Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 30. apr 2015, 11:13

Mike80 skrev:
Kunji skrev:Billede
En god illustration af den effekt en negativ FCM omtale tydeligvis har her på siden (og i flere andre klubber)

FCM succes er tydeligvis upopulært i fodbold dk. Og morten Crone har nok ment, at der ville være godt salg i noget negativ omtale eftersom man trykker en så tynd dokumenteret historie. Crone trykte historien og fodbold dk. Sprang ukritisk med på legen og rullede straks den store stygge ulv i tjære og fjer!

Mike
Her har vi altid syntes at i var moralsk anløbne, men det forklarer du måske med misundelse over jeres succes i Atlantic cup?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jernskjorten » 30. apr 2015, 11:28

Mike80 skrev:
Kunji skrev:Billede
En god illustration af den effekt en negativ FCM omtale tydeligvis har her på siden (og i flere andre klubber)

FCM succes er tydeligvis upopulært i fodbold dk. Og morten Crone har nok ment, at der ville være godt salg i noget negativ omtale eftersom man trykker en så tynd dokumenteret historie. Crone trykte historien og fodbold dk. Sprang ukritisk med på legen og rullede straks den store stygge ulv i tjære og fjer!

Mike
Kom nu, Mike. Æd den nu bare: Fodbolddanmark sys, at I er usympatiske, bøvede, brovtende, selvfede, reklamebrille-elskende, kawe, lidt for københavner-smarte og I opfører jer, som om I er en selvskrevet del af fodbold-eliten i DK. Men for helvede mand - der går jo hunde rundt, der er ældre end jeres firma.
Pastorius skrev:
Hovedet skrev:Sig mig, er der en grund til, at vi går så hårdt til ham Mike herinde?
Ja, han er træls.

Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Indlæg af Mike80 » 30. apr 2015, 11:57

Så kører den gamle plade igen. Jeg antager at den vinklede fokus væk fra BT og Crones historie betyder, at man trodsalt også her har accepteret, at der ikke kunne peges mere med de moralske fingre i det henseende selv herfra.

Og ja, det helt rigtigt at vores forbudte fusion ikke rækker lige så langt tilbage som jeres ditto, da Aalborg boldklub og Aalborg fodboldklub i 1906 fusionerede og dannede Aalborg boldspilsklub, som vi kender idag. Det også rigtig vi har valgt at skrive 1999 i logoet som er året for vores fusion og ikke, som i jeres tilfælde, medregnet historien fra før fusionen i 1885 hvor AaB jo reelt stadig kun var en cricketklub. Så ja på den bagrund æder jeg selvklart, at FCM vel har en alder som svarer til en gammel hund....

Meeen det har vel egentligt ikke så meget med BT's historie om underbetaling og husagenter at gøre lige i denne sammenhæng?!

Mike

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 30. apr 2015, 12:25

Mike80 skrev:Så kører den gamle plade igen. Jeg antager at den vinklede fokus væk fra BT og Crones historie betyder, at man trodsalt også her har accepteret, at der ikke kunne peges mere med de moralske fingre i det henseende selv herfra.

Og ja, det helt rigtigt at vores forbudte fusion ikke rækker lige så langt tilbage som jeres ditto, da Aalborg boldklub og Aalborg fodboldklub i 1906 fusionerede og dannede Aalborg boldspilsklub, som vi kender idag. Det også rigtig vi har valgt at skrive 1999 i logoet som er året for vores fusion og ikke, som i jeres tilfælde, medregnet historien fra før fusionen i 1885 hvor AaB jo reelt stadig kun var en cricketklub. Så ja på den bagrund æder jeg selvklart, at FCM vel har en alder som svarer til en gammel hund....

Meeen det har vel egentligt ikke så meget med BT's historie om underbetaling og husagenter at gøre lige i denne sammenhæng?!

Mike
Hallo tågehorn, Steinlein har jo SELV udtalt at klubben anbefaler agenter til spillerne. Allerede der er vi ude i moralsk morads, men det fatter du vel heller ikke? 2 af disse afrikanske spillere har så fået en agent, der ikke gad at hjælpe dem en skid, ikke svarede på deres henvendelser, og hvor de blot fik stukket en kontrakt i hånden og fik fortalt at gutten de lige mødte til mødet nu var deres agent.

