Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 13:59

Der er meldt ud de ikke forhandler.

"- Der er ingen dialog med AaB i øjeblikket. Vi har sat det hele lidt på standby. Vi afventer for at se, hvad der sker, siger Henrik Dalsgaard til Nordjyske.

- Jeg føler, at jeg efterhånden har alderen til at prøve mig af i udlandet, så hvis der kommer en henvendelse, vil jeg være åben over for det."

Jeg forholder mig til at hans kontrakt løber ud og vi ikke har lavet en ny med ham.. det synes jeg sådan set er fair nok.
Skal rigtig gerne forholde mig til ham på længere sigt, hvis han får en ny kontrakt. men ikke før. Specielt ikke i den her klub.
Hvor historikken siger han får lov at gå.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jul 2015, 14:26

AllanPedersen skrev: og Jesper.. jeg læser udmærket godt hvad du skriver
"AK bliver ikke udtaget fordi han har valgt at skifte væk fra AaB, og fordi han derfor ikke er med i fremtidsplanerne. Han står sidst i køen blandt angribere"

Det ER KUN! EN sportschef der tænker sådan... sådan gør trænere ikke.. trænere stiller med det bedste hold de har tilrådighed, fra runde til runde.
Og Lader sportschefen bekymre sig om hvem der er her næste sæson og hvem der ikke er.
Det er også derfor Dalsgaard spiller.

Du siger jeg ikke læser dine indlæg, men du svarer ikke på noget af det jeg skriver.
Dalsgaard og AK har begge udløb til Jul, men det er kun AK der er sparket af holdet?
Hvorfor skal Dalsgaard ikke sparkes af holdet? Han har da heller ikke en fremtid her ligner det.

Ak spiller ikke, fordi ledelsen har fortalt til Søndergaard han skal se bort fra ham.
Og vi behøver slet ikke diskutere det mere, fordi for mig, og andre logisk tænkende kan det ikke være anerledes.

AK var ifølge vores egen nuværende træner AaBs bedste spiller, ud af alle 25.. i foråret, altså for blot 1 måned siden.
Enhver træner ville udtage hans bedste spiller, hvis han kunne.
Og det er fuldstændig absurd at foreslå andet.
Hvor er det dog imponerende så klog du er, hvordan ved du egentlig så meget om hvordan tingene foregår internt i en topklub, oh store orakel?

Hvad angår Dalsgaard - du siger det selv: Det LIGNER at han ikke har en fremtid her... hverken du eller jeg kan sige en fløjtende fis om hvordan det ender med ham. Dalsgaard vil se om der er interesse fra udlandet før han ønsker at genoptage snakken med AaB, han har på ingen måde sagt at han VIL væk fra AaB. Det har AK, han har kontrakt med en anden klub og alle VED der kun er 16-17 kampe tilbage som han kan deltage i. Jeg ved godt du ikke kan se der er forskel på de to situationer, men det er jeg ret sikker på at de fleste andre godt kan.

At du tror en træner udelukkende ser frem mod den næste kamp, fortæller vist alt om hvor meget du i virkeligheden ved. Men som altid virker det som om du lever i en eller anden parallel dimension, hvor du selv kan bestemme hvordan tingene i "virkeligheden" er, helt efter dit eget hoved.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 14:29

http://www.dbu.dk/uddannelse_og_traenin ... traet.aspx

Læs den øverste linje... bare den øverste.

her er et citat mere fra Kent Nielsen:

http://nordjyske.dk/nyheder/kent--lucas ... e8/24/1547
Men AaB’s cheftræner Kent Nielsen afviser blankt, at Lucas Andersen spiller, fordi han skal vises frem til potentielle købere.

- Jeg kender ikke nogen trænere, der ville gøre sådan noget. Fodboldens sjæl er, at vi er afhængige af resultater, og derfor vil jeg altid stille med det hold, jeg mener, er stærkest.

Man skal altid stille med stærkest hold, han kender ingen trænere der ville gøre det anerledes..

