Det er jo lige netop derfor vi skal have ham! Modstanderen vil ALDRIG kunne regne ud hvordan vi spiller!Glenn Francisco skrev:Vi kan ikke have flere som hedder Petersen eller Pedersen i bagkæden.
Vi bliver jo til grin
Dalsgaard - Petersen - Pedersen - Pedersen
![]()
.D
Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Søren Sorgenfri mener AaB er interesserede i Silkeborgs Emil Scheel.
Hvorfor er formateringen fcked?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Synes AaB skal lede på en højere hylde end Emil Scheel. Kunne godt se ham som RIgård reserve, men synes ikke han er stabil nok. Der har været gode kampe, men dælme også mange dårlige.
Hvis Scheel kommer ind, er det vel næsten ensbetydende med, at Blomqvist er fortid.
In verbis simus faciles
Medmindre Blomqvist skal prøves i Thomsens rolle? Den passer han måske bedre til end Rigårds.Rams skrev:Hvis Scheel kommer ind, er det vel næsten ensbetydende med, at Blomqvist er fortid.
Det i hvert fald spændende om trænerskiftet bringer Blomqvist tættere på 1. holdet. Umiddelbart vil jeg dog tro at han var tiltænkt Risgårds plads, som den kreative og dynamiske dybdeløber. Men kan han spille venstrekanten, hvis Thomsen ryger er det jo også fint. Så må Bruhn, Børsting, Thrane, Enevoldsen eller Jönsson kæmpe om højresiden
In verbis simus faciles
Emil Scheel har efter min mening ikke kvalitet nok til at spille for AaB. Han har scoret 6 mål i 26 kampe for Silkeborg i denne sæson, og det er isoleret set flot for en midtbanespiller. Sandheden er dog, at Scheel har spillet 10'er positionen bagved Agger i rigtig mange kampe.
Vi har brug for nogle kanter, som på egen hånd kan være kampafgørende med mål og assists samt en venstre back. Alt andet er, med vores budget taget i betragtning, unødvendigt, da vi har godt med kvalitet på andre positioner.
Vi har brug for nogle kanter, som på egen hånd kan være kampafgørende med mål og assists samt en venstre back. Alt andet er, med vores budget taget i betragtning, unødvendigt, da vi har godt med kvalitet på andre positioner.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Helt enig!Arendt skrev:Emil Scheel har efter min mening ikke kvalitet nok til at spille for AaB. Han har scoret 6 mål i 26 kampe for Silkeborg i denne sæson, og det er isoleret set flot for en midtbanespiller. Sandheden er dog, at Scheel har spillet 10'er positionen bagved Agger i rigtig mange kampe.
Det er jo klart Thomsen ikk holder sin mand, knægten er jo halvblind!? :-PProvst i Brovst skrev:Søren Sorgenfri mener AaB er interesserede i Silkeborgs Emil Scheel.
Sendt fra min Nexus 5 med Tapatalk
Sådan helt off-topic må man da i øvrigt konstatere at Silkeborgs afstemning om årets mål understreger deres lousy sæson... Ganske simpel hjørne scoring kan blive nomineret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Emil Scheel har vel lidt været stjernen på et elendigt Silkeborg hold. Jeg er lunken ved tanken om hans tilgang, men skulle det blive en realitet og til få penge byder jeg ham selvfølgelig velkommen og håber det bedste. Det kunne være værre, og han har vel ret beset udviklet sig meget siden han var i AGF. Det er ihvertfald mit indtryk.
Jeg savner Winsnes
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvis Scheel kommer til må det vel betyde farvel til Blomquist eller er der mon plads til begge?
Er jeg i øvrigt den eneste der ser Mads Hvilsom som den perfekte afløser for Thomsen?
Er jeg i øvrigt den eneste der ser Mads Hvilsom som den perfekte afløser for Thomsen?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Hold da op, hvor er vi kommet aggressivt i gang med det her transfervindue. Vi rykker jo helt vildt i forhold til at få rettet op på det mindst afsluttende hold i sidste sæson. Gad vide, om vores ambitiøse trænervalg har påvirket processen?
Fodbold skal ses med hjertet!
Jeg kan varmt anbefale "ignorer bruger" funktionen. Det gør Debatsiden betydelig behageligere at være en del af.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Ja for vores transfer situation har nemlig INTET at gøre med om Nikolaj Thomsen bliver solgt eller ej! Det betyder heller ikke noget om AK bliver eller om Dalle bliver. Jeg synes bestemt også Gaarde skal ræse ud og bruge budgettet nu og så SKYNDE sig hjem og krydse fingre resten af transfer vinduet!! Kan godt være det ikke er det smarteste. Men i det mindste bliver du glad og så siger vi da fuck til alt det andet!AaB 85 95 99 08 skrev:Hold da op, hvor er vi kommet aggressivt i gang med det her transfervindue. Vi rykker jo helt vildt i forhold til at få rettet op på det mindst afsluttende hold i sidste sæson. Gad vide, om vores ambitiøse trænervalg har påvirket processen?
Haha. Han er også på min listeFrygah skrev:Jeg kan varmt anbefale "ignorer bruger" funktionen. Det gør Debatsiden betydelig behageligere at være en del af.
Du skal ikke tage dig af telefonnummeret, da det er meget svært at følge hans påstande og argumenter.Gaarde6 skrev:Ja for vores transfer situation har nemlig INTET at gøre med om Nikolaj Thomsen bliver solgt eller ej! Det betyder heller ikke noget om AK bliver eller om Dalle bliver. Jeg synes bestemt også Gaarde skal ræse ud og bruge budgettet nu og så SKYNDE sig hjem og krydse fingre resten af transfer vinduet!! Kan godt være det ikke er det smarteste. Men i det mindste bliver du glad og så siger vi da fuck til alt det andet!AaB 85 95 99 08 skrev:Hold da op, hvor er vi kommet aggressivt i gang med det her transfervindue. Vi rykker jo helt vildt i forhold til at få rettet op på det mindst afsluttende hold i sidste sæson. Gad vide, om vores ambitiøse trænervalg har påvirket processen?
Jeg er derudover fuldstændig enig!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Indtil videre er AaB den eneste klub som har signet en spiller der har spillet VM... ambitionsløst! (og vores nye træner har påvirket processen.)AaB 85 95 99 08 skrev:Hold da op, hvor er vi kommet aggressivt i gang med det her transfervindue. Vi rykker jo helt vildt i forhold til at få rettet op på det mindst afsluttende hold i sidste sæson. Gad vide, om vores ambitiøse trænervalg har påvirket processen?
Iøvrigt har ham vores gamle træner gentagne gange udtalt sig om det rent taktiske i forhold til AaB's placering i statistikken for antal afslutninger, og at det er helt bevidst at AaB var blandt de mindst afsluttende. Men det var måske en af de dage hvor det gik for godt til at du gad følge med? Til gengæld havde du med rette kunnet beklage dig over antallet af scorede mål, så havde jeg endda været enig med dig...
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hvis AK skulle smutte, og det ikke lykkedes at komme til enighed med Aston Villa, så kunne Mohammed Abdellaoue (Moa) måske være en mulighed? Han skal have karrieren på ret køl igen, og Stuttgart er villige til at lade ham gå gratis, til trods for at han har to år tilbage af kontrakten.
Et Hjerte - En Klub
Har du et link til det? Den er gået mine øjne forbi og virker bliver jeg nød til at høre mere omJesper Schmidt skrev:Indtil videre er AaB den eneste klub som har signet en spiller der har spillet VM... ambitionsløst! (og vores nye træner har påvirket processen.)AaB 85 95 99 08 skrev:Hold da op, hvor er vi kommet aggressivt i gang med det her transfervindue. Vi rykker jo helt vildt i forhold til at få rettet op på det mindst afsluttende hold i sidste sæson. Gad vide, om vores ambitiøse trænervalg har påvirket processen?
Iøvrigt har ham vores gamle træner gentagne gange udtalt sig om det rent taktiske i forhold til AaB's placering i statistikken for antal afslutninger, og at det er helt bevidst at AaB var blandt de mindst afsluttende. Men det var måske en af de dage hvor det gik for godt til at du gad følge med? Til gengæld havde du med rette kunnet beklage dig over antallet af scorede mål, så havde jeg endda været enig med dig...