Måske man kunne køre med billige børnebilletter i alle kampe undtaget "højrisikokampene" i mod BIF, FCK, FCM og AGF?Jesper Schmidt skrev:Tiltaget med gratis entre til børn til mandagens sæsondebut mod Esbjerg må siges at være en stor succes. Næsten 7800 tilskuere til premieren, som endda var en mandagskamp, må siges at være rigtigt flot.
Som sammenligningsgrundlag trak "hadets kamp (tm)" i Herning kun 7200 hos de forsvarende mestre, mens der i Odense var stort set det samme tilskuertal som i Aalborg til første etape af det de håber er det store genrejsningsprojekt med KN.
Jeg håber AaB har fået nogle tal som viser at tiltagene har kunnet betale sig (der var jo også halv pris på sodavand), så vi kommer til både at se gentagelser af dette tiltag, men også andre tiltag i fremtiden.
I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Under alle omstændigheder ekstremt positivt at man prøver nye ting, og at det rent faktisk har en effekt.
Tilskuerkrise i Aalborg?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Tilskuerkrise i Aalborg?
1 2 3 Jimmy er en mur!
Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Under alle omstændigheder ekstremt positivt at man prøver nye ting, og at det rent faktisk har en effekt.
Helt generelt synes jeg ikke, der er bevis for, at en meget lavere entrepris vil give et meget højere tilskuertal.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg tror ikke du har ret i at værdien vil blive udhulet hvis man lavede det til noget fast. Tænk på at for hvert eneste barn som kommer ekstra på stadion, er der sandsynligvis mindst en voksen som betaler fuld pris. Kunne man lave en eller anden form for løsning hvor poderne ikke optager siddepladser mod at de kommer gratis eller næsten gratis ind, er jeg sikker på det vil have stor effekt.Klaus skrev:Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Helt generelt synes jeg ikke, der er bevis for, at en meget lavere entrepris vil give et meget højere tilskuertal.
Bonusudbyttet er at vi får flere børn gjort til fans af den rigtige klub, og til fremtidige stadiongæster som voksne.
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
En person er en person, hvis du spørger brandmyndighederne, så bare fordi de ikke optager en siddeplads, må du ikke lukke flere ind, desværre. Men tiltaget i går med billig adgang for børn var super, og det fungerede øjensynligt... Flere af de tiltag i løbet af sæsonen ville være kanon!Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke du har ret i at værdien vil blive udhulet hvis man lavede det til noget fast. Tænk på at for hvert eneste barn som kommer ekstra på stadion, er der sandsynligvis mindst en voksen som betaler fuld pris. Kunne man lave en eller anden form for løsning hvor poderne ikke optager siddepladser mod at de kommer gratis eller næsten gratis ind, er jeg sikker på det vil have stor effekt.Klaus skrev:Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Bonusudbyttet er at vi får flere børn gjort til fans af den rigtige klub, og til fremtidige stadiongæster som voksne.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Men der er jo alligevel aldrig helt fyldt selv ved udsolgt, så det burde ikke være det store problemContractManager skrev:En person er en person, hvis du spørger brandmyndighederne, så bare fordi de ikke optager en siddeplads, må du ikke lukke flere ind, desværre. Men tiltaget i går med billig adgang for børn var super, og det fungerede øjensynligt... Flere af de tiltag i løbet af sæsonen ville være kanon!Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke du har ret i at værdien vil blive udhulet hvis man lavede det til noget fast. Tænk på at for hvert eneste barn som kommer ekstra på stadion, er der sandsynligvis mindst en voksen som betaler fuld pris. Kunne man lave en eller anden form for løsning hvor poderne ikke optager siddepladser mod at de kommer gratis eller næsten gratis ind, er jeg sikker på det vil have stor effekt.Klaus skrev:Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Bonusudbyttet er at vi får flere børn gjort til fans af den rigtige klub, og til fremtidige stadiongæster som voksne.Godt arbejde!