- Jeg kommenterer ikke på enkelte spillere, men stiller altid med stærkeste hold, siger Henrik Jensen til DR Sporten.

Sjovt fordi du siger det er meget normalt det andet, og Kent Nielsen siger han kender ingen trænere der ville gøre sådan?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jul 2015, 14:59

AllanPedersen skrev:http://www.dbu.dk/uddannelse_og_traenin ... traet.aspx

Læs den øverste linje... bare den øverste.

her er et citat mere fra Kent Nielsen:

http://nordjyske.dk/nyheder/kent--lucas ... e8/24/1547
Men AaB’s cheftræner Kent Nielsen afviser blankt, at Lucas Andersen spiller, fordi han skal vises frem til potentielle købere.

- Jeg kender ikke nogen trænere, der ville gøre sådan noget. Fodboldens sjæl er, at vi er afhængige af resultater, og derfor vil jeg altid stille med det hold, jeg mener, er stærkest.

Man skal altid stille med stærkest hold, han kender ingen trænere der ville gøre det anerledes..
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Sjovt fordi du siger det er meget normalt det andet, og Kent Nielsen siger han kender ingen trænere der ville gøre sådan?
Jeg giver simpelthen op. Hvis du ikke kan se der er forskel på om en træner skulle spille med et ungt talent for at reklamere for hans evner i forhold til et salg og så denne situation, er det jo fuldstændigt formålsløst at føre nogen som helst form for samtale med dig. Det samme gælder hvis du ikke mener at enhver træner har en opgave i forhold til at forme sit hold, dets spillestil, løbemønstre, formation, automatismer osv. osv... alt sammen ting som ikke nødvendigvis lige vedrører den næste kamp, men også i høj grad kampene om et halvt eller helt år.

Hvorfor skulle en ny træner bruge tid og kræfter på at spille en spiller ind i de nye tanker han kommer med, når han VED spilleren er væk om 4 mdr?

- "Jamen han er jo den bedste", siger du så... og så er det at jeg fra STARTEN har sagt til dig at skiftet har sendt AK bagerst i køen, men at han selvfølgelig stadig har chancen for at spille sig på holdet, hvis han viser at han er bedre end de andre... han er blot bagerst i køen, og det har han kun sig selv at takke for.

Men jeg kan slet ikke finde ud af hvad det egentlig er du er uenig i? Du mener ikke AK skal spille, men du mener det sker på en ordre fra Gaarde, en påstået ordre som du altså ikke må mene er forkert. Til gengæld er det så et problem i dine øjne at træneren accepterer denne påståede ordre... altså den ordre som du mener er det rigtige at gøre. Samtidig mener du træneren er en nikkedukke fordi han udfører den der påståede ordre, som du er enig i...altså den ordre som ikke ville blive ført ud i livet, hvis træneren opførte sig som du mener han burde. Det som du hidser dig voldsomt op over i denne tråd, er altså med andre ord noget du ikke mener er forkert... og så er det endda noget du ikke ved en skid om hvordan er foregået.

Du kritiserer AaB for hvordan de *måske* har lavet mellemregningen frem mod et slutresultat som du er enig i... jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde.

- Og så følger jeg iøvrigt Kunji's eksempel, og rapporterer dine indlæg hver gang du efter mine mening overskrider retningslinjerne fra nu af. Din tone er simpelthen ulidelig og du mudrer alle debatter til som du deltager i, med din nedladende debatform.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 15:06

Skal jeg læse et meget langt stykke her om hvorfor du mener en træner bør kigge et år fremad når han sætter holdet.
Selvom trænerne på stribe siger de vælger det stærkeste på dagen?
Vælger bare at tro på trænerne.

Jesper Hahaha.. du vil rapporterer mig for en nedladende tone.. :thumbsup:
Kender du den sang af Michael Jackson - Man in the Mirror

Her er lige et udpluk af nogle af dine, bare fra i dag:

Skal jeg lave en tegning for dig eller hvordan synes du vi skal sørge for det kan lykkes?
noget du ikke ved en skid om
jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde.
Hvor er det dog imponerende så klog du er
oh store orakel?
At du tror en træner udelukkende ser frem mod den næste kamp, fortæller vist alt om hvor meget du i virkeligheden
som altid virker det som om du lever i en eller anden parallel dimension

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 22. jul 2015, 16:03

AllanPedersen skrev:eg skriver jeg spekulerer i om Lars Søndergaard mon er blevet ansat fordi han er nemmere at styre end Kent Nielsen.
Kent Nielsen var typen der sagde han ville stille med det bedste hold hvergang, ligemeget hvad.
Søndergaard derimod følger Gaarde og ekskluderer AK.

Der var så en flok der overfaldte og mente ikke Gaarde havde noget at sige vedr. om AK blev brugt eller ej.
Og det har været hele debatten.
Nu vi så er på vej ud i konspirationsteorierne kan du så ikke forklare mig, hvorfor Gaarde har sagt til Lars Søndergaard, hvorfor AK ikke må bruges ?

Er det fordi Gaarde siger, så kan han lære ikke at skifte væk ? Så vil Gaarde hellere tøsesur betale ½ års løn til en, som kan fjerne hundelorte på træningsbanen.

Beklager men jeg kan ikke følge dig, hvorfor Gaarde skulle have dette behov.

Men Gaarde sidder vel også på stadion og råber Judas, når Kusk kommer forbi næste gang ???!!!

Tror du vitterlig, at Gaarde har nægtet Søndergaard at bruge AK ? For det er jo hele præmis'en i din antagelse.
- FlæskeFrank

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 22. jul 2015, 16:11

Nu stopper I!!!

Der er karantæner på vej efter den mudderkastning vi har set på det seneste.

Grundet sommerferien vil der være "ventetid" på vores respons. Men det skal ikke være en hindring for, at I begynder at skrive pænt igen.

Og det er ikke noget at diskutere. Ret ind eller få karantæne!

/Debatjuntaen

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 17:10

FlæskeFrank skrev:
AllanPedersen skrev:eg skriver jeg spekulerer i om Lars Søndergaard mon er blevet ansat fordi han er nemmere at styre end Kent Nielsen.
Kent Nielsen var typen der sagde han ville stille med det bedste hold hvergang, ligemeget hvad.
Søndergaard derimod følger Gaarde og ekskluderer AK.

Der var så en flok der overfaldte og mente ikke Gaarde havde noget at sige vedr. om AK blev brugt eller ej.
Og det har været hele debatten.
Nu vi så er på vej ud i konspirationsteorierne kan du så ikke forklare mig, hvorfor Gaarde har sagt til Lars Søndergaard, hvorfor AK ikke må bruges ?

Er det fordi Gaarde siger, så kan han lære ikke at skifte væk ? Så vil Gaarde hellere tøsesur betale ½ års løn til en, som kan fjerne hundelorte på træningsbanen.

Beklager men jeg kan ikke følge dig, hvorfor Gaarde skulle have dette behov.

Men Gaarde sidder vel også på stadion og råber Judas, når Kusk kommer forbi næste gang ???!!!

Tror du vitterlig, at Gaarde har nægtet Søndergaard at bruge AK ? For det er jo hele præmis'en i din antagelse.
Nej tror det handler om penge.. Jeg tror gerne AaB vil af med AK nu til en pris.
men OB har ikke behov for at hente:
Men hvis nu der pludselig er en udsigt til han slet ikke får kamp træning i et halvt år, kan det jo være de godt vil betale noget for at hente ham nu :)

Og ja jeg tror ledelsen har gjort det klart for søndergaard de hellere ser han bruger de yngre talenter.
han er en sprit ny træner, og han skal nok rette ind hvis han får et vink.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jul 2015, 17:31

AllanPedersen skrev:Skal jeg læse et meget langt stykke her om hvorfor du mener en træner bør kigge et år fremad når han sætter holdet.
Selvom trænerne på stribe siger de vælger det stærkeste på dagen?
Vælger bare at tro på trænerne.

