Kent vil ha AaB angriber til OB
Re: Kent vil ha AaB angriber til OB
Lige nu er han vel på ferie, så der sker ingenting i de kommende dage. Men verden går jo ikke under hvis han vil et andet sted hen. Vi bliver sikkert nødt til at indrømme, at AaBs lønpolitik godt kan lægge en dæmper på spillernes lyst til at snakke forlængelser.
Bortset fra det synes jeg nu også, at der er en tendens til kort hukommelse når man snakker Anders K. Han gjorde det flot i de sidste kampe, men ansvaret for, at vi aldrig rigtigt kom i gang rent angrebsmæssigt ligger i lige så høj grad hos ham, som hos Nicklas Helenius, og det levede han ikke særligt meget op til i ligaen, højst glimtvis. Han har meget at lære endnu, inden han bliver den profil, han ind imellem viser tendenser til at blive.
Bortset fra det synes jeg nu også, at der er en tendens til kort hukommelse når man snakker Anders K. Han gjorde det flot i de sidste kampe, men ansvaret for, at vi aldrig rigtigt kom i gang rent angrebsmæssigt ligger i lige så høj grad hos ham, som hos Nicklas Helenius, og det levede han ikke særligt meget op til i ligaen, højst glimtvis. Han har meget at lære endnu, inden han bliver den profil, han ind imellem viser tendenser til at blive.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Det handler ikke om at AK vil videre hvis han vil videre så skal han det.
Det handler om vi har ladet det komme dertil hvor hans kontrakt så bare udløber.
hvis der var 1-2 år tilbage af kontrakten og han ville videre, så blev han solgt i stedet.
Klubben har meldt ud flere gange hvad vi er.. vi er en klub der udvikler spillere, kæmper med om en top 4..
Og sælger vores profiler når de er gode nok til at rykke videre.
Når vi laver 5 mill på Kusk, vores profil sidste sæson, og måske 0kr på AK, vores profil denne sæson.
Så opfylder vi ikke selv det klubben påstår vi er..
Det er netop her vi skal tjene vores penge, ikke på sæsonkort i hvert fald.
Jeg mener at når der er et år(mindst) tilbage af kontrakten skal man sætte sig ned med den spiller og sige..
Vil du videre ? for så vil vi forsøge at tjene nogle penge.. hvis ikke så laver vi en ny kontrakt nu.
Selv hvis det betød han får mere i løn, så ville det så samtidig også betyde vi ville stå og få en transfersum nu.
P.S. lad være med at sige han ikke ville forlænge sidste sommer, for selvfølgelig ville han det, vi vandt the double, og var på vej ud i Europa med træneren han elsker.
Det handler om vi har ladet det komme dertil hvor hans kontrakt så bare udløber.
hvis der var 1-2 år tilbage af kontrakten og han ville videre, så blev han solgt i stedet.
Klubben har meldt ud flere gange hvad vi er.. vi er en klub der udvikler spillere, kæmper med om en top 4..
Når vi laver 5 mill på Kusk, vores profil sidste sæson, og måske 0kr på AK, vores profil denne sæson.
Jeg mener at når der er et år(mindst) tilbage af kontrakten skal man sætte sig ned med den spiller og sige..
Vil du videre ? for så vil vi forsøge at tjene nogle penge.. hvis ikke så laver vi en ny kontrakt nu.
Selv hvis det betød han får mere i løn, så ville det så samtidig også betyde vi ville stå og få en transfersum nu.
P.S. lad være med at sige han ikke ville forlænge sidste sommer, for selvfølgelig ville han det, vi vandt the double, og var på vej ud i Europa med træneren han elsker.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Men Allan. Nu siger du jo så samtidig, at der skal laves længere kontrakter, for Anders K. Jacobsen fik netop kun en to-årig kontrakt fordi vi ikke var sikre på, om han ville blive til noget. Hans absolutte gennembrud er kommet efter din deadline er passeret.
Nu er forholdsvis korte kontrakter præcis en del af AaBs strategi, idet man ikke ønsker at være bundet til skadede spillere, eller spillere, der ikke lever op til forventningerne i flere år efter at de er brændt ud. Man kan ikke begge dele.
