Er vi ved at lave en AGF? Kent Nielsen Raus!
Er vi ved at lave en AGF? Kent Nielsen Raus!
Tag et kig på nedenstående link
http://www.superstats.dk/stilling/runde ... 009%2F2010
Vores situation begynder bekymrende meget at minde om den AGF stod i, i sæsonen 2009/2010. Dengang havde AGF også 32 point og 11 point ned til Randers. VI har 32 point og 10 point ned til FCV og en formkurve der er voldsomt nedadgående. Spillet er uinspireret og nosseløst og præget af den ene personlige fejl efter den anden. Spillerne virker sært uinspirerede og ligegyldige.
Det er på tide at sige farvel og tak til Kent, hellere nu end efter det forventede nederlag mod Sønderjyske, det går simpelthen ikke at lade ham køre linen ud og risikere at vi ender i nedrykningssumpen. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvilke hold vi kan vinde over i den nuværende forfatning. Holdet trænger til ny energi og nye idéer.
Vores situation begynder bekymrende meget at minde om den AGF stod i, i sæsonen 2009/2010. Dengang havde AGF også 32 point og 11 point ned til Randers. VI har 32 point og 10 point ned til FCV og en formkurve der er voldsomt nedadgående. Spillet er uinspireret og nosseløst og præget af den ene personlige fejl efter den anden. Spillerne virker sært uinspirerede og ligegyldige.
Det er på tide at sige farvel og tak til Kent, hellere nu end efter det forventede nederlag mod Sønderjyske, det går simpelthen ikke at lade ham køre linen ud og risikere at vi ender i nedrykningssumpen. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvilke hold vi kan vinde over i den nuværende forfatning. Holdet trænger til ny energi og nye idéer.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Re: Er vi ved at lave en AGF? Kent Nielsen Raus!
For en gang skyld, vil jeg give folk ret mht at sige tak til Kent og held og lykke i OB. Havde ikke troet vi kom til at se så dårlige ud som har været tilfældet.Brent skrev:Tag et kig på nedenstående link
Vores 3 sejre på stribe i starten tror jeg, skal ses i lyset af, at vi havde brugge kampene imellem og en pokalturnering. Efter esbjerg kampen er alt gået galt og kent har ikke formået at fuldføre en ordentlig kamp i 90 min.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nej er det korte svar på spørgsmålet.
Slagelse henter ikke 11 point på os (vi har bedre målscore) med 24 point tilbage at spille om. Det kommer ikke til at ske.
Selv om vi ikke bliver involveret i bundkampen så er det et pinligt titelforsvar vi er ved at levere. Det er vel kun Herfølge som i nyere tid der har præsteret ringere.
Slagelse henter ikke 11 point på os (vi har bedre målscore) med 24 point tilbage at spille om. Det kommer ikke til at ske.
Selv om vi ikke bliver involveret i bundkampen så er det et pinligt titelforsvar vi er ved at levere. Det er vel kun Herfølge som i nyere tid der har præsteret ringere.
Jeg håber du har ret. Men vi skal vel alligevel selv hente 4-5 point mere. Med den forfatning holdet er i, virker det som en stor opgave. Spillerne har været pinligt dårlige siden halvlegen i pokalkampen mod Esbjerg. Da vi uheldigvis ikke kan fyre et halvt hold, må det være træneren, også selvom han førte os til mesterskab og pokal sidste sæson. Hvad kan vi bruge det til, hvis vi lige pludselig havner i sumpen.
I dette forår er det kun Dalle og Børsting, der nogenlunde har spillet op til niveau. Resten har enten været pinligt dårlige, set ud som om de er ligeglade eller været skadede. For enkelte en kombination. Måske kan et farvel til Kent sætte lidt fut i det i de sidste kampe. Om ikke andet kunne man vel få lidt underholdning på stadion igen, og hvem ved måske kan vi undgå pinlige tilskuertal på minus 4000....
I dette forår er det kun Dalle og Børsting, der nogenlunde har spillet op til niveau. Resten har enten været pinligt dårlige, set ud som om de er ligeglade eller været skadede. For enkelte en kombination. Måske kan et farvel til Kent sætte lidt fut i det i de sidste kampe. Om ikke andet kunne man vel få lidt underholdning på stadion igen, og hvem ved måske kan vi undgå pinlige tilskuertal på minus 4000....
Jeg studser mig virkelig over at spillerne ikke ved hvad de skal gøre. Tror det er kep der udtaler, at han ikke ved hvad de skal gøre.
Han nævner så, at de måske skal give sig 5-10 % ekstra efter pausen og være der for hinanden.
Sig mig, får de ikke det afvide af Kent. Det er det mest indlysende for tiden og burde Kent have set for flere kampe siden. Er rystet!
Han nævner så, at de måske skal give sig 5-10 % ekstra efter pausen og være der for hinanden.
Sig mig, får de ikke det afvide af Kent. Det er det mest indlysende for tiden og burde Kent have set for flere kampe siden. Er rystet!
Re:
Der skal vel for pokker ikke en træner til at forklare en fuldtidsprofessionel fodboldspiller, at han skal give sig 100% igennem hele kampen!Kristian skrev:Jeg studser mig virkelig over at spillerne ikke ved hvad de skal gøre. Tror det er kep der udtaler, at han ikke ved hvad de skal gøre.
Det er forventeligt at man har den professionalisme/ærgerrighed i sig. Og har man ikke det, ja så skal man nok ikke være på kontrakt i AaB.
For mig at se er det den sportslige ledelse der har det største ansvar hvis en trup indeholder for mange umotiverede spillere, som det tydeligvis er tilfældet for AaB i denne sæson.
Der skal være en naturlig udskiftning. Ikke mindst efter en sæson hvor man vinder mesterskabet og pokalen. Der skal sgu cashes ind oven på sådan en succes. Det er der profilerne kan sælges for de højeste priser.
Hvad gjorde AaB? Solgte ligaens største profil for 5 mio. Det var det!
AaB er en udviklingsklub. Vi skal leve af at udvikle spillere og så sælge dem videre. Selvfølgelig ser vi en mæthed hos nogle spillere oven på sådan en sæson. Og nogle har naturligt nok ambitioner om at prøve sig af på et højere niveau...og tjene flere penge. Så skal de afsted!
Gryden skal holdes i kog.
Hvis der er sandt der var bud på Nikolaj Thomsen på 13-14 mio. Ja, så tager man sgu ham i hånden. Smider ham ind i en bil, hjem - får pakket en taske, og så afsted til lufthavnen så man kan få ham sendt til lægetjek hos den interesserede køber. Og hvis det bliver nødvendigt, så hjælper man også med at føre hans hånd således han får sat en underskrift på en kontrakt.
Det er det tilsvarende klubber gør. Man kan tage FCN som eksempel. Ovenpå et mesterskab så er der fokus på klubbens spillere. Så kan de sælges!
Så har man efterfølgende råd til at hente erstatninger til f.eks. priser på 3-7 mio. Men uha, hvis folk herinde hører om sådanne beløb så lyder det straks "puuuu-ha, der kan AaB ikke være med". Selvfølgelig kan vi det, men det kræver jo at vi sælger spillere til fornuftige beløb først.
Og man skal ikke altid forvente at der løber én rundt på U-18 som om fire år er klar til at tage over efter en profil. Der skal også nogle gange investeres lidt mønter.
Jeg kom til at håne AaB 85 95 99 08 (eller hvad han nu hedder) i en anden tråd, og skrev at Kent selvfølgelig ikke skal fyres.
Det var forkert. Idag var det tydeligt, at han på ingen måde bistår holdet i kampen for point. De kiggede ud på bænken, men så kun to mand, der helst ikke ville sidde der.
Ud med Kent. Han skal hyldes for the Double, men han skal også kritiseres for en fuldstændig rædselsfuld sæson med et rigtig stærkt spillermateriale.