Det er påstand mod påstand, men agenten er jo ikke ligefrem igang med at benægte han ikke gad snakke med dem og varetage deres interesser. Han kalder det så at han "ikke har siddet på lårene af dem, og er ked af de har opfattet det sådan" Så jo, der kan fandme godt peges moralske fingre af en klub der tilsyneladende anbefaler agenter til deres spillere som i bedste fald er komplet inkompetente og ligeglade med sine spillere, og i værste fald har andre interesser end spillernes for øje.

Men jeg ved du givetvis kommer med endnu et fladpandet billede-svar eller et twitter-link, kombineret med "I er bare misundelige" eller "niveauet er så lavt herinde, så nu stopper jeg med at deltage, altså for alvor" eller hvad dit niveau nu kan præstere.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 30. apr 2015, 12:32

Mike80 skrev:Så kører den gamle plade igen. Jeg antager at den vinklede fokus væk fra BT og Crones historie betyder, at man trodsalt også her har accepteret, at der ikke kunne peges mere med de moralske fingre i det henseende selv herfra.
Mike
Er det Hobroekspressen du hentyder til?

HAr du overvejet der kunne være en dobbelt-symbolik i et bilede af en Grip og et kadaver, udover blot manglende kød?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 30. apr 2015, 13:30

Frygah skrev:

Mike
Hallo tågehorn, Steinlein har jo SELV udtalt at klubben anbefaler agenter til spillerne. Allerede der er vi ude i moralsk morads, men det fatter du vel heller ikke? 2 af disse afrikanske spillere har så fået en agent, der ikke gad at hjælpe dem en skid, ikke svarede på deres henvendelser, og hvor de blot fik stukket en kontrakt i hånden og fik fortalt at gutten de lige mødte til mødet nu var deres agent.

Det er påstand mod påstand, men agenten er jo ikke ligefrem igang med at benægte han ikke gad snakke med dem og varetage deres interesser. Han kalder det så at han "ikke har siddet på lårene af dem, og er ked af de har opfattet det sådan" Så jo, der kan fandme godt peges moralske fingre af en klub der tilsyneladende anbefaler agenter til deres spillere som i bedste fald er komplet inkompetente og ligeglade med sine spillere, og i værste fald har andre interesser end spillernes for øje.

Men jeg ved du givetvis kommer med endnu et fladpandet billede-svar eller et twitter-link, kombineret med "I er bare misundelige" eller "niveauet er så lavt herinde, så nu stopper jeg med at deltage, altså for alvor" eller hvad dit niveau nu kan præstere.
Tågehorn ligefrem?! Ikke ligefrem en indledning der stråler af overskud men ok..

Ja, det rigtig at klubben har anbefalet visse agenter til deres spillere. Disse i bedste fald ligeglade og komplet inkompetente agenter (hvilket jo er fakta da det står i BT) har bla. Efterfølgende forhandlet en lønpakke til en af de utilfredse spillere, som har vist sig at ligge i et niveau, hvor man fra klubbens side er nød til at dække 80% af lønudgifterne for at leje spilleren ud da ingen andre klubber vil matche lønnen. Hvis det hvad fra en klubs side kan forvente fra en "husagent" må man IMO overveje om det den rigtige mand man peger på.

De fladpandede billedsvar kan jeg desværre ikke tage æren for, så der må du sende roserne andet sted.

Mike

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 30. apr 2015, 13:33

Pastorius skrev:
Mike
Er det Hobroekspressen du hentyder til?

HAr du overvejet der kunne være en dobbelt-symbolik i et bilede af en Grip og et kadaver, udover blot manglende kød?
Et billed af en Grip og et kadaver og en medfølgende tekst som lyder "vi her bringer et FOTO af det kød der var på BT historie". Nej, jeg har ikke overvejet dobbeltsymbolikken fra Hobroekspressens billed.

Mike

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 30. apr 2015, 13:37

Mike
Hvis jeg køber alle dine numre af Vagttårnet, lover du så at holde lige så lang pause på debatside.dk efter denne sæson, som du gjorde efter sidste? Du ved, dengang din "store interesse for at debattere alt om FCM - også på udebane" pludselig var fuldstændig ikke-eksisterende i månedsvis.