Men man kan da forsøge at få en aftale i stand, når der er et årstid tilbage af den gamle aftale, og det er præcis det, der er forsøgt, men spilleren har ikke ønsket at deltage så tidligt. Det er hans ret og det må klubbens ledelse naturligvis bøje sig for. Sådan er vilkårene.
Jeg er da enig med dig i, at det ville have været dejligt hvis vi havde haft en 5-årig kontrakt med Kasper Kusk i sin tid, men mon ikke der skulle være en smart fætter her og der, der ikke havde tålmodighed til at se ham blomstre. Slap nu af. Vi gør det så godt som muligt, og så må Anders K. ryge eller rejse.
Nu er forholdsvis korte kontrakter præcis en del af AaBs strategi, idet man ikke ønsker at være bundet til skadede spillere, eller spillere, der ikke lever op til forventningerne i flere år efter at de er brændt ud. Man kan ikke begge dele.
Men man kan da forsøge at få en aftale i stand, når der er et årstid tilbage af den gamle aftale, og det er præcis det, der er forsøgt, men spilleren har ikke ønsket at deltage så tidligt. Det er hans ret og det må klubbens ledelse naturligvis bøje sig for. Sådan er vilkårene.
Jeg er da enig med dig i, at det ville have været dejligt hvis vi havde haft en 5-årig kontrakt med Kasper Kusk i sin tid, men mon ikke der skulle være en smart fætter her og der, der ikke havde tålmodighed til at se ham blomstre. Slap nu af. Vi gør det så godt som muligt, og så må Anders K. ryge eller rejse.
-
AllanPedersen
- Allstar

Freddie, det er super du er glad.
men det er 2. sæson i træk nu vores profil går for ingenting.
Og det synes jeg ikke er særlig fedt.
Og det passer decideret ikke det du skriver med han ikke var slået igennem i sommers.
Det her er sæson 2013/2014 stats på Anders K
spillet: 24 kampe, mål: 7,
Efter Kasper Kusk var han vores mest scorende spiller.
Kun 4 af de kampe blev han skiftet ind i, det vil sige han startede i 20 superliga kampe.
Kilde: http://www.superstats.dk/hold/sason?id=12&aar=2013/2014
Det skulle jeg nok synes var rigeligt til at kunne give ham en 3 årig kontrakt, og stadig i en ret så ung alder.
synes du ikke?
Eller skal spillerne op og score +10 mål før vi tør give dem kontrakter?
I så fald forstår jeg ikke Gilli Sørensens nye kontrakt.
men det er 2. sæson i træk nu vores profil går for ingenting.
Og det synes jeg ikke er særlig fedt.
Og det passer decideret ikke det du skriver med han ikke var slået igennem i sommers.
Det her er sæson 2013/2014 stats på Anders K
spillet: 24 kampe, mål: 7,
Efter Kasper Kusk var han vores mest scorende spiller.
Kun 4 af de kampe blev han skiftet ind i, det vil sige han startede i 20 superliga kampe.
Kilde: http://www.superstats.dk/hold/sason?id=12&aar=2013/2014
Det skulle jeg nok synes var rigeligt til at kunne give ham en 3 årig kontrakt, og stadig i en ret så ung alder.
synes du ikke?
Eller skal spillerne op og score +10 mål før vi tør give dem kontrakter?
I så fald forstår jeg ikke Gilli Sørensens nye kontrakt.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvor er det dejligt nemt at være sportsdirektør... Tror umiddelbart at du skal slukke computeren og komme lidt væk fra den der FM-verden... Hvordan ved du hvad der er sket og ikke sket?? Man har haft snakken med AK (http://www.bold.dk/nyt/anders-k-klar-ti ... ak-med-AaB) man har nok taget en vurdering af hvor meget man kunne få for ham (hvis da der overhovedet kunne findes en køber??) og så måske tænkt at han var mere værd at beholde.?! Og han har da scoret pænt med mål i foråret...AllanPedersen skrev:Det handler ikke om at AK vil videre hvis han vil videre så skal han det.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
AllanPedersen
- Allstar

Det er da totalt ligegyldigt om hvor meget han har scoret.
Prøv du nu at forstå at selvom du er super lalleglad over den driftsværdi han tilfører med sine mål.
