Til den pris tror jeg gerne AaB vil købe Deble. Trornærmere vi snakket 5-7 millioner.Lucas Kuskenius skrev:Hvad er billigt? En 2-3 mio. ser jeg gerne vi slipper for ham. Var det ikke det vi gav for Blomqvist, som slet ikke har spillet?Søgaard skrev:Han har 2 år igen af sin kontrakt og Viborg er lige rykket i superligaen. Det bliver ikke billigt, så tvivler stærkt på han er aktuel.Lucas Kuskenius skrev:Jeg vil gerne, at Gaarde henter Serge Deble fra Viborg til vores højrekant.
Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Deble som jeg selv har snakket varmt om, ser jeg som KLART bedre helt fremme, end på kanten.
Tror bestemt ikke han er løsningen, som højre eller venstre kant i AaB.
Derfor gad jeg nu godt have ham! pris skiltet er nok 4-5 millioner kunne jeg forestille mig og det er nok i overkanten for en spiller, som vi ikke har set på superliga niveau endnu.
Derfor gad jeg nu godt have ham! pris skiltet er nok 4-5 millioner kunne jeg forestille mig og det er nok i overkanten for en spiller, som vi ikke har set på superliga niveau endnu.
- Buzz Killington
- Allstar

Viborg har foer vist at de er villige til at holde fast paa spillere i en oprykningssaeson, saa jeg tror 4-5 mil. at lavt sat her. Vi taler jo her om en spiller der har vaeret den helt afgoerende faktor i at Viborg rykker op. Og Viborg ved ogsaa at Deble er den type spiller, der saafremt han ogsaa kan score maal i superligaen, er langt mere vaerd en 5 mil til naeste sommer, udover de penge der er i en superligaoverlevelse.Gaarde6 skrev:Deble som jeg selv har snakket varmt om, ser jeg som KLART bedre helt fremme, end på kanten.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Blir sjovt at se hvilke spillere Kent kan trække til OBEksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
-
seamann
Jeg tror ågerkarlen Leasy kan trække mere end Kent.Kristian skrev:Blir sjovt at se hvilke spillere Kent kan trække til OBEksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Begynder at tro, at Troels Kløve kunne være første mand i Odsense. Forbindelser til sportschef og Kent kan tydeligvis også li ham.Kristian skrev:Blir sjovt at se hvilke spillere Kent kan trække til OBEksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Du kan sagtens have ret. Tror også prisen kan være højere.Buzz Killington skrev:Viborg har foer vist at de er villige til at holde fast paa spillere i en oprykningssaeson, saa jeg tror 4-5 mil. at lavt sat her. Vi taler jo her om en spiller der har vaeret den helt afgoerende faktor i at Viborg rykker op. Og Viborg ved ogsaa at Deble er den type spiller, der saafremt han ogsaa kan score maal i superligaen, er langt mere vaerd en 5 mil til naeste sommer, udover de penge der er i en superligaoverlevelse.Gaarde6 skrev:Deble som jeg selv har snakket varmt om, ser jeg som KLART bedre helt fremme, end på kanten.
Dog mener jeg ikke Viborg har for vane at score den store transfer for spillere.
Mota gav vi vel 3-4 mill for den gang vi købte ham dernede gjorde vi ikke ?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Altså skal man så konkludere, at KEP, Würtz, Enevoldsen og Helenius alle spiller i OB efter ferien ???Eksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Slap nu af.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

Uden at kende Eksils inderste private tanker, så tror jeg ikke det var hvad han insuinerede. Men når vi nu er på emnet, så ville det overraske mig hvis han ikke forhører sig omkring mindst en af vores spillere.FlæskeFrank skrev:Altså skal man så konkludere, at KEP, Würtz, Enevoldsen og Helenius alle spiller i OB efter ferien ???Eksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Slap nu af.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Slap selv af.FlæskeFrank skrev:Altså skal man så konkludere, at KEP, Würtz, Enevoldsen og Helenius alle spiller i OB efter ferien ???Eksil skrev:Spelmann er også solgt. Rasmus Falk bliver jagtet til sommer, Emil Larsen VIL væk og de har ikke en ærlig angriber. Kent får da lov at forme holdet...Buzz Killington skrev:Daniel Høgh ser ud til at blive solgt fra OB. Det ville overraske mig meget hvis Kent ikke dermed gør sig overvejelser om at tage løjtnant KEP med sig.