Ingen af os ved, hvordan denne sag ender. Måske får FCM en over nakken, måske ikke. Personligt tror jeg, at sagen ender med at gå i glemslen, da bevisbyrden synes umulig at løfte. Men når to af klubbens spillere hævder, at der er foregået noget angribeligt, og når Spillerforeningen går ind i sagen med en bemærkning om, at det måske er ulovligt, så skal man være indoktrineret i en grad, der tangerer Jehovas Vidner, hvis man fra første sekund fører sig frem med påstande om, at der ikke er fugls føde på sagen. Scientology kunne ikke have gjort det bedre!

Dit syn på, hvad der er op og ned i enhver FCM-sag er omtrent lige så troværdigt Ruth Evensens i en debat om Faderhuset.

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 30. apr 2015, 22:48

I fald I stadig har interesse i denne sag, så kan I jo se de første 20 min af denne udsendelse. Det virker ikke til, at Morten Crone ligefrem er stolt over sin egen avis' overskrifter: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=43541

seamann

Indlæg af seamann » 30. apr 2015, 23:27

FCM skrev:I fald I stadig har interesse i denne sag, så kan I jo se de første 20 min af denne udsendelse. Det virker ikke til, at Morten Crone ligefrem er stolt over sin egen avis' overskrifter: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=43541
jeg har ikke set det linkede indslag. Det er ikke nødvendigt for at konkludere at Morten Crone er en kæmpe narrehat - han er så ubegavet og tendiøs at man ikke fatter hvordan han kan være i arbejde (men det er jo nok et eller andet offentligt støttet han laver).

Og selvfølgelig er der et (moralsk) problem i FCM - stop nu bare med det afrikaner pis og spil med nogen fra Ikast/Herning og omegn.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 30. apr 2015, 23:29

FCM skrev:I fald I stadig har interesse i denne sag, så kan I jo se de første 20 min af denne udsendelse. Det virker ikke til, at Morten Crone ligefrem er stolt over sin egen avis' overskrifter: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=43541
Fin debat, der viser svagheden ved BT's dækning. Det baserer sig udenlukkende på navngivne spilleres citater, og vælger man at tro at begge spillere er lystløgnere (hvilket vel ikke helt matcher konceptet omkring "hele mennesker"?), som Hans Krabbe siger, uden at melde det ud direkte, ja så er FCM som altid hvid som sne.

Jeg kan stadigvæk ikke forstå, at man fra FCM's side ikke kan se det mærkeværdige i at man anbefaler agenter (hvilket både Hans Krabbe og Steinlein direkte har udtalt), som så viser sig at være elendige. Hvilket Hans Krabbe IGEN pointerer. Man anbefaler altså dårlige agenter til sine nigerianske spillere, eller hvad?

Jeg er ikke inde i debatten omkring spillernes løn, men jeg kan ikke se at den er relevant - Det har jo ikke noget at gøre med det umoralske (og potentielt ulovlige?) at man anbefaler agenter direkte til spillerne, som så er komplet ligeglade og, ifølge Hans Krabbe, inkompetente?

Mener man alvorligt fra FCM's side at de to nigerianere bare er lystløgnere, og det kun fordi de ikke er gode nok at de melder ud?

EDIT: Og hov, erkendte Krabbe lige der at man lavede noget der mindede om menneskehandel tilbage i FCM's tidligere år? Den må da svie i Herning...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 30. apr 2015, 23:48

Morten Crone er ofte en kegle, og du har helt ret: Han er ikke stolt af de overskrifter, som ikke er dækkende for, hvad han og kollegaerne fortæller inde i avisen. Overskrifterne er pinlige, hvis der ikke er dokumentation for ulovligheder - længere er dén del af sagen ikke.

Men ellers bekræfter indslaget da rigtig godt, at BT havde grund til at tage sagen op. Crone har jo fuldstændig ret i, at det er enormt usædvanligt, at tre spillere "føler, at de bliver forskelsbehandlet på den dårlige måde, og at deres agenter ikke nødvendigvis arbejder for dem, men for FCM."

Det forsøger FCM-manden naturligvis (med en temmelig kikset hjælp fra en lokal DR-journalist) at skyde ned. Det gør han dels ved at angribe overskrifterne, hvilket er helt fair - men bare ikke sagens kerne. Og han gør det, i ægte Jehovas Vidner-stil, ved at angribe de frafaldne og åbenmundede spillere på deres personlighed og evner som fodboldspillere. Som om det skulle have noget med påstanden om agenters dobbeltrolle at gøre.

