu at citere tidligere statsminister Poul Nyrup RasmussenAabwibz skrev:Nu ikke så sart - i har selv været unge engang, mon ikke i også har sunget med på den slags, hvis det var. Det er trods alt ikke andet end bare lidt sjov. Verdensklasse sange.Hovedet skrev:Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Med den volumen der var på lige præcis den sang i dag, så er åbenbart 90% af Aalborgs ungdom nogle idioter.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
90% er nok lidt højt sat, men det er måske meget dækkende for den gruppe, som skråler med på sådan noget fis. Sangen er i sig selv tumpet, og det er sgu et dobbelt selvmål at sætte modstanderne ekstra op. Det var Glenn også ude og sige efter kampen, med et stort TAK til de såkaldte AaB-fans, som havde leveret en bedre peptalk til hans spillere, end han nok selv havde kunnet. For fedest! Gratis gaver til FCM, som snart kan hæve trofæet! Arrrgh.Aabwibz skrev:Ærligt talt, så kan jeg slet ikke se det forkerte i den sang. Ja det er slemt at være pædofil, men come on, hvor mange tror inderligt på at Bak Bak ligger med små piger bagi sin bil? Det er alt for at irriterer ham, og den måde han reagerer, så ved han det også. Og det virker.Hovedet skrev:Nej, men kunne vi ikke gøre det lidt bedre? - for nu at citere tidligere statsminister Poul Nyrup RasmussenAabwibz skrev:Nu ikke så sart - i har selv været unge engang, mon ikke i også har sunget med på den slags, hvis det var. Det er trods alt ikke andet end bare lidt sjov. Verdensklasse sange.Hovedet skrev:Ja, lige præcis. Det fungerer ikke rigtigt hverken på eller uden for banen.Klaus skrev:Jammen så lad da mig sparke ind. Jeg synes den sang er langt, lang over grænsen. Den er hverken ironisk, sjov eller noget som helst andet. Jeg synes den udstiller dem der synger som en flok idioter, uden noget der minder om niveau. Bak Bach er uden tvivl et kvaj, men den der sang er simpelthen for plat. Hvor kunne det være rart, hvis dommersangen ikke var "søn af en luder". AGFs Ove Hust råb er et eksempel på humor og klasse. Pædofili og ludersange er efter min mening det modsatte....Aabwibz skrev: I modsætning til dig, tror jeg, elsker jeg sange som dem mod Back Bak. Når den slags sange starter impulsivt er der intet der kan måle sig med det, alle er stort set med på dem og der er næsten altid vild volumen på. Og så er det nu heller ikke værre, mon ikke han overlever at blive kaldt pædofil.
Med den volumen der var på lige præcis den sang i dag, så er åbenbart 90% af Aalborgs ungdom nogle idioter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kristian Bak har i øvrigt lige sat sin bil til salg: http://www.dba.dk/vw-passat-18-variant- ... 013891533/
Det må give inspiration til en ny sang:Yankee skrev:Kristian Bak har i øvrigt lige sat sin bil til salg: http://www.dba.dk/vw-passat-18-variant- ... 013891533/
"Pædofiler køber biler - lolololololololo" - efterfulgt af et "ale - vi er mestrene".
Du fattede vist ikke joken...Hovedet skrev:Det må give inspiration til en ny sang:Yankee skrev:Kristian Bak har i øvrigt lige sat sin bil til salg: http://www.dba.dk/vw-passat-18-variant- ... 013891533/
"Pædofiler køber biler - lolololololololo" - efterfulgt af et "ale - vi er mestrene".
Det skal han jo gå ud og sige, det går jo ikke hvis han går ud og siger "ej hvor var det bare træls de sang alle de dumme sange".Funky skrev: 90% er nok lidt højt sat, men det er måske meget dækkende for den gruppe, som skråler med på sådan noget fis. Sangen er i sig selv tumpet, og det er sgu et dobbelt selvmål at sætte modstanderne ekstra op. Det var Glenn også ude og sige efter kampen, med et stort TAK til de såkaldte AaB-fans, som havde leveret en bedre peptalk til hans spillere, end han nok selv havde kunnet. For fedest! Gratis gaver til FCM, som snart kan hæve trofæet! Arrrgh.
19/5/12
19/5/12
Jeg læste nu ikke linket, må jeg tilstå, men benyttede det som løftesten til at introducere en slagsang for vores fangrupperingYankee skrev:Du fattede vist ikke joken...Hovedet skrev:Det må give inspiration til en ny sang:Yankee skrev:Kristian Bak har i øvrigt lige sat sin bil til salg: http://www.dba.dk/vw-passat-18-variant- ... 013891533/
Det forklarer meget at du benyttede en løftesten.Hovedet skrev:Jeg læste nu ikke linket, må jeg tilstå, men benyttede det som løftesten til at introducere en slagsang for vores fangruppering