Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
det ligner at truppe er på plads , kun et par afgange (Thomsen og evt. Dalsgård ,ak) kommer på tale
Gaarde holder ifølge avisen ferie i Italien og udtaler bla. at der ikke nødvendigvis kommer en erstatning ind for ak da vi har nok til den position
det vil sige vi rykker et par unge teenagere op og så det fint
må bare konstatere at vi selvfølgelig har angribere , problemet er bare de ikke laver mål , ham der lavede mål i sidste sæson siger vi farvel til
så der Helenius tilbage som ene og alene skal stå for vores mål
vi bliver osse bare en gang imellem nødt til at åbne kassen og hente en etableret spiller ind , det er helt fint man vil satse på de unge talenter , men der skal osse være rygrad på holdet . nogen der holder holdet sammen ,lige nu bliver holdet yngre og yngre som vi siger farvel til profiler
i værste fald hvis Thomsen og Dalsgård og ak er væk bliver det sådan her
Larsen
pk kep kp Blåbjerg
bruun risgård wurz ene
Helenius jønson
bænken cc,- augu.- spalvis - pohl +Ahlmann 2 nyoprykkede talenter
en ok start 11! men vi ved jo at der kommer skader og karentæner og så bliver vores tynde trup virklig udfordret
Gaarde holder ifølge avisen ferie i Italien og udtaler bla. at der ikke nødvendigvis kommer en erstatning ind for ak da vi har nok til den position
må bare konstatere at vi selvfølgelig har angribere , problemet er bare de ikke laver mål , ham der lavede mål i sidste sæson siger vi farvel til
vi bliver osse bare en gang imellem nødt til at åbne kassen og hente en etableret spiller ind , det er helt fint man vil satse på de unge talenter , men der skal osse være rygrad på holdet . nogen der holder holdet sammen ,lige nu bliver holdet yngre og yngre som vi siger farvel til profiler
Larsen
pk kep kp Blåbjerg
bruun risgård wurz ene
Helenius jønson
en ok start 11! men vi ved jo at der kommer skader og karentæner og så bliver vores tynde trup virklig udfordret
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg tror ikke et sekund på vente-modellen som en holdbar løsning. Teoretisk set er det selvfølgelig muligt at hente guld til slut i vinduet, men der er vi allerede syv runder inde i sæsonen og meget kan være spildt. Foruden Greven har jeg desuden svært ved at komme på eksempler, hvor vi rent faktisk har haft held med strategien om at vente på de store profiler til slut i vinduet. Og hvad gør vi så, hvis de ikke dukker op? Så står vi med pikken i postkassen og en halvfærdig trup.Frygah skrev:Det er altså ikke sådan verden hænger sammen. Og var vel i øvrigt heller ikke sådan vi fik Prica og Greven. Det var vel netop ved at vente til sent i transfervinduet, hvor mulighederne for spillerne er ved at slippe op, og vi derfor kan vælge på en højere hylde.dyhrmaN skrev:Alene i dag er der nyheder om at AGF har hentet to spillere og forhandler med en tredje. AaB skal snart til at komme igang hvis ikke de vil nøjes med dem der bliver tilovers, når alle de andre har handlet.
Det er jo den evige afvægtning af hvad kan man få af kvalitet, kontra hvor tæt på sæsonstart vi kommer.