På spørgsmålet om FCM pådutter spillerne agenter, svarer han i øvrigt ganske komisk: "Det gør vi ikke. Vi anbefaler agenter, og det har vi altid gjort." Ja tak, så er vi vist definitivt ude i en taknemmelig verden styret af definitioner efter forgodtbefindende. For det, der i FCM-versionen handler om at anbefale en agent for klubbens nye nigerianske dreng, har for drengen næppe føltes som andet end klar besked: "Her er din agent!" Og det ved dem, der "kun anbefaler" agenter selvfølgelig alt om.

Da FCM-manden så bliver konfronteret med, at agenterne Søren Barslund og Klaus Granlund er født og opvokset i moderklubberne til FCM og er venner af huset, svarer han udenom og går til angreb på de unge fodboldspillere, "som ikke er blevet til det, de har drømt om." Det er ikke et særligt dygtigt svar på anklagen om, at agenterne er nærmere FCM end de spillere, de skal forestille at repræsentere. Heller ikke selv om han slutter sit svar med at afvise påstanden om drobbeltroller.

Den førnævnte DR-journalist bliver i øvrigt ufrivillig komisk, da han skælder ud over, at BT beklikker FCM's hæderlighed, hvorefter han selv kommer med et eksempel på fra fortiden på, at FCM har et issue med hæderlighed. Han når endda omkring snakken om FC Midtafrika og bruger ordet "menneskehandel" om det, der foregik med 15-16 årige, indtil FIFA skred ind over FCM. Så nogen særlig god støtte for FCM er han vist ikke i det indslag, selv om han prøver.

Det ændrer ikke på, at overskrifterne om ulovligheder med stor sandsynlighed er for voldsomme i forhold til dokumentationen, som Crone også mere eller mindre indrømmer. Men substansen i sagen er da så absolut bekræftet af det indslag, og påstanden om, at der ikke er fugls føde på sagen, er jo nærmest latterlig at holde fast i. Med mindre man da ser sagen med samme fanatisme, som man ser på sager i Jehovas Vidner og Scientology, når frafaldne medlemmer tillader sig at kritisere dem offentligt.

Gamen

Indlæg af Gamen » 1. maj 2015, 00:05

Det eneste interessante i den udsendelse er, at Hans Krabbe mener vi i DK kan lære rigtig meget omkring fankultur, bl.a. af Hammarby i Allsvenskan. Tak for den. Jeg tror dog Ultra Boys Midtjylland havde lært lige lovlig meget, da de skamkopierede deres gruppenavn fra en noget ældre, og langt mere respekteret ditto i Hammarby. Og så ligger Hammarby som klub i øvrigt så langt fra FCM's værdier som overhovedet muligt...

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 1. maj 2015, 00:23

Alene de mange citater i denne artikel retfærdiggør jo 100 procent, at BT tager sagen op:

http://www.bt.dk/superligaen/fcm-afrika ... nt-en-gang

Hvis en spiller i en hvilken som helst superligaklub sagde sådan om sin klub, ville det være på sin plads at slå det stort op. Beskyldningerne er så grove (sande eller ej), at de selvfølgelig skal frem i lyset. Så kan FCM-folk afvise beskyldningerne, hvis de vil, men det overbeviser ikke rigtigt, at de gør det ved at omtale spillerne som nogen, der ikke har nået det niveau, de havde drømt om.

Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke ved, hvad der er op og ned i den sag - og om spillerne lyver om FCM eller ej. Men det mest tyndbenede i sagen indtil videre er FCM-folks afvisning af BT-artiklerne som tyndbenede. Det er latterligt dumt at sige sådan om artikler med så hårde anklager fra navngivne spillere.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2015, 01:33

At unge drenge som kommer til et fremmed land uden at tale sproget og uden andet fast holdepunkt end den klub som har hentet dem hertil, bliver anbefalet af klubben hvem de bør lade repræsentere sig, når de skal sidde og forhandle kontraktlige forhold med selvsamme klub, er i bedste forstand frastødende og moralsk anløbent. I særdeleshed i det tidligere nævnte tilfælde, hvor en unavngivet spiller ifølge FCM selv blev anbefalet at skifte agent fra en udenlandsk agent, til en dansk agent som man bedre kunne "tøjle"... Om der i den sag var tale om en af vennerne af huset meldte historien intet om, men mon ikke der er ret stor sandsynlighed for det var tilfældet.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 1. maj 2015, 09:25

Artikelserien er et klart eksempel på at man fra BT og Crone's side har haft en historie og pointe man meget gerne ville fortælle hvorefter man har søgt og tilpasset bedst muligt for at skabe mest muligt sensation i fortællingen.

Man har taget kontakt til 7 nigerianerne og direkte spurgt ind til hvad de synes om deres løn og det agent arbejde der er gjort for dem. Ingen af disse spillere er jo selv kommet til BT med historien! Man har efterfølgende brygget historien op omkring de citater man mente var brugbare til at påvise den oprindelige pointe man ønskede at vise. Bedst illustreret ved at både Rilwan og Igboun jo efterfølgende har været fremme og forklare at de henholdsvis føler sig misfortolket og, at citaterne i BT er taget ud af sammenhæng (Rilwan i Aoh.dk) samt Igboun der afviser utilfredshed med løn og agent som BT jo ellers skrev han var ifølge deres kilder (EB)

Man har forsøgt at påvise et misvisende lønniveau ved at sammenligne grundløn selvom man vidste at nigerianerne selv ønsker at blive aflønnet anderledes end dem med sammenligner med. Igboun tjener samlet 1,5 mio om året og alligevel fastholder man at hans månedlige grundløn på 60.000 er bedste sammenligningsgrundlag. (Det sgu søgt!)

Samtidigt sammenligner man lønnen med spillere hentet hjem som profiler fra udenlandske kontrakter som: Bak, Andersson, Sparv, Duncan, Dahlin m.f. Istedet for at sammenligne med spillere som: Kjær, Reid, Albæk, Juelsgaard m.f. Der jo alle ligesom de 3 nigerianere er kommet op gennem systemet i FCM. (Igen søgt)

Man forsøger at påvise et nært forhold mellem FCM og de agenter som repræsentere nigerianerne og rammer bunden da man skal kæde Izunna sammen med en agent han ifølge BT problematisk har fået anbefalet af 2 tidligere spillere iform af Flrorescu og Baba Collins! (Hvorfor skulle 2 tidligere spillere anbefale en agent som de mener har varetager klubbens interessese mere end deres egne? Søgt..)

Man har INTET faktuelt iforhold til ulovligheder i kontrakterne og alligevel plastrer man forsiden i en af de førende aviser til med en overskrift der hedder "ulovlige kontrakter osv." (Og det kunne Crone måske også godt se han gerne ville have ændret bagefter bla. Bla. Bla.)

Man skriver fakta i artiklen ud fra synspunkt et synspunkt og den opfattelse/følelser den ene part har haft af situationen! Som de to nigerianere der mener de fik påduttet en agent, men som jo både agent og Steinlein afviser. (Jeg kender ik sandheden)
Det ville svare til at AOH.dk efter Rilwans udlægning af interwievet til BT smed Crone på forsiden under overskriften "Crone lyver og trykker løgnagtige historie, hvor citater er taget ud af kontekst" Man kan jo ikke bare tage Rilwans udsagn og brygge en historie sammen som fakta på hvad han som part har opfattet i interviewet uden, at have faktuelle beviser for hvad der faktisk er foregået.

Artiklen og historie var ganske som Hans krabbe udtrykker et dårligt stykke håndværk, og det jo også derfor en så "stor" og historie nærmest ikke er blevet omtalt efterfølgende i andre medie end BT's eget.

Mike

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 1. maj 2015, 09:51

Den eneste historie BT har, er at to spillere føler de ikke har fået den hjælp af deres agent som de håbede på. Det bliver skreget op som ulovlige kontrakter og underbetaling. Morten Crone trækker selv i land på de ulovlige kontrakter - det ved han godt ikke holder. Underbetalingen af de etablerede spillere er også blevet skudt grundigt ned, både af Sly og Rilwan selv og fordi BT 'glemmer' at fortælle at lønnen altså reelt ikke er 50.000 kr om måneden, men 1.5 mio om året.

