Thomas Enevoldsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Kristian » 4. jun 2015, 20:49

Gaarde6 skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om Ene løfter sit niveau endnu et hak i næste sæson!
Han er den type spiller jeg føler vi mangler. Men han er satme kanon at have :-)
Vigtigt vi får Ene i stalden.

Er ikke i tvivl om at vi får hans niveau tilbage i næste sæson. Han har vist det i europa cuppen og et par kampe i ligaen.

Han har tydeligvis været ramt på selvtilliden og mon ikke noget af det skyldes, at han blev trukket på for hurtigt i denne sæson, grundet skader på andre pladser.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 9. jun 2015, 20:31

Nej tak til Enevoldsen, han har været fornærmende ringe og kan kun hive sig op til at levere i de store kampe. Sådan en humørspiller kan vi ikke bygge et hold op om.

Gamen

Indlæg af Gamen » 9. jun 2015, 21:06

thomasjn skrev:Nej tak til Enevoldsen, han har været fornærmende ringe og kan kun hive sig op til at levere i de store kampe. Sådan en humørspiller kan vi ikke bygge et hold op om.
Det er bestemt ikke mit indtryk, at det er den generelle holdning herinde.

Og jeg synes faktisk også, at det er en gevaldig hån mod det niveau Ene har lagt for dagen. Man lader til at glemme at han havde været ude af kamptræning i noget der minder om halvandet år, da han kom til klubben. Alligevel har han sammen med AK holdt det klart højeste niveau af vores offensiv-spillere.
Han havde ikke for høje tanker om sig selv da han kom hjem, og han har en fandenivoldsk mentalitet som passer perfekt ind i AaB. Jeg kan ikke se, hvorfor vi på nogen måde skulle ønske at skille os af med ham.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 9. jun 2015, 21:09

Gamen skrev:
thomasjn skrev:Nej tak til Enevoldsen, han har været fornærmende ringe og kan kun hive sig op til at levere i de store kampe. Sådan en humørspiller kan vi ikke bygge et hold op om.
Det er bestemt ikke mit indtryk, at det er den generelle holdning herinde.

Og jeg synes faktisk også, at det er en gevaldig hån mod det niveau Ene har lagt for dagen. Man lader til at glemme at han havde været ude af kamptræning i noget der minder om halvandet år, da han kom til klubben. Alligevel har han sammen med AK holdt det klart højeste niveau af vores offensiv-spillere.
Han havde ikke for høje tanker om sig selv da han kom hjem, og han har en fandenivoldsk mentalitet som passer perfekt ind i AaB. Jeg kan ikke se, hvorfor vi på nogen måde skulle ønske at skille os af med ham.
Helt klart. Han har endda vaeret meget traet paa det sidste hvilket nok har paavirket han praestationer, og hvilket ogsaa er grunden til han er startet ude i nogle kampe. Han har ogsaa, ligesom saa mange andre, finde ind i vores system. Men det er tydeligt (i mine oejne) at han klart har evnerne til at vaere en profil paa holdet, hvis han kan holde skaderne vaek.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 9. jun 2015, 22:19

Fornærmende ringe..ahh hold nu op og se det fra et lidt højere perspektiv.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 9. jun 2015, 23:27

Ja tak til Ene, vi ved han kan gøre det endnu bedre og han har en fandenivolskhed som vi sagtens kan bruge. 1½ års skadepause før 14/15 sæsonen er lang tid.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 17. jun 2015, 12:30

Så skulle kontrakten med Ene være på plads - vigtigt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... il/5611214
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 17. jun 2015, 12:50

Dårligt valg, holdet mangler kreativitet og fart, det bringer Ene ikke. Derudover er han kun god i de store kampe, hvilket ikke er holdbart.

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 17. jun 2015, 12:58

le Cid skrev:Så skulle kontrakten med Ene være på plads - vigtigt!

Jeg syntes det virker lidt som en lottokupon, hvis han ikke gider at give sig 101% i Superliga kampene, så kunne vi har brugt de lønkroner bedre.
Men spiller han nu som han gjorde i EL, så kan man vel betegne ham som årets transfer

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 17. jun 2015, 13:11

Sanchez94 skrev:

Jeg syntes det virker lidt som en lottokupon, hvis han ikke gider at give sig 101% i Superliga kampene, så kunne vi har brugt de lønkroner bedre.
Men spiller han nu som han gjorde i EL, så kan man vel betegne ham som årets transfer
Det er selvfølgelig noget, Søndergaard bliver nødt til at tage til efterretning, hvis Enevoldsen ikke gider kæmpe i Superliga-kampene. Og Spalvis insisterer også på at skulle score to mål pr. kamp, hvis han skal score. Det bør vi også være opmærksomme på.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 17. jun 2015, 13:21

Sauer skrev:
Sanchez94 skrev:

Det er selvfølgelig noget, Søndergaard bliver nødt til at tage til efterretning, hvis Enevoldsen ikke gider kæmpe i Superliga-kampene. Og Spalvis insisterer også på at skulle score to mål pr. kamp, hvis han skal score. Det bør vi også være opmærksomme på.
Latterligt indspark, Enevoldsen har ikke været til stede i mange af Superliga-kampene og derfor er det en fuldt ud berettiget bekymring at rejse. Hvis man kun kan levere i Europa er man ikke den rigtige spiller til AaB. Her skal alle mand kæmpe HVER EVIG ENESTE gang. Hent en sulten, hurtig og kreativ spiller i stedet for afdankede Ene, som ikke gang på sit bedste niveau bringer de kvaliteter vi savner.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 17. jun 2015, 13:21

Synes det er en god transfer. Han skal smide 5-10% mere på, men så er han også ved at være der. Nu har vi holdt ham mere eller mindre skadesfri i en sæson, så skal vi bare have fundet de sidste kræfter i ham frem, så bliver det rigtig spændende. Det virkede som om, at efterårets mange kampe havde tæret voldsomt på Ene, så efter en god sommerpause og en sæson med en god portion kampe i benene, er jeg sikker på Ene bliver bedre.

