Det kan ikke skrives bedre og mere korrekt, så det vil jeg lade være med at prøve påYankee skrev:Vi har spillet 1-1 hjemme mod Esbjerg og vundet med lodder og trisser mod et elendigt Hobro-hold. Lad os nu ikke få storhedsvanvid - truppen er stadig uhyggeligt smal og vi står til at miste både Thomsen og Dalsgaard inden året er omme. Selvfølgelig skal der ske tilgang til truppen, så vi ikke konstant er på bagkant med udviklingen.
I øvrigt er Szymanowski ikke angriber, men kantspiller - i hvert fald i vores system.
Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Fuldstændig enig... AaB bør allerede nu lukke hullerne efter i hvert fald Thomsen, der jo uden tvivl ryger før eller siden. Vi risikerer at skulle på panikjagt med 3 dage tilbage af vinduet. Jeg ved godt at AaB sikkert allerede har gjort sig overvejelser om potentielle afløsere, men som tiden går risikerer disse muligheder at forsvinde.Yankee skrev:Vi har spillet 1-1 hjemme mod Esbjerg og vundet med lodder og trisser mod et elendigt Hobro-hold. Lad os nu ikke få storhedsvanvid - truppen er stadig uhyggeligt smal og vi står til at miste både Thomsen og Dalsgaard inden året er omme. Selvfølgelig skal der ske tilgang til truppen, så vi ikke konstant er på bagkant med udviklingen.
I øvrigt er Szymanowski ikke angriber, men kantspiller - i hvert fald i vores system.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi kan ihvertilfald ikke regne med, at Gilli både kan spille højreback for Dalsgaard og venstrekant for Thomsen i samme kamp.
Så noget skal ske.
Men Thomsen bliver ikke solgt før han laver et mål.
Så noget skal ske.
Men Thomsen bliver ikke solgt før han laver et mål.
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Du er satme da også så pessimistisk...FlæskeFrank skrev:Vi kan ihvertilfald ikke regne med, at Gilli både kan spille højreback for Dalsgaard og venstrekant for Thomsen i samme kamp.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg er sådan set også enig, det optimale ville være at hente en Thomsen afløser ind nu (eller i forgårs)... jeg kan bare ikke forestille mig det kommer til at ske. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at den nuværende ledelse går med til at bruge måske 4-6 mio. (rent gæt) af millionerne som forventes at komme ind på et Thomsen salg, før indtægten er i hus. Jeg tror ganske enkelt ikke man vil løbe risikoen for at ryge tilbage til tiderne med røde tal og medfølgende forklaringer i regnskabet, og set ud fra et økonomisk synspunkt er det jo sådan set helt fint. Sportsligt er det dog måske som sagt knap så optimalt, især ikke hvis det forventede salg af Thomsen kommer sent i vinduet.Hanga skrev:Fuldstændig enig... AaB bør allerede nu lukke hullerne efter i hvert fald Thomsen, der jo uden tvivl ryger før eller siden. Vi risikerer at skulle på panikjagt med 3 dage tilbage af vinduet. Jeg ved godt at AaB sikkert allerede har gjort sig overvejelser om potentielle afløsere, men som tiden går risikerer disse muligheder at forsvinde.Yankee skrev:Vi har spillet 1-1 hjemme mod Esbjerg og vundet med lodder og trisser mod et elendigt Hobro-hold. Lad os nu ikke få storhedsvanvid - truppen er stadig uhyggeligt smal og vi står til at miste både Thomsen og Dalsgaard inden året er omme. Selvfølgelig skal der ske tilgang til truppen, så vi ikke konstant er på bagkant med udviklingen.
Uhyggelig smal synes jeg nu iøvrigt ikke truppen er. Vi skal huske at vi i øjeblikket har 4 forsvarsspillere (3 backs) ude med skader, det ville ramme stort set alle hold i ligaen hårdt.
Og så er jeg forresten stensikker på at Szymanowski er way out of our league, lønmæssigt. Det må være mange penge Brøndby kan spare ved bare at ophæve kontrakten på en spiller man har investeret stort i, ellers havde man ikke stoppet samarbejdet på den måde man har. Jeg synes nu heller ikke han er god nok, og da slet ikke set i forhold til den løn jeg formoder han har fået/skal have.
Alligevel var man ved at hente Kevin Mensah i vinters og hentede jo også Andreas Blomquist.Jesper Schmidt skrev:Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at den nuværende ledelse går med til at bruge måske 4-6 mio. (rent gæt) af millionerne som forventes at komme ind på et Thomsen salg, før indtægten er i hus. Jeg tror ganske enkelt ikke man vil løbe risikoen for at ryge tilbage til tiderne med røde tal og medfølgende forklaringer i regnskabet, og set ud fra et økonomisk synspunkt er det jo sådan set helt fint. Sportsligt er det dog måske som sagt knap så optimalt, især ikke hvis det forventede salg af Thomsen kommer sent i vinduet.
Problemet er ikke så meget at vi måske kun har få dage til at erstatte Thomsen. Problemet er, at alle de attraktive spillere er røget. Festersen og Bruninho ville jo være to oplagte bud på en afløser, men de er allerede taget. Hvad er der tilbage på markedet i slutningen af august?
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.Yankee skrev:Alligevel var man ved at hente Kevin Mensah i vinters og hentede jo også Andreas Blomquist.Jesper Schmidt skrev:Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at den nuværende ledelse går med til at bruge måske 4-6 mio. (rent gæt) af millionerne som forventes at komme ind på et Thomsen salg, før indtægten er i hus. Jeg tror ganske enkelt ikke man vil løbe risikoen for at ryge tilbage til tiderne med røde tal og medfølgende forklaringer i regnskabet, og set ud fra et økonomisk synspunkt er det jo sådan set helt fint. Sportsligt er det dog måske som sagt knap så optimalt, især ikke hvis det forventede salg af Thomsen kommer sent i vinduet.
Problemet er ikke så meget at vi måske kun har få dage til at erstatte Thomsen. Problemet er, at alle de attraktive spillere er røget. Festersen og Bruninho ville jo være to oplagte bud på en afløser, men de er allerede taget. Hvad er der tilbage på markedet i slutningen af august?
hvorfor får vi det altid til at lyde som om vi kun har råd til ALdi ketchuppen og hvis vi køber Heinz må vi lukke.
Tilbage til emnet
Burde vi ikke udleje Jannik Pohl?
Han er jo ikke 17. han er 19 og i næste sæson 20.
Jønsson, Helenius, Spalvis og Enevoldsen..
Pohl får vel realistisk set ikke noget spilletid i år?.. højest et par minutter. (hvis der sker skader/karantæner)
Mon udviklingsmæssigt set det ikke havde været en ide at sende ham til
en 1. divisionsklub hvor han kan konkurrere om at starte ind og måske få 15-20 kampe i stedet?
Ligesom med Ahlmann
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Lidt som med Ahlmann sidste sæson (og eg. Toft før det), så virker det til at være strategien, at første år med fuld tid i truppen skal bruges i AaB. Så i det henseende, tror jeg ikke man udlejer ham allerede nu, man ser på hvad et år med fuld fokus på bold giver ham, førend udleje bliver aktuelt.AllanPedersen skrev: Burde vi ikke udleje Jannik Pohl?
Pohl får vel realistisk set ikke noget spilletid i år?.. højest et par minutter. (hvis der sker skader/karantæner)
en 1. divisionsklub hvor han kan konkurrere om at starte ind og måske få 15-20 kampe i stedet?
Ligesom med Ahlmann
Tror også meget det afhænger af Thomsen og en eventuel erstatning for ham. Jönsson og Ene kan også ende med at tilbringe tid på kanten (eller måske den off. midt med Thomsen væk), og der vil i så fald kunne blive plads til Pohl som indskifter. Jeg tror nok han skal få en håndfuld kampe i sæsonen, selv hvis han ikke griber chancen til at starte med, om ikke andet så som indskifter. Der er også lidt pokalbold.
Aalborg BK 1885!
http://www.bold.dk/nyt/gaarde-pohl-ser- ... endende-udSøgaard skrev:Lidt som med Ahlmann sidste sæson (og eg. Toft før det), så virker det til at være strategien, at første år med fuld tid i truppen skal bruges i AaB. Så i det henseende, tror jeg ikke man udlejer ham allerede nu, man ser på hvad et år med fuld fokus på bold giver ham, førend udleje bliver aktuelt.AllanPedersen skrev: Burde vi ikke udleje Jannik Pohl?
Ligesom med Ahlmann
Tror også meget det afhænger af Thomsen og en eventuel erstatning for ham. Jönsson og Ene kan også ende med at tilbringe tid på kanten (eller måske den off. midt med Thomsen væk), og der vil i så fald kunne blive plads til Pohl som indskifter. Jeg tror nok han skal få en håndfuld kampe i sæsonen, selv hvis han ikke griber chancen til at starte med, om ikke andet så som indskifter. Der er også lidt pokalbold.
Er det ikke lige tidligt nok? Mon ikke han får spilletid i de første pokal-kampe, og måske endda et indhop her og der.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
hvorfor får vi det altid til at lyde som om vi kun har råd til ALdi ketchuppen og hvis vi køber Heinz må vi lukke.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Det er let at være Allan..
kritisere AaB for ikke at bruge nok penge..
bruger AaB penge de ikke har, kan han endnu engang starte med at kritisere AaB over de ikke har styr på økonomien...
bruger AaB penge de ikke har, kan han endnu engang starte med at kritisere AaB over de ikke har styr på økonomien...
-
AllanPedersen
- Allstar

ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
Ambitionen hedder ikke midten af tabellen .. dig og flere andre herinde tror fejlagtigt at fordi vi er på den sikre side ved at budgettere med at slutte i midten af tabellen.. så er det vores ambition.
Det er det ikke!.. Vi tør bare ikke budgettere med at ende højere.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-boss-vi-skal ... d-i-toppen
-
AllanPedersen
- Allstar

Så vidt jeg ved fik vi 40mill ind sidste år..gravballe skrev:Det er let at være Allan..
Hvis nu det var 35mill i stedet? og vi havde købt en super god erstatning for kusk.. havde det så været jordens undergang?
Vi havde måske sluttet 4 i stedet og spillet europa
Det er jer der gør det her Sort/hvid .. når jeg siger vi skal forlænge med Dalsgaard siger i 'ikke hvis vi går fallit'
Der er kun 2 muligheder når man diskuterer med jer..enten er alt gratis og på fri transfer. eller også lukker AaB....
Så vidt jeg ved har vi solgt Thelander i dette vindue?
Men det kan også meget let gå galt for klubbens økonomi igen, hvis vi aldrig foretager seriøse investeringer i truppen. Det ville eksempelvis være hundedyrt, hvis vi i næste sæson ikke kvalificerer os til slutspillet, ligesom middelmådige hold ikke trækker hverken tilskuere, kvalitetsspillere/trænere eller sponsorer til klubben. Det er en balancegang, og der er helt bestemt også endda alvorlige risici ved evigt mådehold, som vi har en tendens til at undervurdere herinde.ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
Vi havde trods alt råd til at bruge 1,5 million på en breddespiller til vores reservehold i vintervinduet, og vi skal bort fra det her postbygningstraume med, at klubben befinder sig i yderste eksistensfare, hvis en spiller glemmer at slukke lyset efter sig på lokummet.
Måske gemmer klubben rent faktisk penge til at kunne investere lidt til næste år, hvor der (i modsætning til i år) vil være en himmel til forskel på en 6. og en 8. plads.Hovedet skrev:Men det kan også meget let gå galt for klubbens økonomi igen, hvis vi aldrig foretager seriøse investeringer i truppen. Det ville eksempelvis være hundedyrt, hvis vi i næste sæson ikke kvalificerer os til slutspillet, ligesom middelmådige hold ikke trækker hverken tilskuere, kvalitetsspillere/trænere eller sponsorer til klubben. Det er en balancegang, og der er helt bestemt også endda alvorlige risici ved evigt mådehold, som vi har en tendens til at undervurdere herinde.ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
Vi havde trods alt råd til at bruge 1,5 million på en breddespiller til vores reservehold i vintervinduet, og vi skal bort fra det her postbygningstraume med, at klubben befinder sig i yderste eksistensfare, hvis en spiller glemmer at slukke lyset efter sig på lokummet.
