Kent vil ha AaB angriber til OB
Re: Kent vil ha AaB angriber til OB
Det er vigtigt at have med, at selvom Kent vil have Anders K. med til OB, så vi har kontrakt med spilleren og Anders K. skal endvidere gengælde denne interesse.
Anders K. er privat bedste ven med Rasmus Thelander, hvor de blandt andet har bil sammen. Anders K. har det rigtig godt i AaB, hvor vi har været med til at forløse hans potentiale i en sen alder, således at han er blevet superligaspiller. I hans udmeldinger er han åben over for AaB, og da han er vores topscorer, så skylder vi ham en bedre kontrakt.
Disse udmeldinger her foruroliger mig en smule, da Ene i går udtalte, at han anser sig selv som angriber: http://www.bold.dk/nyt/AaB-arbejder-paa ... g-helenius
Med Ene i truppen vil vi have 7 angribere med AK, hvilket er for mange. Jeg håber i stedet, at vi koncentrerer os om at forlænge med AK og Dalsgaard, således at vi kan hente naturlige kanter ind.
Anders K. er privat bedste ven med Rasmus Thelander, hvor de blandt andet har bil sammen. Anders K. har det rigtig godt i AaB, hvor vi har været med til at forløse hans potentiale i en sen alder, således at han er blevet superligaspiller. I hans udmeldinger er han åben over for AaB, og da han er vores topscorer, så skylder vi ham en bedre kontrakt.
Disse udmeldinger her foruroliger mig en smule, da Ene i går udtalte, at han anser sig selv som angriber: http://www.bold.dk/nyt/AaB-arbejder-paa ... g-helenius
Med Ene i truppen vil vi have 7 angribere med AK, hvilket er for mange. Jeg håber i stedet, at vi koncentrerer os om at forlænge med AK og Dalsgaard, således at vi kan hente naturlige kanter ind.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
OB satser vist rimelig meget på at komme tilbage i toppen med deres sædvanlige sugar daddy.
Meget taler desværre for en aftale. AK kommer oprindeligt derfra, pengene er minimum ligeså store i Odense, træneren kender han, kontraktudløb til vinter gør at vi ikke har meget at skulle ha' sagt.
Meget taler desværre for en aftale. AK kommer oprindeligt derfra, pengene er minimum ligeså store i Odense, træneren kender han, kontraktudløb til vinter gør at vi ikke har meget at skulle ha' sagt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Mon dog, AK havde ikke ligefrem succes i OB, han har trygge rammer i AaB, han kender systemet, han er tæt knyttet til Thelander og det vel den første klub, hvor han virkelig har haft et gennembrudForza skrev:OB satser vist rimelig meget på at komme tilbage i toppen med deres sædvanlige sugar daddy.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Det jeg ikke forstår er den her attitude mange har herinde.. Med ja ja så går han gratis. Men han sikrede også nogle gode point.
Vi er blevet så vant til vores klub laver lorte transfers og elendige klausuler og glemmer at forlænge eller lader dyre spillere gå.
At vi bare synes det er ok vores sæson topscorer ikke skal koste en hujende fis.
De andre klubber må godt nok grine af os engang imellem.
Selvudnævnt fattigmands klub... Vi ville ikke kunne sælge Hazard for mere end 8mill + videresalgs
Vi er blevet så vant til vores klub laver lorte transfers og elendige klausuler og glemmer at forlænge eller lader dyre spillere gå.
At vi bare synes det er ok vores sæson topscorer ikke skal koste en hujende fis.
Selvudnævnt fattigmands klub... Vi ville ikke kunne sælge Hazard for mere end 8mill + videresalgs
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Det var en helt anden tid. AK var ung og umoden. OB har ingen reel dygtig angriber, AK er modnet og får i så fald en træner der virkelig tror på ham. Desuden må han som minimum kunne finde ligeså "trygge" rammer i OB med hans vennekreds og familie i byen. At han én rigtig god ven i Aalborg tror jeg ikke rykker ved meget.Sanchez94 skrev:Mon dog, AK havde ikke ligefrem succes i OB, han har trygge rammer i AaB, han kender systemet, han er tæt knyttet til Thelander og det vel den første klub, hvor han virkelig har haft et gennembrudForza skrev:OB satser vist rimelig meget på at komme tilbage i toppen med deres sædvanlige sugar daddy.
------------------------------------------------
Der er da ikke nogen der er glad for at AK evt. går gratis, men hvis en spiller ikke vil forlænge en kontrakt er der ikke noget vi kan gøre ved det. Eller jo, det kan vi godt, men så bliver vi en klub med værdier jeg ikke kan identificere mig med.AllanPedersen skrev:Det jeg ikke forstår er den her attitude mange har herinde.. Med ja ja så går han gratis. Men han sikrede også nogle gode point.
Jeg tror ikke på at AaB glemmer at forlænge, eller lade dyre spillere gå fordi de gerne vil.
Det kan godt være du ikke kan gennemskue det, men for at forlænge en kontrakt kræves 2 underskrifter. AaB er ikke en provinsklub i Kina, der kan true eller tvinge spillere til at underskrive en kontrakt.
Til slut vil jeg godt bede dig om at stoppe med at opfinde dine egne fakta om hvad vi andre tror, nu når du ikke kan ramme bare en lille bitte smule plet. Jeg vil ikke tages til indtægt for dine løgne og negative holdninger om hvad vi andre har af holdninger.
Der skal bare forlænges. ikke så meget pis. Vi skal vise at vi er den større klub, og at vi er et mere attraktivt sted at være. Jeg er normalt ikke specielt enig med Allan, men her synes jeg han har en pointe. Vi skal sgu ikke miste profiler til andre danske klubber (selvom vi ikke kan gøre så meget her), og det burde slet ikke være et tema for AaB spillere at ville til andre danske klubber. Vi burde kunne tilbyde det samme som de fleste andre herhjemme.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
AllanPedersen
- Allstar

