Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Gamen » 16. jul 2015, 22:34

Tyskeren skrev:Rygter internt fra Hornevej:

Så skulle det være oppe over med en Thomsen handel... Guingamp kommer til Aalborg i weekenden for at forhandle. Lars Søndergaard vil vist gerne snart vide om han kan regne med ham eller ikke, så det er ham der har skubbet for en snarlig afklaring... Han håber selvfølgelig at han blir.

Hvis han ryger, så har de eftersigende næsten allerede en afløser på plads... Navnet Songani er nævnt.
Hvis det er byttet - Thomsen ud, Songani ind, så tror jeg desværre ikke det er toppen af Superligaen man har ambitioner om, men toppen af 1. division. En humørspiller, der er yderst gennemsnitlig...

Og selvfølgelig vil Lars Søndergaard det. Modsat hvad en række debattører herinde tror, så er der næppe nogle trænere der bryder sig om først at kunne spille sit hold sammen midt i sæsonen.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 16. jul 2015, 22:46

Jeg er helt med på, at det vil være godt med en snarlig afklaring, men lad os for guds skyld ikke få Songani. Det ville være skidt.

Måske han har et udviklingspotentiale, som jeg ikke kan se...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 17. jul 2015, 05:18

Brugte Søndergaard overhovedet Songani i SE ?
Var han ikke næsten altid på bænken ? I så fald er det da mystisk, hvis han har ham som ønskespiller.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 17. jul 2015, 09:04

Gaarde6 skrev:Brugte Søndergaard overhovedet Songani i SE ?
Var han ikke næsten altid på bænken ? I så fald er det da mystisk, hvis han har ham som ønskespiller.
Songani blev fast mand i løbet af foråret, hvor han var rigtig stærk. Han var blandt andet man of the match i vitale kampe ude mod Esbjerg og Silkeborg.

Det ville være en rigtig fin signing, efter min mening.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 17. jul 2015, 09:17

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev:Brugte Søndergaard overhovedet Songani i SE ?
Songani blev fast mand i løbet af foråret, hvor han var rigtig stærk. Han var blandt andet man of the match i vitale kampe ude mod Esbjerg og Silkeborg.

Det ville være en rigtig fin signing, efter min mening.
Ok.. Så forveksler jeg ham nok med en anden.
Har heller ikke set ret mange SE kampe. Mit nej til ham gik på jeg troede han var fast bænkevarmer i SønderjyskE.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 17. jul 2015, 09:35

Så ser jeg hellere et nordjysk talent.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 17. jul 2015, 10:07

Provst i Brovst skrev:Så ser jeg hellere et nordjysk talent.
Jeg 100% Pro forstærkninger! Men jeg har svært ved at tro Songani kan være meget bedre end dem vi har? Jeg indrømmer jeg ikke har set ham det store. Men han gør sig vel slet ikke bemærket som hverken målscorer eller oplægger?
Jeg mener stadigvæk vi mangler fart og driblinger på kanten! Vi har solgt Kusk som var landsholdsspiller og hvis Thomsen (U21) også ryger. Så SKAL vi da gå efter bedre spillere end Songani, hvis Gaarde vil være tophold?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 17. jul 2015, 10:25

Jeg kender ikke ret meget til Songani, men jeg har en mening om hjemmeavlede talenter vs. importerede spillere. Selvfølgelig er det fedt, at der er så mange nordjyske drenge på holdet, men derfor kan det nu alligevel være godt at få noget nyt blod ind. Om det så lige skal være Songani, kan jeg ikke rigtig forholde mig til...
Jeg kan læse på wiki, at han er landsholsspiller fra Zimbabwe - det er så spørgsmålet, om det er et kvalitetsstempel eller ej! :-) Han er 26 år, så man kan vel næppe længere kalde ham et talent...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 17. jul 2015, 11:28

Så skulle det være oppe over med en Thomsen handel... Guingamp kommer til Aalborg i weekenden for at forhandle. Lars Søndergaard vil vist gerne snart vide om han kan regne med ham eller ikke, så det er ham der har skubbet for en snarlig afklaring... Han håber selvfølgelig at han blir.

