Larsen
Dalsgaard KEP Kasper P. Raitala
Jönsson Würtz Risgaard Ene
Spalvis Helenius
Det er vel det nærmeste vi kommer stærkeste opstilling ( - Jakob Ahlmann)

KME skrev:Jeg håber på følgende opstilling:
Larsen
Spalvis Helenius

Der er et eller andet galt, når man ikke har Thomsen med i sin startopstilling...KME skrev:Jeg håber på følgende opstilling:
Larsen
Spalvis Helenius

Det er jeg ikke enig i. Kasper P. har på ingen måde spillet sig af i foråret, nærmere tværtimod. Derudover forlængede vi med ham i 5 år i foråret. Han har haft udfordringer med den ene fod i hele opstarten og har ikke spillet nogen testkampe. Derfor tror jeg ikke han er klar til startopstillingen på fredag og så spiller Blåbjerg selvfølgelig. Lørdag er der reserveholdskamp, mon ikke Kasper P. deltager der? Hvem ved, måske har de først tilbudt nr. 4 til Kasper P., men han har takket nej til trøjen...nj27 skrev:med hensyn til om det bliver Blåbjerg eller Kaper p så ligner det for mig at man har valgt Blåbjerg , man har givet ham et andet rygnummer (nr. 4) før nr. 31 det fortæller mig at Blåbjerg nok står foran Kasper i køen , hans nr. er så vidt jeg ved ikke ændret , stadig nr.32
det kan selvfølgelig godt være det ikke forholder sig sådan , men synes det var tankevækkende man også i sin tid gav Patrick nyt nr.som så derefter var fast mand i den periode på højre back indtil der kom andre ting på banen (Dalsgård)

white splash skrev:Der er et eller andet galt, når man ikke har Thomsen med i sin startopstilling...KME skrev:Jeg håber på følgende opstilling:
Larsen
Spalvis Helenius

Ene kan sagtens være hængende angriber - problemet er bare, at det også er Jönssons bedste plads. Jeg synes faktisk det er spændende med Jönsson på højre og Ene fremme da jeg tror det kan skabe en god dynamik med Jönsson på kanten og Ene der ligger lidt tilbageskudt.FlæskeFrank skrev:Ene er ikke angriber. Det kan godt være han selv mener det, men det gør ham ikke til anriber. Sæt nu Spalvis ind.

I Europa synes jeg det fungerede meget godt med Ene på toppen. Men i de kampe hvor det kan forventes vi er dominerende synes jeg ikke så meget om det, så skal vi have et skur inde i boksen = Spalvis!FlæskeFrank skrev:Ene er ikke angriber. Det kan godt være han selv mener det, men det gør ham ikke til anriber. Sæt nu Spalvis ind.

Selvfølgelig skal vi vinde kampen. Spiller for spiller har Hobro et virkelig dårligt hold, som på papiret ikke har niveau til mere end midten af 1. division.thomasjn skrev:Godt nok et tyndt Hobro mandskab, mon ikke de stiller sådan op.
På bænken har de;
Rasmus Lynge Christensen
Rasmus Ingeman
Mads Jessen
Thomas Hansen
Alexander Nybo
Rune Hastrup
Christoffer Østergaard
Umiddelbart er det vel kun Rasmus Lynge og Mads Jessen det eneste de hr at skyde med. Alt andet end en sejr vil være uacceptabelt.