Hvem er det der opfinder ting..
Vis mig hvor der står AK ikke ville forlænge.. Hvordan kan du gennemskue fra hans udtalelse det ikke var klubben der har bedt ham vente?
Og under alle omstændigheder så er det i foråret.. Hvad med sidste sommer?, var han ikke også profil for os til at vinde mesterskabet og komme i Europa? Sjovt sådan husker jeg det.. At vi går igang med en ny sæson hvor vores topscorer har 1 år tilbage af sin kontrakt
Det er forbandet amatør agtigt
For så at opdage i foråret.. Nå han scorer stadig mål.. Hov 6 mdr af kontrakten, hvad gør vi.
Vores profiler skal ikke kunne stå i en situation hvor de får lov at forhandle med andre klubber.. Sidste sæson var det kusk. I år er det AK.. Vores 2 profiler fra begge år
Vis mig hvor der står AK ikke ville forlænge.. Hvordan kan du gennemskue fra hans udtalelse det ikke var klubben der har bedt ham vente?
Og under alle omstændigheder så er det i foråret.. Hvad med sidste sommer?, var han ikke også profil for os til at vinde mesterskabet og komme i Europa? Sjovt sådan husker jeg det.. At vi går igang med en ny sæson hvor vores topscorer har 1 år tilbage af sin kontrakt
For så at opdage i foråret.. Nå han scorer stadig mål.. Hov 6 mdr af kontrakten, hvad gør vi.
Vores profiler skal ikke kunne stå i en situation hvor de får lov at forhandle med andre klubber.. Sidste sæson var det kusk. I år er det AK.. Vores 2 profiler fra begge år
Der stod i Nordjyske i går, at AK gerne ville udskyde snakken om forlængelse af kontrakten, til sæsonen var overstået. Nu er sæsonen overstået, og nu skal vi tage en snak med AK, hvor vi indikerer, at vi tror på ham i vores startopstilling.
Vi skal give ham en lønforhøjelse, da vi under ingen omstændigheder må miste denne spiller til OB, fordi vi ikke vil tilbyde ham en ordentlig løn. Han har lavet 10 mål og 4 assist, hvilket betyder, at han er vores topscorer.
Det handler om signalværdi for klubben om, at vi har fået kapital til at kunne investere i holdet. Det er klart, at det kommer an på prisen, men jeg kunne ikke foretille mig, at AK krævede 250.000 kr. om måneden.
Vi skal give ham en lønforhøjelse, da vi under ingen omstændigheder må miste denne spiller til OB, fordi vi ikke vil tilbyde ham en ordentlig løn. Han har lavet 10 mål og 4 assist, hvilket betyder, at han er vores topscorer.
Det handler om signalværdi for klubben om, at vi har fået kapital til at kunne investere i holdet. Det er klart, at det kommer an på prisen, men jeg kunne ikke foretille mig, at AK krævede 250.000 kr. om måneden.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
AllanPedersen
- Allstar