- At det så er et stort problem som jeg håber man også er ved at finde løsninger på er noget andet.
Jeg tror der tænkes på at lave et stå-afsnit for børnene. De skal jo alligevel øve sig, så de er klar til Vesttribunen, når de bliver gamle nok!ContractManager skrev:En person er en person, hvis du spørger brandmyndighederne, så bare fordi de ikke optager en siddeplads, må du ikke lukke flere ind, desværre. Men tiltaget i går med billig adgang for børn var super, og det fungerede øjensynligt... Flere af de tiltag i løbet af sæsonen ville være kanon!Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke du har ret i at værdien vil blive udhulet hvis man lavede det til noget fast. Tænk på at for hvert eneste barn som kommer ekstra på stadion, er der sandsynligvis mindst en voksen som betaler fuld pris. Kunne man lave en eller anden form for løsning hvor poderne ikke optager siddepladser mod at de kommer gratis eller næsten gratis ind, er jeg sikker på det vil have stor effekt.Klaus skrev:Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
Bonusudbyttet er at vi får flere børn gjort til fans af den rigtige klub, og til fremtidige stadiongæster som voksne.Godt arbejde!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det er ikke så simpelt. Eksempelvis FCM forærer jo stort set sæsonkort væk. OB har gjort det samme og alligevel virker det ikke som om, det har fået tilskuertallene til at eksplodere. Når man giver et tilbud som i går, får det folk til at overveje en ekstra gang om man måske skulle bruge en ferieaften på stadion. Et tilbud er kun effektivt, hvis det ikke er der hele tiden. Det sagt synes jeg da også man skal gøre det oftere. Måske kunne man indføre børnesæsonkort på familietribunen til en lav pris, eventuelt solgt gennem samarbejdsklubberne???Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke du har ret i at værdien vil blive udhulet hvis man lavede det til noget fast. Tænk på at for hvert eneste barn som kommer ekstra på stadion, er der sandsynligvis mindst en voksen som betaler fuld pris. Kunne man lave en eller anden form for løsning hvor poderne ikke optager siddepladser mod at de kommer gratis eller næsten gratis ind, er jeg sikker på det vil have stor effekt.Klaus skrev:Jeg synes det er fint, at man laver sådan et tilbud til enkelte kampe. Men gør man det hver gang, vil værdien lige så stille blive udhulet. Til kampen i går, var der ud over mange børn også mange turister. Til gengæld var mange sæsonkorthavere/sponsorer stadigvæk på ferie. Så tilskuertallet var vel samlet mere end godkendt. Det vigtigste var dog, at spillerne leverede varen i form af fight og vilje. Det gav en god stemning, som igen vil være med til at trække dem der kom i går på stadion senere.Jesper Schmidt skrev: I min verden ville "Børn u.14 ifølge med voksen: 10 kr." være et glimrende fast tiltag, som dog måske ville være svært til kampe hvor der er tæt på udsolgt. Alternativt kunne man fjerne den nederste sæderække på et mindre stykke af nordtribunen, og lade det fungere som en lille ståtribune for børn - og give gratis adgang til børn (under 14 ca.) ifølge med voksen, mod at barnet ikke har krav på en siddeplads.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Det forstår jeg ærlig talt ikke hvorfor skulle være mindre udhulende end hvad jeg luftede?Klaus skrev: Måske kunne man indføre børnesæsonkort på familietribunen til en lav pris, eventuelt solgt gennem samarbejdsklubberne???
Anyway, under alle omstændigheder synes jeg man bør kunne gøre det mere attraktivt for familier eller fædre med børn at tage på stadion, på en eller anden måde... og jeg synes sådan set ikke at det er sæsonkort segmentet man bør gå efter i den henseende, men snarere de som dukkede op mandag aften, og som ellers ikke dukker op til kampe med normale priser. Det er ikke sikkert det er lave priser for børn eller gratis adgang for poderne der er den rigtige løsning, men jeg er sikker på der er store gevinster at hente ved at nytænke i forhold til billetpriser. Det kunne også sagtens være i forhold til andre rabat-tiltag, måske klippekortsagtige billetter som gælder til flere kampe.