Så er vi en selv proklameret udviklings klub hvor det ligger i vores filosofi at gøre unge spillere stærke og sælge dem.
Det er Anders K vores bedste eksempel på i denne sæson.. problemet er bare den del hvor vi ingenting får for det.
Jeg er udmærket klar over Anders K ikke vil forlænge nu, og hvorfor skulle han det? Nu kan han forhandle som han vil.
Det er AaB, og ingen andre der har ladet det komme hertil.. Han scorede 7 mål i forrige sæson, og spillede 24 kampe for os.
Og der skulle være forlænget med ham i sommers. Er du uenig i den del?
Og din artikel er håbløst uopdateret.. -> http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jacobsen-holder-AaB-hen
han har netop IKKE sat sig ved bordet med os, og vil det ikke
Prøv du nu at forstå at selvom du er super lalleglad over den driftsværdi han tilfører med sine mål.
Så er vi en selv proklameret udviklings klub hvor det ligger i vores filosofi at gøre unge spillere stærke og sælge dem.
Det er Anders K vores bedste eksempel på i denne sæson.. problemet er bare den del hvor vi ingenting får for det.
Jeg er udmærket klar over Anders K ikke vil forlænge nu, og hvorfor skulle han det? Nu kan han forhandle som han vil.
Det er AaB, og ingen andre der har ladet det komme hertil.. Han scorede 7 mål i forrige sæson, og spillede 24 kampe for os.
Og din artikel er håbløst uopdateret.. -> http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jacobsen-holder-AaB-hen
Planen om at snakke med spillere med 1 år tilbage af kontrakten omkring forlængelse er skam også fornuftig nok. Vil spilleren ikke forlænge må AaB sælge spilleren.white splash skrev:Hvor er det dejligt nemt at være sportsdirektør... Tror umiddelbart at du skal slukke computeren og komme lidt væk fra den der FM-verden... Hvordan ved du hvad der er sket og ikke sket?? Man har haft snakken med AK (http://www.bold.dk/nyt/anders-k-klar-ti ... ak-med-AaB) man har nok taget en vurdering af hvor meget man kunne få for ham (hvis da der overhovedet kunne findes en køber??) og så måske tænkt at han var mere værd at beholde.?! Og han har da scoret pænt med mål i foråret...AllanPedersen skrev:Det handler ikke om at AK vil videre hvis han vil videre så skal han det.
Du glemmer dog at der er to parter i en kontrakt. Spilleren skal også selv ønske at blive solgt. Vil spilleren hellere spille kontrakten ud, for selv at kunne score et højere beløb, kan AaB ikke gøre noget ved det.
Det var let at være sportslig ledelse i en klub som AaB, hvis man bare kunne lukke øjnene for virkeligheden og gøre som man selv ville.
Selvfølgelig er ingen uenige i at kontrakten skulle have være forlænget. Vi er bare ikke enige i din præmis om at det er AaBs skyld at den ikke er forlænget. Som skrevet tidligere, så skal der 2 underskrifter på en kontrakt, også når den skal ophæves.AllanPedersen skrev:Det er da totalt ligegyldigt om hvor meget han har scoret.
-
AllanPedersen
- Allstar

jeg er totalt enig i AnyFelow, det ikke nødvendigvis er Sort Hvidt.
men i sommers da Anders K blev kørt rundt i bus i Nordjylland og hyldet.. han Vandt the Double
han stod tudende og takkede for klubben der troede på ham og træneren der troede på ham, og nu skulle de i Europa.
Skulle vi ikke kunne have fået ham til at skrive under på en 3 årig kontrakt dengang?.. kan ikke forestille mig det.
Helt ærligt.. tror du det var ham eller AaB der ikke ville lave kontrakt sidste sommer?
men i sommers da Anders K blev kørt rundt i bus i Nordjylland og hyldet.. han Vandt the Double
han stod tudende og takkede for klubben der troede på ham og træneren der troede på ham, og nu skulle de i Europa.
Skulle vi ikke kunne have fået ham til at skrive under på en 3 årig kontrakt dengang?.. kan ikke forestille mig det.
Helt ærligt.. tror du det var ham eller AaB der ikke ville lave kontrakt sidste sommer?
