Mit forsigtige bud...
Alle mand til Hobro - ingen undskyldninger!

Ønskelig lineup:ContractManager skrev:På fredag går det løs i Hobro. Lad os håbe på et lige så opsat mandskab som tilfældet var mod Esbjerg. Jeres foretrukne lineup til fredag efter drengenes præstation i går aftes?
Alle mand til Hobro - ingen undskyldninger!

Fuldstændig enig... Jeg håber de vil følge den linje hele sæsonen igennem - det er de små ting der tællerFlæskeFrank skrev:Med det spil, som jeg så mandags, så tror jeg ikke vi vil opleve de store problemer mod fysiske hold denne sæson.
Derfor forventer jeg tre point.
I øvrigt skal AaB lige roses endnu en gang. I mandags lavede de tiltag for at få flere tilskuere ind til åbningskampen. Nu informerer de godt omkring Hobrokampen - http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... redag.aspx
Men de sure gamle mænd skal nok forklare, hvorfor det ikke er rigtig...

Jeg har prøvet at købe billet, men kan ikke vælge antal, og kommer ikke videre??, bruger IPad, skulle det være et problem. HJÆÆÆLP!!!ContractManager skrev:Fuldstændig enig... Jeg håber de vil følge den linje hele sæsonen igennem - det er de små ting der tællerFlæskeFrank skrev:Med det spil, som jeg så mandags, så tror jeg ikke vi vil opleve de store problemer mod fysiske hold denne sæson.
I øvrigt skal AaB lige roses endnu en gang. I mandags lavede de tiltag for at få flere tilskuere ind til åbningskampen. Nu informerer de godt omkring Hobrokampen - http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... redag.aspx
Men de sure gamle mænd skal nok forklare, hvorfor det ikke er rigtig...![]()
Der er stadig 948 ledige pladser på udebaneafsnittet. Det er 948 ledige pladser for mange. Men 100 solgt siden i går eftermiddags, lad os håbe på et fyldt udebaneafsnit.

Hvor mange kan der da sidde der?ContractManager skrev:Fuldstændig enig... Jeg håber de vil følge den linje hele sæsonen igennem - det er de små ting der tællerFlæskeFrank skrev:Med det spil, som jeg så mandags, så tror jeg ikke vi vil opleve de store problemer mod fysiske hold denne sæson.
Men de sure gamle mænd skal nok forklare, hvorfor det ikke er rigtig...![]()
Der er stadig 948 ledige pladser på udebaneafsnittet. Det er 948 ledige pladser for mange. Men 100 solgt siden i går eftermiddags, lad os håbe på et fyldt udebaneafsnit.
Abildgaard spillede mod Esbjerg pga lidt lyskeproblemer med Risgård inden kampen.AllanPedersen skrev:Jeg tænker Abildgaard ikke starter inder.
Vi var klar over Esbjerg ville spille på kontra, så derfor brugte vi en lille spiller som ham på midtbanen.
Mod Hobro har vi nok brug for mere at stå imod med.. altså en voksen mand, som Risgaard.
da jeg tænker de også vil forsøge at drive bolden fremad.

Oplevede det samme med ipad og iphone, men det fungerer fint med den bærbare.9520AaB skrev:
Jeg har prøvet at købe billet, men kan ikke vælge antal, og kommer ikke videre??, bruger IPad, skulle det være et problem. HJÆÆÆLP!!!

Hvorfor skulle han ikke have større fidus til Kasper P? .. Kasper P har vundet pladsen det sidste år.FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Søndergaard mener, at Kasper P er væsentlig bedre end Blaabjerg i midterforsvaret med KEP, så tror jeg simpelthen ikke, at der bliver skiftet ud på pladsen. Forsvaret skal have så mange kampe sammen som muligt.

Det er jo netop det jeg skriver. Hvis ikke han har væsentlig større fidus til Kasper P end Blaabjerg, så vægtes samspillet i forsvaret højere end at få en spiller ind, som er mikrogram bedre end den han erstatter. Jeg kan ikke sige om Kasper P er mere favorit end Blaabjerg, men fredag vil det vise sig om Kasper P har de tilstrækkelige mikrogram.AllanPedersen skrev:Hvorfor skulle han ikke have større fidus til Kasper P? .. Kasper P har vundet pladsen det sidste år.FlæskeFrank skrev:Hvis ikke Søndergaard mener, at Kasper P er væsentlig bedre end Blaabjerg i midterforsvaret med KEP, så tror jeg simpelthen ikke, at der bliver skiftet ud på pladsen. Forsvaret skal have så mange kampe sammen som muligt.
Skulle være mærkeligt hvis det pludselig var anerledes, også nu hvor vi har skrevet en 5 årig med Kasper P.
Derudover synes jeg Blåbjerg var rigtig svag i første kamp.
han skal selvfølgelig have det med at han har få kampe i central forsvaret, men med så mange unge har vi brug for noget mere erfaring.
Og Kasper P har trods alt spillet meget mere inde i det midter forsvar end Blåbjerg.