Har FCM så påduttet Mus en agent, som har sørget for, at FCM har fået en billigere aftale? Det er helt sikkert det, som Mus oplever, men kig på fakta:
1) Mus har fået nøjagtig den samme aftale som andre - og danske - akademispillere - fx Kjær, Reid og Erik S. (mon ikke også det er den samme kontrakt de fleste unge AaB-spillere løber rundt på)
2) Mus spiller i dag 2. div i Ringkøbing. Lyder det til, at hans talent berettiger til en større kontrakt end de 18.000 kr om måneden?

Dermed er det vel rimelig tydeligt, at der ikke er sket en generel forskelsbehandling og at Mus' talent heller ikke berettiger til, at han specifikt burde have haft en større kontrakt (det er klart, at hvis han lignede den nye Messi, så ville man måske have betalt mere end mindstelønnen).

Derfor er det altså svært, at se nogen form for dokumentation for, at FCM skulle have forskelsbehandlet Mus. Fair nok, at han selv føler det, og han nok havde håbet på mere (og han har jo haft brug for penge - som FCM har lånt ham - til sin mors operation). Men det er så også alt, der er i denne historie: En spiller, der føler sig forskelsbehandlet. Det er naturligvis også skidt, men milevidt fra alvorlige anklager om ulovlige kontrakter og underbetaling.

Jeg er så enig i, at den agent FCM har anbefalet ikke ligefrem virker som verdens mest engagerede, men man kan jo konstatere, at han har rimelig mange spillere i sin 'stald', så noget må han vel kunne: http://www.transfermarkt.co.uk/mb-sport ... rater/2101
Eftersom agenter er provisionslønnede, kan det jo også tænkes, at han rimelig hurtigt har indset, at det ikke lige var Mus, som han ville lave den store indtjening på, og dermed har han brugt sin tid på andre.

I øvrigt er jeg også sikker på, at FCM havde fået kritik herinde, hvis de IKKE havde anbefalet en agent. Jeg kan lige se Jespers sædvanlige indignerede kommentar:
"At unge drenge som kommer til et fremmed land uden at tale sproget og uden andet fast holdepunkt end den klub som har hentet dem hertil, ikke bliver anbefalet af klubben at de bør lade sig repræsentere af en agent, når de skal sidde og forhandle kontraktlige forhold med selvsamme klub, er i bedste forstand frastødende og moralsk anløbent. I særdeleshed i det tidligere nævnte tilfælde, hvor en unavngivet spiller ifølge FCM selv ikke blev anbefalet få agent så man bedre kunne "tøjle" ham"

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 1. maj 2015, 15:28

Hvordan synes i selv det går med troværdigheden for FCM??

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ri/5545387

Fjolser, ikke engang aftale i har aftalt i fællesskab kan i finde ud af at overholde :thumbsdown:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 1. maj 2015, 16:20

Mr. Larsen skrev:Hvordan synes i selv det går med troværdigheden for FCM??

Fjolser, ikke engang aftale i har aftalt i fællesskab kan i finde ud af at overholde :thumbsdown:
Fortjent straf og dum sag for FCM! Håber bøden bliver taget til efterretning i klubben for det kan man self. Ikke være stolt over..

Mike

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 1. maj 2015, 16:30

Mike80 skrev:
Mr. Larsen skrev:Hvordan synes i selv det går med troværdigheden for FCM??

Fortjent straf og dum sag for FCM! Håber bøden bliver taget til efterretning i klubben for det kan man self. Ikke være stolt over..

Mike
Folk i miljoet kan nu eller berette om mange sjove episoder med FCM i fortiden, hvor spillere fra andre klubber pludselig skriver kontrakt paa deres 16-aars foedselsdag, eller dagen hvor deres ungdomskontrakt udloeber, selvom det ikke var lovligt at kontakte dem foer. Det holder sikkert ikke i retten, men det er jo tydeligt at man maa have haft en dialog med spilleren eller dennes agent eller famile paa et tidspunkt hvor dette er ulovligt. Saa dette er ikke bare en uheldig sag for FCM, men det er foerste gang man bliver snuppet for det. Man (dvs. jeg) faar bestemt indtrykket af at det i FCM er helt normal praksis at kontakte spillerne ulovligt, hvor dette saa er foerste gang (med undtagelse af Nigerianerne) man bliver snuppet for det.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar