Medmindre du er Gnu i forklædning, så fik jeg ikke rigtigt svar på det jeg spurgte om, nej.Strandli skrev: Selv tak! Håber du fik stillet din nysgerrighed
Mål og ambitioner i AaB
Re: Mål og ambitioner i AaB
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ingen tvivl om Thelander blev solgt for billigt, det er vidst kun dig og Gaarde der er tilfreds med den pris.Freddie skrev:Måske, men du har allerede fået svar fra mig på de indvendinger, og for mig er 4-6 millioner en fin pris for en spiller, der ikke kunne regne med spilletid, med mindre der var skader. For lige at dokumentere at Thelanders niveau var faldet, kunne du passende følge dette link. 0.45. Det var desværre hans afskedskamp, og det ærgrer mig, da en af de største præstationer i AaBs nyere historie var fra Thelander i pokalfinalen 2014. Hvad tror du Panathinaikos havde tilbudt hvis de havde set de billeder.Gnu skrev: Selv hvis vi taler 4-6 millioner er det jo stadig latterligt billigt for en doublevinder og rene peanuts for en stor klub som Panathinaikos.
Fik vi nu bare det, vi skulle have for vores spillere, kunne vi jo i langt højere grad skrive lange kontrakter med dem vi tror på, sikre kontinuitet og købe forstærkninger.
Så selvfølgelig er det et kæmpe problem at vi får så lidt for vores spillere, og det er simpelthen noget sludder at skrive, at spillerslag blot er en bonus.
https://www.youtube.com/watch?v=F-1qcj6F2xM
Men har vores finske ven, kostet 4-6 mill for en halvårige kontrakt?
Eller var det en løgn, da Gaarde/Schoor udtalte at alle transfermidler vil blive geninvesteret i truppen ?
Penge kan også geninvesteres gennem kontraktforlængelser. Ud over det - så tror jeg også, at der er et mindre millionbeløb i overskud, men at man evt. vil vente og lægge det oveni pengene for et Thomsen-salg.Strandli skrev:Ingen tvivl om Thelander blev solgt for billigt, det er vidst kun dig og Gaarde der er tilfreds med den pris.Freddie skrev:Måske, men du har allerede fået svar fra mig på de indvendinger, og for mig er 4-6 millioner en fin pris for en spiller, der ikke kunne regne med spilletid, med mindre der var skader. For lige at dokumentere at Thelanders niveau var faldet, kunne du passende følge dette link. 0.45. Det var desværre hans afskedskamp, og det ærgrer mig, da en af de største præstationer i AaBs nyere historie var fra Thelander i pokalfinalen 2014. Hvad tror du Panathinaikos havde tilbudt hvis de havde set de billeder.Gnu skrev: Selv hvis vi taler 4-6 millioner er det jo stadig latterligt billigt for en doublevinder og rene peanuts for en stor klub som Panathinaikos.
Fik vi nu bare det, vi skulle have for vores spillere, kunne vi jo i langt højere grad skrive lange kontrakter med dem vi tror på, sikre kontinuitet og købe forstærkninger.
Så selvfølgelig er det et kæmpe problem at vi får så lidt for vores spillere, og det er simpelthen noget sludder at skrive, at spillerslag blot er en bonus.
Men har vores finske ven, kostet 4-6 mill for en halvårige kontrakt?
Eller var det en løgn, da Gaarde/Schoor udtalte at alle transfermidler vil blive geninvesteret i truppen ?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Op i røven med Facebook. Jeg har ikke engang selv en profil derinde.NIN den fromme skrev:Jeg er enig. Vi bør tilrettelægge vores strategi og agerren efter stemningen før under og efter en kamp i henhold til FB. Primært fordi personer ikke er anonyme der. Når personer ikke er anonyme, gør det deres udsagn ikke bare meningsfyldte, men sande. F.eks. ved jeg hvad en række af mine FB venner fik at spise i går.Strandli skrev:Ja, KEP og Risgaard været ude og sige der mangler kvalitet over hele linjen(bold.dk bla.)Freddie skrev:Jeg deltager ikke i nogen heksejagt på nogen. Allan P. er for længst sat på min ignoreliste, men jeg tager mig da den frihed at kommentere hans snak, hvis det passer mig.Strandli skrev: Yes, nu kan vi vidst godt aflyse heksejagten på ham Allan P.