Slap nu af.
Det er jo ikke Kent der køber spillere i Odense, så tror ikke man skal frygte nogen åreladning til Odsense. Nok nærmere fra Horsens, hvis det skal være.
Den eneste der ville give mening er KEP, som en forsvarsgeneral.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg forstår ikke denne Kent og KEP sammenhæng. I KEP-haters er med på, at KEP ikke er købt under Kent ??!!Eksil skrev:Den eneste der ville give mening er KEP, som en forsvarsgeneral.
KEP havde debut 1 år før Kent kom til. Altså er Helenius altså langt mere Kents opfindelse end KEP er.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

"haters"?FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke denne Kent og KEP sammenhæng. I KEP-haters er med på, at KEP ikke er købt under Kent ??!!Eksil skrev:Den eneste der ville give mening er KEP, som en forsvarsgeneral.
KEP havde debut 1 år før Kent kom til. Altså er Helenius altså langt mere Kents opfindelse end KEP er.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
KEP var en af de første på Kents holdkort i AC Horsens så oprindeligt er han vel en Kent opfindelse selvom KEP kom først til Aalborg.FlæskeFrank skrev:Jeg forstår ikke denne Kent og KEP sammenhæng. I KEP-haters er med på, at KEP ikke er købt under Kent ??!!Eksil skrev:Den eneste der ville give mening er KEP, som en forsvarsgeneral.
Jeg synes, at Bruninho fra HBK er et meget spændende bud på en relativt billig spiller, som vil kunne udvikle sig enorm meget (eller faile tilsvarende - sådan er det jo med brassere).
Jeg har skrevet det før og skriver det igen. Vi skal have en random brasilianer! Her er Bruninho et godt bud, da han trods alt er lidt mindre random end en eller anden spiller scoutet i en brasiliansk regionaldivision. Bruninho kender Danmark, spillestilen og kulturen og har bevist, at han kan være væk fra Brasilien i længere tid uden at få hjemve. Han burde kunne fås for 2-3 millioner.
En publikumsfavorit, der kan blive skiftet ind med 20 minutter ind og lave adrætte driblinger, fantastiske mål og ligeledes håbløse afleveringer.
Jeg savner den dynamik og uforudseenhed, som mange af de eksotiske spillere bidrog til i tidligere tider i AaB. Jeg siger ikke, at vi skal hente ind til højre og venstre, men da AaB havde Kayke synes jeg, at han var et frisk pust og faktisk også på de rigtige dage en skarp spiller. Desuden tror jeg den ærke-nordiske trup har godt af lidt indspark fra en anderledes fodboldkultur.
Jeg har skrevet det før og skriver det igen. Vi skal have en random brasilianer! Her er Bruninho et godt bud, da han trods alt er lidt mindre random end en eller anden spiller scoutet i en brasiliansk regionaldivision. Bruninho kender Danmark, spillestilen og kulturen og har bevist, at han kan være væk fra Brasilien i længere tid uden at få hjemve. Han burde kunne fås for 2-3 millioner.
En publikumsfavorit, der kan blive skiftet ind med 20 minutter ind og lave adrætte driblinger, fantastiske mål og ligeledes håbløse afleveringer.
Jeg savner den dynamik og uforudseenhed, som mange af de eksotiske spillere bidrog til i tidligere tider i AaB. Jeg siger ikke, at vi skal hente ind til højre og venstre, men da AaB havde Kayke synes jeg, at han var et frisk pust og faktisk også på de rigtige dage en skarp spiller. Desuden tror jeg den ærke-nordiske trup har godt af lidt indspark fra en anderledes fodboldkultur.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Bruninho ser spændende ud, men i guder, hvor kan han lave det mest jammerlige lort! Han er i den grad en humørspiller, der kører rigtig meget på individuelle evner, og som har meget svært ved at arbejde tilbage i banen. Hvis han er billig, kan det sagtens være et bud, men det bliver en hyperoffensiv højrekant med ham og Dalle.