Jeg tror langt mere på at få truppen på plads så tidligt så muligt, så den kan gå sammenspillet og velforberedt ind til sæsonen. Rade Prica blev i øvrigt bekræftet allerede i marts 2006 - ikke sent i transfervinduet, og 06/07 sæsonen er netop et glimrende eksempel på, hvad det betyder at være klar fra start. Truppen var samlet, og vi fik en forrygende sæsonstart med seks sejre i de syv første opgør.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
PK er bare ikke en back. Han er for langsom og for dårlig defensivt. Der er og bliver en nødløsning. Det har de sidste tre cheftrænere måtte anerkende og LS er kvik nok til at komme frem til det samme.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
nj27 skrev:det ligner at truppe er på plads , kun et par afgange (Thomsen og evt. Dalsgård ,ak) kommer på tale
Larsen
pk kep kp Blåbjerg
bruun risgård wurz ene
Helenius jønson
Først og fremmest:
Børsting
Thrane
Blomquist
Har du glemt de 3? .. mon ikke de er foran køen på vores talenter.. specielt Børsting er altså i start 11'eren foran Bruun
derudover, synes du det her ligner et holdbart hold... 1 karantæne.. 1 skade.. så skal der pludselig starte spillere inde som aldrig nogensinde har spillet superliga.
Jeg forventer.. vi henter nye spillere ind.. jeg håber ikke.. jeg forventer det, ellers står vi overfor den sæson hvor jeg personligt mener der er længst fra os til de andre tophold... kvalitetsmæssigt. og breddemæssigt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
beklager jeg glemte et par stykker
, men af de tre er det vel kun børsting der kan begå sig lige pt , Thrane kan måske komme på tale til en reservetjans , mens Blomquist ligner en der har rigtig langt igen
, men af de tre er det vel kun børsting der kan begå sig lige pt , Thrane kan måske komme på tale til en reservetjans , mens Blomquist ligner en der har rigtig langt igen
-
AllanPedersen
- Allstar

baseret på hvad? blomquist er da skiftet ind.. han er da som minimum foran vores 3 nyoprykket.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har ikke talt om hans succes i de enkelte klubber, jeg kan skam også godt huske det ikke var lutter succes på succes. Men det var slet ikke pointen her. Pointen var at Hesten påstod vi har fået en træner som nærmest ikke har prøvet at træne tophold, og sandheden er nærmest det modsatte. Søndergaard har om nogen mærket det pres som man har når man er træner for en klub som der er store forventninger til... faktisk kan jeg ikke komme i tanker om andre danskere, eller superligatrænere, som har trænet 4 udlandske hold som indenfor få år af hans ansættelse har været mestre.MR er den rigtige vinder skrev:Jesper Schmidt skrev:Nu bliver jeg forvirret, hvad er det for et hold han overtog i Østrig som var en velsmurt maskine, og ikke noget bundhold som de andre?AaB 85 95 99 08 skrev: Ift. 8: Ja, Søndergaard har én sæson i Østrig, hvor han overtog en velsmurt maskine. Ellers kan jeg ikke se, at han har trænet andet end bundklubber. Men det er muligt, du kan løfte sløret, hvis jeg tager fejl.
Er det Grazer AK som han overtog i 2006 og som var sølvvindere i 2003 og 2005, samt mestre og pokalvinder i 2004 og pokalvindere i 2002, som du mener er et bundhold?
Eller er det Austria Wien, som han blev pokalmestre med i 2005 - som iøvrigt også blev pokalmestre i 2003, 2006, 2007 og 2009, og som var mestre i 2003 og 2006?
Eller måske er det Red Bull Salzburg?
- Sandheden er at Søndergaard trænede EN bundklub i Østrig (FC Wacker Innsbruck, og selv de var mestre i 2001,2002), og 3 topklubber. Derefter blev han i de sidste år chef for ungdomsafdelingen i Red Bull Salzaburg. Han var i alt 9 år i Østrig, og ansat i topklubber i de 8 af årene.
Få nu lidt styr på dine facts før du bruger dem til stikpiller overfor andre debattører, det er ikke oplysninger som er svære at finde frem.
Syntes det er svært at få et helt klart billede af hans resultater i Østrig. Der er vel ingen tvivl om, at det var et præ-Red Bull Salzburg-hold, han overtog med en 7 plads i 2001, 3 plads året efter og endnu en 7. plads i 2003.