Familietribunen er en anden ting som jeg mener man burde nytænke, for tanken alene om at placere ungerne lige ved siden af det ofte meget larmende og skræmmende udebanebur mår tangere de dårligste beslutninger der nogensinde er truffet i AaB. I forvejen kan larmen på stadion være skræmmende og voldsom for de små... ja og så kan de jo iøvrigt sidde der og lære udeholdets slagsange
Det længste jeg kan huske tilbage for hvad angår billetpriserne på stadion er engang i 80erne, da kostede en ståplads xx-kroner, og så kostede det 20 kr. ekstra at få en siddeplads...sounds familiar? Det eneste som reelt er sket siden dengang er indførslen af sæsonkort, et markant ringere salgssystem og prisstigninger. Det må være på tide at prøve andre veje.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
I Odense kommer børn ind for 25kr til hver kamp... hvis de har en sæson gyldig kamptrøje på.
Det giver fantastisk mening.. først og fremmest komme de billigt ind. men har smidt 600kr for en trøje, så der ryger noget tilbage den vej.
Derudover står der enormt mange i de rød/hvide farver.
Synes jeg klart er et tiltag vi bør overveje.
Det giver fantastisk mening.. først og fremmest komme de billigt ind. men har smidt 600kr for en trøje, så der ryger noget tilbage den vej.
Derudover står der enormt mange i de rød/hvide farver.
Synes jeg klart er et tiltag vi bør overveje.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Det virker egentlig som en fornuftig ide. Alternativt kan man give folk x antal kampbilletter ved køb af spilletrøjer. Evt et klippekort til 3-4 kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Den største positive ændring er, at man kan købe en børnebillet til Nord-tribunen, det kunne man ikke tidligere. Jeg er af og til i London og se fodbold. Der opererer West Ham med et system, de kalder "kids for a quid (et pund)" Det går i al sin enkelthed ud på, at man til nogle på forhånd bestemte kampe lukker børn ind til en 10'er. Jeg synes det kunne være en god ide, hvis man på forhånd udvalgte måske 6 kampe fordelt over sæsonen, hvor man tilbød det samme hos os. Billetterne skulle i forsalg og man kunne måske have et krav om, at de kun kunne købes på forhånd og kun når man også købte voksenbilletter til opsyn??? Fidusen er, at man kunne lave nogle "events" ud af det. Altså gøre kampene til noget helt særligt. Billige pølser, besøg af Spar Nords maskot, aktiviteter (hoppeborge) præsenteret af Fårup sommerland, autografskrivning og hvad ved jeg. Når jeg nævnte billige sæsonkort var det for at belønne de familier, der kom hver gang...Jesper Schmidt skrev: Det længste jeg kan huske tilbage for hvad angår billetpriserne på stadion er engang i 80erne, da kostede en ståplads xx-kroner, og så kostede det 20 kr. ekstra at få en siddeplads...sounds familiar? Det eneste som reelt er sket siden dengang er indførslen af sæsonkort, et markant ringere salgssystem og prisstigninger. Det må være på tide at prøve andre veje.
På samme måde kunne man målrette andre kampe studerende, pensionister, samarbejdsklubber og hvad ved jeg.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Hvordan kan du ikke arbejde for AaB???Klaus skrev:Den største positive ændring er, at man kan købe en børnebillet til Nord-tribunen, det kunne man ikke tidligere. Jeg er af og til i London og se fodbold. Der opererer West Ham med et system, de kalder "kids for a quid (et pund)" Det går i al sin enkelthed ud på, at man til nogle på forhånd bestemte kampe lukker børn ind til en 10'er. Jeg synes det kunne være en god ide, hvis man på forhånd udvalgte måske 6 kampe fordelt over sæsonen, hvor man tilbød det samme hos os. Billetterne skulle i forsalg og man kunne måske have et krav om, at de kun kunne købes på forhånd og kun når man også købte voksenbilletter til opsyn??? Fidusen er, at man kunne lave nogle "events" ud af det. Altså gøre kampene til noget helt særligt. Billige pølser, besøg af Spar Nords maskot, aktiviteter (hoppeborge) præsenteret af Fårup sommerland, autografskrivning og hvad ved jeg. Når jeg nævnte billige sæsonkort var det for at belønne de familier, der kom hver gang...Jesper Schmidt skrev: Det længste jeg kan huske tilbage for hvad angår billetpriserne på stadion er engang i 80erne, da kostede en ståplads xx-kroner, og så kostede det 20 kr. ekstra at få en siddeplads...sounds familiar? Det eneste som reelt er sket siden dengang er indførslen af sæsonkort, et markant ringere salgssystem og prisstigninger. Det må være på tide at prøve andre veje.
På samme måde kunne man målrette andre kampe studerende, pensionister, samarbejdsklubber og hvad ved jeg.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Jeg kan i hvert fald sige at vi, en familie på fire, vil komme til alle hjemmekampe i stedet for hver anden eller tredje, hvis billetterne til ungerne bliver 10 kr. til de mindre kampe.
http://www.aabsport.dk/nyheder/2015/07/ ... ndise.aspx
Så sker der endelig noget.
Der må være flere herinde, der er i gang med at strikke en ansøgning sammen
Så sker der endelig noget.
Der må være flere herinde, der er i gang med at strikke en ansøgning sammen
Lækkert. Jeg synes generelt der sker mange positive tiltag for tiden på det punkt. Det er lækkert at se. Vi udvikler os rigtig meget uden for banen (eller der planlægges mange ting), og det er også virkelig tiltrængt.
Nu mangler vi bare at der laves en aftale med N/T og DSB omkring billigere offentlig transport til AaB kampe.
Nu mangler vi bare at der laves en aftale med N/T og DSB omkring billigere offentlig transport til AaB kampe.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Helt klart. Efter fokus er fjernet fra overlevelse, kan man godt mærke at man begynder at tænke i at udvikle klubben igen. Bare indenfor de sidste 12 måneder: Fankoordinator ansat, fuldtids fitness coach ansat, nye træningslokaler + kunstgræsbane, mere fokus på boderne, længere kontrakter. Med alt dette + den økonomiske turnaround, fortjener de en smule ros derude. Så mangler vi jf. trådtitlen bare mere fokus på at få flere mennesker på stadion.jonas386 skrev:Lækkert. Jeg synes generelt der sker mange positive tiltag for tiden på det punkt. Det er lækkert at se. Vi udvikler os rigtig meget uden for banen (eller der planlægges mange ting), og det er også virkelig tiltrængt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Jesper Schmidt
- Halftime

En kæphest, når det gælder mit syn på at lokke flere tilskuere til at komme til fodbold på Aalborg Stadion:
Til en tilfældig kamp med ingen speciel tilskuerinteresse så langt fremme i tiden som man kan komme i AaB's billetsystem (AaB - Viborg 6/12) er der i alt 2033 billetter til salg i løssalg på Aalborg Stadions langsider, her i medregnet 3-400 pladser med begrænset udsyn (jeg har ikke talt dem) samt stort set hele næstnederste række. Resten af de tilgængelige billetter befinder sig for størstedelens vedkommende på langsidens yderpunkter ved hjørneflagene.
Det er efter min mening ALT for lidt. Hvis man vil lade så stor en del af de mest attraktive udgå af den del af tilskuertallet man rent faktisk har en chance for at forbedre gennem reklamer osv. er stadion simpelthen for lille. Man har efter min mening begået en gigantisk brøler ved at tage så stor en del af de pladser som er "nemmest at sælge" væk, og det vil være ekstremt svært at lave om på i fremtiden.