Har ingen idé. Jeg har ikke tænkt mig at gætte på hvem der ikke har villet og så efterfølgende bruge mit gæt til at kaste mudder efter AaB eller AK.AllanPedersen skrev:jeg er totalt enig i AnyFelow, det ikke nødvendigvis er Sort Hvidt.
-
white splash
- Allstar

Men måske man har vurderet at værdien i at beholde ham har været større, end muligvis kunne sælge ham for et beskedent beløb med 1 år tilbage? Mht. artiklen så er det jo bare for at påpege at han ikke ville forhandle, som du også selv siger?! Skal man tvinge ham ind på Gaarde´s kontor med vold og magt?AllanPedersen skrev:Det er da totalt ligegyldigt om hvor meget han har scoret.
Og ja det ville da være fint at man forlængede i sommers, men kender du alt til hvad der skete der? Måske AK regnede/håbede på at han skulle skumme fløden af et mesterskab, ved et salg til udlandet? Måske han bare ikke havde travlt med at forlænge? Måske han allerede den gang viste at han godt kunne tænke sig noget nyt på et tidspunkt og han så ligeså godt kunne få mest muligt økonomisk ud af det selv, ved at lade kontrakten løbe ud?
1 2 3 Jimmy er en mur!
Lige et spørgsmål: Allan, du fremhæver AK som værenede vores profil. Du anser ham simpelthen som vores bedste og vigtigste spiller?
Jeg har godt nok nogle stykker, som jeg placerer højere!
Jeg har godt nok nogle stykker, som jeg placerer højere!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
white splash
- Allstar

Og nu du tidligere har haft travlt med at rose f.eks FCM. Hvordan forklarer du så at Izunna ikke vil forlænge med en dansk mester?AllanPedersen skrev:Det er da totalt ligegyldigt om hvor meget han har scoret.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Da de skulle forlænge i sommeren efter double, efter din mening, står AK med spilletid i 8 af de sidste 15 runder i ligaen, hvor han har scoret 2 mål og 2 fulde kampe, udskiftet i 4, indskiftet i 2. Så var han heller ikke mere lækker på det tidspunkt. Man har så forsøgt i vinters, hvor AK har ville vente (sådan tolker jeg artiklerne..), nok grundet trænerskiftet. Det er self. dårlig timing, og så skulle han være solgt i vinters, hvor han stod med 4 mål efter 17 SL-kampe. altså for hele året en 25 kampe, 6 mål i suppen. Set i bakspejlet, havde en 3årig efter double været lækker - men dengang, forstår jeg godt at man ikke ville handle med 1½ år tilbage af kontrakten og en Spalvis på vej frem i kometfart - og igen i vinters, hvor at det eneste han blev rost for herinde var målet mod Zagreb i et sløjt efterår.AllanPedersen skrev:jeg er totalt enig i AnyFelow, det ikke nødvendigvis er Sort Hvidt.
Så i stedet for at spørge, om vi kunne få ham til at skrive efter double, så spørg dig selv, hvis du tager de bagkloge briller af, om du rent faktisk ville have ønsket det dengang?
Aalborg BK 1885!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det med at sælge AK, fordi han muligvis ikke vil forlænge. Det hænger ikke sammen.
Han er på kontrakt hos os i ½ år endnu. Det skal vi bare glæde os over. Kontrakten med ham har været en rigtig god handel for AaB.
Hvis han lige vil se den nye træner an og særligt, hvor tænker AaB AK i deres angrebshierarki, så kan ingen fortænke ham i det.
Han har det målmagergen, som gør at man ikke kan se medspillerne, når målet i er i nærheden. På godt og ondt. Den type har vi ikke set længe i AaB.
Angrebsmæssigt har vi altså Jönsson, Spalvis, Ahlmann og Pohl. Truppen mister Enevoldsen og Helenius til angrebet. Så selvfølgelig siger vi ikke farvel til Helenius, Enevoldsen og AK uden at der kommer nyt ind. Men de fire vi har kan godt løfte opgaven de første kampe, hvis AK bliver solgt i morgen.
Han er på kontrakt hos os i ½ år endnu. Det skal vi bare glæde os over. Kontrakten med ham har været en rigtig god handel for AaB.