Han havde ret i hans holdning til truppens kvalitet.
Dvs. Dig, JSJ, Freddie , kunji mfl. Har tager noget så grueligt fejl når i har forsøgt at latterliggøre ham.
Det må være konklusionen, når to generaler udtaler sig som de gør( KEP og Risgaard)
Med den aktiepost han ejer, er det jo stof til en generalforsamling og ikke til et debatforum han sender ud i verden. Men han viger tilsyneladende tilbage for at investere så meget, at han får noget at sige i forhold til strategien i AaB. Han er mindretalsaktionær, og kan tydeligvis ikke finde grobund for sine synspunkter i selskabet. Efter min mening må man tage udgangspunkt i den strategi flertallet af ejerne har besluttet.
Med hensyn til KEPs og Risgårds meninger aner jeg ikke hvor de kommer fra, men det er måske min egen skyld? Hvordan udtaler de sig? Er det ikke Rasmus Würtz, der er anfører?
Det er dog ikke gået helt tosset i de sidste år, og hvís nogen tror, at det er penge og indkøb, der skal levere resultaterne, så kan de jo bare spørge Ståle efter hvordan han selv synes, det går.
Selfølgelig skal man følge den strategi , som flertallet af ejerne har besluttet.
Men har man som blod-sved-tåre fan/supporter ikke ret til at stille spørgsmålstegn ?
Jeg tror flertallet af ejerne vil være træt af deres investering, hvis der kun sidder 3500-4000 kigger på den. Der er ved at sprede dig en dårlig stemning omkring de røde.
Kig AaB's Facebook side. Voksne mennesker med navn og billede(det er jo dejligt anonymt herinde) sviner Gaarde til. Mange vil smide Søndergaard af helveds til efter fire kampe.
I opslaget under Gf kampen, bliver vi hånet.
Folk skriver de ikke kunne drømme om at bruge tid og penge på at se Sønderjyske 2 blive smasket igen.Det er en dårlig stemning der spreder sig hurtigt, hver gang der bliver snakket AaB nu på diverse arbejdspladser skoler osv. Er det negativt og 'træls' det hele. Det eneste man har hørt fra Gaarde's mund er, vi skal ligge i toppen-der bliver måske købt, hvis vi sælger først. Come on man.
Det nytter jo ingenting, at i en lille flok herinde(JSJ, buzz, kunji m.fler) der syntes det en pissegod strategi, og det bare køre derudaf.
Vi taber en helveds masse potientielle stadiongængere,trøjekøber osv. På gulvet i disse dage.
Jeg kunne selfølgelig også have skrevet, at jeg har været på fire forskellige byggepladser indtil videre idag.Og der er en lorte stemning omkring AaB.
Det handler ikke om Facebook eller håndværkere. Det handler om den negative stemning, der er omkring AaB. Halvanden sæson efter, vi vandt mesterskabet.
Det er en seriøs og alvolige diskussion/situation.