At sælge fodboldbilletter i Danmark til de priser man tager i dag er i forvejen svært, det bliver ikke nemmere af at produktet man køber (altså pladserne) ikke er særligt gode, og der skal ikke sælges voldsomt mange billetter før det ikke er nemt f.eks. at få 4 pladser ved siden af hinanden, medmindre det er på de rækker hvor udsynet er begrænset, eller hvor man reelt ikke sidder under tag.
Til en tilfældig kamp med ingen speciel tilskuerinteresse så langt fremme i tiden som man kan komme i AaB's billetsystem (AaB - Viborg 6/12) er der i alt 2033 billetter til salg i løssalg på Aalborg Stadions langsider, her i medregnet 3-400 pladser med begrænset udsyn (jeg har ikke talt dem) samt stort set hele næstnederste række. Resten af de tilgængelige billetter befinder sig for størstedelens vedkommende på langsidens yderpunkter ved hjørneflagene.
Det er efter min mening ALT for lidt. Hvis man vil lade så stor en del af de mest attraktive udgå af den del af tilskuertallet man rent faktisk har en chance for at forbedre gennem reklamer osv. er stadion simpelthen for lille. Man har efter min mening begået en gigantisk brøler ved at tage så stor en del af de pladser som er "nemmest at sælge" væk, og det vil være ekstremt svært at lave om på i fremtiden.
At sælge fodboldbilletter i Danmark til de priser man tager i dag er i forvejen svært, det bliver ikke nemmere af at produktet man køber (altså pladserne) ikke er særligt gode, og der skal ikke sælges voldsomt mange billetter før det ikke er nemt f.eks. at få 4 pladser ved siden af hinanden, medmindre det er på de rækker hvor udsynet er begrænset, eller hvor man reelt ikke sidder under tag.
Nu bor jeg i Kbh. Men jeg kan delvist godt forstå at AaB har svært ved at få flere nordjyder på stadion.
Stadions beliggenhed er fortabt og der mangler gode parkeringsmuligheder.
I sin tid skulle kommunen have bygget et nyt og tidssvarende stadion tættere på motorvejen så familien Nordjylland nemmere kan køre til bold.
Yderligere synes jeg at stadion er kedeligt og der er ikke tænkt på fans og tilskuere generelt. Der er tænkt på sponsorer.
sidst bærer AaBselv en del af skylden, idet de i mange år ikke har været gode nok til at markedsføre sig.
Hvis AaB i fremtiden vil have flere tilskuere og dermed større indtægter samt flere sponsorer, skal der et nyt stadion til et helt andet sted. Det står helt klart for mig...
I sin tid skulle kommunen have bygget et nyt og tidssvarende stadion tættere på motorvejen så familien Nordjylland nemmere kan køre til bold.
Yderligere synes jeg at stadion er kedeligt og der er ikke tænkt på fans og tilskuere generelt. Der er tænkt på sponsorer.
sidst bærer AaBselv en del af skylden, idet de i mange år ikke har været gode nok til at markedsføre sig.
Hvis AaB i fremtiden vil have flere tilskuere og dermed større indtægter samt flere sponsorer, skal der et nyt stadion til et helt andet sted. Det står helt klart for mig...
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Måske skulle du overveje, at sætte dig ind i de helt grundlæggende betingelser i fundatsen vedrørende Haraldslund.FIDEL skrev:Nu bor jeg i Kbh. Men jeg kan delvist godt forstå at AaB har svært ved at få flere nordjyder på stadion.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Kom nu videre. Det kræver professionel indstilling.Elvis lever skrev:Måske skulle du overveje, at sætte dig ind i de helt grundlæggende betingelser i fundatsen vedrørende Haraldslund.FIDEL skrev:Nu bor jeg i Kbh. Men jeg kan delvist godt forstå at AaB har svært ved at få flere nordjyder på stadion.