Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af 634 » 27. apr 2015, 13:38

Eksil skrev:Efter nedsablingen af SE har Gaarde trukket tilbuddet til Lars Søndergaard tilbage og har i stedet præsenteret denne duo på kontrakter frem til 2020

Billede

:P
Kunne Poul Erik og Backe ikke også stille op til foto med alle 4 mester-trænere
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 27. apr 2015, 13:41

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Søndergaard ville gerne have haft 'ålen' med som assistenttræner i AaB, men det ønskede Gaarde ikke http://mobil.bold.dk/nyt/lars-s-glad-fo ... rlaengelse
Kunne vi for pokker ikke snart slippe af med alle de forbistrede mobil links herinde? Det kræver nu engang ikke andet end at man lige loader den fulde webside på sin mobil før man snupper linket, hvis man absolut synes det haster så meget at poste links at man er nødt til at gøre det fra sin mobil.

Brug nu lige de par øjeblikke på at finde det rigtige link, og husk at mobile enheder sagtens kan finde ud af at loade mobiludgaven af en desktoptilpasset webside, men det gælder altså ikke den anden vej rundt. På visse sider, jeg mener BT er en af dem, kan man ikke engang indlæse desktopudgaven ved at fjerne et "m" eller "mobil" fra adressen, så man i nogle tilfælde er nødt til at gå tilbage til forsiden og finde historien igen hvis man vil se den fulde udgave af siden.

Alternativt kunne man måske overveje om det er nødvendigt man poster samtlige AaB relaterede historier fra sider som bold.dk, som jeg er sikker på samtlige debatside brugere selv kan finde ud af at følge nøje, enten direkte eller via clubnews.dk.
Som du selv skriver lidt længere nede, så kan man jo bare fjerne m. eller mobil. fra url'en. Så er problemet vist heller ikke større :) Forøvrigt virker det også at fjerne m. fra bt's artikler.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. apr 2015, 17:28

Ala skrev:
Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Søndergaard ville gerne have haft 'ålen' med som assistenttræner i AaB, men det ønskede Gaarde ikke http://mobil.bold.dk/nyt/lars-s-glad-fo ... rlaengelse
Kunne vi for pokker ikke snart slippe af med alle de forbistrede mobil links herinde? Det kræver nu engang ikke andet end at man lige loader den fulde webside på sin mobil før man snupper linket, hvis man absolut synes det haster så meget at poste links at man er nødt til at gøre det fra sin mobil.

Brug nu lige de par øjeblikke på at finde det rigtige link, og husk at mobile enheder sagtens kan finde ud af at loade mobiludgaven af en desktoptilpasset webside, men det gælder altså ikke den anden vej rundt. På visse sider, jeg mener BT er en af dem, kan man ikke engang indlæse desktopudgaven ved at fjerne et "m" eller "mobil" fra adressen, så man i nogle tilfælde er nødt til at gå tilbage til forsiden og finde historien igen hvis man vil se den fulde udgave af siden.

Alternativt kunne man måske overveje om det er nødvendigt man poster samtlige AaB relaterede historier fra sider som bold.dk, som jeg er sikker på samtlige debatside brugere selv kan finde ud af at følge nøje, enten direkte eller via clubnews.dk.
Som du selv skriver lidt længere nede, så kan man jo bare fjerne m. eller mobil. fra url'en. Så er problemet vist heller ikke større :) Forøvrigt virker det også at fjerne m. fra bt's artikler.
Men det er trods alt nemmere at den ene person som poster linket sørger for at linke til desktopversionen, end at mange brugere herinde skal sidde og rette i url. Det er meget muligt det ikke er BT som bruger helt forskellige adresser til mobiludgaven, pointen var bare at jeg har oplevet det, det er muligt det var på tipsbladet, tv2sporten, onside eller redtube... det er vel sådan set underordnet, og jeg gider simpelthen ikke teste det nu ;)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re:

Indlæg af thomasjn » 27. apr 2015, 19:22

DonSilicone skrev:Haha...
Men et billede der siger meget mere end ord om forskellen i stil og meget mere på to af de mest betydningsfulde trænere vi har haft. Men hvordan i alverden har man fået KN til at smile så bredt? :-)
At Kent smiler så meget beviser, at billedet er fake :-)

seamann

Indlæg af seamann » 27. apr 2015, 19:56

Kuhnh og Hamrenh sammen til bold i Hobro i aften - det ser sgu hyggeligt ud.