Men det kan selfølgelig være svært at se, når man sidder bag sin fedtede skærm og leger sjov man haha.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Thelanders status hos er sgu da fuldstændig ligegyldig. Panathinaikos køber ham jo ikke, fordi de tror han vil være et flop, men fordi de tror på ham. Så skal de da op med læderet, når de vil købe ham fri af kontrakten. Fire millioner er pinligt.Freddie skrev:Måske, men du har allerede fået svar fra mig på de indvendinger, og for mig er 4-6 millioner en fin pris for en spiller, der ikke kunne regne med spilletid, med mindre der var skader. For lige at dokumentere at Thelanders niveau var faldet, kunne du passende følge dette link. 0.45. Det var desværre hans afskedskamp, og det ærgrer mig, da en af de største præstationer i AaBs nyere historie var fra Thelander i pokalfinalen 2014. Hvad tror du Panathinaikos havde tilbudt hvis de havde set de billeder.Gnu skrev: Selv hvis vi taler 4-6 millioner er det jo stadig latterligt billigt for en doublevinder og rene peanuts for en stor klub som Panathinaikos.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Så man er Allan P, fordi med man ikke er enig med dig, hold nu op, det bliver sku for sølle.Freddie skrev:Jeg vil ikke ud i en lang tirade af gentagelser. Kun kort sige, at det, der har skabt orden i AaB er mådehold, tålmodighed, godt arbejde og en heldig hånd. Det der har skabt problemer gennem årene er alt for dyre spillerkøb og deraf følgende tab af store formuer på kort tid. Hvis man ikke har fattet, at man skal lære af historien, er der ikke noget at gøre. Du kan selv se at FCK lige har nedjusteret til et underskud på 55 mio for sæsonen her, fordi de ikke var gode nok til at slå sig igennem til gruppespil. Er det virkelig det, du ønsker for AaB? Det har vi måske råd til en gang, og så er vi døde.Strandli skrev:
Ja, KEP og Risgaard været ude og sige der mangler kvalitet over hele linjen(bold.dk bla.)
Selfølgelig skal man følge den strategi , som flertallet af ejerne har besluttet.
Men har man som blod-sved-tåre fan/supporter ikke ret til at stille spørgsmålstegn ?
Jeg tror flertallet af ejerne vil være træt af deres investering, hvis der kun sidder 3500-4000 kigger på den. Der er ved at sprede dig en dårlig stemning omkring de røde.
Kig AaB's Facebook side. Voksne mennesker med navn og billede(det er jo dejligt anonymt herinde) sviner Gaarde til. Mange vil smide Søndergaard af helveds til efter fire kampe.
Folk skriver de ikke kunne drømme om at bruge tid og penge på at se Sønderjyske 2 blive smasket igen.Det er en dårlig stemning der spreder sig hurtigt, hver gang der bliver snakket AaB nu på diverse arbejdspladser skoler osv. Er det negativt og 'træls' det hele. Det eneste man har hørt fra Gaarde's mund er, vi skal ligge i toppen-der bliver måske købt, hvis vi sælger først. Come on man.
Det nytter jo ingenting, at i en lille flok herinde(JSJ, buzz, kunji m.fler) der syntes det en pissegod strategi, og det bare køre derudaf.
Vi taber en helveds masse potientielle stadiongængere,trøjekøber osv. På gulvet i disse dage.
Bare for en ordens skyld behøver du ikke svare. Den her debat er slut for mit vedkommende, og jeg er ikke sikker på, at jeg ikke diskuterer med Allan P, og jeg gider ikke argumentere mod fastfrosne meninger.
Der ingen grund til at (mis)bruge spørgsmålstegn, når du slutter dit indlæg af, med at skrive du ikke har tænk dig at debattere mere.
Men enig, det er nytteløst.