Hvis han lige vil se den nye træner an og særligt, hvor tænker AaB AK i deres angrebshierarki, så kan ingen fortænke ham i det.
Han har det målmagergen, som gør at man ikke kan se medspillerne, når målet i er i nærheden. På godt og ondt. Den type har vi ikke set længe i AaB.
Angrebsmæssigt har vi altså Jönsson, Spalvis, Ahlmann og Pohl. Truppen mister Enevoldsen og Helenius til angrebet. Så selvfølgelig siger vi ikke farvel til Helenius, Enevoldsen og AK uden at der kommer nyt ind. Men de fire vi har kan godt løfte opgaven de første kampe, hvis AK bliver solgt i morgen.
- FlæskeFrank
Hvis man tager det langsigtede briller på, så er jeg absolut mest tilfreds med, at man fik lavet en god lang kontrakt med Spalvis. Det bliver ham, som vi eventuelt kommer til at lave mønt på.
Det er en relativ ny ting, at vi igen kan give kontrakter af 3-5 års varighed, og jeg synes Gaarde har handlet fornuftigt ind til videre. Det allervigtigste for mig i den kommende halvsæson bliver at få gang i Spalvis og Blomqvist. Især Blomqvist virker ramt på selvtilliden, så for ham kommer trænerskiftet helt sikkert på det rigtige tidspunkt.
Mikael Qureshi mener vi går efter Ene og Helenius på en permanent samt en venstre back + evt. en venstre kant. Men i første omgang skal vi nok alle håbe på, at Thomsen får spilletid og toppræstere til U-21 EM, så der kommer mønt i kassen, der kan reinvesteres i truppen. Spændende bliver det også om Søndergaard bruger fjeldvandringen til præsentere Gaarde for eventuelle favoritter, som han gerne vil have til AaB. Kan dog ikke se de store kandidater i SønderJyskE efter at Marxen røg til Randers. Jeg har i de sidste par år talt varmt om Kanstrup - som jeg fortsat ser som en fremragende spillende forsvarer - men efter at have set de stormskridt som Kasper P har taget i sidste halvsæson hælder jeg klart til, at vi skal satse på den tyndhårede vendelbo.
Det er en relativ ny ting, at vi igen kan give kontrakter af 3-5 års varighed, og jeg synes Gaarde har handlet fornuftigt ind til videre. Det allervigtigste for mig i den kommende halvsæson bliver at få gang i Spalvis og Blomqvist. Især Blomqvist virker ramt på selvtilliden, så for ham kommer trænerskiftet helt sikkert på det rigtige tidspunkt.
Mikael Qureshi mener vi går efter Ene og Helenius på en permanent samt en venstre back + evt. en venstre kant. Men i første omgang skal vi nok alle håbe på, at Thomsen får spilletid og toppræstere til U-21 EM, så der kommer mønt i kassen, der kan reinvesteres i truppen. Spændende bliver det også om Søndergaard bruger fjeldvandringen til præsentere Gaarde for eventuelle favoritter, som han gerne vil have til AaB. Kan dog ikke se de store kandidater i SønderJyskE efter at Marxen røg til Randers. Jeg har i de sidste par år talt varmt om Kanstrup - som jeg fortsat ser som en fremragende spillende forsvarer - men efter at have set de stormskridt som Kasper P har taget i sidste halvsæson hælder jeg klart til, at vi skal satse på den tyndhårede vendelbo.
In verbis simus faciles
-
AllanPedersen
- Allstar

Til den første kommentar om jeg ser ham som en profil:
Ja det gør jeg, for vi kan sukke efter Helenius og Jønssons potentiale alt det vi vil
men han har scoret 10 mål, og kæmper røven ud af bukserne, det gør ham til en profil for mig.
Selvfølgelig ville jeg have ønsket hans kontrakt i sommers.
lige meget hvordan du vender og drejer det, så scorede han 7 mål, og var nr.2 på listen efter Kusk.
I taler som om han var et totalt usikkert kort?
i august sidste år, var han nævnt af alle aviserne som en potentiel landsholdsspiller
http://www.bt.dk/fodbold/formbarometer- ... -fra-start
Også i følge Morten Olsen selv
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champi ... 161830.htm
Vi snakker om en spiller, der scorede 7 mål, bragte os i Europa, og var rygtet som landsholdspiller.
Og i spørger ærligt om jeg synes det ville være en god ide at give ham en ny kontrakt.
Det er jo helt væk så blinde nogle kan være på klubbens fejl.. prøv lige at se alle de folk vi forlænger med.. Kaster
kontrakter i hovedet på uprøvede færinge og u19 spillere
og så synes i jeg går langt over stregen når jeg mener AK burde været forlænget.
Sådan en halv færdig spiller, som var nr.2 på vores topscorer liste og potentiel landsholdspiller..
uprøvet... farlig.. puha godt vi ikke fik forlænget.
hold nu kæft......
Ja det gør jeg, for vi kan sukke efter Helenius og Jønssons potentiale alt det vi vil
men han har scoret 10 mål, og kæmper røven ud af bukserne, det gør ham til en profil for mig.
lige meget hvordan du vender og drejer det, så scorede han 7 mål, og var nr.2 på listen efter Kusk.
i august sidste år, var han nævnt af alle aviserne som en potentiel landsholdsspiller
Vi snakker om en spiller, der scorede 7 mål, bragte os i Europa, og var rygtet som landsholdspiller.
Og i spørger ærligt om jeg synes det ville være en god ide at give ham en ny kontrakt.
Det er jo helt væk så blinde nogle kan være på klubbens fejl.. prøv lige at se alle de folk vi forlænger med.. Kaster
og så synes i jeg går langt over stregen når jeg mener AK burde været forlænget.
Sådan en halv færdig spiller, som var nr.2 på vores topscorer liste og potentiel landsholdspiller..
hold nu kæft......
-
white splash
- Allstar

Hvorfor svarer du aldrig på det man spørger om???AllanPedersen skrev:Til den første kommentar om jeg ser ham som en profil:
hold nu kæft......
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
AllanPedersen
- Allstar

hvad er det du vil have jeg skal svare på?
Gisne om hvorfor FCM ikke kan beholde Izunna? har intet med den her debat at gøre, og det synes jeg også er svagt af ledelsen de ikke har slået mønt på ham.
Men som jeg husker det, stod de rent faktisk og kunne have solgt ham for en hel bunke penge, men droppede det.. MOD hans vilje.
Så det er nok derfor.
hvorfor svarer du ikke på det jeg spørger om. nu hvor du beder mig gætte.
Tror du, efter vi vandt the double sidste sommer, og skulle i Europa med Kent Nielsen..
Tror du vi kunne have forlænget AK til en rimelig pris?... ja/nej..
hvis Ja... synes du så det er særlig smart vi ikke gjorde det?
hvis Nej... *prøv igen*
Gisne om hvorfor FCM ikke kan beholde Izunna? har intet med den her debat at gøre, og det synes jeg også er svagt af ledelsen de ikke har slået mønt på ham.
Men som jeg husker det, stod de rent faktisk og kunne have solgt ham for en hel bunke penge, men droppede det.. MOD hans vilje.
Så det er nok derfor.
hvorfor svarer du ikke på det jeg spørger om. nu hvor du beder mig gætte.
Tror du, efter vi vandt the double sidste sommer, og skulle i Europa med Kent Nielsen..
Tror du vi kunne have forlænget AK til en rimelig pris?... ja/nej..
hvis Ja... synes du så det er særlig smart vi ikke gjorde det?
hvis Nej... *prøv igen*
Jeg er faktisk enig med Allan..
Da AK viste sit værd, var det tåbeligt man ikke forsøgte at forlænge allerede der. Det har så tit været dyrt for os, at vi altid lige venter til sidste øjeblik. Vi kan dog kun gætte på om man har forsøgt eller ej. Ud fra hvordan AaB har ageret indtil nu, vil jeg tro man ikke havde forsøgt.
Da AK viste sit værd, var det tåbeligt man ikke forsøgte at forlænge allerede der. Det har så tit været dyrt for os, at vi altid lige venter til sidste øjeblik. Vi kan dog kun gætte på om man har forsøgt eller ej. Ud fra hvordan AaB har ageret indtil nu, vil jeg tro man ikke havde forsøgt.