DonSilicone
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af DonSilicone » 2. maj 2015, 17:13

Til orientering er der en stor portrætartikel om Lars Søndergaard i dagens Nordjyske. Den handler mest om mennesket, men der er også en del om fodboldtiden i Østrig og i Sønderjyske. Gode citater, mange på det smukkeste aalborgensiske. "Hvis knæet ikke kan holde til skiløb, må jeg have skåren i det". Og: "I Sønderjyske spiller vi den fodbold, vi har råd til". Bestemt læseværdig artikel.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 3. maj 2015, 00:37

Lars Søndergaard er virkelig AaB-DNA. Hans hold har det også svært med Silkeborg. Velkommen til
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 4. maj 2015, 12:57

Gad at vide, hvordan stemningen bliver omkring Lars Søndergaard, hvis Sønderjyske rykker ned..

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 4. maj 2015, 14:10

Califfen skrev:Gad at vide, hvordan stemningen bliver omkring Lars Søndergaard, hvis Sønderjyske rykker ned..
Hvis nogen andre end FCV og Silkeborg rykker ned er det Esbjerg. Tror ikke FCV kan hente 6 point på 6 kampe, især når to af de kampe er imod FCK og FCM. Tror nedrykning er endelig afgjort til Esbjergs for i runde 32 hvor de møder Esbjerg.

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 4. maj 2015, 15:24

Tænkte -ved ikke om nogle har skrevet det- men hvad har Lars Søndergaard vundet gennem tiden af medaljer?

Syntes han har været en del steder, men kan ikke finde noget omkring han faktisk har vundet noget for nogle af dem, hverken som ass. træner eller chef træner -ved som sagt godt hvad han har og ikke har vundet m AaB.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 4. maj 2015, 15:43

9000AaB skrev:Tænkte -ved ikke om nogle har skrevet det- men hvad har Lars Søndergaard vundet gennem tiden af medaljer?

Syntes han har været en del steder, men kan ikke finde noget omkring han faktisk har vundet noget for nogle af dem, hverken som ass. træner eller chef træner -ved som sagt godt hvad han har og ikke har vundet m AaB.
3. plads med Red Bull Salzburg fra 2001-2003, 3. plads med Austria Wien i 2004/2005, nedrykning med Grazer AK i 2006/2007 og ansættelse samt fyring i FC Wacker Tirol Innsbruck i 2007. Derudover var han ansat i Viborg FF i 2009 og fyret i 2010. Han hidtidige bedste placering i Sønderjydske er en 6. plads i sæsonen 2011/2012.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 5. maj 2015, 12:07

Eksil skrev:
Califfen skrev:Gad at vide, hvordan stemningen bliver omkring Lars Søndergaard, hvis Sønderjyske rykker ned..
Hvis nogen andre end FCV og Silkeborg rykker ned er det Esbjerg. Tror ikke FCV kan hente 6 point på 6 kampe, især når to af de kampe er imod FCK og FCM. Tror nedrykning er endelig afgjort til Esbjergs for i runde 32 hvor de møder Esbjerg.
Ja de får nok ikke det store ud af af fcm- og fck-kampene, men så er der jo stadig 4 kampe tilbage, og de skal måske kun bruge 3 sejre resten af sæsonen for at redde sig. De fire kampe er forresten imod Hobro, Silkeborg, Esbjerg og Sønderjyske, så det er på ingen måde umuligt at måske hente 10 points der. Specielt taget i betragtning den formkurve FCV har lige nu. Sønderjyske er derimod meget skidt kørende, og lige nu er det svært at se hvor deres sejr(e) skal komme fra.

Tror nok Esbjerg skal redde sig. De spiller i det mindste stadig udmærket fodbold, så de skal nok få nogle sejre snart. Nøglekampen for dem er næste weekend mod Silkeborg. Hvis de ikke kan vinde dem, kan det self godt være de går helt ned på selvtilliden og kollapser i den resterende del af turneringen.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 5. maj 2015, 12:16

Problemet med Sønderjyske er dog at mange af profilerne enten er lejede eller alligevel har kontraktudløb til sommer, så der er ikke nødvendigvis den store motivation til at give sig 100% da det i grove træk ikke påvirker de folk der spiller om man bliver oppe eller ej.