Det er muligt Grazer var et tophold men et eller andet må ha gået helt galt i den sæson Søndergaard trænede dem - de sluttede sidst med 6 point - 28 point op til næstsidst. Året efter rykkede han ned med Wacker Innsbruck, så vidt jeg kan se.
Austria Wien var han iflg. wikipedia kun assistent i.
Du må meget undskylde - men jeg syntes nu ikke de resultater er specielt overbevisende.
surfede lidt videre - og er kommet frem til, at han havde en rigtig fin sæson med Salzburg i 2002, hvor det blev til bronze og sejr over Udinese i Europa. Grazer fandt jeg ud af gik sandsynligvis konkurs i den periode, han trænede dem - og det er selvfølgelig nok baggrunden for det mærkelige resultat. Wacker nåede han ikke at vinde med. Han blev fyret efter 14 kampe uden sejr..
Lars Søndergaard kender alt til hvordan det er at være træner i en topklub.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Den trækker jeg tilbage; det var jeg ikke klar over. Havde ikke googlet, kun set ham på stadion, samt hørt hvad nogle få supportere havde fortalt mig.Provst i Brovst skrev:Fy for satan. Han skal aldrig til AaB.Gamen skrev:Nåh, du mener svinet Seth Hellberg, som var med til at gruppevoldtage en mindre-årig i Tensta, og blev dømt for det? Nej tak.Ham der Emil skrev:Jeg nævner ham igen, specielt nu når/hvis Thomsen ryger. Seth Hellberg fra Brommapojkarne. Kunne man lave en byttehandel med Hellberg og Blommen ville det i min optik være perfekt. Hellberg er 19 år, og BPs mest målfarlige spiller denne sæson. Han ville kunne få små indhop når Risgård sidder ude med karantæne eller små skavanker.
Et Hjerte - En Klub
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Gorter og Thelander er væk. AK skifter senest til vinter til Leasy FC, mens der også er spørgsmålstegn ved Dalsgaard og Thomsen.
Ender det med at vi mister dem alle ser jeg det som overvejende positivt. Det vil naturligvis være en bet især at miste Dalsgaard og Thomsen, men jeg synes at det er tiltrængt med noget udskiftning i truppen, det har jeg efterspurgt længe. Jeg synes i den grad at truppen har virket mæt og ramt af metaltræthed, derfor er det kun godt hvis der bliver en del afgange.
Det er fint hvis spillerne gerne vil prøve noget andet, men det er ærgerligt hvis de som i AKs tilfælde skifter til en konkurrent. AK og Dalsgaard burde kunne få sig en hæderlig kontrakt eksempelvis i en af de helt store klubber i Norge/Sverige.
Vi har pt ikke hentet en eneste ny spiller, jeg regner ikke Ene og Helenius som tilgange da de spillede i klubben i sidste sæson. Hvis vi også mister Dalsgaard og Thomsen ser jeg gerne at vi henter minimum en ny højreback, venstreback samt to hylde a kantspillere. Ja det vil være dyrt, men det kan også vise sig at være meget dyrt ikke at udvise rettidig omhu. Man finder ikke andre Superliga klubber som 10 dage første sæsonstart ikke har en kampklar venstreback i truppen
Uden Thomsen vil vi være enormt sårbar på kanterne. Ene er sårbar og ligner som i RJs tilfælde en spiller der måske aldrig igen rammer fortidens topniveau. Børstning, Bruhn, Gilli og Thrane ser jeg ikke som gode nok til et hold som selvfølgelig bør have som ambition at ende i top 4.
Dalsgaard skal også erstattes. Patrick holder slet ikke Dalsgaards niveau. Derudover vil vi i den grad mangle noget fart på holdet.
Ender det med at vi mister dem alle ser jeg det som overvejende positivt. Det vil naturligvis være en bet især at miste Dalsgaard og Thomsen, men jeg synes at det er tiltrængt med noget udskiftning i truppen, det har jeg efterspurgt længe. Jeg synes i den grad at truppen har virket mæt og ramt af metaltræthed, derfor er det kun godt hvis der bliver en del afgange.