Jesper Hahaha.. du vil rapporterer mig for en nedladende tone.. :thumbsup:
Kender du den sang af Michael Jackson - Man in the Mirror

Her er lige et udpluk af nogle af dine, bare fra i dag:

Skal jeg lave en tegning for dig eller hvordan synes du vi skal sørge for det kan lykkes?
noget du ikke ved en skid om
jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde.
Hvor er det dog imponerende så klog du er
oh store orakel?
At du tror en træner udelukkende ser frem mod den næste kamp, fortæller vist alt om hvor meget du i virkeligheden
som altid virker det som om du lever i en eller anden parallel dimension
Du har ret, jeg burde havde gjort som jeg har tænkt mig at gøre fra nu af, nemlig ikke lade mig provokere af din opførsel herinde, og afholde mig fra at forsøge at debattere med dig. Jeg synes virkelig det er en skam hvordan din måde at debattere på ødelægger tråd efter tråd herinde, og for mit eget vedkommende havde jeg såmænd ikke gået ind i denne diskussion med dig, hvis det ikke var fordi du startede ud med at konkludere noget udfra mit første indlæg som overhovedet ikke stod der.

De der citater du har fundet frem fra mine indlæg står jeg skam ved, jeg svarede blot i et sprog som du selv lagde ud med at bruge overfor mig. Koster det en hilsen fra juntaen tager jeg det med, det vil i så fald være første gang i mine ca. 15 år på debatsiden at jeg har ladet mig provokere til at gøre mig fortjent til det, og så siger selv det vel i virkeligheden mere om dig end om mig.

Jeg tror du opfattede min kommentar om at rapportere det til juntaen når jeg mener du overtræder retningslinjerne som en trussel, det var ikke sådan det skulle opfattes, det var bare en konstatering af at det nok var den bedste løsning fremover, fremfor at forsøge om det rent faktisk kunne være muligt at tage en debat med dig, eller putte dig på ignore som så mange andre har gjort.

God sommer. Det her var sidste gang jeg svarer på et af dine indlæg herinde.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2015, 18:56

Tak for det sidste..

Alt set andet magtede jeg ikke at læse. Men det var noget med det var min skyld du skrev som du skrev og ikke din egen :thumbsup:

God sommer :aabfan:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jul 2015, 15:46

Nu er AK ikke udtaget til den anden kamp i sæsonen heller. I stedet for at tro det onde om Gaarde, så er der vel også den ræson i det, at repræsenterede han os i en kamp, så kan vi ikke udleje ham til f.eks. Viborg i efteråret, da han så repræsenterer tre klubber i samme sæson og skal have dispensation fra UEFA/DBU. Der har ihvertilfald tidligere været noget med vinterskifter, hvor formalia lige var en tur omkring fodboldforbundet.

Ved ikke om reglen er fjernet, men det var vel oplagt at holde udlejningsdelen åben.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen

Indlæg af Trickster » 23. jul 2015, 15:54

FlæskeFrank skrev:Nu er AK ikke udtaget til den anden kamp i sæsonen heller. I stedet for at tro det onde om Gaarde, så er der vel også den ræson i det, at repræsenterede han os i en kamp, så kan vi ikke udleje ham til f.eks. Viborg i efteråret, da han så repræsenterer tre klubber i samme sæson og skal have dispensation fra UEFA/DBU. Der har ihvertilfald tidligere været noget med vinterskifter, hvor formalia lige var en tur omkring fodboldforbundet.

Ved ikke om reglen er fjernet, men det var vel oplagt at holde udlejningsdelen åben.
Det er rigtigt. En spiller kan kun repræsentere to klubber pr. UEFA-sæson.

