Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Re: Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Har spillerne glemt at spille fodbold, det er jo som om at bolden er giftig, så hurtigt vi skiller os af med den? Irreterende.
Thomas Enevoldsen er helt håbløs i dag
15 millioner for Steve De Ridder. Midt i alle elendighederne så kan det trods alt bringe et (anstrengt) smil frem.
KEP skal væk fra AaB.. Han er tude elendig og skaber sig som en 5 årig. Helenius skal på ingen måde fortsætte i AaB - jamen så lad en indstilling. Han kæmper ikke det mindste!!!! Augu er sgu ovre det.. Han kan sgu ikke følge med mere!
Dette forår udvikler sig til at være pinligt for Kent Nielsen..
Dette forår udvikler sig til at være pinligt for Kent Nielsen..
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er et totalt kollaps vi er vidne til.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er da godtnok ved at være småtræls at se AaB'erne sløse de sidste, afgørende afleveringer væk. De tør jo ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg tør ikke tænke på hvad der ville have stået hvis Nikolaj Jørgensen og cornelius havde været medProvst i Brovst skrev:Det er et totalt kollaps vi er vidne til.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Synd for Gilli han skal have debut en dag, hvor de andre åbenbart ikke gider.
Er jeg den eneste der få en lille smule kvalme. Detroniserede mestre kan man vist roligt sige, og fck ligner nu heller ikke ligefrem et tophold...
Er jeg den eneste der få en lille smule kvalme. Detroniserede mestre kan man vist roligt sige, og fck ligner nu heller ikke ligefrem et tophold...
Om så FCK'erne gik hjem så ville AaB'erne ikke kunne spille sig til en chance idag.
Kom nu igang AaB!!!
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Enevoldsen behøver vi i hvert fald ikke forlænge med....på et meget ringe AaB hold syntes jeg alligevel han har formået at skille sig ekstra negativt ud. Egentligt underligt, for man skulle da tro han gerne ville imponere fremtidige arbejdsgivere - nok næppe nogen der vil give ham meget i løn baseret på dagens præstation.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Den kamp ender 1-1. Vi får et resultat, vi ikke kan bruge til så meget og gør samtidig FCM til mestre.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Sidder også og blive fysisk dårlig over det her, det er fuldstændigt vanvittigt hvor meget man kan smide på et år ved at miste Kusk/Ahlmann/Spalvis men få spillere som Enevoldsen og Helenius tilbage.PeterS skrev:Synd for Gilli han skal have debut en dag, hvor de andre åbenbart ikke gider.
Man forstår det ikke.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Igen har vi nået nye højder for dårlig indstilling og fejlafleveringer i en kamp.
Når Würtz mangler sejler holdet fuldstændig, hver PK eller Augu kan overtage den plads. Derudover bør vi ikke forlænge med Enevoldsen han er ikke hvad han har været.
Ny sæson tak.
Når Würtz mangler sejler holdet fuldstændig, hver PK eller Augu kan overtage den plads. Derudover bør vi ikke forlænge med Enevoldsen han er ikke hvad han har været.
Ny sæson tak.
På en eller anden pervers måde kan jeg godt li' at KEP viser noget vilje, og i dag har Kasper været betydeligt mere usikker. Ja rent faktisk er Kenneth Emil vel i top 3 - ikke at det siger alverden....
De dårlige præstationer står i kø... Dalle har ikke sat mange fødder rigtigt. Nikolaj har slet ikke været med. Ene har vel aldrig været dårligere. Ja det minder lidt om første halvleg mod OB... Bedst Gilli, KEP og ???
De dårlige præstationer står i kø... Dalle har ikke sat mange fødder rigtigt. Nikolaj har slet ikke været med. Ene har vel aldrig været dårligere. Ja det minder lidt om første halvleg mod OB... Bedst Gilli, KEP og ???
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det har du ret i. Men en del af forklaringen er, at det også er vanvittigt, hvad vi fik ud af sidste sæsons materiale. Bliver AaB nummer fem, er præstationen nærmere potentialet end en førsteplads.Aabwibz skrev:Sidder også og blive fysisk dårlig over det her, det er fuldstændigt vanvittigt hvor meget man kan smide på et år ved at miste Kusk/Ahlmann/Spalvis men få spillere som Enevoldsen og Helenius tilbage.PeterS skrev:Synd for Gilli han skal have debut en dag, hvor de andre åbenbart ikke gider.
Man forstår det ikke.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det må være Bruhn. Han har da i det mindste ikke lavet nogle fejlafleveringerKlaus skrev:
...De dårlige præstationer står i kø... Dalle har ikke sat mange fødder rigtigt. Nikolaj har slet ikke været med. Ene har vel aldrig været dårligere. Ja det minder lidt om første halvleg mod OB... Bedst Gilli, KEP og ???
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Hvordan Thomas Enevoldsen får lov at få 90 minutter i denne kamp er mig en gåde...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
VI gør godt nok alt hvad vi overhoveddet kan for at overlade pladsen som "Nordjyllands hold" til Hobro. Det er sgu sympatisk af os!
AaB - the Nordic gateway to Europe
Det samme kan du sige om DalsgaardHanga skrev:Hvordan Thomas Enevoldsen får lov at få 90 minutter i denne kamp er mig en gåde...
AaB - BIF 13/4 2014
Nej nu bliver det alligevel for meget