DU har jo svaret, og kender strategien. Vi køre lige et par mellemsæsoner, og så vinder vi selfølgelig mesterskabet. Som vi plejer, det kan ikke gå galt.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Op i røven med FB? Først hiver du det sociale medie frem som en sandhedsindikator på stemningen omkring klubben og hvor højt agtet det bør regnes i forhold til debatsiden, fordi der billeder under personerne, by, titler osv. Så griber du efterfølgende fat i alle de bygge -og arbejdspladser du har været på i din pilgrimsfærd og hvor alle som en har smidt alt hvad de har i hænderne og løbet dig i møde for at fortælle hvor dårligt det står til med AaB. Og at der senere på dagen er arrangeret en happening, hvor de brænder deres trøjer og sæsonkort af, fordi vi har tabt to kampe. Det eneste der er morsomt her (og det er det så ikke endda, det er komisk) det er at du tillader dig at referere til FB og at der kan man ikke skjule sig i anonymitetens grumset vand bag en computerskærm. Se, det kommer fra en person som nu er brudt jomfruhinden på sin profil nummer hvad? Og i den forbindelse må vi så heller ikke glemme de sjove små versefødder der følger i kølvandet på hver anden af dem. Men det er jo selvfølgelig mobiltelefonens skyld.Strandli skrev:Op i røven med Facebook. Jeg har ikke engang selv en profil derinde.NIN den fromme skrev:Jeg er enig. Vi bør tilrettelægge vores strategi og agerren efter stemningen før under og efter en kamp i henhold til FB. Primært fordi personer ikke er anonyme der. Når personer ikke er anonyme, gør det deres udsagn ikke bare meningsfyldte, men sande. F.eks. ved jeg hvad en række af mine FB venner fik at spise i går.Strandli skrev:Ja, KEP og Risgaard været ude og sige der mangler kvalitet over hele linjen(bold.dk bla.)Freddie skrev:Jeg deltager ikke i nogen heksejagt på nogen. Allan P. er for længst sat på min ignoreliste, men jeg tager mig da den frihed at kommentere hans snak, hvis det passer mig.Strandli skrev: Yes, nu kan vi vidst godt aflyse heksejagten på ham Allan P.
Dvs. Dig, JSJ, Freddie , kunji mfl. Har tager noget så grueligt fejl når i har forsøgt at latterliggøre ham.
Det må være konklusionen, når to generaler udtaler sig som de gør( KEP og Risgaard)
Med den aktiepost han ejer, er det jo stof til en generalforsamling og ikke til et debatforum han sender ud i verden. Men han viger tilsyneladende tilbage for at investere så meget, at han får noget at sige i forhold til strategien i AaB. Han er mindretalsaktionær, og kan tydeligvis ikke finde grobund for sine synspunkter i selskabet. Efter min mening må man tage udgangspunkt i den strategi flertallet af ejerne har besluttet.
Med hensyn til KEPs og Risgårds meninger aner jeg ikke hvor de kommer fra, men det er måske min egen skyld? Hvordan udtaler de sig? Er det ikke Rasmus Würtz, der er anfører?
Det er dog ikke gået helt tosset i de sidste år, og hvís nogen tror, at det er penge og indkøb, der skal levere resultaterne, så kan de jo bare spørge Ståle efter hvordan han selv synes, det går.
Jeg kunne selfølgelig også have skrevet, at jeg har været på fire forskellige byggepladser indtil videre idag.Og der er en lorte stemning omkring AaB.
Det handler ikke om Facebook eller håndværkere. Det handler om den negative stemning, der er omkring AaB. Halvanden sæson efter, vi vandt mesterskabet.
Men det kan selfølgelig være svært at se, når man sidder bag sin fedtede skærm og leger sjov man haha.
Hvis det er sandt at KEP og Risgaard har været i medierne for at kritisere niveauet hos deres holdkammerater, så tangerer det til at være lige så hjernedødt, men knap så lårklaskende morsomt og pinligt som da Akharraz for åben skærm mente det var bestyrelse skyld at AGF rykkede.Strandli skrev:Ja, KEP og Risgaard været ude og sige der mangler kvalitet over hele linjen(bold.dk bla.)Freddie skrev:Jeg deltager ikke i nogen heksejagt på nogen. Allan P. er for længst sat på min ignoreliste, men jeg tager mig da den frihed at kommentere hans snak, hvis det passer mig.Strandli skrev: Yes, nu kan vi vidst godt aflyse heksejagten på ham Allan P.