Skift ham ind med to minutter igen, udlån ham til en anden klub, så han ikke kan spille for OB til nytår :thumbsup:

Arhh, mon ikke han får dispensation ligegyldigt hvad.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 23. jul 2015, 16:06

Det vil han da bare sige nej til. AaB kan ikke udleje uden hans accept. Og heller ikke når han har skrevet ny kontrakt. Der er reglerne klare. Så AaB hænger på hans løn året ud.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 23. jul 2015, 16:13

Since skrev:Det vil han da bare sige nej til. AaB kan ikke udleje uden hans accept. Og heller ikke når han har skrevet ny kontrakt. Der er reglerne klare. Så AaB hænger på hans løn året ud.
Jeg tror ikke, AaB ønsker til at leje ham ud. Men såfremt de ville det, så kan de da sagtens leje ham ud til årsskiftet, og mon ikke AK ville tage imod med kyshånd i stedet for at samle kegler ind.

Men jeg kan ikke se logikken i at leje ham ud, medmindre AK ville acceptere at skulle lejes ud til 1. division eller et andet hold uden for Superligaen. Eller OB selvfølgelig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 23. jul 2015, 16:22

Trickster skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu er AK ikke udtaget til den anden kamp i sæsonen heller. I stedet for at tro det onde om Gaarde, så er der vel også den ræson i det, at repræsenterede han os i en kamp, så kan vi ikke udleje ham til f.eks. Viborg i efteråret, da han så repræsenterer tre klubber i samme sæson og skal have dispensation fra UEFA/DBU. Der har ihvertilfald tidligere været noget med vinterskifter, hvor formalia lige var en tur omkring fodboldforbundet.

Skift ham ind med to minutter igen, udlån ham til en anden klub, så han ikke kan spille for OB til nytår :thumbsup:

Det er nok heller ikke helt let at udleje en spiller mod hans vilje. Men du har ret, det kunne være sjovt, for os forsmåede små AaB-fans, der sidder og føler os snydt og bedraget.

Ifølge Nordjyske får AK ikke længere lov til at deltage i den fælles træning, men er henvist til løbetræning for sig selv:
http://nordjyske.dk/sport/traener-for-s ... 25/24/1547
- Og ligemeget, hvor meget vi alle sammen også sidder og fryder os inden i, over hans ulykke, om end han selv er skyld i det, så synes jeg det er et rigtig rigtig skidt billede vi sender udadtil. Selvfølgelig skal det have konsekvenser for AK i forhold til hans position på holdet, og det er fint nok man prøver at tvinge OB til at købe ham nu, men lige nu synes jeg vi fremstår virkelig skidt i medierne. Der var både fokus på det i optakten til kampen i mandags, og nu i dag i Nordjyske. Selvfølgelig er det ærgerligt hvis en spiller skifter fra os på fri transfer, men at vi skal være hævngerrige og skadefro over denne spiller, synes jeg står i en meget uheldig kontrast til den politik vi ellers bryster os ved, hvor vi ikke står i vejen for vores talenter og lader dem skifte til udenlandet uden at forlange urimelige priser, der kan stå i vejen for deres ambitioner. Jeg synes det er grimt, og jeg skammer mig lidt over det :(

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 23. jul 2015, 16:28

Kokkefar skrev:
Trickster skrev:

Skift ham ind med to minutter igen, udlån ham til en anden klub, så han ikke kan spille for OB til nytår Billede

Det er nok heller ikke helt let at udleje en spiller mod hans vilje. Men du har ret, det kunne være sjovt, for os forsmåede små AaB-fans, der sidder og føler os snydt og bedraget.

Ifølge Nordjyske får AK ikke længere lov til at deltage i den fælles træning, men er henvist til løbetræning for sig selv:
- Og ligemeget, hvor meget vi alle sammen også sidder og fryder os inden i, over hans ulykke, om end han selv er skyld i det, så synes jeg det er et rigtig rigtig skidt billede vi sender udadtil. Selvfølgelig skal det have konsekvenser for AK i forhold til hans position på holdet, og det er fint nok man prøver at tvinge OB til at købe ham nu, men lige nu synes jeg vi fremstår virkelig skidt i medierne. Der var både fokus på det i optakten til kampen i mandags, og nu i dag i Nordjyske. Selvfølgelig er det ærgerligt hvis en spiller skifter fra os på fri transfer, men at vi skal være hævngerrige og skadefro over denne spiller, synes jeg står i en meget uheldig kontrast til den politik vi ellers bryster os ved, hvor vi ikke står i vejen for vores talenter og lader dem skifte til udenlandet uden at forlange urimelige priser, der kan stå i vejen for deres ambitioner. Jeg synes det er grimt, og jeg skammer mig lidt over det :(
Har vi for vane at agere på den måde vi gør i denne sag. Jeg kan ikke mindes det? Kunne det tænkes at forløbet siden sommer 2014 har været så betændt og AaB reelt føler sig holdt for nar og man for en gangs skyld føler man ikke skylder A.K. noget?

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 23. jul 2015, 16:36

Mon ikke det blot er et forsøg på at få OB til at ligge penge nu og her. Hvis AaB har, hvilket de må have, tiltro til at Helenius og co. kan lave målene, så er der jo heller ingen grund til at holde en konkurrents angriber i form. Jeg tvivler på at AaB som klub taber særlig meget ansigt på dette nummer. Det er trods alt en professionel verden.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 23. jul 2015, 16:38

fish skrev:
Kokkefar skrev:
Trickster skrev:

Skift ham ind med to minutter igen, udlån ham til en anden klub, så han ikke kan spille for OB til nytår Billede

Har vi for vane at agere på den måde vi gør i denne sag. Jeg kan ikke mindes det? Kunne det tænkes at forløbet siden sommer 2014 har været så betændt og AaB reelt føler sig holdt for nar og man for en gangs skyld føler man ikke skylder A.K. noget?
Jeg kan sagtens forstå, hvis man ikke føler man skylder ham noget, men vi bliver udstillet som skurken i medierne, og det synes jeg er vigtigere. Gaardes jammerlige forsøg på at overbevise viasats reporter om, at AK ikke var med i truppen af sportslige årsager, og at hans OB skifte intet havde at gøre med det, er jo nu tydeligvis afsløret som en løgn. Jeg synes vi ser dumme ud, og jeg synes vores sportslige image (ikke at det er fuldstændig ødelagt) er mere værd end forholdet til én enkelt spiller.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 23. jul 2015, 16:40

AKJ har spillet for sig selv i et års tid, så kan han nok holde til at træne for sig selv i de sidste måneder.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 23. jul 2015, 16:43

fish skrev:
Kokkefar skrev:
Trickster skrev:

Enig. Det er pinligt af AaB det her.

Hans forløb siden sommeren 2014 er vel stort set identisk med Henrik Dalsgaards. Dalsgaard har blot været endnu længere i klubben og har stadigvæk ikke villet give AaB et klart svar om han forlænger eller ej.
Nu hvor Dalsgaard kan se konsekvenserne af at være åben omkring sin fodboldfremtid, mon ikke han så holder AaB hen i yderligere et halvt år?
Så har "forhandlingerne" stået på i halvandet år...

Dagens afsløring sætter også en fed streg under at AK kan ikke spille sig tilbage i truppen (Jesper Scmidt) og at der er tale om en 'executive decision'.
Ren straffeaktion der formentlig bunder i at man vil gøre livet så surt som muligt for AK, så han tigger og ber OB om at redde ham.
Det virker uværdigt og dobbeltmoralsk.

Når man ansætter folk på en åremålskontrakt, og man i øvrigt stort set intet har betalt for ham, så kan man ikke forlange andet end medarbejderen yder sit bedste gennem perioden.
AK har vel aldrig spillet bedre end i foråret. Han har holdt sin del af aftalen.

Besvar