AaB bruger ikke de penge de har.. AaB har fået 110millioner ind på bogen i løbet af de sidste 12 måneder.Eksil skrev:Nu har AaB ikke en guldkalv i Parken, og derfor må de bruge de penge de har, og ikke de penge du ville ønske de havde.
Desuden har det ikke særligt meget at gøre transferønsker. Jeg tror alle har fattet du ikke er imponeret af Gaarde og Schoors, men kan du måske holde det til en-to tråde og ikke dem alle sammen? De sidste par gange jeg har lokket på har der stået dit navn som seneste poster i alle AaB foraene.
On topic - Hent FCVs store kleppert i Jean-Claude Bozga. Han er erfaren og fysisk stærk. To ting der mangler i bægklæden.
Og har indtil videre brugt det på en 2 årige kontrakt til Helenius.. og at hente AK, Thrane og Thelander i 1. div klubber for ingenting..
Du deltager selv i debatten.. på ligefod, så drop det der med at trække 'uden for emne' kortet.
Vil du gerne snakke transfers.. det vil jeg også gerne
jeg har et transfer ønske... KØB EN SPILLER.. HVEM SOM HELST:. køb en fra Viborg..
Vi har en trup bestående af +30 årige og u19 spillere der ikke er KLAR!!!..
Køb en spiller.. der kan gå direkte ind i vores start 11'er.. og ikke ligne en amatør
SOm Bruun og Blåbjerg.
For det er realiteten omkring vores ungdoms eventyr lige nu... de er ikke Lucas Andersen og de er ikke Kusk.
Banesn med længder dårligste spiller i sidste kamp var Blåbjerg.. og vi havde ikke andre at sætte ind.
Det er dælme foruroligende synes jeg.
Vi mangler grotesk meget kræfter udefra som vores unge kan læne sig op af.