Alternativt kunne man spørge om vi kunne spille andet end 4-4-2? Bare som eksperiment, når nu vi taber uge efter uge i 4-4-2?
Det var forkert. Idag var det tydeligt, at han på ingen måde bistår holdet i kampen for point. De kiggede ud på bænken, men så kun to mand, der helst ikke ville sidde der.
Ud med Kent. Han skal hyldes for the Double, men han skal også kritiseres for en fuldstændig rædselsfuld sæson med et rigtig stærkt spillermateriale.
Alternativt kunne man spørge om vi kunne spille andet end 4-4-2? Bare som eksperiment, når nu vi taber uge efter uge i 4-4-2?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Lige en vigtig distinktion her. Det var bestemt helt på sin plads at håne telefonnummer dengang. Det ændrer det faktum at en tosse 1 ud af 20 gange rammer rigtigt intet på. Dommedagsprofeterne og jubelidioterne og alle andre, skal dømmes i lyset af hvad de baserer deres formodninger på, ikke om de rammer rigtigt i deres forudsigelser.Yankee skrev:Jeg kom til at håne AaB 85 95 99 08 (eller hvad han nu hedder) i en anden tråd, og skrev at Kent selvfølgelig ikke skal fyres.
Men ja, ud med Kent.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Larstyndskid
- 1. div

Tilslutter mig. Kent kunne ikke holde fokus da han skrev med Brøndby og rykkede ned med Horsens. Han er på vej til at gøre det samme med AaB. Han kan få sin løn til 30. juni som tak for sidste sæson, men der skal ske noget og eneste mulighed er at smide Kent på porten.
Jeg mener egentlig ikke, at Kent er problemet - men det kan godt være, man skal gøre noget radikalt nu. Jeg mener vi (rettere, Gaarde) må til at se meget kritisk på, hvad det er for nogle påstået "bærende kræfter", vi har i spillertruppen. Mentalt er det jo helt på røven, det, der foregår lige nu.Larstyndskid skrev:Tilslutter mig. Kent kunne ikke holde fokus da han skrev med Brøndby og rykkede ned med Horsens. Han er på vej til at gøre det samme med AaB. Han kan få sin løn til 30. juni som tak for sidste sæson, men der skal ske noget og eneste mulighed er at smide Kent på porten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Tre sejre i 11 kampe, siden Kent meldte ud, at han havde valgt lønchecken i Odense. Der mangler koncept, spillerne er uskarpe og virker modløse, man ser sprækker i disciplinen, der laves mange personlige fejl og vi har meget svært ved at skabe chancer.
Kent er ikke nogen trænermæssig åbenbaring. Han er Ok, hvis han har gode folk omkring sig og engagerer sig - hvilket kan pt ikke gør - og med drømmekuldet sidste år fik han miraklet til at ske.
Men det er sgu da himmelråbende oplagt, at vi i den nuværende dybe krise ikke kan have en mand siddende, som inderst inde - og det er jo fair nok - ikke kan lade være med at skele mere til OB's afstand til nedrykningsstregen end vores og nok ikke med samme kraft som tidligere kan tale dunder til holdet i pausen, når der er brug for det.
Det er en giga brøler, at han ikke fik sparket i vinters. Nævn bare én anden situation, hvor man ser andre personer sidde i så central en position trods dybe forbindelser til en direkte konkurrent.
Jeg går ud fra, Gaarde tager skridtet nu. Spørgsmålet er så, om han forsøger at købe Lars Søndergaard - som åbenbart er vores drømmetræner, tro det eller lad være - fri, eller om Kuhn skal køre sæsonen færdig (hvilket jeg også tror er et uheldigt set up).
Kent er ikke nogen trænermæssig åbenbaring. Han er Ok, hvis han har gode folk omkring sig og engagerer sig - hvilket kan pt ikke gør - og med drømmekuldet sidste år fik han miraklet til at ske.