De to rutinerede kræfter og i teorien bærende kræfter burde fandme kigge på dem selv og tage fat i de andre rutinerede folk som Helenius, Dalsgård, Wurtz, Jönsson, Thomsen og Ene om de er tilfreds med dem selv - om de har levet op til forventningerne.
Hvis ikke de nævnte spillere er, eller nærmere, burde være garant for kvalitet så vil AaB aldrig kunne købe sig til kvalitet - max til forhåbninger om kvalitet i samme stil som de nævnte, men det er til en hver tid spillerens ansvar at bevise kvaliteten.
Der har jo overhovedet ikke været tale om en flok rutinerede spillere der løber rundt og trækker læsset, men som svigtes af de unge ikke slår til - næsten tværtimod.
De rutinerede må altså til gro nogle nosser nu - det her hold er uden forstærkninger godt nok til en top 4, hvis de "gider", så med andre ord lad os få lukket det her transfervindue nu og få ro på.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Der har været en helt urimelig negativ stemning herinde efter de første kampe. Og det har intet med FCM-kampen at gøre.Strandli skrev:Jeg kunne selfølgelig også have skrevet, at jeg har været på fire forskellige byggepladser indtil videre idag.Og der er en lorte stemning omkring AaB.
Esbjerg-kampen var vel noget af det mest opløftende vi har set i 2015. At vi så blev spist af med uafgjort er selvfølgelig øv, men masser af positive ting.
Hobro. Her vinder vi, igen efter masser af chancer. Men allerede her er der megen brok på debatsiden.
Så kommer nederlaget til FCN. Et lortehold at komme bagud til og vi var ikke gode. Men 4 point efter tre kampe er ikke nogen katastrofe.
Vi tabte så mandag aften svækket til FCM tonserfodbold. Det gør altid ondt langt ind i sjælen at tabe til den klub. Men her vil debatfolket jo allerede klynge alle spillerne op og fyre trænerne. Det er satme ikke en seriøs og alvorlig diskussion, som du efterspørge.
Det virker til, at de fleste gerne vil have AaB til at melde ud, at vi skal vinde mesterskabet. Udelukkende for at kunne nedgøre dem, når det så ikke lykkedes. Det er ikke seriøs.
Hvis du kigger på transferønsker kommer der stort set ingen forslag til nye spillere, men bare tomhjernet "det er for dårligt. Al tidligere historik viser, at køber man dyrt ind så vinder man mesterskabet".
Så hvis du vil have en seriøs diskussion og den positive stemning omkring AaB burde du ikke starte med at rakke ned på AaB efter få kampe. Det er jo ikke udtryk for manglende mål og ambitioner i AaB at vi spiller en dårlig kamp en gang imellem.
- FlæskeFrank
Er du en mentalt ustabilt, du har måske brug for en hånd ?NIN den fromme skrev:Op i røven med FB? Først hiver du det sociale medie frem som en sandhedsindikator på stemningen omkring klubben og hvor højt agtet det bør regnes i forhold til debatsiden, fordi der billeder under personerne, by, titler osv. Så griber du efterfølgende fat i alle de bygge -og arbejdspladser du har været på i din pilgrimsfærd og hvor alle som en har smidt alt hvad de har i hænderne og løbet dig i møde for at fortælle hvor dårligt det står til med AaB. Og at der senere på dagen er arrangeret en happening, hvor de brænder deres trøjer og sæsonkort af, fordi vi har tabt to kampe. Det eneste der er morsomt her (og det er det så ikke endda, det er komisk) det er at du tillader dig at referere til FB og at der kan man ikke skjule sig i anonymitetens grumset vand bag en computerskærm. Se, det kommer fra en person som nu er brudt jomfruhinden på sin profil nummer hvad? Og i den forbindelse må vi så heller ikke glemme de sjove små versefødder der følger i kølvandet på hver anden af dem. Men det er jo selvfølgelig mobiltelefonens skyld.Strandli skrev:Op i røven med Facebook. Jeg har ikke engang selv en profil derinde.NIN den fromme skrev:Jeg er enig. Vi bør tilrettelægge vores strategi og agerren efter stemningen før under og efter en kamp i henhold til FB. Primært fordi personer ikke er anonyme der. Når personer ikke er anonyme, gør det deres udsagn ikke bare meningsfyldte, men sande. F.eks. ved jeg hvad en række af mine FB venner fik at spise i går.Strandli skrev:Ja, KEP og Risgaard været ude og sige der mangler kvalitet over hele linjen(bold.dk bla.)Freddie skrev:Jeg deltager ikke i nogen heksejagt på nogen. Allan P. er for længst sat på min ignoreliste, men jeg tager mig da den frihed at kommentere hans snak, hvis det passer mig.Strandli skrev: Yes, nu kan vi vidst godt aflyse heksejagten på ham Allan P.