Hvis han ryger, så har de eftersigende næsten allerede en afløser på plads... Navnet Songani er nævnt.
Det lyder ikke videre ambitiøst. Synes, han har været ganske anonym i de kampe, jeg har set med ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 17. jul 2015, 20:59

Måske er han den helt rette til et hold som AaB. Hvis han står på Søndergaards ønskeliste, så lader jeg tvivlen komme manden til gode.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 18. jul 2015, 05:18

Var han med i går og hvordan gjorde han det ? (Songani)
Nåede ikke at se kampen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2015, 06:11

Gaarde6 skrev:Var han med i går og hvordan gjorde han det ? (Songani)
Nåede ikke at se kampen.
Songani sad på udskiftningsbænken hele kampen. Måske et tegn på at han er på vej væk.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 18. jul 2015, 09:15

frederikshavneren skrev:
Gaarde6 skrev:Var han med i går og hvordan gjorde han det ? (Songani)
Nåede ikke at se kampen.
Songani sad på udskiftningsbænken hele kampen. Måske et tegn på at han er på vej væk.
Ok.. Så var det ikke lige kampen at bedømme ham ud fra :D

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2015, 11:57

Var der ikke nogle der sagde Gaarde havde sagt alle penge vi fik ind ville blive geninvesteret?.
Kostet sagano 15milliober mon.

Synes det lyder håbsløst uambitiøst.. Thomsen er AaBs bedste fodboldspiller.. Hvis han udskiftes med endnu en potentiel god midtbane.. Så har vi 10 potentielle og på sigt gode midtbaner.

Jeg håber vi bruger en 5-6mill af de penge og køber en etableret spiller. En bevist midtbane spiller på mindst superliga plan.. Find gerne en transfer fri og giv ham.de 5,mill i signon for min skyld.. Men kan vi ikke for engangsskyld kigge lidt op.

Vi har allered hentet en fra det andet bund hold
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2015, 12:11

Hvis vi nu får 15 millioner for Thomsen er der jo ingen der siger at alle pengene skal gå til en spiller. Det kan da sagtens tænkes at man ligeledes har kig på en midterforsvarer.

Udover det er jeg enig i at Songani virker en anelse uambitiøst, og jeg så da også gerne man hentede fra en lidt højere hylde hvis man alligevel har tænkt sig at købe en spiller udefra der skal være god nu, og her. Men jeg har så heller ikke set så meget med Songani at jeg kan afskrive ham helt, eller helt sige han er det nye sort. Jeg husker ham dog som en hurtig og direkte spiller, og ifølge Superstats scorede han trodsalt 5 mål i 26 kampe (10 som indskifter, udskiftet i 9) for SønderjyskE, så helt ubrugelig kan han næppe være. Ifølge Superstats scorede han et mål pr. 297 minutter han var på banen. Det er egentlig meget pænt synes jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 19. jul 2015, 10:29

AllanPedersen skrev:Var der ikke nogle der sagde Gaarde havde sagt alle penge vi fik ind ville blive geninvesteret?.
Kostet sagano 15milliober mon.

Synes det lyder håbsløst uambitiøst.. Thomsen er AaBs bedste fodboldspiller.. Hvis han udskiftes med endnu en potentiel god midtbane.. Så har vi 10 potentielle og på sigt gode midtbaner.

Jeg håber vi bruger en 5-6mill af de penge og køber en etableret spiller. En bevist midtbane spiller på mindst superliga plan.. Find gerne en transfer fri og giv ham.de 5,mill i signon for min skyld.. Men kan vi ikke for engangsskyld kigge lidt op.

Vi har allered hentet en fra det andet bund hold
Jeg tror ikke Songani står i mere end højst et par millioner. Det er så også en del år siden AaB har betalt den slags penge i transfer.

Jeg vil helst ikke agere lyseslukker meeeen jeg tror ikke vi kommer til at se et håndslag på 15 millioner for Thomsen.
Men selv med en indtægt på 11 millioner har jeg det samme håb som du, at man bruger f.eks. 5-6 mil. på at hente en rigtig profil og resten til yderligere forstærkninger.

Ellers må en eller anden vride armen om på kassemesteren. Jeg syntes de ekstra millioner der ruller ind skal investeres i truppen og ikke bare stå på en indlånskonto. Ellers har vi snart et hold der ikke har en kinamands chance for at spille med i toppen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2015, 08:21

Nogen som hørte mere til om dette rygte var sandt ?

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 22. jul 2015, 10:04

Snakkede med min kontakt igår... Handlen med Guingamp er gået i stå. Der er flere knaster som skal forhandles igennem.. Men den er ikke død. Gaarde skulle eftersigende allerede have haft kontakt med Ajax omkring Lucas A.. Men det afhænger af salg af Thomsen. FCM skal vist også være klar på Lucas hvis de får sendt Sisto afsted..

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 22. jul 2015, 10:41

Tyskeren skrev:FCM skal vist også være klar på Lucas hvis de får sendt Sisto afsted..
Føj for pokker!!! Kan ikke engang tænke tanken til ende!!! [emoji der kaster op]
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 30. jul 2015, 10:16

Nantes skulle være brandvarme på Thomsen igen ifølge Tipsbladet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar