Doukas hvis du har ret.. hvorfor har vi så ikke bare ladet ham gå? .. ophævet hans kontrakt..doukas skrev:Hvorfor er AaB en sørgelig klub? Fordi de ikke gider bruge krudt på en spiller der hellere vil gå lidt ned af karrierestigen og skifte til en direkte konkurrent i ligaen?Since skrev:Jeg er overbevist om at der kommer en løsning i løbet af kort tid. Det er jo en tabersag for både AaB og AK. Det klæder ikke AaB at stå med hatten i hånden, og bede om nogle få håndører her kort før kontrakt udløb.AllanPedersen skrev:Jeg tror præcist det er foregået sådan at OB ikke egentlig ville give noget, og vi ville have noget.. og så bruger vi hans manglende spilletid til at motivere et bud fra OB,.
men ved jeg godt de fleste nok herinde ikke er enige i.. men synes det ligger til højrebenet.
Nu betaler OB et symbolsk beløb, og står som den barmhjertige klub i medierne, mens AaB står tilbage som den sørgelige.
Du havde forresten ret Allan ..... Det er jo tydeligt nu, som du sagde var det ikke træneren det tog beslutningen, men en direkte ordre oppefra.
BTW, så tror jeg egentlig ikke Gaarde har en ide om, at han kan presse en transfer igennem på den ene eller anden måde. Dertil tror jeg godt han ved OB har alle trumferne på hånden. Og helt ærligt, om AaB kunne få 50.000 eller 500.000 for at slippe ham 6 mdr. tidligere betyder vist ikke det store. Det handler nok mere om at statuere et eksempel.
Det vil også være et tydeligt eksempel på at vi ikke kan bruge dig så hvis du hellere vil til OB.
Det er bare ikke det vi gør.. vi holder på ham, men tager ham ikke med på holdet.
og det er da et klart strategisk valg, og har intet med vores træner at gøre.
jeg er såmænd ikke imod han ikke spiller, har jeg hele tiden gjort klart. Vil hellere satse på dem der bliver.
Men synes ikke der kan være nogen tvivl om. det her er AaB ledelsen der går ind og laver en beslutning
og IKKE! vores træner.