Men det er sgu da himmelråbende oplagt, at vi i den nuværende dybe krise ikke kan have en mand siddende, som inderst inde - og det er jo fair nok - ikke kan lade være med at skele mere til OB's afstand til nedrykningsstregen end vores og nok ikke med samme kraft som tidligere kan tale dunder til holdet i pausen, når der er brug for det.
Det er en giga brøler, at han ikke fik sparket i vinters. Nævn bare én anden situation, hvor man ser andre personer sidde i så central en position trods dybe forbindelser til en direkte konkurrent.
Jeg går ud fra, Gaarde tager skridtet nu. Spørgsmålet er så, om han forsøger at købe Lars Søndergaard - som åbenbart er vores drømmetræner, tro det eller lad være - fri, eller om Kuhn skal køre sæsonen færdig (hvilket jeg også tror er et uheldigt set up).
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Er vi ved at lave en AGF? Det mener jeg overhovedet ikke. Påstand mod påstand, men jeg tror ikke vi kommer i nærheden af nedrykningsfare. Er skrækscenariet en AGF? Ja, selvfølgelig, men skal man så agere som AGF og fyre træneren? Det mener jeg bestemt ikke, og slet ikke når man i forvejen har Kent Nielsen. Jeg fatter slet ikke pointen i første indlæg... Vi er ved at rykke ned, lave en AGF, det er skrækkeligt! Lad os derfor agere som AGF gjorde, hvorefter de rykkede ned. Jeg siger, støt holdet, træneren og klubben og la' vær' med i en svær tid at sige, at træneren, spillerne og hvad der ellers er, ikke er gode nok eller ikke gider. Alle spillerne er dedikerede og skulle der være nogen som ikke fatter alvoren er jeg sikker på Kent sørger for, de ikke spiller.
Længe leve arbejderklassen!
Er det ikke på tide, at vi laver en fan-protest?
Der må squ være grænser for hvad vi skal finde os i. Kent er jo fuldstændig ligeglad med klubben, byen og fans. Det er så tydeligt.
Enten lave en kæmpe tifo på vest med teksten KENT RAUS - SKRID NU TIL FYN, eller møde op til træning og råbe af ham.
Der må squ være grænser for hvad vi skal finde os i. Kent er jo fuldstændig ligeglad med klubben, byen og fans. Det er så tydeligt.
Enten lave en kæmpe tifo på vest med teksten KENT RAUS - SKRID NU TIL FYN, eller møde op til træning og råbe af ham.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Der er ingen tvivl om at Kent Nielsen skal være i farezonen, især når han ikke er i AaB i næste sæson, det bliver ikke ham der står med katastrofen! Det eneste der er på spil for ham er lidt ære som er glemt efter en god sæson i OB. Kommer der ikke snart sejre og hvis muligheden for nedrykning rykker sig nærmere, så skal Kuhn styre tropperne i de sidste kampe!
Jeg har ikke studeret tabellen og de kommende kampe, men hvis ikke der kommer en sejr i de næste to må han ud.
Hvis AaB rykker ud, hvor usandsynligt det må være, så skal der rulle hoveder opad i AaBs organisation, det betyder sportschefen samt medlemmer af bestyrelsen.
Jeg har ikke studeret tabellen og de kommende kampe, men hvis ikke der kommer en sejr i de næste to må han ud.
Hvis AaB rykker ud, hvor usandsynligt det må være, så skal der rulle hoveder opad i AaBs organisation, det betyder sportschefen samt medlemmer af bestyrelsen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Re: Re:
Self skal de have en vilje og ærgerrighed som professionelle spillere.Patmand skrev:Der skal vel for pokker ikke en træner til at forklare en fuldtidsprofessionel fodboldspiller, at han skal give sig 100% igennem hele kampen!Kristian skrev:Jeg studser mig virkelig over at spillerne ikke ved hvad de skal gøre. Tror det er kep der udtaler, at han ikke ved hvad de skal gøre.
Det er forventeligt at man har den professionalisme/ærgerrighed i sig. Og har man ikke det, ja så skal man nok ikke være på kontrakt i AaB.