Tror dog de bliver oppe. Og så må det være op til de andre hold i bunden at sørge for at man ikke lader FCV ryge over stregen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 5. maj 2015, 14:47

Califfen skrev:
Eksil skrev:
Ja de får nok ikke det store ud af af fcm- og fck-kampene, men så er der jo stadig 4 kampe tilbage, og de skal måske kun bruge 3 sejre resten af sæsonen for at redde sig. De fire kampe er forresten imod Hobro, Silkeborg, Esbjerg og Sønderjyske, så det er på ingen måde umuligt at måske hente 10 points der. Specielt taget i betragtning den formkurve FCV har lige nu. Sønderjyske er derimod meget skidt kørende, og lige nu er det svært at se hvor deres sejr(e) skal komme fra.

Tror nok Esbjerg skal redde sig. De spiller i det mindste stadig udmærket fodbold, så de skal nok få nogle sejre snart. Nøglekampen for dem er næste weekend mod Silkeborg. Hvis de ikke kan vinde dem, kan det self godt være de går helt ned på selvtilliden og kollapser i den resterende del af turneringen.
Jeg er langt hen af vejen enig, men så nu virkelig gerne SE en tur i 1.div. Nu hvor Hobro er oppe synes jeg at to sparke-smadre hold er lige i overkanten.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 5. maj 2015, 15:58

Eksil skrev:
Califfen skrev:
Eksil skrev:

Jeg er langt hen af vejen enig, men så nu virkelig gerne SE en tur i 1.div. Nu hvor Hobro er oppe synes jeg at to sparke-smadre hold er lige i overkanten.
Hellere Sønderjyske en Vestsjælland. Det er både nemmere for holdet og os til away-kampe, hvis vi har 8 hold fra Jylland, 3 hold fra Sjælland og 1 hold fra Fyn.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. maj 2015, 16:03

Arendt skrev: Hellere Sønderjyske en Vestsjælland. Det er både nemmere for holdet og os til away-kampe, hvis vi har 8 hold fra Jylland, 3 hold fra Sjælland og 1 hold fra Fyn.
Aldrig. En away i Haderslev vil aldrig få den samme status som en i Slagelse, på trods af det ringe spil og de ringe resultater der altid har været dér.

....og så er det altså rart nok med en AaB-kamp eller to om året, hvor man ikke skal mere end 20 km :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 18. maj 2015, 22:10

Jeg er langt fra over vores kommende træners træner arbejde i Synnejylland for tiden, nu har jeg set en del af deres kampe på det sidste og holdet virker overhovedet ikke til at have noget som helst spilkoncept. Samme som vi så i hans tid i Viborg.
AaB - the Nordic gateway to Europe

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 18. maj 2015, 22:26

Brent skrev:Jeg er langt fra over vores kommende træners træner arbejde i Synnejylland for tiden, nu har jeg set en del af deres kampe på det sidste og holdet virker overhovedet ikke til at have noget som helst spilkoncept. Samme som vi så i hans tid i Viborg.
Er det ikke det samme som sker med AaB holdet, under Kent's ledelse? Når en træner har fået nyt job, har han svært ved at motivere sine spillere, da tankerne allerede er på næste opgave..

Jeg ser ikke Lars Søndergaard seneste bedrifter i Sønderjylland som skræmmende, da det er helt normalt.. - Ud fra hvad man har set tidligere..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Indlæg af ASC Vestjylland » 19. maj 2015, 22:15

Jeg håber satme at der kan komme mere power på dødboldene som AaB er alt for dårlige til at udnytte.
Men ellers kommer LS med et brændene arrangement da det er hans ønske klub (drømme job). Glæder mig :-)
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Gamen

Indlæg af Gamen » 19. maj 2015, 23:17

Lars Søndergaard har storskuffet i Sønderjyske siden trænerskiftet blev annonceret.

Bob Bradley har overrasket helt vildt, og ligger nr. 2 i Tippeligaen med et discounthold. Slog senest Molde ude, og får enorm ros af norske medier. 1 nederlag i 9 kampe, med et hold der var spået til at kæmpe i bunden.

Spændende at se, om vi har valgt den rigtige træner.

Besvar