Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015
Vi spiler pisse godt, fortsætter vi kan vi kun vinde den her kamp.
Ene er lige langsom nok i opfattelsen. Han når chancerne, men når slet ikke at se op, og instinktet er altså ikke boksangriber.
Jönne fungerer fremragende på kanten. Han vandrer rundt og gør, hvad han vil.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Magtdemonstration kalder Gravlund de første 22 minutter af AaB.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kæft vi spiller godt. Mangler bare et mål.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
... Mod Hobro. Det kan så undre en, at han har været fraværende i alt andet han har lavet det seneste halve år.Kunji skrev:
Det er noget pis, at vi ikke har fået hul på bylden i den her kamp. Vi er død og pine nødt til at forbedre vores evner foran mål, hvis vi skal spille en rolle i dette års Superliga. Jo før, jo bedre.
Med alle de brændte chancer frygter man Hobro får lavet et mål og AaB så dør.
Æegeligt AK ikke gad forlænge. Vi mangler noget kynisme i kassen. Udover det spiller vi jo fremragende, der kunne både stå 1 og 2-0.
I det åbne spil er det absolut noget af det bedre vi har præsteret. Det lover jo godt for en 1-0 sejr til Hobro.
I det åbne spil er det absolut noget af det bedre vi har præsteret. Det lover jo godt for en 1-0 sejr til Hobro.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det kan det så egentlig ikke, når man tager i betragtning, at han blev opereret sidste sommer, og han først nu siger, at han er ved at være på 100%. Det er lige så logisk, som at Helenius først er ved at ramme formen nu.Gamen skrev:... Mod Hobro. Det kan så undre en, at han har været fraværende i alt andet han har lavet det seneste halve år.Kunji skrev:
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
det ligner næsten barcelona mod espanyol ..
Men frygter et hobro mål når vi ikke udnytter vores chancer !!
Men frygter et hobro mål når vi ikke udnytter vores chancer !!
-
Gamen
Så skulle han så bare ikke have spillet :-) Han var jo en af forklaringerne på, at vi ingen mål lavede.Kunji skrev:
Det kan det så egentlig ikke, når man tager i betragtning, at han blev opereret sidste sommer, og han først nu siger, at han er ved at være på 100%. Det er lige så logisk, som at Helenius først er ved at ramme formen nu.
Og der var absolut intet i Esbjerg-kampen der indikerede at han var ved at være på 100 %. Men det er selvfølgelig også en svær situation for klubben. Hvad har han tilbage? 1 år? Han har vel ret beset en 3-5 måneder til at vise at han kan komme nogenlunde tilbage på sit gamle niveau.
- Buzz Killington
- Allstar