Jeg diskutere AaB's, min klub, manglende ambitioner/strategi.
Du snakker om jomfruhinder, pilgrimsrejser , flere profiler og og versefødder.
-
Gnu
- Allstar

Det er jo blevet hipt at liste andre brugere i sin signatur, og jeg vil da også være med på moden.jonas386 skrev:Af ren nysgerrighed. Hvilken liste er det jeg er med på?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Du mener vel medvindsfans, den der slags medløberer som er ude af butikken den dag AaB rammer lidt modvind igen..Vi taber en helveds masse potientielle stadiongængere,trøjekøber osv. På gulvet i disse dage.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er sgu da en fesen måde at debattere på. At udstille hvem man ikke gider høre på?
Hvis man ikke er mand nok til at høre på andre folks meninger er et debatforum vel ikke det rigtige sted? Og ligefrem at udstille det for omverdenen hvem man blokerer er i bedste fald barnligt.
Hvis man ikke er mand nok til at høre på andre folks meninger er et debatforum vel ikke det rigtige sted? Og ligefrem at udstille det for omverdenen hvem man blokerer er i bedste fald barnligt.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Gamen
Please enlighten me.Freddie skrev: Jeg vil ikke ud i en lang tirade af gentagelser. Kun kort sige, at det, der har skabt orden i AaB er mådehold, tålmodighed, godt arbejde og en heldig hånd. Det der har skabt problemer gennem årene er alt for dyre spillerkøb og deraf følgende tab af store formuer på kort tid. Hvis man ikke har fattet, at man skal lære af historien, er der ikke noget at gøre. Du kan selv se at FCK lige har nedjusteret til et underskud på 55 mio for sæsonen her, fordi de ikke var gode nok til at slå sig igennem til gruppespil. Er det virkelig det, du ønsker for AaB? Det har vi måske råd til en gang, og så er vi døde.
Bare for en ordens skyld behøver du ikke svare. Den her debat er slut for mit vedkommende, og jeg er ikke sikker på, at jeg ikke diskuterer med Allan P, og jeg gider ikke argumentere mod fastfrosne meninger.
Hvornår har massive, dyre spillerkøb skabt problemer for AaB? Udover Chanko, mener jeg faktisk ikke jeg kan tælle dyre, dårlige spillere på mere end et par fingre. Chanko udviklede sig til at være et af de ringeste køb i vores historie, og var (uanset hvordan man vender og drejer det) en alvorlig skamplet på Lynges ellers gode periode i klubben.
Er faktum ikke i stedet at det er KULTUREN i klubben og, mere generelt, blandt nogle "venner af huset", der har skabt massive underskud?
Dette fordi man i dén grad har spillet hasard med klubbens eksistens ved at sadle om og spille på flere, mere risikobetonede, heste? Endda i tæt samspil med nogle personer, der skulle ville klubben dens bedste. Den regning har vi først fået betalt for nylig, efter flere års dansen på afgrunden.
Det er ved at være trættende at høre, at debattører påstår at det eneste alternativ til den nuværende kurs er at man vil kaste 20 millioner efter nye spillere. Det er jo ikke dét der foreslåes.
Og vi får i hvert fald ikke gjort vores spillere salgbare ved ikke at spille i Europa, og/eller spille dødbiderfodbold.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jamen de selvsamme debattører(dem, som henregnes som kaste 20 mio efter...) brokker sig jo over kontraktlængder og manglende køb. Dere skal bare ske noget fordi.Gamen skrev:Det er ved at være trættende at høre, at debattører påstår at det eneste alternativ til den nuværende kurs er at man vil kaste 20 millioner efter nye spillere. Det er jo ikke dét der foreslåes.
Allah P mente jo, at der bare skulle forlænges med Anders K og han skulle have, hvad han ønskede, fordi det var dyrt at finde en ny. Og så altså hurtigt +20 mio
Jeg tror ikke, at du kan finde en debattør, som ikke mener, at AaB er lige vel fedtede i øjeblikket(særligt med salget af Thelander). Men det betyder ikke, at vi skal blot købe for at købe.
I øvrigt har Würtz i alle sæsonerne i AaB spillet minimum 2/3 af superligakampene hver sæson, så vi snakker ikke Aggerfravær.
- FlæskeFrank
-
Gnu
- Allstar

Fuldstændig enig. Forstår heller ikke behovet for ignorelister.Køllen I Møllen skrev:Det er sgu da en fesen måde at debattere på. At udstille hvem man ikke gider høre på?
Helt i orden.Gnu skrev:Det er jo blevet hipt at liste andre brugere i sin signatur, og jeg vil da også være med på moden.jonas386 skrev:Af ren nysgerrighed. Hvilken liste er det jeg er med på?
Sålænge du ikke bruger flere timer om dagen på mig, så skal du ikke høre noget herfra
Derudover er debatten herinde blevet decideret elendig over det sidste stykke tid. Det er godt nok blevet svært at have konstruktiv debat herinde, uanset emnet, uden emnet drejes over på det samme igen og igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Der er jo ingen der forventer AaB som en seriøs mesterskabskandidat, de næste par år. Men hvis vi ikke skal presse de tre pengestærke,hvem skal så ? EfB, Gf, OB ?FlæskeFrank skrev:Der har været en helt urimelig negativ stemning herinde efter de første kampe. Og det har intet med FCM-kampen at gøre.Strandli skrev:Jeg kunne selfølgelig også have skrevet, at jeg har været på fire forskellige byggepladser indtil videre idag.Og der er en lorte stemning omkring AaB.
Esbjerg-kampen var vel noget af det mest opløftende vi har set i 2015. At vi så blev spist af med uafgjort er selvfølgelig øv, men masser af positive ting.
Hobro. Her vinder vi, igen efter masser af chancer. Men allerede her er der megen brok på debatsiden.
Så kommer nederlaget til FCN. Et lortehold at komme bagud til og vi var ikke gode. Men 4 point efter tre kampe er ikke nogen katastrofe.
Vi tabte så mandag aften svækket til FCM tonserfodbold. Det gør altid ondt langt ind i sjælen at tabe til den klub. Men her vil debatfolket jo allerede klynge alle spillerne op og fyre trænerne. Det er satme ikke en seriøs og alvorlig diskussion, som du efterspørge.
Det virker til, at de fleste gerne vil have AaB til at melde ud, at vi skal vinde mesterskabet. Udelukkende for at kunne nedgøre dem, når det så ikke lykkedes. Det er ikke seriøs.
Hvis du kigger på transferønsker kommer der stort set ingen forslag til nye spillere, men bare tomhjernet "det er for dårligt. Al tidligere historik viser, at køber man dyrt ind så vinder man mesterskabet".