Det jeg læste var klubben og ak havde aftalt at vente til efter sæsonen.
Står der i nordjyske det specifikt var AK der bremsede det?
Men ændrer stadig ikke på sidste sommer. Han en bevist spiller og vigtig for os. Der burde været forlænget.
Men ændrer stadig ikke på sidste sommer. Han en bevist spiller og vigtig for os. Der burde været forlænget.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der stod paa en bold.dk artikel tidligere at det var Anders der ikke ville forlaenge, saa han ikke skulle spekulere paa hans fremtid mens han spillede fodbold.AllanPedersen skrev:Det jeg læste var klubben og ak havde aftalt at vente til efter sæsonen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og hvad nu hvis han for fanden ikke VILLE forlænge?!? Heller ikke i sommers?AllanPedersen skrev:Det jeg læste var klubben og ak havde aftalt at vente til efter sæsonen.
Det er så pissebelastende at du evig og altid skal lægge ord i munden på os andre, som om vi synes det er pisse-mega-fedt hvis han skrider gratis. Der er der jo for helvede ikke en eneste der har sagt, eller mener?
Det folk siger er, at vi ikke VED om manden overhovedet har været interesseret i at snakke kontrakt, hverken inden sæsonafslutningen nu, i vinters, i sommers, eller 2 dage efter han skrev under i første omgang. Det er DIG der begynder at at stille krav om noget du ikke aner noget om, AK's vilje og ønske til at snakke kontrakt, men alligevel kan konkludere at der burde være forlænget. Jeg er imponeret over dine krystalkugleevner, og hvordan du tilsyneladende ved hvordan snakken har været mellen AK, hans agent og AaB.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Vis mig hvor der står AaB ikke ville forlænge.. Hvordan kan du gennemskue fra hans udtalelser det ikke var AK der har bedt klubben vente?AllanPedersen skrev:Hvem er det der opfinder ting..
Du VIL bare have at det er AaB der er skurken. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at AaB selvfølgelig gerne ville forlænge, men det er altså en forhandlingsposition, hvor begge parter ønsker at stå stærkest muligt.
Hvis en spiller ønsker at komme i en position hvor han kan forhandle med andre klubber kan AaB ikke gøre noget ved det, og det er derfor latterligt at blive ved med at pålægge AaB ansvaret for disse situationer.
-
AllanPedersen
- Allstar

Jeg sidder og læser artiklen.. Der står de havde aftalt at vente.. Intet on hvem der ville..
Dit tuderi med hvor hårdt det er jeg kritiserer klubbens forhandlings taktik kan du stikke skråt op..
Sidde og tude snot fordi jeg brokker mig over klubben lader den ene profil efter den anden gå til ingen penge.. Som om det ikke kunne have ladet sig gøre at forlænge med ham i sommers?, før Kent annonceret stop..
Skulle det nu være helt utænkeligt? en stakkels 1. Div spiller ikke kunne forlænges af mester holdet.. På vej i Europa League??
Tydeligt at se holdningen breder sig fra ledelsen
Vi skal jo være glade hvis bare vores reserve keeper gider snakke kontrakt
I de andre store klubber bestemmer de sig lige nu for hvem de vil beholde og hvem de vil smide væk
Hos os handler det om hvem der gider blive
Dit tuderi med hvor hårdt det er jeg kritiserer klubbens forhandlings taktik kan du stikke skråt op..
Sidde og tude snot fordi jeg brokker mig over klubben lader den ene profil efter den anden gå til ingen penge.. Som om det ikke kunne have ladet sig gøre at forlænge med ham i sommers?, før Kent annonceret stop..
Skulle det nu være helt utænkeligt? en stakkels 1. Div spiller ikke kunne forlænges af mester holdet.. På vej i Europa League??
I de andre store klubber bestemmer de sig lige nu for hvem de vil beholde og hvem de vil smide væk
-
AllanPedersen
- Allstar