For mig at se er det den sportslige ledelse der har det største ansvar hvis en trup indeholder for mange umotiverede spillere, som det tydeligvis er tilfældet for AaB i denne sæson.
Der skal være en naturlig udskiftning. Ikke mindst efter en sæson hvor man vinder mesterskabet og pokalen. Der skal sgu cashes ind oven på sådan en succes. Det er der profilerne kan sælges for de højeste priser.
Hvad gjorde AaB? Solgte ligaens største profil for 5 mio. Det var det!
AaB er en udviklingsklub. Vi skal leve af at udvikle spillere og så sælge dem videre. Selvfølgelig ser vi en mæthed hos nogle spillere oven på sådan en sæson. Og nogle har naturligt nok ambitioner om at prøve sig af på et højere niveau...og tjene flere penge. Så skal de afsted!
Gryden skal holdes i kog.
Hvis der er sandt der var bud på Nikolaj Thomsen på 13-14 mio. Ja, så tager man sgu ham i hånden. Smider ham ind i en bil, hjem - får pakket en taske, og så afsted til lufthavnen så man kan få ham sendt til lægetjek hos den interesserede køber. Og hvis det bliver nødvendigt, så hjælper man også med at føre hans hånd således han får sat en underskrift på en kontrakt.
Det er det tilsvarende klubber gør. Man kan tage FCN som eksempel. Ovenpå et mesterskab så er der fokus på klubbens spillere. Så kan de sælges!
Så har man efterfølgende råd til at hente erstatninger til f.eks. priser på 3-7 mio. Men uha, hvis folk herinde hører om sådanne beløb så lyder det straks "puuuu-ha, der kan AaB ikke være med". Selvfølgelig kan vi det, men det kræver jo at vi sælger spillere til fornuftige beløb først.
Og man skal ikke altid forvente at der løber én rundt på U-18 som om fire år er klar til at tage over efter en profil. Der skal også nogle gange investeres lidt mønter.
Men når man har en leder der måske er et andet sted i hovedet, så sker der bare et eller andet. Kan godt være de er prof spillere, men når de ved deres chef er væk til sommer, har de intet at bevise overfor ham mere.
Tror nok spillerne vil det her, men deres træner skal vise dem vejen og gå forrest.
Kent har gjort det her før og er i gang med det igen. Kent har været en rigtig god træner for os og fortjener ikke at blive fyret, men rent sportsligt kan Gaarde ikke bare stå og se til, mens vi taber det ene point efter det andet og tilmed se et hold der efter kampen udtaler, at de ikke aner hvad der sker omkring dem.
Det minder om nogle spillere, der ikke ved hvad de skal gøre.
- Buzz Killington
- Allstar

Califfen skrev:Er det ikke på tide, at vi laver en fan-protest?
Gu' er det ej "saa tydeligt". Det er en foelelsesbetinget rationalisering - der kan vaere sand - baseret paa spekulationer omkring hans motivation, naesten udelukkende i lyset af resultaterne. Lad nu vaere med at koere det op til noget det ikke er. Naar det saa er sagt, saa er det "tydeligt" at der er et eller andet galt, og naar han alligevel er paa vej vaek, er det naesten omkostningsfrit at bede ham gaa en tur, kaste terningerne, og lade Kuhn faa noget mere traenererfaring. Det kan ikke blive vaerre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Buzz Killington
- Allstar

Forresten er det måske sigende at flere spillere i dag udtaler at de ikke ved hvad der gik galt, og i det hele taget virker rådvilde omkring den negative stime. Det kunne lugte lidt af at Kent eller resten af setup'et omkring førsteholdet ikke er i stand til at give dem de rette redskaber til at løse opgaverne i øjeblikket.