Så hvis du vil have en seriøs diskussion og den positive stemning omkring AaB burde du ikke starte med at rakke ned på AaB efter få kampe. Det er jo ikke udtryk for manglende mål og ambitioner i AaB at vi spiller en dårlig kamp en gang imellem.
Det er på tide med noget nordjysk stolthed,
højere ambitionsniveau.Det kan vi godt, uden der går Herning og millionunderskud i den.
Gaarde må skyde brystkassen frem, og fortælle hvad er Kursen for skibet er. At sige vi vil være med i toppen, med et nordjysk islæt, er for nemt.Alt omkring AaB er desværre negativt for tiden-Vi har signet gamle venner af huset,der ikke præstere(Sønder, Helen og Ene)-vores profiler fra mesterskabssæsonen, er solgt for pebernødder-vores talenter lever ikke op til vores (for?) høje forventninger- spillet på banen har været ringe, i meget lang tid.
Mange af disse ting kan, heldigvis, have ændret sig drastisk om et halv år( kortere eller længere)
Men som det er nu, er det negativt det hele. Og det skal klubben, Gaarde, ud og modvirke.
Vi har været tæt på at knække nakken, men vi overlevede. Det er på tide at komme videre, der er ingen grund til at gå med sænkede skuldere længere.
Ambitioner og visioner, noget der kan være med til at dræbe den negativitet der er omkring klubben. Men vigtigst af alt må han melde ud hvorfor, der ikke bliver investeret i truppen.
Er pengene brændt af på et par kongekontrakter til helenius og Ene ? Ser man dette som en mellemsæson, og går all in på slutspillet næste sæson( personlig vil jeg mene, det vil være en meget meget skidt udmelding ) ?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
WB Allan, jeg tror vi er mange som har undret os over hvor du har været de seneste dage, et nederlag plejer jo ellers nok få dig på krigsstien. Men Juntaen er jo nok kommet tilbage fra ferie...
Anyways, debatten gider jeg ikke blande mig i. Den nærmest religiøse og holdningspoliti-agtige debatkultur som har spredt sig herinde magter jeg satme ikke mere.
Anyways, debatten gider jeg ikke blande mig i. Den nærmest religiøse og holdningspoliti-agtige debatkultur som har spredt sig herinde magter jeg satme ikke mere.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
http://www.bold.dk/nyt/risgaard-lidt-i- ... r-vi-staarFreddie skrev: Med hensyn til KEPs og Risgårds meninger aner jeg ikke hvor de kommer fra, men det er måske min egen skyld? Hvordan udtaler de sig? Er det ikke Rasmus Würtz, der er anfører?
Rutinerede Kasper Risgård ser spændende momenter fra de mange unge spillere, men den store mængde unge spillere gør også Risgård lidt i tvivl om, hvor nordjyderne står.
- Vi har sagt farvel til rigtig mange spillere det seneste års tid, mens der er kommet nye, spændende spillere op. Men de er også meget uprøvede, siger Risgård til bold.dk.
- Det ser spændende ud men jeg må også sige, at jeg er lidt i tvivl om, hvor vi egentlig står. Vi har en god base på holdet, men vi har også mange meget unge spillere, som ikke har været med i ret lang tid.
- Sæsonen er lang, så man kan godt være lidt nervøs for det, men transfervinduet er ikke lukket endnu. Mon ikke at AaB går ud og kigger lidt op. Vi har ikke gjort det store indtil nu, men det er jo op til Allan Gaarde, siger Risgård.
Fuldstændig udramatisk udtalelse efter min mening, men oversat til debatsidesprog betyder det naturligvis "Risgård kræver indkøb", "Risgård mener også det er for dårligt der ikke kommer nye spillere", eller - min favorit: "Risgård er på vej væk fordi han er skuffet over manglende indkøb i AaB".
Hvad KEP har udtalt aner jeg ikke, men mon ikke det er minimum lige så udramatisk.