Kamptråd Haderslev-AaB 26 april 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd Haderslev-AaB 26 april 2015

Indlæg af Funky » 26. apr 2015, 20:43

Efter dagens kamp bør KEP og Thelander virkelig føle presset fra Pedersen/Blåberg. Positivt problem, Kent!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 26. apr 2015, 20:54

Vigtig sejr i dag. Min ambition for sæsonen er dog stadig at vi slutter over Hobro, vi må meget gerne tage et vigtigt skridt på fredag.
AaB - the Nordic gateway to Europe

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 26. apr 2015, 21:07

Brent skrev:Vigtig sejr i dag. Min ambition for sæsonen er dog stadig at vi slutter over Hobro, vi må meget gerne tage et vigtigt skridt på fredag.
Fin sejr i Haderslev. Det var bestemt ikke en prangende kamp, men sejren var fuld fortjent. Kasper P. og Blåbjerg gjorde det godt i midterforsvaret, Blåbjerg spiller med en helt anden autoritet når han spiller centralt, det eneste lille aber dabei er naturligvis at Haderslev var fornærmende dårlig. Duoen var få deres problemer hvis de spiller overfor en tankcenterforward.

Lidt ærgeligt nu hvor vi selv kom tilbage på sejrssporet at Brømby, Randers og Farum vandt.

Tredje gang er lykkens gang. Fredag aften sætter vi mikroputterne fra Hobro på plads.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. apr 2015, 22:33

Forresten fangede DRs fodboldmagasin vores protest imod away kortet de første 15 min af kampen.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 27. apr 2015, 07:36

Elscorpio skrev:Forresten fangede DRs fodboldmagasin vores protest imod away kortet de første 15 min af kampen.
Aaaaarh, mandag morgen efter en sejr. Havde næsten glemt følelsen...

Der var (også?) et fint lille klip på DR Sporten, delt via deres facebook-side, hvor man først ser Asger side helt alene bag mål, og dernæst en mindre invasion a flagsvingende ungersvende. Effektiv protest faktisk!
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 27. apr 2015, 09:41

Jeg synes faktisk, det var en ganske prangende sejr: Sønderjyske holdes reelt set fra en eneste åben målchance, vi har overtag på bolden, kreerer flere store muligheder og scorer 3 mål.

Hvornår er en kamp ellers prangende???

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 27. apr 2015, 09:48

Fantastisk sejr igår, jeg håber virkelig vi beholder Kasper P i det centrale forsvar, han er fremtidens mand :danmarkfan:

Jeg undrer mig over Gilli ikke har fået chancen noget mere på første holdet, jeg må dog ærligt erkende, jeg ikke ved så meget om ham, andet end han er hamrende hurtig men har været en del plaget af skader, han er måske lidt samme type som Dalsgaard? I så fald, kunne det være spændende at prøve ham fra start mod Hobro.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 27. apr 2015, 10:01

Jeg undre mig også over Gili ikke har fået chancen noget mere, de få indhop han havde i efteråret, syntes jeg også det så lovende ud.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 27. apr 2015, 10:51

Ligesom telefonnummeret, så var dette den første kamp, jeg ikke har set meget længe, så har kun lige set de højdepunkter, der ligger på vores hjemmeside. Derfor et meget begrænset grundlag, som nedenstående er skrevet ud fra, men...

Et par fine aktioner fra Bruhn, som viser de lovende takter, der også var fra hans side i en række kampe i efteråret, hvor han nærmest var vores bedste offensive kort i flere kampe. Og meget flot aktion aktion Gilli ved 3-0-målet. At se AK og Helenius stemple ind som målscorere igen er også uhyre positivt, ligesom Ene stadig viser sig både nærgående og målsøgende. Meget lovende. Jeg hører til dem, som håber at vi både kan have Ene og Helenius i folden til næste sæson også. Potentialet i de to er kæmpestort for os.

Det bliver spændende, når Gaarde og Søndergaard efter sæsonen skal have en snak om, hvordan Søndergaard gerne vil have sit hold sammensat. Hvem han gerne vil have til at blive, om det er muligt. Det er jo én af fordelene ved Søndergaard, kontra nogle af de andre trænernavne, der har været bragt i spil... han har allerede et stort kendskab til vores hold, og må i sit hoved allerede have et fint billede af, hvordan han tænker, at han kan hive det største potentiale frem i vores hold.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 27. apr 2015, 17:39

Kenneth K skrev:Ligesom telefonnummeret, så var dette den første kamp, jeg ikke har set meget længe, så har kun lige set de højdepunkter, der ligger på vores hjemmeside. Derfor et meget begrænset grundlag, som nedenstående er skrevet ud fra, men...

Et par fine aktioner fra Bruhn, som viser de lovende takter, der også var fra hans side i en række kampe i efteråret, hvor han nærmest var vores bedste offensive kort i flere kampe. Og meget flot aktion aktion Gilli ved 3-0-målet. At se AK og Helenius stemple ind som målscorere igen er også uhyre positivt, ligesom Ene stadig viser sig både nærgående og målsøgende. Meget lovende. Jeg hører til dem, som håber at vi både kan have Ene og Helenius i folden til næste sæson også. Potentialet i de to er kæmpestort for os.

Det bliver spændende, når Gaarde og Søndergaard efter sæsonen skal have en snak om, hvordan Søndergaard gerne vil have sit hold sammensat. Hvem han gerne vil have til at blive, om det er muligt. Det er jo én af fordelene ved Søndergaard, kontra nogle af de andre trænernavne, der har været bragt i spil... han har allerede et stort kendskab til vores hold, og må i sit hoved allerede have et fint billede af, hvordan han tænker, at han kan hive det største potentiale frem i vores hold.
Bruhn havde et par gode aktioner i anden halvleg, men jeg havde nu været klar til at skifte ham ud i pausen efter 45 meget anonyme minutter. Fint jeg ikke fik lov til det.

Og hvad mon det er, Kuhn altid hvisker i øret på Kent efter en scoring? Og også efter en 3-0 scoring i overtiden?

Billede

Besvar