Jacob krugers "Øgenavn"
Jacob krugers "Øgenavn"
Heysa
Jeg ville høre om der er nogen der kan huske hvilket øgenavn Jacob kruger gik under i sin aktive tid i AaB ?
Jeg ville høre om der er nogen der kan huske hvilket øgenavn Jacob kruger gik under i sin aktive tid i AaB ?
Re: Jacob krugers "Øgenavn"
Jeg mener at have set i et TV-indslag engang, at han blev kaldt "Skyggen".
Hvorfor ved jeg ikke.
Hvorfor ved jeg ikke.
The KillerAaB1978 skrev:Jeg mener at have set i et TV-indslag engang, at han blev kaldt "Skyggen".
Hvorfor ved jeg ikke.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det mindes jeg også, men jeg kan heller ikke huske hvorfor. Et eller andet siger mig at forklaringen måske ikke var 100% stueren, men jeg er sgu ikke sikker, og blander det muligvis sammen med noget andet...den slags sker med alderenAaB1978 skrev:Jeg mener at have set i et TV-indslag engang, at han blev kaldt "Skyggen".
Hvorfor ved jeg ikke.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Altså sangen til Krüger var jo: Jakob Krüger "the Killer" "the killer"
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Sangen til Krüger var som nævnt The Killer.
Tilnavnet skyggen kom, så vidt jeg husker, af at en angriber udtalte at den tætteste markering han nogensinde havde oplevet var fra Krüger. Der blev vist sagt noget i retning af: "Han sad tættere på mig end min egen skygge"
Tilnavnet skyggen kom, så vidt jeg husker, af at en angriber udtalte at den tætteste markering han nogensinde havde oplevet var fra Krüger. Der blev vist sagt noget i retning af: "Han sad tættere på mig end min egen skygge"
Tak for det
jeg mente også selv "the killer" var svaret men blev i tvivl - "skyggen" kendte jeg ikke til 
-
Onkel Franz
- Superliga

Haha.. Det er meget langt fra den forklaring på øgenavnet som jeg har hørt.Hinrup85 skrev:Sangen til Krüger var som nævnt The Killer.
Jeg har hørt en knap så stueren version, men vil ikke ind på detaljerne.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Rart at få bekræftet at huskeren ikke er HELT på røvenOnkel Franz skrev:Haha.. Det er meget langt fra den forklaring på øgenavnet som jeg har hørt.Hinrup85 skrev:Sangen til Krüger var som nævnt The Killer.
Jeg har hørt en knap så stueren version, men vil ikke ind på detaljerne.
Som jeg husker det, var der tale om en situation (vist på en træningslejr) hvor en skygge afslørede en vis aktivitet vi ikke skal komme nærmere ind på her, som "Skyggen" ellers troede han gjorde i det skjulte.
Jeg mener historien blev fortalt i et tv indslag af en af de andre spillere dengang... altså en af de andre FODBOLDspillere, høhø.