Jeg fandt ud af det for nogle måneder siden - og har glemt det igen. Det er ikke sjovt eller spektakulært eller noget som helst. Et eller andet med nogle gryder og en mine.Frank Buck skrev:Han er ret morsom - en eller anden dag er jeg nødt til at finde ud af hvad han rent faktisk snakker om....
Brøndby
Re: Brøndby
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tøsemål tæller åbenbart også for to i Superligaen
https://dl.dropboxusercontent.com/u/558 ... .11.55.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/558 ... .11.55.png
Brøndby har fyret Per Rud og ansat Troels Bech i stedet.
De er så underholdende på Vestegnen
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Blot et bevis på, at de har været nervøse overfor AGFs oprykning. Tænk hvis de nu ville tage galehustitlen tilbage.Arendt skrev:Brøndby har fyret Per Rud og ansat Troels Bech i stedet.
Men Brøndby har nu klart bragt sig i front.
- FlæskeFrank
tror det er et godt bytte desværre
Vi kan her i Danmark brokke os nok så meget over at vi kun er nr. 25 (ca) på koefficient listen, og at vi burde være over et land som Cypern. Men når mestrene fra Cypern er markant bedre end vores mestre, og når Brøndbys træner kalder det for at mindre mirakel hvis de kan slå Omonia ud, ja så må vi bare sige at dansk fodbold simpelthen bare ikke er bedre.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... el/5674246
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... el/5674246
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er et under, at Frank stadig er træner på vestegnen.
Men sådan er presset bare meget større i AaB. Magnus Pehrsson fik 60 superligakampe for os inden han blev strittet ud. Thomas Frank har allerede fået 69 hos BIF.
Men presset er bare større i AaB
Hvis de ikke vinder i aften, så må de da smide ham på porten. Forventningsmæssigt har han nok vist det, de kunne forvente i BIF i europæisk sammenhæng, men hverken spil eller point synes tilfredsstillende efter mere end to år, så bør det være slut. I øvrigt kommer ingen fra ledelsen med støtteerklæringer til Thomas Frank(det er så ikke altid et negativt tegn).
Men sådan er presset bare meget større i AaB. Magnus Pehrsson fik 60 superligakampe for os inden han blev strittet ud. Thomas Frank har allerede fået 69 hos BIF.
Men presset er bare større i AaB
Hvis de ikke vinder i aften, så må de da smide ham på porten. Forventningsmæssigt har han nok vist det, de kunne forvente i BIF i europæisk sammenhæng, men hverken spil eller point synes tilfredsstillende efter mere end to år, så bør det være slut. I øvrigt kommer ingen fra ledelsen med støtteerklæringer til Thomas Frank(det er så ikke altid et negativt tegn).
- FlæskeFrank
Man har tydeligt kunne se de seneste dage, at Frank har haft arbejdshandskerne på. Han forsvare sig dog meget godt.FlæskeFrank skrev:Det er et under, at Frank stadig er træner på vestegnen.
Men presset er bare større i AaB![]()
At BIF'S fans råber Auri Auri siger bare alt om den klub. Som om han kan komme tilbage i cheftrænerjobbet efter hans katastrofale niveau sidst han var træner der.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Nu er det snart tid til at krydse fingre for at Vestegnen gør det godt og skraber nogle point sammen til vores Europa regnskab.

Råber de ikke, at han er en Auri? Underforstået en katastrofe?Kristian skrev: At BIF'S fans råber Auri Auri siger bare alt om den klub. Som om han kan komme tilbage i cheftrænerjobbet efter hans katastrofale niveau sidst han var træner der.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der var så meget hånd på ved det straffe der. Vildt Onklerne fra Viasat ikke orker at se det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg var væk i pausen. Var der straffe? Det lignede overhovedet ikke et straffe på de vinkler vi så i løbet af første halveg
Hair is not a right: it´s a privilege!
De gule satner videre, ved sgu ikke helt. Forhåbentlig kan det koste en masse krafter i Suppen, men på den anden side under jeg ikke rigtigt Brøndby nogen form for succes udover med at ødelægge sig selv indefra.
Det var flot fight, men det bider dem i røven når de skal spille begge turneringer. Med lidt held kan de blive kørt over af Club Brugge igen i næste runde. Går lige ind og ligger 200 kr. på en Randers sejer over Brøndby, for de er da kørt helt flade til søndagthomasjn skrev:De gule satner videre, ved sgu ikke helt. Forhåbentlig kan det koste en masse krafter i Suppen, men på den anden side under jeg ikke rigtigt Brøndby nogen form for succes udover med at ødelægge sig selv indefra.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Mon ikke man er fint nok tilfreds med de 40 mill Europa league gruppespillet kan give..
hvis det så koster lidt placeringer i superligaen..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
...To whom it may concern...AllanPedersen skrev:Mon ikke man er fint nok tilfreds med de 40 mill Europa league gruppespillet kan give..
Kvallen til gruppespillet (som stadig er langt væk for BIF)giver ikke meget mere end 10 millioner i præmiepenge. Derefter er der omkring 1.5 millioner for en kampsejr i gruppespillet. Så skal man også huske på alle omkostningerne forbundet med at afholde sådan en turnering. Så hvis Brøndby kun får en so so turnering, så er der ikke mange penge at hente der. Og ud fra deres præstationer i superligaen hidtil, ser det ikke specielt opløftende ud for dem.
Grunden til vi fik så mange penge ud af turneringen, var fordi vi nåede til CL playoff. Det gav (så hut jeg visker) lige under 30 millioner i sig selv.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er vist ændret i år, så der nu kommer flere penge i alene at kvalificere sig til gruppespillet (læste 30-40 millioner), det er naturligvis ikke ChL beløber, men stadig nok til at man som dansk klub kan få et ordentligt løft (med forbehold for at pengene bruges fornuftigt).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
I en almindelig dansk fodboldklub ville de mange rare millioner sikkert kunne gøre en forskel. I Bizarro world, er jeg knap så sikker.