Det er fint hvis spillerne gerne vil prøve noget andet, men det er ærgerligt hvis de som i AKs tilfælde skifter til en konkurrent. AK og Dalsgaard burde kunne få sig en hæderlig kontrakt eksempelvis i en af de helt store klubber i Norge/Sverige.
Vi har pt ikke hentet en eneste ny spiller, jeg regner ikke Ene og Helenius som tilgange da de spillede i klubben i sidste sæson. Hvis vi også mister Dalsgaard og Thomsen ser jeg gerne at vi henter minimum en ny højreback, venstreback samt to hylde a kantspillere. Ja det vil være dyrt, men det kan også vise sig at være meget dyrt ikke at udvise rettidig omhu. Man finder ikke andre Superliga klubber som 10 dage første sæsonstart ikke har en kampklar venstreback i truppen
Uden Thomsen vil vi være enormt sårbar på kanterne. Ene er sårbar og ligner som i RJs tilfælde en spiller der måske aldrig igen rammer fortidens topniveau. Børstning, Bruhn, Gilli og Thrane ser jeg ikke som gode nok til et hold som selvfølgelig bør have som ambition at ende i top 4.
Dalsgaard skal også erstattes. Patrick holder slet ikke Dalsgaards niveau. Derudover vil vi i den grad mangle noget fart på holdet.
Bør man som klub ikke vise at man har ambitioner?
Både overfor sig selv men bestemt også overfor fans og sponsore. Det signal man sender kan virke både motiverende og demotiverende overfor omgivelserne. Som det ser ud lige nu, tror jeg ikke hverken fans eller sponsore står i kø for at støtte klubben (sæsonkort og sponsor kroner)
Det jeg vil frem til er: Burde man ikke have en målsætning, der som minimum hed at vi skal have en trup som er 1% Stærkere end sæsonen før?
I forhold til mesterskabs sæsonen, hvor Kusk forsvandt. Og frem til nu, hvor Ahlmann er gået i stykker. Thelander er væk. AK forsvinder. Spalvis skadet og ikke i omdrejninger. Jønsson skadet og ikke i omdrejninger. Gorther væk. Ene ikke på 100%. Helenius ikke på 100%.
Så rækker min fatteevne ikke, når man tænker på at der ikke for længst er fundet erstatninger!?
Hvordan kan man kigge sig selv i spejlet på Hornevej og tro det ikke får konsekvenser spillemæssigt, sponsor mæssigt og tilskuremæssigt at vi går fra at være Danmarks KLART bedste hold, til at være meget meget middelmådige!?
Sidder man virkelig og tror det nok skal gå det hele?
Ja vinduet er åben lang tid endnu. Desværre venter man ikke med at sætte turneringen i gang til AaB er klar. Og så kan vi måske føje ENDNU en ligegyldig sæson til historien fordi de andre hold er væk.
Både overfor sig selv men bestemt også overfor fans og sponsore. Det signal man sender kan virke både motiverende og demotiverende overfor omgivelserne. Som det ser ud lige nu, tror jeg ikke hverken fans eller sponsore står i kø for at støtte klubben (sæsonkort og sponsor kroner)
Det jeg vil frem til er: Burde man ikke have en målsætning, der som minimum hed at vi skal have en trup som er 1% Stærkere end sæsonen før?
I forhold til mesterskabs sæsonen, hvor Kusk forsvandt. Og frem til nu, hvor Ahlmann er gået i stykker. Thelander er væk. AK forsvinder. Spalvis skadet og ikke i omdrejninger. Jønsson skadet og ikke i omdrejninger. Gorther væk. Ene ikke på 100%. Helenius ikke på 100%.
Så rækker min fatteevne ikke, når man tænker på at der ikke for længst er fundet erstatninger!?
Hvordan kan man kigge sig selv i spejlet på Hornevej og tro det ikke får konsekvenser spillemæssigt, sponsor mæssigt og tilskuremæssigt at vi går fra at være Danmarks KLART bedste hold, til at være meget meget middelmådige!?
Sidder man virkelig og tror det nok skal gå det hele?
Ja vinduet er åben lang tid endnu. Desværre venter man ikke med at sætte turneringen i gang til AaB er klar. Og så kan vi måske føje ENDNU en ligegyldig sæson til historien fordi de andre hold er væk.
Det ser ud til at vi mister Dalgaard og Thomsen er uden tvivl også på vippen.
Næste sæsons opstilling er derfor på nuværende tidspunkt:
Larsen
PK - KEP - KP - Ahlmann
Børsting - Wurtz - Ris - Ene
Hele - RJ
Såfremt Ene skal være angriber kan RJ også rykkes ned som højrekant.
Det er dog åbenlyst at vi mangler en reserve for vores backs samt en god kantspiller. Får vi fuldgode erstatninger på disse pladser ser jeg faktisk ikke de store mangler.
Larsen
PK - KEP - KP - Ahlmann
Hele - RJ
Det er dog åbenlyst at vi mangler en reserve for vores backs samt en god kantspiller. Får vi fuldgode erstatninger på disse pladser ser jeg faktisk ikke de store mangler.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
Ska' vi hak'?
Ingen mangler? Nej jeg tror da også sagtens ovenstående hold kan kæmpe med om 9. pladsen.Forza skrev:Det ser ud til at vi mister Dalgaard og Thomsen er uden tvivl også på vippen.
Larsen
PK - KEP - KP - Ahlmann
Hele - RJ
Du sætter din lid til at Ahlman er tilbage i topform, at PK igen overpræsterer over en længere periode. Børsting havde mod slutningen af sæsonen nogle kampe hvor han var totalt væk og jeg har endnu til gode at se en offensiv aktion der lykkedes for ham.
Så er der Enevoldsen - han er også væk i en del kampe.
Så har vi heldigvis en dynamisk midtbane til at støbe kuglerne? Øøøhh nej. Risgård var anonym hele sidste sæson. Han ligner en der har checket ud.
På toppen har du placeret sprudlende RJ. Han fik trods alt lavet en kasse mod slutningen af sidste sæson. Helenius....den hjemvendte søn, lad os håbe han efter to år ude i mørket endelig finder formen.
Gud forbyde det bliver det hold vi stiller med.
Væk er alt dynamik, hurtighed, ingen gennembrudsspillere.
Jeg mener helt seriøst at med den opstilling bliver det en 9. plads.
Hvor bliver der klynket? Der bliver rejst en kritik af at vores mesterhold er ved at blive skilt ad uden at vi får en krone for det. Her en lille liste over salgssummer de sidste 10 år. Tallene er taget fra transfermarkt.de, så tag de nødvendige forbehold:MrBangDK skrev:Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
AaB - 14 mio. €
FCN - 26 mio. €
FCM - 31 mio. €
OB - 22 mio. €
Brøndby - 35 mio. €
AaB har blandt disse klubber haft de klart bedste sportslige resultater og den stærkeste sportslige profilering de sidste 10-12 år. To mesterskaber, CL, 2xEL m.v. Jeg mener ikke det er urimeligt at sige, at vi burde ligge i toppen af feltet på måske 30 mio. € - hvilket gennemsnitligt ville svare til 12 mio. kr. ekstra hvert eneste år.
Når vi står i situationen er der altid masser af gode grunde til hvorfor AaB er nødt til at sælge spiller X for et latterligt beløb. Men når vi over en 10-årig periode bliver så markant overgået af vores nærmeste konkurrenter er det noget, vi må tage meget alvorligt. Vi har i perioden været i økonomiske problemer - ja, men de problemer kunne mere eller mindre have været undgået hvis vi havde været bedre til at sælge spillere.
Det er et held at vi er så dygtige rent sportsligt at vi bliver ved med at uddanne dygtige spillere og få dem til at præstere i Superligaen. Men tænk hvis vi også kunne slå ordentlig mønt på disse dygtige spillere og vores flotte præstationer.
- MrBangDK
- Allstar

Der bliver fremsagt en masse dommedagsprofetier om mellemsæson, manglende ageren etc. lang tid inden transfervinduet er slut etc. Det same så vi op til sæsonen 13/14.. Og det endte med mesterskab og pokaltitel. Det er satme klynk, når man konstant tager sorger på forskud!Yankee skrev:Hvor bliver der klynket? Der bliver rejst en kritik af at vores mesterhold er ved at blive skilt ad uden at vi får en krone for det. Her en lille liste over salgssummer de sidste 10 år. Tallene er taget fra transfermarkt.de, så tag de nødvendige forbehold:MrBangDK skrev:Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
AaB - 14 mio. €
FCN - 26 mio. €
FCM - 31 mio. €
OB - 22 mio. €
Brøndby - 35 mio. €
AaB har blandt disse klubber haft de klart bedste sportslige resultater og den stærkeste sportslige profilering de sidste 10-12 år. To mesterskaber, CL, 2xEL m.v. Jeg mener ikke det er urimeligt at sige, at vi burde ligge i toppen af feltet på måske 30 mio. € - hvilket gennemsnitligt ville svare til 12 mio. kr. ekstra hvert eneste år.
Når vi står i situationen er der altid masser af gode grunde til hvorfor AaB er nødt til at sælge spiller X for et latterligt beløb. Men når vi over en 10-årig periode bliver så markant overgået af vores nærmeste konkurrenter er det noget, vi må tage meget alvorligt. Vi har i perioden været i økonomiske problemer - ja, men de problemer kunne mere eller mindre have været undgået hvis vi havde været bedre til at sælge spillere.
Det er et held at vi er så dygtige rent sportsligt at vi bliver ved med at uddanne dygtige spillere og få dem til at præstere i Superligaen. Men tænk hvis vi også kunne slå ordentlig mønt på disse dygtige spillere og vores flotte præstationer.
Ska' vi hak'?
-
AllanPedersen
- Allstar

Vi har brug for udskiftning.. Vi ser metaltrætte ud??
Så er det bare skidt at det er vores 2 mest hårdtarbejdende spillere og hurtige spillere lige nu der er på vej væk.. Thomsen of dalle.
Det hjælper sku ikke på metal trætheden.
Folk der sætter PK ind på pladsen og børsting ind for Thomsen og skriver "det ser fint ud".
Hvor fanden er jeres realitets sans.. . Har i set de transfers de andre klubber har gang i?.. Vi er lysår bagud..
Så siger i.. Vi er en udviklings klub.
Vi har i hvertfald udviklet os til ikke at tjene penge på vores talenter.. Hvad fanden skal vi så udvikle for..
Så er det bare skidt at det er vores 2 mest hårdtarbejdende spillere og hurtige spillere lige nu der er på vej væk.. Thomsen of dalle.
Det hjælper sku ikke på metal trætheden.
Folk der sætter PK ind på pladsen og børsting ind for Thomsen og skriver "det ser fint ud".
Hvor fanden er jeres realitets sans.. . Har i set de transfers de andre klubber har gang i?.. Vi er lysår bagud..
Så siger i.. Vi er en udviklings klub.
Vi har i hvertfald udviklet os til ikke at tjene penge på vores talenter.. Hvad fanden skal vi så udvikle for..
Ja, og vi så det samme inden 10/11-sæsonen, hvor der var en masse dommedagsprofetier, manglende ageren og snak om nedrykning. Hvad har det at gøre med nutiden?MrBangDK skrev:Der bliver fremsagt en masse dommedagsprofetier om mellemsæson, manglende ageren etc. lang tid inden transfervinduet er slut etc. Det same så vi op til sæsonen 13/14.. Og det endte med mesterskab og pokaltitel. Det er satme klynk, når man konstant tager sorger på forskud!
-
AllanPedersen
- Allstar

Vi står til at miste 3, fra den faste 11.. Lige pt.MrBangDK skrev:Der bliver fremsagt en masse dommedagsprofetier om mellemsæson, manglende ageren etc. lang tid inden transfervinduet er slut etc. Det same så vi op til sæsonen 13/14.. Og det endte med mesterskab og pokaltitel. Det er satme klynk, når man konstant tager sorger på forskud!Yankee skrev:Hvor bliver der klynket? Der bliver rejst en kritik af at vores mesterhold er ved at blive skilt ad uden at vi får en krone for det. Her en lille liste over salgssummer de sidste 10 år. Tallene er taget fra transfermarkt.de, så tag de nødvendige forbehold:MrBangDK skrev:Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
AaB - 14 mio. €
FCN - 26 mio. €
FCM - 31 mio. €
OB - 22 mio. €
Brøndby - 35 mio. €
Kan du ikke minde mig om hvilke 3 i 13/14
Siden mesterskabssæsonen har vi mistet bedste kant spiller. Ingen erstatning endnu!MrBangDK skrev:Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
Vores venstre back er stadig ikke klar. Ingen erstatning endnu!
Bedste midterforsvar solgt. Ingen erstatning endnu!
Vores topscorer er meldt solgt. (Helenius er kommet til)
Vores højre back er på vej til at forlade os. Vores anden kantspiller kan ryge samme vej.
Alle sammen røget for peanuts.
Truppen er ikke engang tæt på at være klar til sæsonstart for Gud vide, hvilken gang!
Vi har ingen venstre back. Vi mangler STADIG afløser for Kusk. Mangler afløser for Thelander. Og så risikerer vi at skal spille med AK, Dalle og Thomsen som alle 3 med 99% sikkerhed er fortid i klubben indenfor 1/2 år.
Ja jeg fatter sgu heller ikke at folk ikke render rundt med armene højt over hovedet!? Det hele ligger jo til os nu. Specielt med tanke på den forrygende sæson vi præsterede sidst!
- MrBangDK
- Allstar

Er der nogen der render med armene rundt over hovedet?? Er der nogen der er mega positive?Gaarde6 skrev:Siden mesterskabssæsonen har vi mistet bedste kant spiller. Ingen erstatning endnu!MrBangDK skrev:Holy smokes denne tråd er ved at udvikle sig til noget af det værste klynkeri der længe er set..
Vores venstre back er stadig ikke klar. Ingen erstatning endnu!
Bedste midterforsvar solgt. Ingen erstatning endnu!
Vores topscorer er meldt solgt. (Helenius er kommet til)
Vores højre back er på vej til at forlade os. Vores anden kantspiller kan ryge samme vej.
Alle sammen røget for peanuts.
Truppen er ikke engang tæt på at være klar til sæsonstart for Gud vide, hvilken gang!
Vi har ingen venstre back. Vi mangler STADIG afløser for Kusk. Mangler afløser for Thelander. Og så risikerer vi at skal spille med AK, Dalle og Thomsen som alle 3 med 99% sikkerhed er fortid i klubben indenfor 1/2 år.
Ja jeg fatter sgu heller ikke at folk ikke render rundt med armene højt over hovedet!? Det hele ligger jo til os nu. Specielt med tanke på den forrygende sæson vi præsterede sidst!
Jeg er helt med på, at vi risikerer at der er spillere der smutter... Men hvis du læser indlæg fra eks. AllanP, så er de jo de facto ude af døren! Og det er den der evige søgen efter at være negative på baggrund af noget der KAN komme til at ske, som jeg opfatter som klynk.
Ska' vi hak'?