Allan - kan du ikke sætte debattempoet lidt ned? Samtlige tråde kommer efterhånden til at handle om, hvorvidt AaB gør det godt nok i generelle termer - jeg tror, at vi er flere, der bare gerne vil debattere det specifikke indhold i trådene. Særligt lige nu omkring hvad der kan ske i vinduet ind/ud og i denne tråd specifikt, hvad der skal ske med Thomsen.
Din vinkel kunne også have været, at det var stærkt af Gaarde at stå fast på prisen, selvom Thomsen nok var ret forelsket i tanken om en hurtig handel, men det havde været for kedeligt, ikke?
Hvis rygtet fra debattøren (troværdigheden kan jeg ikke vurdere) på bold er rigtigt, at vi snakker i omegnen af 15-16 mio. + 25% i videresalg (samt en træningskamp senere mod Nantes), så vi jeg være godt tilfreds. Det giver mulighed for både at forstærke kanten + centerforsvaret.
Desværre ser det ud til, at Lukas er attraktiv for andre hollandske klubber - om det er bedre for hans udvikling, er jeg faktisk i tvivl om. Det styrkede ikke Enes situation i hvert fald at skifte Holland ud med noget tilsvarende i Belgien.