Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
27 min før der kom en afslutning, som nok mest lignede en aflevering
„The less you care, the happier you will be.“
-
Gamen
Klassisk AaB!
Og utilgiveligt af Thomsen at være så nonchalant på vores første chance. Alibifodbold, at sparke den direkte ind foran hvor Helenius er omringet af to spillere, i stedet for at afslutte selv.
27 minutter spillet, og vi har ikke været i nærheden af at være farlige.
Og utilgiveligt af Thomsen at være så nonchalant på vores første chance. Alibifodbold, at sparke den direkte ind foran hvor Helenius er omringet af to spillere, i stedet for at afslutte selv.
27 minutter spillet, og vi har ikke været i nærheden af at være farlige.
Ja, det ser meget mat, langsomt og forudsigeligt ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re:
For et stykke tid siden mente jeg at Kasper P. havde niveau til Skive, men jeg er enig i at vi mangler ham. Duoen KEP/Blåbjerg er bestemt ikke overbevisende, især Blåbjerg har lavet mange fejl hidtil i sæsonen.abbifar skrev:Ja defensiven halter. Blaabjerg/KEP lver for mange fejl og Dalsgaard har de første kampe været en skygge af sig selv. Vi mangler Kasper P. og jeg mener faktisk vi ville stå bedre med PK på højrebacken.
Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
Om det er fordi at modstanderne har læst os eller fordi at spillet slet ikke kører som i mesterskabssæsonen ved jeg ikke, men jeg er enig i at Dalsgaard slet ikke har ramt niveau.
-
frederikshavneren
- Allstar

Det ligner sidste sæsonHanga skrev:Nøøøj vi er sløje!
Jeg synes egentlig, at de første kampe har været præget af fart og intensitet, og det har generelt tegnet til at blive en interessant Superliga på et højere niveau, men det her er godtnok en absurd kedelig kamp indtil nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Mipodanmark
- 2. div

Vi mangler en midtstopper med lidt bold i
Bruhn ud, Jönsson ud. Spalvis på toppen og Ene på kanten.
Sæt. I. Gang.
Sæt. I. Gang.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Ham Bruninho ligner en spiller vi godt kunne have brugt...
1 2 3 Jimmy er en mur!
For dælen, det er jo ikke forsvaret der er det primære problem. Vi skaber INGEN chancer og vi skal bruge 20 for at score et mål.
-
Gamen
Øv, det var en publikumsyndling som Bruninho vi godt lige kunne have brugt i AaB. Guderne skal vide, at der ikke er særlig mange spillere der kan noget ekstraordinært på vores hold pt... De viser det i hvert fald ikke.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
EnigKunji skrev:Bruhn ud, Jönsson ud. Spalvis på toppen og Ene på kanten.
Sæt. I. Gang.
Men først og fremmest skal Blåbjerg ud - det er spm om tid før han koster et mål. Så må vi prøve med Augo.
Bienvenu Bassogog!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Lige pt mener jeg ikke engang blåbjerg er god nok til bænken.. Kasper Pedersen og Ahlmann kan ikke komme hurtigt nok tilbage
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Det var sgu da meget godt vi holdt nallerne fra ham Bruninho. Kan bedre li' at se naboens søn spille for AaB.
Enig. Både Bruhn og Jönsson er meget anonyme og bidrager med intet lige nu.Kunji skrev:Bruhn ud, Jönsson ud. Spalvis på toppen og Ene på kanten.
Sæt. I. Gang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hold nu kæft vi spiller med mange lange bolde... Det er jo Sønderjyske om igen.
Og derfor ryger Thomsen højst for 15 mio.
Hold vi sjusker med tingene og har slet ikke nok kvalitet i tingene når vi bliver presset bare lidt.
-
frederikshavneren
- Allstar

Det er diskuteret til uendelighed i transfertråden, men hold da op hvor vi mangler en hurtig spiller der kan gøre det uventedeGamen skrev:Øv, det var en publikumsyndling som Bruninho vi godt lige kunne have brugt i AaB. Guderne skal vide, at der ikke er særlig mange spillere der kan noget ekstraordinært på vores hold pt... De viser det i hvert fald ikke.