Kamptråd: AaB - Esbjerg, tirsdag d. 26. maj 2015
Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg, tirsdag d. 26. maj 2015
KEP, Augu, Kasper P er alle tvivlsomme ifølge bold.dk. Så midterforsvaret kan komme til at hedde Blåbjerg og.. Ja hvem???? (Rokkedal????)
Tjah... Risgård spillede i midterforsvaret for mange sæsoner siden, så det kunne da være en mulighed? Ellers er ham U-landsholdsspilleren Morten Rokkedal vel en mulighed der som du nævner?Kempes skrev:KEP, Augu, Kasper P er alle tvivlsomme ifølge bold.dk. Så midterforsvaret kan komme til at hedde Blåbjerg og.. Ja hvem???? (Rokkedal????)
Life is good..... AaB is better!
Kempes skrev:KEP, Augu, Kasper P er alle tvivlsomme ifølge bold.dk. Så midterforsvaret kan komme til at hedde Blåbjerg og.. Ja hvem???? (Rokkedal????)
Dejligt at se Blomqvist er tilbage i truppen, håber han får noget spilletid nu hvor vi ikke har det store at spile for mere, andet end æren og lidt tv penge.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg mener, at der er meget at spille for endnu.
6. pladsen giver ekstra hjemmekamp. Det er mange penge i budgettet.
TV-pengene. Her er der vel ½-1 mio kr. i forskel mellem nr. 5 og 7.
Og selvom tre sejre til os over Esbjerg, Silkeborg og FCN kombineret med to nederlag til Randers mod BIF og OB, nok er at håbe på for meget. Så er det vel ikke helt utænkelig. Vi kan slå de nævnte hold, mens Randers godt kan tabe til deres modstandere.
Og så er vi i vores dårlige forfatning altså stadig bedre end Esbjerg!
6. pladsen giver ekstra hjemmekamp. Det er mange penge i budgettet.
TV-pengene. Her er der vel ½-1 mio kr. i forskel mellem nr. 5 og 7.
Og selvom tre sejre til os over Esbjerg, Silkeborg og FCN kombineret med to nederlag til Randers mod BIF og OB, nok er at håbe på for meget. Så er det vel ikke helt utænkelig. Vi kan slå de nævnte hold, mens Randers godt kan tabe til deres modstandere.
Og så er vi i vores dårlige forfatning altså stadig bedre end Esbjerg!
- FlæskeFrank
Jeg kan huske, da jeg første gang begyndte at se AaB-kampe på stadion. Det er længe siden efterhånden. Dengang, da vi på ingen måde var med i medaljekampen, men heller ikke var i fare for nedrykning. Det har vel været i slut-80'erne og start-90'erne.
Da var det eneste vi spillede for en sejr. Altså som i: simpelthen at vinde fodboldkampen, fordi det er sjovere, end at tabe den. Og det var faktisk rigeligt motivation både hos spillerne og hos Bo 10 år.
Da var det eneste vi spillede for en sejr. Altså som i: simpelthen at vinde fodboldkampen, fordi det er sjovere, end at tabe den. Og det var faktisk rigeligt motivation både hos spillerne og hos Bo 10 år.
Enig... spillerne må ALDRIG gå banen for at tænke på at en 4. plads kan give det ene og det andet, og en 6. plads kan gøre vi har 17 hjemmekampe næste sæson.BoT skrev:Jeg kan huske, da jeg første gang begyndte at se AaB-kampe på stadion. Det er længe siden efterhånden. Dengang, da vi på ingen måde var med i medaljekampen, men heller ikke var i fare for nedrykning. Det har vel været i slut-80'erne og start-90'erne.
Det eneste spillerne må gå på banen for er at det er sjovere at vinde end at tabe DENNE ene kamp de har nu. Så er resten ligegyldigt...
Kampen i dag skal ikke vindes fordi der måske er noget at hente om 3 kampe... men vindes fordi det er det man kigger hinanden i øjnene for inden kampen.
At vise man er de bedste i dag!!!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bekræftet line up mod Esbjerg FB:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Patrick
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius

Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Patrick
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg er bestemt ikke overrasket, men hold da op hvor er stadion gabende tomt
Plejer der vel også at være 45 minutter før kick-off?frederikshavneren skrev:Jeg er bestemt ikke overrasket, men hold da op hvor er stadion gabende tomt
Kent - Poul Buus vil gerne have sin trøje igen 
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg vidste ikke Poul Buus var så stor, at Kent kan passe hans trøje.Mojoman skrev:Kent - Poul Buus vil gerne have sin trøje igen
- FlæskeFrank
Altid noget han ikke hedder Ole, så ville Kent stå i en blå trøje med OB på brystet
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Har Thomsen overhovedet rørt bolden? :-)
AaB fan since 1991 
Hvad så 45 minutter efter - det ser godt nok lidt tyndt besat ud.Califfen skrev:Plejer der vel også at være 45 minutter før kick-off?frederikshavneren skrev:Jeg er bestemt ikke overrasket, men hold da op hvor er stadion gabende tomt
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Laekkert at have en hurtig forsvarsspiller igen. Blaabjerg blir stor gutter. I hoerte det her sidst.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg trækker det tilbage, som jeg tidligere har skrevet om Enevoldsen og at han aldrig spiller to dårlige kampe i træk...
- FlæskeFrank
Jeg er nok også nået frem til at et farvel til Ene og Helenius er ok. Tror vi kan finde spillere af samme kaliber som det de har vist i sæsonen.
PK irriterer mig grænseløst.
Ellers fine tendenser indimellem.
PK irriterer mig grænseløst.
Ellers fine tendenser indimellem.
Jeg savner Winsnes