Nej det gjorde der ikkeBuzz Killington skrev:Der stod paa en bold.dk artikel tidligere at det var Anders der ikke ville forlaenge, saa han ikke skulle spekulere paa hans fremtid mens han spillede fodbold.AllanPedersen skrev:Det jeg læste var klubben og ak havde aftalt at vente til efter sæsonen.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Som f.eks. med Daniel Alves i Barca...AllanPedersen skrev:Jeg sidder og læser artiklen.. Der står de havde aftalt at vente.. Intet on hvem der ville..
Skulle det nu være helt utænkeligt en stakkels 1. Div spiller ikke kunne forlænges af mester holdet
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
AllanPedersen
- Allstar

Barcelona??? Det er dit eksempel... Barcelona?? En klub alle spillere i verden vil spille for..

Lige nu i fcm. Bif og fck.. Går spillerne og håber på forlængelser. Hos os håber vi spillerne forlænger.
Er jeg den eneste der ser det mønster?
Lige nu i fcm. Bif og fck.. Går spillerne og håber på forlængelser. Hos os håber vi spillerne forlænger.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Træls hvis AK smutter til Ondense, men der er ikke meget at gøre hvis han vil returnere til barndomsklubben. Det der taler for et skifte er hvis Kent har AK som prioritet på den ønskeseddel han har afleveret til fynboernes sugardaddy, det er nok heller ikke utænkeligt at AK ønsker at fortsætte samarbejdet med Kent.
På den anden side så har AK tidligere haft store problemer i OB. Ved godt at han er blevet ældre, men mig bekendt så fravalgte han bevidst OB da han skiftede fra Fredericia til AaB.
Skulle det ske at AK skifter til OB eller en anden klub så er tabet heller ikke større. AK er vores topscorer og har en god attitude på banen, men som så mange andre så har han også haft voldsomme udfald i præstationerne. I nogle kampe har han spillet rigtig godt, for ugen efter at ligne en spiller der ville få svært ved at få plads på holdet i Skive. Jeg ser det ikke som noget problem hvis vi snart tager afsked med AK og Helenius, som jeg ser det så trænger truppen til friske kræfter udefra.
På den anden side så har AK tidligere haft store problemer i OB. Ved godt at han er blevet ældre, men mig bekendt så fravalgte han bevidst OB da han skiftede fra Fredericia til AaB.
Skulle det ske at AK skifter til OB eller en anden klub så er tabet heller ikke større. AK er vores topscorer og har en god attitude på banen, men som så mange andre så har han også haft voldsomme udfald i præstationerne. I nogle kampe har han spillet rigtig godt, for ugen efter at ligne en spiller der ville få svært ved at få plads på holdet i Skive. Jeg ser det ikke som noget problem hvis vi snart tager afsked med AK og Helenius, som jeg ser det så trænger truppen til friske kræfter udefra.
-
white splash
- Allstar

Alle undtagen Daniel Alves.... Ja, ved godt han har forlænget i dag, men hvorfor gjorde han ikke det for laaaaaaaaaaaang tid siden, når nu Barca er klubben alle vil spille for?AllanPedersen skrev:Barcelona??? Det er dit eksempel... Barcelona?? En klub alle spillere i verden vil spille for..
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
white splash
- Allstar

Izunna????? Hasani????white splash skrev:Alle undtagen Daniel Alves.... Ja, ved godt han har forlænget i dag, men hvorfor gjorde han ikke det for laaaaaaaaaaaang tid siden, når nu Barca er klubben alle vil spille for?AllanPedersen skrev:Barcelona??? Det er dit eksempel... Barcelona?? En klub alle spillere i verden vil spille for..
1 2 3 Jimmy er en mur!