-
AllanPedersen
- Allstar

Der er sku også himmel til forskel på en 4 plads og en 5 plads i år..le Cid skrev:Måske gemmer klubben rent faktisk penge til at kunne investere lidt til næste år, hvor der (i modsætning til i år) vil være en himmel til forskel på en 6. og en 8. plads.Hovedet skrev:Men det kan også meget let gå galt for klubbens økonomi igen, hvis vi aldrig foretager seriøse investeringer i truppen. Det ville eksempelvis være hundedyrt, hvis vi i næste sæson ikke kvalificerer os til slutspillet, ligesom middelmådige hold ikke trækker hverken tilskuere, kvalitetsspillere/trænere eller sponsorer til klubben. Det er en balancegang, og der er helt bestemt også endda alvorlige risici ved evigt mådehold, som vi har en tendens til at undervurdere herinde.ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
potentielt ca. 40 millioner til forskel..
Kunne en 5 millioners erstatning for kusk sidste sæson have givet os 4-5 point mere og skaffet os Europa League?
Det koster penge at tjene penge... det gør det bare.
og vi endte med 40mill + sidste år.. og en meget skuffende placering og intet Europa.
Hvilket er derfor vi i år har en forventning om et 0 regnskab..
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
Hvis der var luft i budgettet så er jeg sikker på, at det var sket for længst. Jeg må indrømme at jeg hellere så, at man brugte et anseeligt beløb på at lave en forlængelse med både Dalsgaard og Thomsen, så man om et år/halvandet måske to år, kunne skyde dem afsted til udlandet til en noget højere pris end, hvad der er muligt i dag. Samtidig ville man kunne køre nye talenter i stilling.AllanPedersen skrev:Der er sku også himmel til forskel på en 4 plads og en 5 plads i år..le Cid skrev:Måske gemmer klubben rent faktisk penge til at kunne investere lidt til næste år, hvor der (i modsætning til i år) vil være en himmel til forskel på en 6. og en 8. plads.Hovedet skrev:Men det kan også meget let gå galt for klubbens økonomi igen, hvis vi aldrig foretager seriøse investeringer i truppen. Det ville eksempelvis være hundedyrt, hvis vi i næste sæson ikke kvalificerer os til slutspillet, ligesom middelmådige hold ikke trækker hverken tilskuere, kvalitetsspillere/trænere eller sponsorer til klubben. Det er en balancegang, og der er helt bestemt også endda alvorlige risici ved evigt mådehold, som vi har en tendens til at undervurdere herinde.ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
Kunne en 5 millioners erstatning for kusk sidste sæson have givet os 4-5 point mere og skaffet os Europa League?
og vi endte med 40mill + sidste år.. og en meget skuffende placering og intet Europa.
Det kræver selvfølgelig at spillerne er interesseret
Men Allan du har ret. Vi skulle have investeret 4 mio kroner i en spiller sidste år, for så var vi helt sikkert kommet i Europa i år - det er jo en offentlig kendt hemmelighed...