Ikke nogen grund til det forbehold. Hobro sluttede 5 point fra os sidste sæson, og har vist at de med deres kompakthed netop er utroligt svære at spille sig igennem. Du havde godt gang i at putte ham i graven sidste runde, og det ville klæde dig at medgive at du var lidt for hurtig. Han har været ude i et år, og fik - som sagt - kun ca. tilsammen 9 kampe sidste år. Intet overraskende i at han topform først nærmer sig nu.Gamen skrev:... Mod Hobro. Det kan så undre en, at han har været fraværende i alt andet han har lavet det seneste halve år.Kunji skrev:
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nu var det næppe Jönsson, der satte holdet. Og hvad giver kampform? Kampe.Gamen skrev:Så skulle han så bare ikke have spillet :-) Han var jo en af forklaringerne på, at vi ingen mål lavede.Kunji skrev:
Det kan det så egentlig ikke, når man tager i betragtning, at han blev opereret sidste sommer, og han først nu siger, at han er ved at være på 100%. Det er lige så logisk, som at Helenius først er ved at ramme formen nu.
Og der var absolut intet i Esbjerg-kampen der indikerede at han var ved at være på 100 %. Men det er selvfølgelig også en svær situation for klubben. Hvad har han tilbage? 1 år? Han har vel ret beset en 3-5 måneder til at vise at han kan komme nogenlunde tilbage på sit gamle niveau.
Og nej, han var ikke specielt god mod Esbjerg i en meget rodet og hektisk kamp. Han viser langt mere på kanten.
-
Gamen
Og er en skygge af sig selv indtil videre i år. OB og AaB har vel, tilsammen, over hidtil 123 minutters fodbold spillet sig til noget der minder om 12-15 kæmpechancer mod dem. Det er ikke samme gennemsolide Hobro-hold som sidste år.Buzz Killington skrev:
Ikke nogen grund til det forbehold. Hobro sluttede 5 point fra os sidste sæson, og har vist at de med deres kompakthed netop er utroligt svære at spille sig igennem. Du havde godt gang i at putte ham i graven sidste runde, og det ville klæde dig at medgive at du var lidt for hurtig. Han har været ude i et år, og fik - som sagt - kun ca. tilsammen 9 kampe sidste år. Intet overraskende i at han topform først nærmer sig nu.
Når Jönsson begynder at levere på et stabilt, højt niveau så fortjener han da et startplads. Og det krydser jeg da selv fingre for, for det er altafgørende for AaB at vi får vores angribere igang.
Jo hurtigere de får hul på bylden, jo bedre.
Lad os nu få det mål inden pausen!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fandme en flot tribune vi har dernede idag!
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg skal lige være med. Du mener du kan dømme Jönsson som ude ud fra i alt 9 kampe sidste år, velvidende at disse har indfundet sig efter et års skade. Men du mener ikke at en hel imponerende Hobro sæson er nogen som helst indikation af Hobros nuværende styrke? Den giver jeg dig lige en chance for at uddybe før jeg beskylder dig for at være inkonsistent.Gamen skrev:Og er en skygge af sig selv indtil videre i år. OB og AaB har vel, tilsammen, over hidtil 123 minutters fodbold spillet os til noget der minder om 12-15 kæmpechancer mod dem. Det er ikke samme gennemsolide Hobro-hold som sidste år.Buzz Killington skrev:
Ikke nogen grund til det forbehold. Hobro sluttede 5 point fra os sidste sæson, og har vist at de med deres kompakthed netop er utroligt svære at spille sig igennem. Du havde godt gang i at putte ham i graven sidste runde, og det ville klæde dig at medgive at du var lidt for hurtig. Han har været ude i et år, og fik - som sagt - kun ca. tilsammen 9 kampe sidste år. Intet overraskende i at han topform først nærmer sig nu.
Når Jönsson begynder at levere på et stabilt, højt niveau så fortjener han da et startplads. Og det krydser jeg da selv fingre for, for det er altafgørende for AaB at vi får vores angribere igang.
Jo hurtigere de får hul på bylden, jo bedre.
Lad os nu få det mål inden pausen!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Risgård leder stadig efter sit vanlige selv. Han er langsommere i tanke og handing, end han er på sin bedre dage. Mon ikke, der kunne komme en Abildgaard-indskiftning i dag.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg synes der tillades mere fysisk spil end tidligere i superligaen dømt efter de første tre AaB halvlege.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er utroligt vi ikke er foran endnu. Jönsson og Ene skylder minimum en kasse hver og derudover en masse gode situationer og afslutninger. Men det er nok Helenius vores chancer skal falde til.
Hobro er bedre med nu. Tempoet er dalet. Bittert, at vi ikke har udnyttet vores massive overtag de første 20-25 minutter.
Hobro er bedre med nu. Tempoet er dalet. Bittert, at vi ikke har udnyttet vores massive overtag de første 20-25 minutter.
-
andreasaab89
- Allstar

FÅ nu Spalvis ind så vi kan få en angriber på banen
Vi har 5-6 spillere der render rundt omkring feltet og triller bolden til hinanden, ingen gider sparke på mål eller deltage i feltet.
Vi mangler desperat bare den ene mand som kan heade og agere trussel i feltet. Så kan vi have 5-6 rundt omkring men der er godt nok tomt i modstanderens felt.
Vi har 5-6 spillere der render rundt omkring feltet og triller bolden til hinanden, ingen gider sparke på mål eller deltage i feltet.
Vi mangler desperat bare den ene mand som kan heade og agere trussel i feltet. Så kan vi have 5-6 rundt omkring men der er godt nok tomt i modstanderens felt.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
andreasaab89
- Allstar

Vi er gode i kombinationerne på midtbanen. Men ret beset spiller vi altså også i klart overtal på midten fordi vi har 6 midtbanespillere i dag.
Vi har fravalgt at have angribere med for at få overtaget nede på midten.
Vi har fravalgt at have angribere med for at få overtaget nede på midten.
AaB er min trosretning