Stem på sæsonens AaB'er

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aktivitetsudvalget
2. div
2. div

Stem på sæsonens AaB'er

Indlæg af Aktivitetsudvalget » 9. jul 2015, 16:47

Efter denne sæson, hvor vi opnåede en 5 plads, skal vi – medlemmerne af AaB Support Club - igen til at udpege den spiller, vi synes, har betydet mest på holdet i den forgangne sæson. Er det Nicolai Larsen, der har reddet mange point hjem eller Nicolaj Thomsen, der har imponeret eller måske Henrik Dalsgaard, der har overspurtet mange modstandere? – Du kan have indflydelse på, hvem der i år får titlen!

Læs mere mere om hvordan du stemmer her: http://a-s-c.dk/nyhed-aktivitet-08-07-2 ... r-20142015
Vær opmærksom på, at Aktivitetsudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til aktivitetsudvalg@AaB-support-club.dk.

danse
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Thomsen

Re: Stem på sæsonens AaB'er

Indlæg af danse » 9. jul 2015, 21:42

Det kunne være meget sjovt at høre folks tanker om dette?

Personligt ville jeg nok stemme på enten Thomsen eller Dalsgaard. Thomsen fordi han generelt holder et godt niveau, og altid arbejder hårdt. Dalsgaard fordi han var en af de få, der ikke faldt i niveau med resten af holdet efter double-sæsonen.

Men hvad tænker I andre, der nok har fulgt bedre med end mig?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 9. jul 2015, 22:05

danse skrev:Det kunne være meget sjovt at høre folks tanker om dette?

Personligt ville jeg nok stemme på enten Thomsen eller Dalsgaard. Thomsen fordi han generelt holder et godt niveau, og altid arbejder hårdt. Dalsgaard fordi han var en af de få, der ikke faldt i niveau med resten af holdet efter double-sæsonen.

Er måske lidt for nemt at sige Dalsgaard ikke faldte i nivaue.. han var ude et halvt år?
AK blev bedre.. hvis vi kun kigger på selve sæsonnen bør det være ham.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jul 2015, 22:46

AllanPedersen skrev:
danse skrev:Det kunne være meget sjovt at høre folks tanker om dette?

Er måske lidt for nemt at sige Dalsgaard ikke faldte i nivaue.. han var ude et halvt år?
AK blev bedre.. hvis vi kun kigger på selve sæsonnen bør det være ham.
Jeg ved godt du tilsyneladende ikke følger med når det går godt, men det var altså i 2013/14 sæsonen at Dalsgaard var ude et halvt år, ikke denne sæson.

Men det er et svært valg, for det er godt nok svært at pege på en spiller som har været stærk over hele sæsonen. Thomsen har nok været den mest stabile på holdet, men omvendt synes jeg ikke vi har set topniveauet nok. Dalsgaard havde jeg langt større forventninger til i foråret, og AK startede forrygende med de smukke og afgørende mål i Europa, og forsvandt senere en del, men var stærk igen mod slutningen.

Jeg går med på AK, men det er lidt i mangel på bedre, for der har godt nok være mange som ikke har fundet stabiliteten.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 9. jul 2015, 23:09

Jeg synes Würtz har været mindst ringe :D

Især de kampe hvor han ikke har deltaget, har dette været synligt.
Bienvenu Bassogog!

Besvar