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
AllanPedersen
- Allstar

Luft i budgettet?.. vi endte med 40mill plus? hvordan synes du det giver mening at der så ikke var luft i budgettetContractManager skrev:Hvis der var luft i budgettet så er jeg sikker på, at det var sket for længst. Jeg må indrømme at jeg hellere så, at man brugte et anseeligt beløb på at lave en forlængelse med både Dalsgaard og Thomsen, så man om et år/halvandet måske to år, kunne skyde dem afsted til udlandet til en noget højere pris end, hvad der er muligt i dag. Samtidig ville man kunne køre nye talenter i stilling.AllanPedersen skrev:Der er sku også himmel til forskel på en 4 plads og en 5 plads i år..le Cid skrev:Måske gemmer klubben rent faktisk penge til at kunne investere lidt til næste år, hvor der (i modsætning til i år) vil være en himmel til forskel på en 6. og en 8. plads.Hovedet skrev:Men det kan også meget let gå galt for klubbens økonomi igen, hvis vi aldrig foretager seriøse investeringer i truppen. Det ville eksempelvis være hundedyrt, hvis vi i næste sæson ikke kvalificerer os til slutspillet, ligesom middelmådige hold ikke trækker hverken tilskuere, kvalitetsspillere/trænere eller sponsorer til klubben. Det er en balancegang, og der er helt bestemt også endda alvorlige risici ved evigt mådehold, som vi har en tendens til at undervurdere herinde.ContractManager skrev:AllanPedersen... Forventningerne til 2015 er et resultat mellem 0 og MINUS 5 mio DKK - og det er på trods af at vi har solgt Rasmus til Panathinaikos. Så vi har ikke pengene til bare lige at smide 4 mio efter en spiller. Det vil simpelthen være for utroværdigt taget klubbens økonomiske situation sidste år i betragtning... Investorer har øset penge i kassen, igen, så det er simpelthen ikke forsvarligt at man året efter så går ud og præsenterer et underskud på 10 mio kroner, hvis man har muligheden for at havne omkring 0. Ambitionerne hedder midten af tabellen, og det er vores trup så absolut i stand til at opnå... Det er godt at være optimist, men du bliver simpelthen også nødt til at være realist - ellers går det galt for klubbens økonomi igen.AllanPedersen skrev:Røde tal, ved et køb på 4 mill??... vi havde 40mill plus sidste sæson.. og vi har solgt Thelander.
Det kræver selvfølgelig at spillerne er interesseret![]()
Men Allan du har ret. Vi skulle have investeret 4 mio kroner i en spiller sidste år, for så var vi helt sikkert kommet i Europa i år - det er jo en offentlig kendt hemmelighed...
Til at købe en erstatning for Kusk til eks. 5 millioner.. er +35mill for lidt?
Vi mistede vores bedste spiller.. og erstattede ham ikke.. og med ellers præcis samme hold sluttede skuffende nr. 5
efter at have vundet the double.
I stedet brugte vi blandt andet 2 ekstremt svingende debutanter i Ando og Børsting der i nogle kampe var helt og aldeles væk.
Siger du en god erstatning ikke kunne have skaffet os 4 point mere? (hvilket var forskellen op til Randers)
Lad os bare sige.. vi er usandsynligt meget uenige hvis du ikke mener det er et logisk scenarie
Der er forskel på årsresultatet for sidste pr og budgetet for dette. De to tal hænger altså ikke nødvendigvis sammen...
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Altså hvis vi følger dine råd, så får unge spillere jo aldrig chancen. Så ville vi aldrig have set Kusk, Thomsen osv. Så havde vi jo købt en erstatning, inden de slog igennem....Luft i budgettet?.. vi endte med 40mill plus? hvordan synes du det giver mening at der så ikke var luft i budgettet
Til at købe en erstatning for Kusk til eks. 5 millioner.. er +35mill for lidt?
Vi mistede vores bedste spiller.. og erstattede ham ikke.. og med ellers præcis samme hold sluttede skuffende nr. 5
efter at have vundet the double.
I stedet brugte vi blandt andet 2 ekstremt svingende debutanter i Ando og Børsting der i nogle kampe var helt og aldeles væk.
Siger du en god erstatning ikke kunne have skaffet os 4 point mere? (hvilket var forskellen op til Randers)
Nogle gange altså... hold da op.
OG en 5. plads var én placering bedre, end de havde budgetteret med. Luk nu FM ned og vågn op til virkeligheden!
Og hvis nu vi havde investeret som du synes vi skulle gøre, og vi rent faktisk havde fået 4. pladsen, hvor sikre var/er vi så på at komme i gruppespil?
1 2 3 Jimmy er en mur!