Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Re: Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Gilli er uden sammenligning bedste mand.
Resten har i bedste fald været ligegyldige.
PK, Ene, Dalle, Kasper P og KEP har været håbløse.
Resten har i bedste fald været ligegyldige.
PK, Ene, Dalle, Kasper P og KEP har været håbløse.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Christ mand, blæs dog den ulige kamp af nu, og ring og spørg Hjørring, om de har lyst til at spille resten af AaB's kampe. Jeg tænker på Fortuna Hjørring.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Har kun set siden (ca.) 80 min spillet. Hvordan har Gilli gjort det?
Han har været den mindst ringe markspiller.... ikke at der skal meget til for at få den kåring.Sambaman skrev:Har kun set siden (ca.) 80 min spillet. Hvordan har Gilli gjort det?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi kan stadig nå at rykke ned.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Savner Jeppe Curth meget, der kunne man altid som minimum forvente en indsats.
Det eneste positive ved i dag er, at vi aldrig skal trækkes med Kent i Parken igen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hold nu kæft det er utrolig man kan være så ligeglad med at passe sit arbejde.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det bedste ved AaB's præstation er, at Søndergaard har stor mulighed for at imponere, og at de fleste pladser er til forhandling.
Det bliver også til The Double i år.
dansk mester 2015 i dårlige afleveringer og Dansk mester 2015 i dårlig indstilling. I guder en elendighed.
dansk mester 2015 i dårlige afleveringer og Dansk mester 2015 i dårlig indstilling. I guder en elendighed.
Kom nu igang AaB!!!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Antiklimaks
Antifodbold
Antiattitude
Antifodbold
Antiattitude
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Fornærmende indsats, selvfølgelig har Kent et ansvar, men det er vel for fanden spillerne, der trækker i støvlerne.
Håber der bliver rusket op i truppen med en ny træner, og man skifter lidt ud i besætningen.
Håber der bliver rusket op i truppen med en ny træner, og man skifter lidt ud i besætningen.
Re: Re:
Siden kampen i esbjerg hvor pokal røg ja, superliga er åbenbart ikke noget at spille om.seamann skrev:Og sådan har det ca set ud siden vinterpausen. Gad vide hvorfor?Kristian skrev:Det her er alene Kents ansvar at vi ikke har leveret bedre. Han kan tydeligvis ikke mande dem op.
Kents eftermæle i denne klub er godt nok ridset og han får afskedskampe foran 3-4.000 tilskuere. Omg.
Det her er fandme PINLIGT.... Og det ovenpå en lige så pinlig kamp mod OB. Jeg overvejer for første gang seriøst at droppe en hjemmekamp på tirsdag. Når spillerne og træneren tydeligvis er skide ligeglade, så kan vi vel også være det
Jeg er sjældent flov over mit hold, men den sidste tid har godt nok givet ridser i lakken. I dag havde vi ret beset alle chancer og så stiller vi så utroligt defensivt op, ligesom 1. Halvleg mod OB i øvrigt. HVORFOR, skal vi altid spille så skide defensivt. Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har vundet en ligakamp i Parken. Vi stiller altid op med al, al for meget respekt. Det er fandme træneren der skal overbevise holdet om at de kan vinde, ikke stille dem op i skyttegravsformation...
Jeg er sjældent flov over mit hold, men den sidste tid har godt nok givet ridser i lakken. I dag havde vi ret beset alle chancer og så stiller vi så utroligt defensivt op, ligesom 1. Halvleg mod OB i øvrigt. HVORFOR, skal vi altid spille så skide defensivt. Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har vundet en ligakamp i Parken. Vi stiller altid op med al, al for meget respekt. Det er fandme træneren der skal overbevise holdet om at de kan vinde, ikke stille dem op i skyttegravsformation...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Der skal ske noget til sommer. Som jeg ser det trænger truppen til pæn udskiftning, det er ikke nok kun at skille sig af med et par marginalspillere
Helenius ud
Ene ud
Kenneth Emil udløb til udgangen af 15 - ud
Kent selvfølgelig ud
Ene ud
Kenneth Emil udløb til udgangen af 15 - ud
Kent selvfølgelig ud
AaB - the Nordic gateway to Europe
KEPfrederikshavneren skrev:Der skal ske noget til sommer. Som jeg ser det trænger truppen til pæn udskiftning, det er ikke nok kun at skille sig af med et par marginalspillere
Helenius
Enevoldsen
Disse skal som minimum væk
Helenius's attitude kan vi ikke bruge til en skid.
Så ved jeg virkelig ikke om der skal hentes en ny profil til midten i stedet for risgård.