Jeg er helt enig i, at vi skal have noget fart og udfordringer ind i vores spil. Vi skal have flere kampafgørende spillere. Ellers bliver vi for forudsigelige.
AK, Jönsson og Dalle har nogle kampafgørende-kvaliteter, som jeg resten af truppen ikke har - Den type af spillere, skal vi, i min optik, have flere af.
Jeg er helt enig i, at vi skal have noget fart og udfordringer ind i vores spil. Vi skal have flere kampafgørende spillere. Ellers bliver vi for forudsigelige.
AK, Jönsson og Dalle har nogle kampafgørende-kvaliteter, som jeg resten af truppen ikke har - Den type af spillere, skal vi, i min optik, have flere af.
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Har hørt et rygte om Kevin Conboy, og det passer meget godt med tanke på han er på fri transfer her til sommer, andre der her hørt om det ?
- Buzz Killington
- Allstar

Nope, men da Ahlmann må være førstevalg når han kommer over sin skade, kan jeg ikke se det store perspektiv i en 27 årig vb der formåede at rykke ud af eresdivisie med NEC. Mon ikke det er mere oplagt for EFB at hente ham hjem når Knudsen ryger til sommer?Himmerland skrev:Har hørt et rygte om Kevin Conboy, og det passer meget godt med tanke på han er på fri transfer her til sommer, andre der her hørt om det ?
Hvis man ikke har nogle god vb'ere på spring fra ungdomsrækkerne, så så jeg hellere man fandt en ung gut der kunne stå i lære hos Ahlmann. Derudover virker det jo også til man satser på Gilli som backup.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
For mig er en ny venstreback absolut førsteprioritet i dette vindue. Vi har i lange perioder af denne sæson set betydningen af at stille med en nødløsning på venstre back og vi kan ikke gå ind til en ny sæson uden et sikkert kort på den position. Der er vel ikke nogen, der forestiller sig at Jakob Ahlmann kan toppræstere om 6 uger.
Derudover er vi simpelthen nødt til at være i bedre fysisk forfatning end sæsonstarten sidste år. Vi skal satse på at have nogle spillere, der er knivskarpe fra sæsonstart. Det betyder først og fremmest at vi må have en plan B for vores venstreside, hvor hverken Ahlmann eller Thomsen (pga. U21-EM) kan forventes at være i topform midt i juli. Vores nye venstreback skal således helst ikke være én, vi skal bruge et halvt år på at løbe i form.
Jeg ved ikke hvor god form Kevin Conboy er i. Personligt foretrækker jeg Michael Lumb, som vil kunne bidrage med en masse fra dag ét. Det kan godt være han ikke er "hylde A", men han kan tilknyttes med det samme og være med allerede på "ryste-sammen-turen" samt få en god opstart. Jeg tror hans indlæg og offensive styrke kunne blive mange point værd og bidrage til en god sæsonstart, så vi ikke igen er 5-8 point bagud når vores profiler begynder at komme i form.
Derudover er vi simpelthen nødt til at være i bedre fysisk forfatning end sæsonstarten sidste år. Vi skal satse på at have nogle spillere, der er knivskarpe fra sæsonstart. Det betyder først og fremmest at vi må have en plan B for vores venstreside, hvor hverken Ahlmann eller Thomsen (pga. U21-EM) kan forventes at være i topform midt i juli. Vores nye venstreback skal således helst ikke være én, vi skal bruge et halvt år på at løbe i form.
Jeg ved ikke hvor god form Kevin Conboy er i. Personligt foretrækker jeg Michael Lumb, som vil kunne bidrage med en masse fra dag ét. Det kan godt være han ikke er "hylde A", men han kan tilknyttes med det samme og være med allerede på "ryste-sammen-turen" samt få en god opstart. Jeg tror hans indlæg og offensive styrke kunne blive mange point værd og bidrage til en god sæsonstart, så vi ikke igen er 5-8 point bagud når vores profiler begynder at komme i form.