AllanPedersen skrev:
hvad mener du med Patrick har fuldkommen styr på det?!
Pk er ikke en top 4 holds forsvarsspiller.. og skal sku ikke stå en hel sæson dernede..
Dalsgaard har speed.. et hårdt skud.. ting PK slet ikke kan vise.
Mener du seriøst vi vil være lige så pænt stillet?
Thomsen vil sælges, han vil ikke forlænge... og lige pludselig er der under et år tilbage af hans kontrakt
Aks kontrakt udløber til Jul
Dalsgaards kontrakt udløber til Jul ...
Vi kan jo ikke bare stå der uden at have forberedt os når det sker.. de forberedelser skal ske nu.. inden sæsonnen.
Er det for meget at forlange? Skal vi vente indtil februar med at skifte dem ud.
Og ja Thelander er udskiftet... med Kasper P.. hvem er så backup.. 1 spiller, Blåbjerg.
Ved du hvor mange kampe han har spillet som central forsvarer for AaB?.
Der var den der pokal kamp... var der flere?
Truppen er tynd som Kate Moss.
Jeg mener at de resultater vi havde i den halvsæson Patrick spillede så fremragende på backen er de bedste i klubbens historie. Dem har vi overhovedet ikke været i nærheden af med Dalle, uden at jeg dog vil påstå at det præcis var det bytte, der trak os nedad. Det er mere kompleks end som så.
Enhver, der har selv den mindste forstand på økonomi vil anbefale, at man venter med at hente en erstatning for Thomsen til han er solgt. Det vil være økonomisk idioti, det rene harakiri, at handle inden spilleren er solgt. Det er bare sådan vilkårene er hvis man vil være økonomisk ansvarlig.
Der vil altid være kontrakter, der skal forlænges. Det er ikke noget nyt. Man må have is i maven. Hvis du lader dig stresse nu, må jeg sige, at det er godt for AaB at du ikke er sportsdirektør. Du ville kaste mønterne væk hurtigere end vi kan nå at hente dem igen via Børsen.
Jeg er fuldkommen tryg ved Blåbjerg i AaBs centerforsvar. Han er allerede en erfaren og dreven centerforsvarer, der oven i købet er venstrebenet. En guldklump, efter min mening. Jeg har talt mig frem til at han har spillet 9 kampe i centerforsvaret for AaB, hvilket er flere end Kasper Pedersen havde med sig, da han stod i pokalfinalen i sidste sæson. Man skal jo starte et sted, og alle vores spillere, selv Torben Boye, er startet på 0.
Om truppen er tynd eller hvad den er afhænger af øjnene, der ser det. Men du tager fejl. Jeg er ikke imod nyanskaffelser i truppen. Jeg er imod den panik du lyser langt væk af. Hvis du vil være fan af en klub der bare handler i vildelse uden mål og med, kan jeg anbefale dig at støtte FCK. Der har Ståle nu gennem de sidste sæsoner vist, hvordan man slet ikke skal gøre det. Indtil videre er mit skud at han har kostet FCK betydeligt mere end 100 millioner, og trods det har de stadig ikke noget, der ligner en sammenspillet trup. Som jeg fornemmer det, passer din kemi bedre til de hovsaløsninger, Solbakken forsøger sig med, end den overvejede måde AaB bliver drevet på. Vi har intet at lære af hverken FCK eller Randers for den sags skyld. De skyder til højre og venstre, og det er det rene held, hvis de pludselig skulle ramme noget. I AaB, min ven, har vi en klar og tydelig strategi. Den følger vi, og den har kastet ikke så få fine resultater af sig, både nationalt og internationalt. Det håber jeg selskabet bliver ved med.