Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. jul 2015, 15:08

Peder V Mikkelsen skrev:
Gamen skrev: Fordi det er præcis samme taktik usle Steinlein altid har brugt. Jeg kunne skrive stolpe op og stolpe ned om hans dybt amoralske ageren i starten af 00'erne, hvor han fiskede spillere heroppe... Han er, på godt jysk, et usympatisk svin af dimensioner.
Det kunne være fint hvis du vil gøre det, jeg kan aktuelt kun komme i tanke om Fischer og Duelund. Hekler optræder på bold.dk med at han ikke mener at FCM har overtrådt reglerne i forbindelse med talent-fiskeri:

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=20&vis=
Hvad angår ideen om at stjæle talenter, så er det jo kun en sag fordi der er nogen der mener de EJER talenterne selvom de ikke har kontrakter.

Hvad angår overtrædelse af reglerne angående talenter har FCM altrig overtrådt reglerne, for der var ikke nogen eller de var ikke beskrevet præcist.
Hekler har altid været sådan et fint billed på FCM, og i dette tilfælde synes jeg også meget fint han rammer hovedet på sømmet i forhold til hvordan moralen er på heden.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 23. jul 2015, 11:15

Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 25. jul 2015, 15:06

Her er historien om en anden de tegnede en 5 års kontrakt med:

http://www.bold.dk/nyt/vejles-fcm-lejes ... levet-vaek

Jeg ved ikke om der er gået noget galt i uddannelsen af dette hele menneske, eller om vedkommende bare forsøger at opføre sig så dårligt at kontrakten bliver ophævet. I kommentar til artiklen nævnes at Nattestad gjorde det samme i Horsens og blev sendt hjem til FCM før tid.

Måske er Sonni en af de spillere som Glen havde besvær med at se ind i øjnene.
Kom så de Hviie

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 25. jul 2015, 15:20

Glen Riddersholm er åbenbart ikke færdig med at fortælle om bruddet med FCM og føler nu behov for at rette op på nogle fejl i pressens dækning af sagen:

http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96966
Kommentatoren nævnte igår, at han fik en SMS under kampen fra Glen, da han også havde nævnt at Glen ville fortsætte frem til jul. Der korrigerede Glen ham og sagde, at han ville stoppe med det samme, og at steinlein ville have ham til at blive. Det er direkte modsat af hvad der tidligere er blevet sagt. Kommentatoren har bekræftet det på Twitter igen her til morgen.
Derudover havde Glen også skrevet, at Tim sparv ikke var en del af smartodds, som ledelsen tidligere også har nævnt.
Kom så de Hviie

Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Indlæg af Mike80 » 25. jul 2015, 21:42

jonas386 skrev:På ulvegraven er man efterhånden begyndt at indse at Steinlein er en idiot, og at det meste med smartodds bare er varm luft.
Det er da rart at se man ikke taler for komplet døve øren.

Det kan dog, hvilket jeg også tror, have noget at gøre med Glens afgang, som jeg fint forstår man er træt af.
Kan du ikke lige forklare hvordan Smartodds bliver til varm luft?

Det for mig ret åbenlyst, at det for alle klubber kun kan være en fordel med et større netværk, og flere fodboldspillere at måle på iforhold til en klubbens søgen på nye spillere. Det kan vel heller ikke længere modargumenteres, at data i nærmest alle klubber idag bliver en større og større del af klubbernes scouting, hvad enten man finder det romantisk eller ej. Smartsodds står ikke alene i FCM, hvilket klubben jo også gang på gang pointerer, og jeg siger ikke FCM kommer til at ramme rigtigt hver gang fremover. Men det er da selvsagt et super brugbart værkstøj, at have indblik i data fra flest mulige ligaer iforhold til, at hente mest muligt for pengene, når man søger en bestemt spiller? At du vælger at negligere Smartodds og dens mulighedheder til varm luft lyder sgu lidt bittersødt i mine ører Jonas.

Mike

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 28. jul 2015, 11:53

Den runde fcm starter i aften mod Apoel - er det den runde, hvor de er sikker på EL guppespil selv om de evt. taber samlet over de to kampe?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 28. jul 2015, 11:59

Spanky skrev:Den runde fcm starter i aften mod Apoel - er det den runde, hvor de er sikker på EL guppespil selv om de evt. taber samlet over de to kampe?
Nej. Men de får en ekstra chance for at kvalificere sig til EL, hvis de taber mod Apoel.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 28. jul 2015, 12:05

le Cid skrev:
Spanky skrev:Den runde fcm starter i aften mod Apoel - er det den runde, hvor de er sikker på EL guppespil selv om de evt. taber samlet over de to kampe?
Nej. Men de får en ekstra chance for at kvalificere sig til EL, hvis de taber mod Apoel.
Ja præcis. Slår de Apoel er de sikker på et gruppespil i form af enten CL/EL alt efter, hvordan det går i den sidste kval. kamp, taber de får de en sidste chance for EL.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 28. jul 2015, 12:24

Spanky skrev:
le Cid skrev:
Ja præcis. Slår de Apoel er de sikker på et gruppespil i form af enten CL/EL alt efter, hvordan det går i den sidste kval. kamp, taber de får de en sidste chance for EL.
Håbet selvfølgelig altid at FCM ryger ud på røv og albuer... Men kunne også være ok, hvis de taber til Apoel, vinder kval. kamp til EL, trækker 3 usexede modstandere fra østblokken, får storstryg i samtlige 6 kampe.

Det ville også være et fint scenarie for mig.
1 2 3 Jimmy er en mur!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 28. jul 2015, 15:23

white splash skrev:
Spanky skrev:
le Cid skrev:
Håbet selvfølgelig altid at FCM ryger ud på røv og albuer... Men kunne også være ok, hvis de taber til Apoel, vinder kval. kamp til EL, trækker 3 usexede modstandere fra østblokken, får storstryg i samtlige 6 kampe.

En cypriotisk journalist udtalte for et par dage siden at han anser APOEL som svagere end sidste år bl.a. fordi de har fået ny træner, de har også mistet en spiller som Cillian Sheridan. Derudover er det som sidste år et problem for dem at den cypriotiske liga endnu ikke er startet.

Jeg ærgrer mig stadigvæk over at vi røg ud på røv og albuer mod APOEL sidste år. Det var et hold som vi burde ha' slået ud. Havde vi kendt vores besøgelsestid så havde vi afgjort det hele i 1. halvleg i Aalborg.

FCM slår cyprioterne ud hvorefter de får en heldig lodtrækning til play off runden. Jeg tror at FCM går hele vejen og når gruppefasen i CL :S

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2015, 17:50

frederikshavneren skrev:
white splash skrev:
Spanky skrev:
le Cid skrev:

En cypriotisk journalist udtalte for et par dage siden at han anser APOEL som svagere end sidste år bl.a. fordi de har fået ny træner, de har også mistet en spiller som Cillian Sheridan. Derudover er det som sidste år et problem for dem at den cypriotiske liga endnu ikke er startet.

Jeg ærgrer mig stadigvæk over at vi røg ud på røv og albuer mod APOEL sidste år. Det var et hold som vi burde ha' slået ud. Havde vi kendt vores besøgelsestid så havde vi afgjort det hele i 1. halvleg i Aalborg.

FCM slår cyprioterne ud hvorefter de får en heldig lodtrækning til play off runden. Jeg tror at FCM går hele vejen og når gruppefasen i CL :S
Jeg er ikke enig. Der var decideret klasseforskel på Cypern. I lyset af den kamp er det et kæmpe mysterium hvorfor de spillede så defensivt i Aalborg. De havde alt for meget respekt for os, og burde allerede have afgjort det der.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 28. jul 2015, 18:05

Buzz Killington skrev:
frederikshavneren skrev:
white splash skrev:
Spanky skrev:
le Cid skrev:

Jeg er ikke enig. Der var decideret klasseforskel på Cypern. I lyset af den kamp er det et kæmpe mysterium hvorfor de spillede så defensivt i Aalborg. De havde alt for meget respekt for os, og burde allerede have afgjort det der.
Fuldstændig enig. Havde det været med modsat fortegn, havde vi grinet endnu hvis de havde påstået de var bedst og skulle være gået videre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2015, 19:30

Lækkert, FCM bagud.

HAHAAA!! 0-2 De bli'r kørt over!!!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 28. jul 2015, 19:34

Hvad mon smartodds siger om FCM chancer nu??

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 28. jul 2015, 19:35

Frederikshavnerens blik på APOEL bliver i den grad udstillet lige nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 28. jul 2015, 19:46

Det er dybt, dybt underligt det kan ske. Kører FCM ikke et utal af simulationskampe i tør -og regnvejr i deres computersystem og burde have set dette komme? Det er dog vigtigt at holde fast i, at skulle de tabe, ja så er de stadig de moralske vindere.

P.S. Hvor mange mål skal FCM score for at nå gruppefasen i CL?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 28. jul 2015, 19:49

Jeg håber, de taber. Dels fordi de er FCM, og især fordi jeg håber på, at SmartOddsBigData-showet mislykkes. Det ville være rart at få bekræftet, at fodbold er andet end statistik. Og i den forbindelse er det fedt at se, at Kian Hansen sejler rundt, imens Royer ligner en mand, der slet ikke ved, hvad han skal på en fodboldbane. Han løber endda mærkeligt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 28. jul 2015, 19:52

Det får jo nærmest vores 1-1 mod et i følge alle eksperter meget STÆRKERE Apoel hold i sidste sæson, til at ligne et kongeresultat.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 28. jul 2015, 20:00

Hvis de ryger ud til APOEL, er de så færdige i Europa, eller har de så en playoff om noget EL?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 28. jul 2015, 20:02

Frygah skrev:Hvis de ryger ud til APOEL, er de så færdige i Europa, eller har de så en playoff om noget EL?
De har en chance mere for at kvalificere sig til EL
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar