Hvor de dog heller ikke er seedet, og der kan de trække nogle grimme modstandere.Pastorius skrev:De har en chance mere for at kvalificere sig til ELFrygah skrev:Hvis de ryger ud til APOEL, er de så færdige i Europa, eller har de så en playoff om noget EL?
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
De holdt da hele 30 min. før de var død og borte denne gang
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
For dansk fodbold - ak,ak,ak og ve. Vi udstilles igen som en pinlig lille patetisk skodnation hvad fodbold angår. To talentløse forsvarskoks af Midtjyderne - AaB koksede selv fælt sidste år. Vi har INTET at gøre i Europa og det er altså beskæmmende uanset hvor meget jeg så foragter det forbandede hedehold.
Pyh....
Men.....
For dansk fodbold - ak,ak,ak og ve. Vi udstilles igen som en pinlig lille patetisk skodnation hvad fodbold angår. To talentløse forsvarskoks af Midtjyderne - AaB koksede selv fælt sidste år. Vi har INTET at gøre i Europa og det er altså beskæmmende uanset hvor meget jeg så foragter det forbandede hedehold.
Pyh....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- Gentleman Finn
- Allstar

Ja AaB klarede sig kun til foråret, sikke ringeHenriksen skrev:Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
Pyh....
Starter ishockey sæsonen ikke snart?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Intet at gøre i europa og alligevel gik vi videre fra vores EL gruppe. Så der er ingen grund til den gamle sang.Henriksen skrev:Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
Pyh....
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Er det de højre magter der har bestemt de ikke spiller i deres normale sorte dragter? Eller er det en del af taktikken?
http://www.b.dk/viden/det-roede-hold-vinder-mestNIN den fromme skrev:Er det de højre magter der har bestemt de ikke spiller i deres normale sorte dragter? Eller er det en del af taktikken?
De har statistikken med sig, NIN!
EDIT: I øvrigt har Sisto mildest talt virket ordinær i denne kamp. Ingen tvivl om at talentet er der, men der er altså også klare mangler, og jeg ser ham altså stadig ikke klar til de største 4-5 ligaer endnu.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Henriksen
- Allstar

Ishockey? Det har jeg ikke set i gud ved hvor mange år. Jeg snakker danske hold i CL. Bevares, bortset fra 0-6 i Bukarest gjorde AaB det fint i EL, men vil dansk fodbold noget, så skal vi fandme kunne gøre det bedre mod et hold fra Cypern. EL er IKKE det fine selskab - det er og bliver sekunda udgaven af CL uanset hvor godt det så er gået især AaB.Gentleman Finn skrev:Ja AaB klarede sig kun til foråret, sikke ringeHenriksen skrev:Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
Pyh....
- Gentleman Finn
- Allstar

Det folk skyder efter herinde er at fcm har det med at præstere absurd ringe europæisk, og det fortsætter øjensynligtHenriksen skrev:Ishockey? Det har jeg ikke set i gud ved hvor mange år. Jeg snakker danske hold i CL. Bevares, bortset fra 0-6 i Bukarest gjorde AaB det fint i EL, men vil dansk fodbold noget, så skal vi fandme kunne gøre det bedre mod et hold fra Cypern. EL er IKKE det fine selskab - det er og bliver sekunda udgaven af CL uanset hvor godt det så er gået især AaB.Gentleman Finn skrev:Ja AaB klarede sig kun til foråret, sikke ringeHenriksen skrev:Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
Pyh....
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Fuldstændig enig. Man skal have fri adgang til apotekets hylde med lykkepiller for at finde noget at fejre de seneste år, når talen falder på dansk klub fodbold på international niveau. Hvad er det i øvrigt vores rankering er? Vi kan her fra og til juleaften tale Apoel op, men et hold fra Cypern? Hvem er det lige man så vil matche sig i mod, er man af den overbevisning at vi som nation har noget at gøre i det fineste selskab i Europa? Nu er de for tredje gang på vej til at sende et dansk hold ud på røv og albuer.
Og ja, heldigvis starter hockey sæsonen d. 18-09. En sportsgren hvor der ikke spilles i lyserøde støvler, med elastik pandebånd og hvor udøverne ikke kaster sig til jorden som en skamskudt hare i 80% af tiden.
Og ja, heldigvis starter hockey sæsonen d. 18-09. En sportsgren hvor der ikke spilles i lyserøde støvler, med elastik pandebånd og hvor udøverne ikke kaster sig til jorden som en skamskudt hare i 80% af tiden.
Danmark ligger pt. nr. 22 på listen, hvilket vel er meget passende for europas 25 største nation? At Danmark var højere var en uholdbar boble skabt af gode resultater fra FCK og AaB på et økonomisk uholdbart grundlag.Henriksen skrev:Isoleret set fryder det naturligvis mig inderligt det sker pt i Henning - hver en fiber i min krop klukker hånligt og nedladende over, at det opreklamerede møghold får ørerne i maskinen og (forhåbentligt) ryger ud på røv og albuer uden så meget som at få en lilletå indenfor i det fine CL-selskab.
Men.....
Pyh....
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Alligevel snakker vi altså om er hold der kun taber 1-0 på Nou Camp, taber 2x 1-0 mod PSG, samt 1-1 mod Ajax. Så helt dårlige er de altså ikke.NIN den fromme skrev:Fuldstændig enig. Man skal have fri adgang til apotekets hylde med lykkepiller for at finde noget at fejre de seneste år, når talen falder på dansk klub fodbold på international niveau. Hvad er det i øvrigt vores rankering er? Vi kan her fra og til juleaften tale Apoel op, men et hold fra Cypern? Hvem er det lige man så vil matche sig i mod, er man af den overbevisning at vi som nation har noget at gøre i det fineste selskab i Europa? Nu er de for tredje gang på vej til at sende et dansk hold ud på røv og albuer.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
... Og som har et budget FCK ikke engang kommer i nærheden af.white splash skrev:Alligevel snakker vi altså om er hold der kun taber 1-0 på Nou Camp, taber 2x 1-0 mod PSG, samt 1-1 mod Ajax. Så helt dårlige er de altså ikke.NIN den fromme skrev:Fuldstændig enig. Man skal have fri adgang til apotekets hylde med lykkepiller for at finde noget at fejre de seneste år, når talen falder på dansk klub fodbold på international niveau. Hvad er det i øvrigt vores rankering er? Vi kan her fra og til juleaften tale Apoel op, men et hold fra Cypern? Hvem er det lige man så vil matche sig i mod, er man af den overbevisning at vi som nation har noget at gøre i det fineste selskab i Europa? Nu er de for tredje gang på vej til at sende et dansk hold ud på røv og albuer.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Jeg har ikke sagt de er dårlige, men fra Cypern. Hvem vil vi gerne møde for at komme i CL. Hold fra Island? Vil man ind i det lukrative selskab til alle de rare trillionern af millioner, så skal man forbi et hold som Apoel, længere er den ikke. Og det har dansk fodbold mere eller mindre misset chancen for tre gange nu.white splash skrev:Alligevel snakker vi altså om er hold der kun taber 1-0 på Nou Camp, taber 2x 1-0 mod PSG, samt 1-1 mod Ajax. Så helt dårlige er de altså ikke.NIN den fromme skrev:Fuldstændig enig. Man skal have fri adgang til apotekets hylde med lykkepiller for at finde noget at fejre de seneste år, når talen falder på dansk klub fodbold på international niveau. Hvad er det i øvrigt vores rankering er? Vi kan her fra og til juleaften tale Apoel op, men et hold fra Cypern? Hvem er det lige man så vil matche sig i mod, er man af den overbevisning at vi som nation har noget at gøre i det fineste selskab i Europa? Nu er de for tredje gang på vej til at sende et dansk hold ud på røv og albuer.
- Henriksen
- Allstar

Hørt!!!NIN den fromme skrev:Jeg har ikke sagt de er dårlige, men fra Cypern. Hvem vil vi gerne møde for at komme i CL. Hold fra Island? Vil man ind i det lukrative selskab til alle de rare trillionerne af millioner, så skal man forbi et hold som Apoel, længere er den ikke. Og det har dansk fodbold mere eller mindre misset chancen for tre gange nu.white splash skrev:Alligevel snakker vi altså om er hold der kun taber 1-0 på Nou Camp, taber 2x 1-0 mod PSG, samt 1-1 mod Ajax. Så helt dårlige er de altså ikke.NIN den fromme skrev:Fuldstændig enig. Man skal have fri adgang til apotekets hylde med lykkepiller for at finde noget at fejre de seneste år, når talen falder på dansk klub fodbold på international niveau. Hvad er det i øvrigt vores rankering er? Vi kan her fra og til juleaften tale Apoel op, men et hold fra Cypern? Hvem er det lige man så vil matche sig i mod, er man af den overbevisning at vi som nation har noget at gøre i det fineste selskab i Europa? Nu er de for tredje gang på vej til at sende et dansk hold ud på røv og albuer.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
doukas skrev:
Hahaha - legendarisk Little Brittan reference!
I want a pint and another one.
Bienvenu Bassogog!
fish skrev:Benham lige nu..
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Benhams statistikere lige nu i deres serverrum...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.