KEP:
http://www.bt.dk/fodbold/helenius-fatte ... -goer-ondt
KEP:
Hele:- Jeg ville ønske, jeg kunne svare på, hvad der går galt. Vi kæmper meget hårdt med det i øjeblikket, og både mod FC Vestsjælland og senest mod FC Midtjylland havde vi chancerne til at vinde. Men det går bare ikke vores vej.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2015/0 ... 184126.htmDet var virkelig mærkeligt, jeg aner ikke, hvad der skete. Vi mistede selvtillid. Vi skal prøve at give lidt mere power og vilje, og vise de andre, at vi er her 110 procent. Det gør ondt, når man ikke har vundet fem kampe i streg,« siger Nicklas Helenius om kollapset.
http://www.bt.dk/fodbold/helenius-fatte ... -goer-ondt
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg har som sådan ikke noget i mod at Kent ryger ud. Det kan vel næppe blive værre end det er nu!?
Selvfølgelig skal han stå på mål for holdets manglende resultater. Ingen tvivl om det!
Men er jeg den eneste der synes holdet ser mæt og træt ud ?
Det kan sgu godt være Kent fejler! Men hvornår fanden trækker spillerne deres læs på banen, hvor Kent trods alt ikke kan være??!
Fejlafleveringer, Ugidelighed, Frygt, manglende kreativitet, manglende lyst til at arbejde 100% osv. osv. osv.
Alt sammen noget en prof fodboldspiller gerne skulle vise det modsatte af, UDEN en træner i hånden!!
Det kan godt være Kent ikke er tilstede 100% (Og er han ikke det må han forlade klubben) Men det retfærdig gører ikke at spillerne ikke er der 100%!!
Kan godt være Kent ikke har noget at spille for. Det har spillerne og det kan man SLET IKKE se!!
Selvfølgelig skal han stå på mål for holdets manglende resultater. Ingen tvivl om det!
Men er jeg den eneste der synes holdet ser mæt og træt ud ?
Det kan sgu godt være Kent fejler! Men hvornår fanden trækker spillerne deres læs på banen, hvor Kent trods alt ikke kan være??!
Fejlafleveringer, Ugidelighed, Frygt, manglende kreativitet, manglende lyst til at arbejde 100% osv. osv. osv.
Alt sammen noget en prof fodboldspiller gerne skulle vise det modsatte af, UDEN en træner i hånden!!
Det kan godt være Kent ikke er tilstede 100% (Og er han ikke det må han forlade klubben) Men det retfærdig gører ikke at spillerne ikke er der 100%!!
Kan godt være Kent ikke har noget at spille for. Det har spillerne og det kan man SLET IKKE se!!
Det er stadig trænerens ansvar, hvis spillerne ikke er der mentalt. Så må han sørge for at få nogle sultne spillere på banen eller stille nogle nye mål op for spillerne. Problemet er nok snarere at han heller ikke selv er der mentalt. Han har intet overskud til nye projekter, såsom at bringe sultne spillere som Victor Ahlmann og Andreas Blomqvist ind på holdet.
Hvor er nyheden om, at vi tager situationen dybt alvorligt og vil holde krisemøde mandag morgen? Vi har hele foråret været i en dyb spillemæssig krise og er nu også havnet i en dyb mental krise. Prøv nu at gøre noget ved det i stedet for bare at se til, Kent.
Hvor er nyheden om, at vi tager situationen dybt alvorligt og vil holde krisemøde mandag morgen? Vi har hele foråret været i en dyb spillemæssig krise og er nu også havnet i en dyb mental krise. Prøv nu at gøre noget ved det i stedet for bare at se til, Kent.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg fortryder ikke, at jeg har sagt "ro på" og skældt Kenth-haderne ud, for det kunne sagtens være gået galt med en anden træner. Nu vil jeg bare gerne medgive, at det er tid til at gøre status. Det her er på vej til at blive uhyggeligt, og Kenth har for lidt at bidrage med, og så tror jeg, at Kuhn vil kunne sætte dem bedre op.
Et eller andet sted vil vi altid danse på Kent Nielsen og være dybt taknemlige, men det her er for meget afdansningsbal til at jeg bryder mig om det.
Et eller andet sted vil vi altid danse på Kent Nielsen og være dybt taknemlige, men det her er for meget afdansningsbal til at jeg bryder mig om det.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam