Hvad er det du forlanger der skal meldes ud?Strandli skrev:Det er svært at være uenig, i meget af det du skriver. Men hvad er den officielle udmelding fra klubben? Ud over vi skal være med i toppen, og have nordjyske talenter på holdet.KlaskmyggenNoah skrev:Tak til Debajuntaen
Jeg synes faktisk det her burde være den mest interessante tråd på debatsiden, og baggrund for en god saglig og seriøs debat om hvor vi ser AaB om 5, 10 eller 15 år, og hvilken strategi klubben bør følge for at nå disse mål...
Jeg ved hvad jeg ønsker for klubben
At det bliver alle nordjyske fodboldelskeres klub, og at vi ikke ser FCK fans i Sindal eller Arden, eller hvor de nu gemmer sig.
At det er den klub hvor de bedste nordjyske spillere spiller i, og der de største talenter i landsdelen ville ønske at spille i..
At vi står på egne ben økonomisk uden behov for en sugardaddy udefra.
At vi med jævne mellemrum levere en topplacering i den bedste række eller pokalen.
og jeg tror faktisk den strategi vi har lagt nu kan føre os den vej, ud fra den overvejelse kan vi så diskuterer om den ene træner er bedre end den anden, eller om vi mangler en forstærkning hist og pist, men det hører transfertråden til...
Det virker ikke til at Gaarde og co. Tænker fem ti femten år frem. Tankerne bliver i så fald, ikke delt med os fans/supporter.
Der er blevet sagt at:
Målet er top placering og budgetteret med en 6 plads.
Budgettet for i år på 0-5 mio minus skal holdes - og der skal fremover være sorte tal på bunden.
Dette skal opnås igennem en fortsat fokus på det hidtil meget succesfulde talentarbejde.
Det er et faktum at AaBs nuværende hovedaktionærer ikke er sugardaddies der bruger pengene for sjov, som visse andre klubbers ejere. Lige nu vurderer ejerkredsen og ledelsen at det de midler og det setup der er i klubben rækker til den budgetterede 6 plads med forhåbninger om en højere placering hvis alt flasker sig.
En yderligere detaljeret 5 eller 10 års plan kan selvfølgelig udarbejdes og deles med os supportere men det kræver at man kender bare lidt til konkurrencesituationen i fremtiden - men hvem kan forudsige at om 8 klubber indenfor de næste 2 sæsoner er ejet af Jan Bech Andersen typer og vi derfor bliver nødt til at forholde os til at overlevelse i rækken er et succeskriterie.
At udmeldingerne ikke er dem, du gerne vil høre, betyder ikke at der ikke er tanker bag, men at de bare er forskellige fra dine. jeg er meget taknemlig for at der nogle mennesker der reddede vores klub økonomisk for et par sæsoner siden med indskud af kapital- Jeg synes det lidt af en frækhed at brokke sig over de ønsker at kaste deres midler i grams, men ønsker at deres investering behandles ansvarligt.
Måske dig og allanpedersen skulle købe jer ind i tilpas stor nok størrelse til at kunne ændre kursen - bare et forslag.