Dog er det lidt spændende, om det betyder farvel til Helen eller at Jönne er tænkt som kant, eller om Ene er tænkt som kant, efter den udtalelse han kom med, omkring at han så sig selv som 'angriber' nu.
Aalborg BK 1885!

Gamen

Indlæg af Gamen » 17. jun 2015, 13:33

I en tid hvor vi taler så meget om loyalitet overfor den her klub, så er det også værd at notere sig at den interesse der har været fra Holland, USA, Rumænien og Sverige er blevet affærdiget. Ene har tilvalgt AaB, til trods for at der næppe er tvivl om at han måske kunne have fået mere i løn andre steder.
Vi skriger selv på de spillere der vitterligt viser at de VIL AaB.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 17. jun 2015, 13:47

thomasjn skrev:
Sauer skrev:
Sanchez94 skrev:

Latterligt indspark, Enevoldsen har ikke været til stede i mange af Superliga-kampene og derfor er det en fuldt ud berettiget bekymring at rejse. Hvis man kun kan levere i Europa er man ikke den rigtige spiller til AaB. Her skal alle mand kæmpe HVER EVIG ENESTE gang. Hent en sulten, hurtig og kreativ spiller i stedet for afdankede Ene, som ikke gang på sit bedste niveau bringer de kvaliteter vi savner.
Det samme ville du kunne sige om nogle af de sultne, hurtige og kreative spillere, vi har i truppen. Jeg synes, Ene har lignet en mand, der er på vej til at være i ordentlig form. Vi skal ikke spille europæisk til næste sæson. Efter din logik er Ene altså på vej til at skrive under på en kontrakt, hvor han som minimum vil være træt af at gå på arbejde det første år af kontrakten og derfor ikke har tænkt sig at yde sit bedste. Jeg kan forstå din bekymring i forhold til, at han bestemt også havde mindre heldige kampe i den forgangne sæson - men igen gælder det også mange af de andre i truppen. Ene har vist prøver på, at hans topniveau stadig er klasser over Superligaen. Og nå ja, så mener jeg til gengæld, at det er dig, der har stået for de latterlige indspark på det seneste.

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 17. jun 2015, 13:54

Sauer skrev:
Sanchez94 skrev:

Det fint nok du prøver at være sarkastisk eller er uenig med mig, men har han i virkelig vist ret meget i Superligaen?, der har været nogle sporadisk gode aktioner fra ham f.eks hans rigtig flotte langsskudsmål, men ellers har imo ikke spillet bedre end henholdsvis Børsting og Bruhn, på trods af de har mindst lige så svingene i deres præstationer

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 17. jun 2015, 14:14

Vi skal være mere en glad for at få en spiller som Enevoldsen på kontrakt i AaB.

Vi er ikke nogen magnet, og tror simpelhen ikke vi bare går ud og finder spillere på Thomsen eller Kusk niveau før Thomsen blivet solgt, hvis det overhovedet er muligt ned det lønniveau vi operere med.

Ene er en vigtig transfer og der skal self være forventninger om, at han løfter niveauet til den nye sæson.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 17. jun 2015, 14:20

thomasjn skrev:
Sauer skrev:
Sanchez94 skrev:

Jeg går ud fra at det er dig der har skrevet på bold.dk, at Ene er en skændsel for trøjen?

Undskyld, men det er dælme ikke særlig nuanceret.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 17. jun 2015, 14:42

Alle tiders nyhed. Den mærkelige kritik om hans manglende motivation for at være i AaB hænger i hvert fald ikke sammen med, at der allerede er en aftale på plads.

Minigold
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Minigold » 17. jun 2015, 14:43

Frygtelig dårlig nyhed og dybt bekymrende at AaB signer Enevoldsen. Middelmådigheden længe leve.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 17. jun 2015, 14:52

Sauer skrev:
thomasjn skrev:
Sauer skrev:
Sanchez94 skrev:

Det samme ville du kunne sige om nogle af de sultne, hurtige og kreative spillere, vi har i truppen. Jeg synes, Ene har lignet en mand, der er på vej til at være i ordentlig form. Vi skal ikke spille europæisk til næste sæson. Efter din logik er Ene altså på vej til at skrive under på en kontrakt, hvor han som minimum vil være træt af at gå på arbejde det første år af kontrakten og derfor ikke har tænkt sig at yde sit bedste. Jeg kan forstå din bekymring i forhold til, at han bestemt også havde mindre heldige kampe i den forgangne sæson - men igen gælder det også mange af de andre i truppen. Ene har vist prøver på, at hans topniveau stadig er klasser over Superligaen. Og nå ja, så mener jeg til gengæld, at det er dig, der har stået for de latterlige indspark på det seneste.
Søgt sammenligning. Fordi man ikke er sulten behøves man ikke være træt af at gå på arbejde, men er man ikke sulten bør man ikke spille i AaB.

Besvar